آینه لامپی دیواری

آینه مدرن آرایشی

در این مطلب در مورد آینه مدرن آرایشی صحبت خواهیم کرد و انواع آینه‌های به روز دنیا و مدرن رو به شما معرفی می‌کنیم تا بتونین بهترین آینه هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی و مدرن بودن رو انتخاب کنین.

در کارگاه آینه‌ها بهترین نوع آینه  تولید می‌شه. لازم به ذکر هست که بدونین این آینه‌ها از بهترین متریال روز دنیا ساخته شدن شما می‌تونین هر ابعاد از آینه‌ای که مورد نظر خود دارین رو با گرفتن تماس و یا سفارش اینترنتی  سفارش بدین و در اسرع وقت اونو از تولیدی آینه‌ها تحویل بگیرین با این کار علاوه بر این که دیگر احتیاج به رفتن به این کارگاه آینه رو ندارین می‌تونین در وقت خود صرفه جویی کنین.

علاوه بر اون باعث کاهش بسیاری از آلودگی‌ها مانند کاهش آلودگی زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا و کم شدن حمل و نقل عمومی می‌شین.ما به شما ضمانت می‌دیم که درب منزل خود بهترین جنس رو به شما در هر کجای ایران که هستین تحویل بدیم.

آینه گریم اصفهان
آینه مدرن آرایشی مدل هالیوودی

در گذشته برای گرفتن یک آینه برای هر مکانی باید به یک کارگاه آینه و یا فروشگاه آینه‌ها رجوع می‌کردیم و یک آینه‌ی ساده که در هر مکانی استفاده می‌شد رو خریداری کرده و در مکان مورد نظر نصب می‌کردیم.اما امروزه با گذشت زمان و طراحی بیشتر برای دکوراسیون‌های داخلی انواع آینه‌های مختلف برای کاربری‌های مختلف ساخته شدن تا هر فضایی به نسبت کاربری خود آینه مورد نظر خود رو سفارش بده به طور مثال برای آینه‌های سالن آرایشگاهی بهتر هست که از آینه های نور دار و یا چراغ‌دار خریداری بشه و یا برای آینه‌ی مزون‌ها نیز بهتر هست برای دیدن سرتاسر از آینه های قدی یا سرتاسری استفاده بشه.

در ادامه در مورد انواع آینه‌های مدرن میکاپ و آرایشی با شما گفتگو می‌کنیم با ما همراه باشین….

آینه کاری آرایشگاه
آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت سرتاسری

انواع آینه مدرن آرایشی

  • آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت
  • آینه مدرن مدل چراغ‌دار
  • آینه مدرن مدل قاب‌دار
  • آینه مدرن مدل حکاکی شده
  • آینه مدرن آرایشی مدل دوطرفه
  • آینه مدرن آویزی
  • آینه مدرن مدل قدی یا سرتاسری
  • آینه مدرن آرایشی مدل لمسی نوردار
  • آینه مدرن آرایشی مدل ریموت دار کنترلی

آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت

یکی از بهترین و پر استفاده‌ترین آینه‌ها آینه‌های بک لایت هستن که بسیار مدرن و امروزی اس و در بسیاری از سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه دیده می‌شه در پشت این آینه‌های بک لایت چراغ‌های ال ای دی تعبیه می‌شه که با روشن کردن اونا نور بسیار ملایمی رو به اطراف آینه پخش می‌کنه.

این آینه‌ها برای جذابیت بیشتر سالن آرایشگاها بسیار مفید واقع شده‌اند و انواع مختلفی رو نیز شامل می‌شه که در ادامه در مورد اونا نیز صحبت می‌کنیم.

آینه کاری آرایشگاه
آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت

لازم به ذکر هست که این نکته رو نیز توجه کنین که احتیاج نیست که تمام آینه‌های درون آرایشگاه از آینه‌های بک لایت تهیه شده باشه بلکه می‌توان یک دیوار رو به گذاشتن آینه های بک لایت پرداخت. 

آینه مدرن آرایشگاهی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

امروز غیرممکن هست که آینه‌های چراغ دار یا همون آینه‌های هالیوودی دراین در سالن های آرایشگاه ای وجود نداشته باشه حتی اگر چند نمونه از این نوع آینه ها نباشه یک آینه برای گریم های تخصصی و میکاپ کاران و گریمورها گذاشته می‌شه .

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

این آینه ها به واسطه لامپ ها و چراغ های ال ای دی که دور تا دور آینه تعبیه شدن نور بسیار زیادی رو به روبروی خود می‌تابونن.  و باعث می‌شه که میکاپ کاران و گریمورها نتیجه کار خود رو بهتر ببینن و اگر عیب و نقصی رو می‌بینن اونو برطرف کنن این آینه‌ها بسیار مدرن و امروزی هستن به طوری که در بسیاری از اتاق خواب‌ها و مزون‌ها به خاطر نور بسیار خوب اونا امروزه از اونا استفاده می‌شه.

آینه آرایشگاهی مدل قاب‌دار

شما می‌تونین هر نوع آینه‌های مدل آرایشی رو که سفارش می‌دین با قاب یا بدون قاب انتخاب کنین .اما قبل از سفارش قاب آینه‌ای خود حتماً به طراحی و سبک دکوراسیون سالن آرایشی خود دقت کنین.و به نسبت سبک و دکوراسیون فضای کاربری که دارین آینه و قاب خود رو سفارش بدین.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

به طور مثال برای سالن‌هایی با طراحی دکوراسیون سلطنتی بهترین رنگ استفاده از رنگ‌های گرم مانند رنگ بژ قهوه‌ای و یا رنگ‌های طلایی هست اما اگر سبک دکوراسیون شما مدرن هست بهتر اینه که از رنگ‌های خنثی مانند سفید و مدل‌های ساده‌تر استفاده کنین.

قاب‌ها نیز از جنس‌های مختلفی تشکیل می‌شه که بهترین اونا یو پی وی سی هست که در تمامی شرایط آب و هوایی مقاومه و زنگ نمی‌زنه و پوسته‌پوسته نمی‌شه اما جنس‌هایی که از جنس چوب و یا فلز هستن ممکن هست که بر اثر رطوبت هوا جنس فلز زنگ بزنه و یا جنس چوب بر اثر رطوبت و یا خشکی بیش از اندازه پوسته پوسته بشه اما جنس پی وی سی پلاستیک فشرده هست که می توان در هر رنگ و مدلی که دوست دارین اونو طراحی کنین.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

آینه مدرن لمسی

نوع دیگر آینه‌های مدرن آینه‌ آرایشگاه نور دار لمسی هست به طوری که اگر آینه شما نوری داره چراغدار یا بک لایت هست باید اونو خاموش و روشن کنین و یا از یک طریق شدت نور اونو کم و زیاد کنین حتی اگر نور بیشتری دارین و آینه چند رنگ رو انتخاب کردین باید بتونین از مهتابی به افتابی نور خود رو تغییر حالت بدین برای این کار بهتر هست که از آینه های لمسی استفاده کنین که بر روی آینه‌های نور دار شما یک نقطه برای لمس این کار تعبیه شده‌اس.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی مدل لمسی

آینه مدرن آرایشی مدل ریموت‌دار یا کنترلی

طریقه دیگر خاموش و روشن کردن و یا کم کردن شدت نور آینه‌ آرایشگاه نوری می‌تونه از طریق یک ریموت کنترل باشه که با داشتن یک ریموت کنترل می‌تونین در هر نقطه از سالن که هستین با زدن یک دکمه نور آینده خود رو کم و زیاد کنین و یا خاموش و روشن کنین یکی از مزیت‌های این آینه‌های ریموت دار اینه که دیگر دست شما با آینه برخورد نمی‌کنه و باعث لک شدن آینه نمی‌شه .اما اگر خواستین آینه‌های لمسی تهیه کنین حتماً بهترین نوع اونو بخرین تا پس از چند وقت سنسورهای هوشمند اون از کار نیفته و طولانی مدت برای شما کار کنه.

آینه مدرن آرایشی مدل حکاکی شده

آینه مدرن خود رو می‌تونین حکاکی کنین به طوری که یک لایه از روی اونو به وسیله دستگاه‌های سی ان سی بردارین و لوگو و طرح خود رو روی اون بیندازین به اینکار سندپلاست نیز می‌گن. با این کار خود راوحرفه‌ای تر نشون می‌دین و از نظر دید مشتری نیز مطرح‌تر خواهید بود. داشتن لوگو و برند و حکاکی روی وسایل کار خود یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کردن هست.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی مدل حکاکی شده

هدف ما جلب اعتماد شماست.برای اولین بار در ایران بهترین کیفیت آینه رو برای شما می‌سازیم به گونه‌ای که با برندهای خارجی برابری کنه و بهترین کیفیت و متریال روز دنیا رو داشته باشه .کافیست که به ما اعتماد کنین و بدون هیچگونه مشکلی بهترین‌ها رو درب منزل خود تحویل بگیرین.

شماره تماس :09357015855

پآدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ