انواع آینه آرایشی

انواع آینه آرایشی

انواع آینه آرایشی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره خیلی با چیزی که در گذشته به‌عنوان آینه آرایشی به کار می‌رفتن، فرق داره. در این آینه‌ها سعی شده تا عملکردی داشته باشن که بتونن به بهتر انجام شدن مراحل آرایش و میکاپ کمک کنن. درواقع مشخصاتی که این آینه‌ها دارن باعث شده تا دیگه کسی از آینه‌های قدیمی برای آرایش استفاده نکنه. آینه آرایشی که قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت، اصلا تنوعی نداشت و همون آینه‌ای بود که برای کاربردهای دیگه‌ای هم استفاده میشد. اما آینه‌های جدید به‌قدری تنوع دارن که برای هر کاری هم آینه مخصوصی وجود داره. حالا در قسمت پایین انواع آینه‌ای که برای آرایش مناسبه رو بهتون معرفی می‌کنیم.

انواع آینه آرایشی
انواع آینه آرایشی

معرفی انواع آینه آرایشی و توضیح مشخصات اون‌ها

در این قسمت انواع آینه آرایشی رو براتون توضیح می‌دیم تا با اون‌ها آشنا بشین. و بتونین آینه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین.

آینه نوری

اولین آینه‌ای که به‌عنوان انواع آینه آرایشی می‌خوایم معرفی کنیم، آینه نوری هست. در این آینه یک چراغی که نواری شکله و ضخامتش هم کم هست، پشت آینه قرار داده میشه. استفاده از این چراغ باعث میشه تا یک نوری دور تا دور آینه شکل بگیره. این نور مقابل و اطراف آینه رو به‌قدری خوب روشن می‌کنه که وقتی بخواین از آینه برای دیدن استفاده کنین، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر دیده بشین. نور آینه با وجود این که با چراغی نازک تامین میشه، اما روشنایی قابل‌قبولی رو داره. نور مخفی برای آینه ایجاد می‌کنه که ظاهر آینه رو خیلی بهبود می‌بخشه و به همین دلیل هم به آینه بک‌لایت هم معروف هستش.

انواع آینه آرایشی
آینه بک‌لایت

آینه نوری که به‌عنوان یکی از انواع آینه آرایشی هم شناخته میشه، به شما کمک می‌کنه تا بتونین یک آرایش خیلی خوبی رو انجام بدین. این کار به‌خاطر استفاده از چراغ LED هست که نور خیلی خوبی رو تامین می‌کنه. چراغ LED روشنایی اون خیلی نزدیک به روشنایی طبیعی هستش. و به همین دلیل نوری که منتشر می‌کنه سازگاری بالایی با چشم داره. پس دید خیلی عالی اون باعث میشه تا چه زمانی که بخواین میکاپ رو برای خودتون انجام بدین و چه زمانی که این کار رو برای فرد دیگه‌ای بخواین انجام بدین، خیلی مفید باشه.

انواع آینه آرایشی
آینه نوری آرایشی

آینه لامپی

آینه لامپی دومین آینه‌ای هست که در اینجا به‌عنوان یکی از انواع آینه آرایشی معرفی میشه. در این آینه از تعدادی لامپ استفاده میشه. که این لامپ‌ها روی خود آینه تعبیه میشن. پس نور مستقیمی رو ایجاد خواهند کرد که به دید بهتر شما در آینه خیلی کمک می‌کنه. چون چراغ‌ها با یک فاصله خیلی مشخصی دور آینه قرار داده میشن که نور یکدستی رو ایجاد کنن. همچنین رعایت این فاصله مشخص باعث میشه تا نور بدون هیچ سایه‌ای ایجاد بشه. و وقتی جلوی آینه قرار بگیرین چهره‌تون کاملا روشن در آینه دیده بشه.

انواع آینه آرایشی
آینه لامپی آرایشی

آینه لامپی و آینه نوری به‌خاطر همین نورپردازی درستی که دارن برای آرایش خیلی مورد توجه قرار گرفتن. چون نور از موارد خلی مهم و اولیه در مبحث آرایش و میکاپ هست که بتونه دید بازی رو به شما بده. که با این انواع آینه آرایشی مدرنی که امروزه هستن، این نور خیلی بهتر فراهم میشه. همچنین این آینه‌ها جدا از نوپردازی یکسری قابلیت‌هایی هم دارن که اون‌ها رو بیشتر مورد توجه قرار داده.

انواع آینه آرایشی
آینه چراغ‌دار میکاپ

حالا قابلیت‌های انواع آینه آرایشی چیه

. همین نورپردازی که خیلی در مورد انواع آینه آرایشی بهش توجه میشه، این قابلیت رو داره که بتونین میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. چون گاهی اوقات و در طول روز که میزان نور تغییر می‌کنه، ممکنه شما هم به نور بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشین که با این آینه‌ها می‌تونین خیلی راحت اون رو داشته باشین.

انواع آینه آرایشی
آینه میکاپ

. این آینه‌ها رو شما می‌تونین به بلوتوث و یا اینترنت هم وصل کنین. در این صورت می‌تونین با آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. تا از زمانی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. و بتونین همزمان که کار آرایشی مقابل آینه انجام می‌دین، بتونین به موسیقی موردعلاقه و یا پادکستی که دوست دارین گوش بدین.

. رنگی که آینه برای نورپردازی منتشر می‌کنه رو شما می‌تونین خیلی راحت تغییر بدین. برای زمان آرایش و میکاپ نیاز به نوری هستش که رنگ نور طبیعی داشته باشه. اما برای زمان‌های دیگه می‌تونین رنگ دیگه‌ای رو انتخاب کنین و از نور اون در فضاتون استفاده کنین.

. روی انواع آینه آرایشی میشه از آینه کوچیک دیگه‌ای با قابلیت بزرگنمایی استفاده کرد. تا با اون بتونین خیلی راحت پوست و صورت خودتون رو از نمای نزدیک ببینین. اینجوری دقت خیلی بالایی به وجود میاد که بتونین یک آرایش خیلی بی‌نقصی رو انجام بدین.

انواع آینه آرایشی
آینه رومیزی پایه‌دار

. روی صفحه آینه زمان، دما و تاریخ هم می‌تونن نمایش داده بشن. تا با نگاه کردن به آینه بتونین از اون‌ها هم مطلع بشین.

این نکته رو بگیم که هر کدوم از این قابلیت‌ها به درخواست خودتون روی آینه اجرا میشه. یعنی هر موردی که دوست داشتین یا مورد علاقه‌تون بود، روی آینه نصب میشه.

انواع آینه آرایشی در چه جاهایی بیشتر کاربرد داره

. حرف از آرایش و میکاپ که میشه، اولین جایی که به ذهن می‌رسه آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. در این فضا آرایش خیلی حرفه‌ای و به‌طور تخصصی انجام میشه. پس آینه‌ای هم نیازه که خیلی مدرن و حرفه‌ای باشه. تا بتونه در روند کار خیلی کمک‌کننده باشه. همچنین باعث زیبایی در دکوراسیون آرایشگاه شما هم میشه. چون با زیباتر نشون دادن فضای سالن‌تون، این ذهنیت رو در ذهن بقیه ایجاد می‌کنین که خیلی حرفه‌ای هستین. درواقع دکوراسیون شماف ویترین کار شماست که نشون‌دهنده این هست که کارتون در چه سطحی هستش.

انواع آینه آرایشی
آینه آرایشی آرایشگاهی

. آینه آرایشی برای هر خونه‌ای هم گزینه الزامی می‌تونه باشه. چون خیلی از افراد خودشون آرایش و میکاپ می‌کنن. و همینطور گاهی نیازی نیست برای هر زمانی به آرایشگاه مراجعه کرد. پس نیاز به آینه‌ای هست که بتونه عملکرد خوبی داشته باشه تا انجام آرایش رو راحت‌تر کنه. این آینه‌ها نورشون دقیقا روی صورت شما می‌افته و دید خیلی بازی رو روی صورتتون دارین. و با این دید می‌تونین یک آرایش خیلی خوبی رو انجام بدین.

انواع آینه آرایشی
آینه نوری خاص

حالا چرا انواع آینه آرایشی رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه آرایشی و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو تولید می‌کنه. تمام آینه‌های تولیدی از کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسبی برخوردارن. چون در ساخت اون‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. تا آینه‌ای با استاندارد بالا به مشتریان عرضه بشه. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این هست که بتونیم بالاترین میزان رضایت شما مشتریان عزیز رو کسب کنیم.

انواع آینه آرایشی
انواع آینه آرایشی

بر همین اساس فقط به داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب بسنده نکردیم. و خدماتی هم در نظر گرفتیم تا بتونین با اطمینان بیشتری سفارش خودتون رو ثبت کنین. ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا با این ضمانت این اطمینان رو داشته باشین تا اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، ما براتون بدون هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. حتی اگر شما از آینه‌تون رضایت نداشتین هم می‌تونین اون رو به ما برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه 09901717305 و 02188068352 هستن. که برای ارتباط با ما و سفارش انواع آینه آرایشی می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. و هر سوالی هم که داشته باشینف همکاران ما به تمام سوالات شما پاسخ میدن تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ