آینه آرایشگاهی مدرن

آینه آرایشگاهی مدرن

آینه در آرایشگاه از اولیه‌ترین و ضروری‌ترین ابزار محسوب می‌شه و تاثیر مهمی هم بر فضای اون داره. از این رو امروزه انواع آینه آرایشگاهی مدرن با تنوع و قابلیت‌های مختلف وجود داره. انتخاب از بین انواع آینه‌ها بسته به سلیقه و فضایی که موجوده، انتخاب میشه. آینه‌ها در آرایشگاه علاوه بر کاربرد بسیار مهم خودشون در طراحی و زیبایی دکوراسیون هم نقش مهمی دارن. به همین دلیل با توجه به پیشرفت‌های قابل ملاحظه و اهمیت بالای آینه، آینه‌های جدیدی معرفی شدن که تفاوت‌هایی با آینه‌های قدیمی دارن که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی مدرن

انواع آینه آرایشگاهی مدرن در کارگاه تولیدی آینه با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب تولید می‌شه. ادعایی که در مورد کیفیت و قیمت محصولات کمپانی آینه‌ها داریم ، به دلیل استفاده از بهترین نوع مواداولیه، تجهیزات و نیروی ماهر و همچنین فروش بدون واسطه هست. لازم به ذکره که امکان شخصی‌سازی برای تمام محصولات هم وجود داره. ای شرکت هر آنچه که از آینه در ذهن داشته باشین رو برای شما با بهترین کیفیت تولید می‌کنن.

هدف ما کسب رضایت حداکثری شما مصرف‌کنندگان گرامی هست. به همین دلیل خدماتی رو برای شما در نظر گرفتیم تا بتونین خریدی رضایت‌بخش داشته باشین. یکی از این موارد این هست که اگر پس از دریافت محصول رضایت از اون نداشته باشین، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. همچنین گارانتی یکساله هم برای آینه‌های تولیدی آینه‌ها در نظر گرفتیم تا بتونین با خیالی آسوده سفارش خودتون رو ثبت کنین.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه لامپی آرایشی

در کنار گارانتی یکساله، ضمانت بی قید و شرط هم داریم. که حتی اگر کوچیک‌ترین مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، ما بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم براتون حل می‌کنیم. این مشکل کوچیک می‌تونه حتی سوختن یکی از لامپ‌ها باشه که ما براتون رایگان جایگزین می‌کنیم. البته باید بگیم که مشکلاتی مثل شکستگی و ضربه از سمت مشتری، طبیعتا شامل این ضمانت نمی‌شه. برای سفارش و دریافت مشاوره می‌تونین با شماره‌ی 09357015855تماس بگیرین. و اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم داشته باشین، می‌تونین رایگان با تماسی ساده ازین خدمات بهره‌مند بشین.

آینه‌های ساده و شفافی که همیشه از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، امروزه هم استفاده از اونا رایج هست. و می‌تونن به صورت‌های مختلفی تحت عنوان آینه آرایشگاهی مدرن به کار برن. به این صورت که میشه اشکال مختلفی رو برای اون به کار برد. همچنین امکان استفاده از قاب‌های مختلف هم برای آینه ساده وجود داره تا بشه اون رو به شکل آینه آرایشگاهی مدرن درآورد. اما علاوه بر این نوع از آینه‌ها، آینه‌های دیگه‌ای هم معرفی شدن که مزایای قابل توجهی در مقایسه با آینه‌های معمولی دارن.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه قدی مدرن

آینه آرایشگاهی مدرن بک لایت

آینه‌ بک لایت آینه مدرنی هست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته. ساختار کلی آینه بک لایت به این صورت هست که در قسمت پشت اون از چراغی که به صورت نواریه، استفاده میشه. تا بتونه نوردهی مطلوب و مناسبی رو داشته باشه. این نور ایجاد شده توسط آینه بک لایت اون رو به یکی از انواع آینه آرایشگاهی مدرن تبدیل کرده. نوری که از آینه بک لایت ساطع میشه مقابل خودش رو به حد کفایت روشن می‌کنه. از این رو آینه بک لایت یکی از بهترین آینه‌ها برای استفاده در آرایشگاه هست.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه گرد بک لایت

نور یکی از ارکان اساسی در فضای آرایشگاهی و سالن زیبایی محسوب میشه تا افراد بتونن تصویر درستی از خودشون رو در آینه داشته باشن. به این دلیل که افراد اغلب برای دریافت خدمات زیبایی به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنن، از این رو تمایل دارن که حین و پس از انجام کار بتونن خودشون رو در آینه به طور واضح مشاهده کنن. با این وجود آینه آرایشگاهی مدرن از نوع بک لایت بهترین انتخاب خواهد بود. چراکه علاوه بر تامین نور کافی، نور رو به شکل درست خودش منتشر می‌کنه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه نوری مدرن

آینه بک لایت علاوه بر نوری که توسط چراغ‌ LED ایجاد می‌کنه که موضوع بسیار مهمی هست، دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه‌ای هم می‌تونه باشه. قابلیت‌هایی که در ادامه ذکر می‌شن به صورت خودکار روی آینه آرایشگاهی مدرن نصب نیستن و به صورت انتخابی روی آینه بک لایت اجرا میشن. تا از این طریق بتونین قابلیت‌هایی که مورد علاقه و نیازتون هست رو درخواست کنین تا روی آینه بک لایت نصب بشن. تا آینه‌ای کاملا مطابق دلخواه خودتون رو برای فضای آرایشگاه و سالن‌تون داشته باشین.

قابلیت‌های آینه آرایشگاهی بک لایت

. نور درموارد آرایشی یکی از اساسی‌ترین موارد هست که به شکل درست و به میزان کافی باید وجود داشته باشه. این میزان کافی از نور ممکن هست در طول روز تغییر پیدا کنه. که با استفاده از آینه آرایشگاهی مدرن بک لایت می‌تونین شدت نور رو برحسب نیازی که وجود داره، کم یا زیاد کنین. در این صورت بسته به این که میزان نور در طول روز در حال تغییر هست، میشه نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین.

. قسمتی از روی آینه رو می‌تونین برای زوم کردن روی آینه اصلی در نظر گرفت. زوم کردن برای مواردی مثل آرایش و اصلاح خیلی کاربردی هست. و می‌تونه با دید نزدیک‌تر دقت و تمرکز رو افزایش بده.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه زوم‌دار آرایشی

. اغلب برای آرامش بیشتر در فضای سالن، موسیقی پخش میشه. به این منظور یک قابلیتی که آینه آرایشگاهی مدرن می‌تونه داشته باشه، پخش موسیقی و حتی ویدئو هست. در این صورت جذابیتی که آینه برای حاضرین ایجاد می‌کنه، قابل وصف نیست.

. ساعت و دما رو می‌شه روی آینه نمایش داد. تا از طریق آینه از زمان خودتون بتونین اطلاع پیدا کنین.

. ضد بخار بودن هم قابلیت منحصربه‌فرد دیگه‌ای هست که آینه آرایشگاهی مدرن می‌تونه داشته باشه. این قابلیت به‌وسیله حسگری که پشت آینه کار گذاشته میشه، انجام شدنیه. به این صورت که صفحه آینه رو خیلی کم، گرم می‌کنه تا امکان تشکیل بخار روی آینه وجود نداشته باشه. چرا که در محیط اگر رطوبتی ایجاد بشه، در اثر برخورد با سطح سرد به قطراتی تبدیل میشه که آینه ضد بخار با عملکرد فوق‌العاده خودش مانع این بخار روی سطح آینه می‌شه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی بک لایت

آینه آرایشگاهی مدرن چراغ دار

آینه چراغ دار هم در دسته آینه‌های دارای نورپردازی قرار می‌گیره. به همین دلیل به‌عنوان آینه آرایشگاهی مدرن هم معرفی میشه. تفاوت اصلی آینه چراغ دار با آینه بک لایت در این هست که چراغ‌ در آینه بک لایت، پشت آینه قرار داده میشه و به صورت یک تکه هست. اما در آینه چراغ دار، لامپ‌ها به صورت تکی و روی آینه قرار می‌گیرن. از این رو فاصله چراغ‌های آینه باید حد مناسبی داشته باشن تا بتونن نوردهی بسیار خوبی رو بدون این که سایه‌ای ایجاد بشه، داشته باشن.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه لامپی قاب‌دار

آینه چراغ دار با توجه به این که چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون هستن، نوردهی مستقیمی رو دارن و همچنین به میزان کمی بیشتر می‌تونن روشنایی ایجاد کنن. البته هر دوی این آینه‌ها برای آینه آرایشگاهی مدرن استفاده میشن و هرکدوم دارای زیبایی منحصربه‌فردی هستن. و برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی (هم مردونه و هم زنونه) به‌خصوص برای آینه گریم از کاربردی‌ترین انتخاب‌ها در بین انواع آینه‌های موجود هستن. لازم به ذکره که آینه چراغ دار هم مثل آینه بک لایت قابلیت‌های ذکرشده رو داراست. تا بتونه به آینه‌ای با عملکرد بالا تبدیل بشه.

آینه آرایشگاهی مدرن

آینه کاری سالن آرایشگاه

علاوه بر استفاده از آینه آرایشگاهی مدرن در قسمت‌های مخلف سالن مثل میکاپ و مو … از آینه برای آینه کاری قسمت‌هایی از سالن هم میشه استفاده کرد. چرا که جلوه و جذابیت خاصی رو به فضای سالن می‌بخشه. همچنین استفاده از آینه به‌صورت کلی موجب می‌شه تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسه. به همین دلیل آینه کاری در این موارد تاثیر بیشتری داره. بنابراین با توجه به این که اغلب افراد هم به دنبال این موضوع هستن تا بتونن برای فضای خودشون بزرگنمایی و روشنایی بیشتری ایجاد کنن، آینه کاری بسیار گزینه مناسبیه و استفاده از اون توصیه می‌شه.

برای آینه کاری میشه از آینه‌های خاص‌تری هم استفاده کرد تا زیبایی اون صدچندان بشه. آینه رنگی یکی از این انواع آینه هست که برای آینه کاری مناسب هست. به این دلیل که رنگ‌ها روح تازه‌ای به محیط خودشون می‌بخشن و اون رو از یکنواختی خارج می‌کنن. به این منظور می‌تونین با انتخاب رنگی زیبا و هماهنگ با محیط سالن، جلوه ویژه‌ای به اون فضا اضافه کنین. البته که رنگ‌های متضاد با فضای کلی هم گاهی می‌تونن انتخاب زیبا و خاص‌تری باشن. در هر صورت آینه رنگی شامل اغلب رنگ‌هاست تا بتونین از بین انواع رنگ، رنگ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه تراش دار هم از انواع آینه‌های دیگه‌ای هست که برای سالن زیبایی انتخاب مناسبی محسوب می‌شه. چراکه تراش‌های روی آینه موجب میشه تا آینه زیباتر نمایش داده بشه. آینه تراش دار هم در نوع خودش تنوع بالایی داره. همچنین لازم به ذکره که آینه کاری می‌تونه روی دیوار، کمد و قفسه و… انجام بگیره.

آینه آرایشگاهی مدرن

این آینه‌های مدرن فضای شما رو خیلی حرفه‌ای‌تر و همینطور مدرن‌تر به نظر می‌رسونن. چون بالاخره ظاهر کار و فضای شما می‌تونه ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما باشه. چون شما با ادعای کار حرفه‌ای نمی‌تونین هنوز هم از آینه‌های قدیمی استفاده کنین. پس باید به ظاهر فضا و وسیله‌هایی که در اون استفاده می‌کنین هم توجه لازم رو داشته باشین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ