آینه لامپی متحرک

آینه لامپی متحرک

بی‌شک تو هر خونه‌ای یک یا چند آینه وجود داره و این وسیله عضوی جدایی ناپذیر از هر خونه‌ای هست.آینه علاوه بر کارایی خیلی مهم اون ، که نشون دادن بازتاب تصویر اشخاص هست، یه وسیله دکوری خیلی زیبا و قشنگ نیز محسوب میشه ، که بی‌نهایت طرح برای اون وجود داره. که یکی از این طرح‌ها آینه لامپی متحرک هست.

انواع آینه‌های لاکچری تو دکوراسیون داخلی منزل نقش مهمی داره و تو بسیاری از فضاهای خونه کاربرد داره. معمولا آینه‌ها تو پذیرایی یا تو ورودی خونه ، تو اتاق خواب ، تو سرویس‌های بهداشتی و حموم استفاده میشن. وجود آینه از قدیم تو فرهنگ ایرانی جایگاه خیلی ویژه و خاصی داشته و داره . به روی سفره هفت سین ، در زمون ورود به منزل جدید و یا خرید آینه شمعدان برای نوعروسان ، لزوم این اکسسوری زیبا بیش از پیش احساس میشه .آینه تو فرهنگ ما ایرانیان نماد صداقت ، پاکی بوده و چنان مورد احترام هست که در کنار قرآن قرار می‌گیره.

آینه تو فرهنگ ما نمادی از روشنی هست از همین رو تو قدیم هم می‌دیدم که تو هر خونه‌ای حداقل یه آینه بزرگ وجود داره.
شکل هندسی ، ابعاد و قاب آینه نیز اهمیت ویژه‌ای دارن. در واقع بدیهی هست که خود آینه ، شیشه‌ای جیوه یا نقره اندود هست ، و اونچه تو دکوراسیون نقش مهمی داره طرح آینه و قاب اون هست.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه‌های لامپی متحرک

آینه لامپی متحرک قدی

استفاده از آینه لامپی متحرک قدی ، تو اتاق خواب ، نزدیک به ورودی ، و یا تو اتاق نشیمن و پذیرایی رایج هست. آینه قدی کاربری خیلی مفیدی داره ، چون که در موارد بسیاری نیاز هست تا سر تا پای خودتون رو بتونین ببینین و نه تنها صورت.
علاوه بر مزیت دیداری آینه ، باید بدونین که وجود یه آینه قدی ، تو دکوراسیون شما هم تاثیر زیادی داره. آینه موجب بزرگ‌تر جلوه شدن فضا میشه ، و افراد با دیدن خودشون تو یه آینه بزرگ تو یه فضای کوچک ، حس امنیت بیشتری پیدا می‌کنن. {میشه گفت این یکی از دلایلیه که تو آسانسورها از آینه استفاده میشه}

از سوی دیگه ، یه آینه متحرک قدی مطمئنا بخش زیادی از دیوار یا اتاق رو در بر می‌گیره ، بنابراین باید دارای قابی زیبا و قشنگ هم باشه که با سایر مشخصات و اجزا دکوراسیون همخونی داشته باشه.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه لامپی متحرک

آینه لامپی متحرک در چه انواعی داخل بازار موجود هست

آینه لامپی متحرک یکی از زیباترین و بروزترین انواع آینه‌های موجود تو بازار هست که در اطراف و داخل خودش لامپ‌های قشنگ و زیبا با نور ال ای دی و کم مصرف داره در حقیقت این آینه به آینه هالیوودی نیز معروف هست که علاوه بر زیباتر کردن محیط ، به وضوح دید تو زمون آرایش کردن کمک شایانی می‌کنه از این رو مورد استقبال اشخاص زیادی به خصوص خانوم‌ها قرار گرفته هست. لازم به ذکره آینه لامپی متحرک تو انواع مختلف با شکل‌های گرد ، مربعی ، مستطیلی و … موجود هست که ما به بعضی اشاره می‌کنیم.

    • آینه متحرک بدون چرخ
    • آینه لامپی ثابت
    • آینه چرخ‌دار
    • آینه جیبی
    • آینه دیواری
    • آینه ریموتی
    • آینه حسگر
    • آینه گریم قدی
    • آینه کشودار
    • آینه فلش خور
    • آینه هوشمند

تموم این آینه‌های نام برده شده لامپی هستن. که هر کدوم کاربرد جداگانه‌ای دارن اما مزیت‌های یکسانی دارن به گونه‌ای که تو حرفه گریم سبب ایجاد نور کافی و زاویه دید مناسب میشه. در واقع این آینه تموم مشکلات پوستی و آرایشات رو نشون میده و قابلیت این رو داره که نور لامپ‌ها تنظیم و تعویض شون ، اگه شما به دنبال فضایی آرامش بخش و شیک هستین ، بهتره از آینه لامپی متحرک استفاده کنین.

وجود این تنوع بالا به مصرف کننده یا خریدار ، انتخاب‌های بیشتری میده و به او این امکان رو میده تا بدون محدودیت بتونه آینه لامپی مناسب و مورد نیاز خودش رو خریداری کنه. از این همه مصرف کنندگان می‌تونن با توجه به محیط و نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشن.

البته برای دسترسی به تمومی مدل‌های گفته شده باید فروشگاه‌های معتبر در این زمینه رو انتخاب کنین چون که تنوع گفته شده رو نمی‌تونین تو مراکز فروش کوچک و ناشناخته پیدا کنین. از این رو اگه فروشگاه‌های نامعتبر تو این زمینه رو انتخاب کنین ، نمی‌تونین از این تنوع بالا بهره‌ای ببرین.

بهتره قبل از خرید تا حدودی با مدل‌های مختلف آینه لامپی متحرک و کاربردهای هر کدوم آشنا باشین چون که در این صورت می‌تونن انتخاب بهتری برای محیط و کار خودتون داشته باشین. البته تو زمون خرید هم می‌تونین از مشورت و کمک عرضه کنندگان هم برای داشتن یه انتخاب مناسب ، استفاده بکنین.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه‌های لامپی متحرک

کاربرد آینه نوری متحرک

امروزه برای ساختن دکوراسیونی زیبا و قشنگ و خاص تو خونه از آینه‌ها استفاده فراوانی میشه وجود آینه تو خونه باعث روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط میشه. آینه‌های متحرک انواع گوناگونی دارن که هر کدوم از اونا تو قسمت خاصی از خونه کاربرد دارن یکی از جدید‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین آینه‌های متحرک ، آینه نوری هستش که از اون با نام‌های دیگه‌ای نیز مثل : آینه نور مخفی ، آینه نوردار ، آینه نور پردازی شده و آینه نورافکن یاد میشه. آینه نوری با لامپ‌های ال ای دی درست شده.

چند نکته مثبت و عالی تو استفاده از آینه‌های نوری عبارت است از:

    • آینه نوری حس خوب و تمیزی و دلباز بودن به ما میده.
    • زیبایی و قشنگی فضا رو دو چندان می‌کنه.
    • میشه از آینه نوری به عنوان چراغ خواب استفاده کرد.
    • باعث زیبایی دکوراسیون محیط و مدرن‌تر شدن اون میشه.

آینه تو بیشتر مکان‌ها از نیازهای مهم اون محل هستش و محدودیت خاصی نیز تو محل استفاده خود نداره. با این تفاسیر آینه نوری نیز می‌تو‌نن تو هر جایی کاربرد داشته باشه. در واقع هر جایی که از آینه استفاده شه ، میشه به سادگی آینه نوری رو جایگزین اون کرد.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه‌های لامپی متحرک

خرید آنلاین آینه لامپی متحرک

آینه لامپی متحرک قدی از جمله دکوری‌های پرفروش و زیبای سایت آینه‌ها با کیفیت فوق العاده بالا به خاطر دارا بودن قالب با کیفیت و بروز و همچنین استفاده از متریال وزنی و درجه یک میشه گفت جز بهترین و به خاطر قیمت مناسب به صرفه‌ترین محصولات برای خرید محسوب میشه.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه لامپی متحرک

آینه لامپی متحرک رنگ شده

وقتی صحبت از رنگ آمیزی تو محصولات کلاسیک میشه. تمیزی و کیفیت محصولات خودنمایی می‌کنه. چون تو محصولات ما در سایت آینه‌ها که رنگ آمیزی شده علاوه بر زیرسازی قوی با بتونه و تینر و سیلر با اوکتان بالا که موجب افزایش درخشندگی و جلوه کار میشه. کاور رنگی خیلی قوی به روی کار پاشیده میشه که هم باعث جلوگیری از پوسته شدن پس از مرور زمان و هم باعث تمیزکاری آسون اون میشه.

آینه لامپی متحرک
بروزترین و بهترین آینه لامپی متحرک

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات با ما در تماس باشین

با ما تماس بگیرین و بهترین‌ها رو از ما بخواین. شما شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بروزترین‌ها رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه لامپی متحرک در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

در مجموعه ما بهترین‌ها و بروزترین‌ها در دسترس شما قرار دارن. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی متحرک خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ