آینه های متحرک

آینه های متحرک
آینه نوری گرد

تو کارگاه آینه ها مدل‌های مختلفی در ابعاد و اشکال متفاوتی طراحی و تولید می‌شه.آینه ها رو می‌شه به صورت متحرک تولید کرد.آینه های متحرک به راحتی جابجا می‌شن. می‌شه چند وقت یکبار بدون اینکه نیاز به کسی داشته باشین آینه های بزرگ و قدیمی‌تون رو از جایی به جای دیگه ببرین و دکور فضا رو تغییر بدین.


آینه های مزون‌ها و بعضی از آرایشگاه‌ها سایز آینه هاشون بسیار بزرگ هستن که متحرک بودن اونا بسیار مزیت مهمی هست. علاوه بر اون از آینه های متحرک می‌تونین در قسمت وسط سالن استفاده کنین. مخصوصا اگه آینه‌تون به صورت دو طرفه باشه کارایی بیشتری هم داره.

آینه های متحرک یک نوع آینه های تخصصی هستن و که نمی‌شه از هر جایی اونا رو تهیه کرد. اصلا به این فکر نکنین که می‌تونین به آینه فروشی سر کوچه‌تون این مدل آینه‌های متحرک رو که مخصوص مزون ،آرایشگاه تون باشه‌رو سفارش بدین.در ادامه این مقاله بیشتر در مورد انواع آینه هایی که می‌شه اونا رو به صورت متحرک طراحی و تولید کرد صحبت می‌کنیم.

آینه آرایشگاهی
آینه آرایشگاه نوری

مدل های جدید آینه های متحرک

  • آینه های متحرک مدل بک لایت
  • آینه های متحرک مدل هالیوودی
  • آینه های متحرک مدل قدی
  • آینه های متحرک مدل دیواری
  • آینه های متحرک مدل سندبلاست
  • آینه های متحرک مدل چرخدار
  • آینه های متحرک مدل ریموتی
  • آینه های متحرک مدل حسگری
  • آینه های متحرک مدل تاچ
  • آینه های متحرک مدل رومیزی
  • آینه های متحرک مدل ایستاده
  • آینه های متحرک مدل قاب دار
  • آینه های متحرک مدل دوطرفه
  • آینه های متحرک مدل قاب استیل
  • آینه های متحرک مدل بدون قاب
  • آینه های متحرک مدل قاب مشکی
  • آینه های متحرک مدل ساعت دار
  • آینه های متحرک مدل دماسنج
  • آینه های متحرک مدل داری اسپیکر
  • آینه های متحرک مدل صفحه هوشمند
آینه های متحرک
آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

آینه متحرک مدل ایستاده

آینه های ایستاده در سایز های بزرگ و وزن زیادی هم دارن. این آینه‌ها جابجایی شون کمی سخته به خاطر همین برای این آینه ها فکر اساسی کردیم و چرخ نصب کردیم که به راحتی و با هل آروم آینه های ایستاده رو جابجا کنین.

هرجایی به آینه‌ی مخصوص خودش نیاز داره ،که آینه ایستاده برای مزون‌ها بسیار پرکاربرده و نیاز یک مزون دار رو برطرف می‌کنه. چون هر مشتری که به داخل مزون میاد و لباسی رو پرو می‌کنه دوست داره به صورت تمام قد خودش رو در آینه ،شفاف و واضح ببینه.

آینه های متحرک

البته نیاز هر مزون علاوه بر یک آینه ایستاده ،داشتن یک آینه ای ساده چراغ داره که نور مناسبی هم داشته باشه. در ادامه مقاله مدل‌های نوردار آینه های متحرک رو به شما بیشتر توضیح می‌دیم.شما می‌تونین با شماره زیر تماس بگیرین و سوالات‌تون رو از همکاران ayneha بپرسین.

09357015855

آینه های متحرک

آینه متحرک چراغ دار

آینه های متحرک به صورت چراغ دار هستن. تنوع بسیار زیادی هم دارن. این آینه های چراغ دار در مدل‌های بک لایت و هالیوودی تولید می‌شن.هر دوی این مدل دارای نور بسیار مناسب هستن و فضای شما رو روشن می‌کنن. داشتن آینه های چراغ دار واسه بعضی از مشاغل نیاز اصلیه مخصوصا اگه این شغل نور نیاز اصلی کارشون باشه.

آینه های متحرک

آینه متحرک‌ مدل هالیوودی

آینه هایی که دارای نور پردازی هستن یکی از مدل‌هاش آینه هالیوودی.این آینه دارای لامپ های ال ای دی در دور تا دور آینه هست. آینه های هالیوودی نور بسیار خوبی دارن که بسیار مناسب برای گریم و آرایش هستن.

حتماً در کنار یک گریمور حرفه ای از این مدل آینه ها دیدین.آینه های هالیوودی رو می‌شه آفتابی و مهتابی و یا به صورت یکی در میون نصب کرد که این دو نور در کنار هم حس خیلی خوبی به فضا می‌دن و چشم رو اذیت نمی‌کنن.

آینه های متحرک

آینه متحرک بک لایت

یکی از مدل‌هایی که بسیار فضای شما رو خاص می‌کنه و طرفدارای زیادی داره و بی اغراق جزو زیباترین آینه های تولیدی کارگاه آینه هاست مدل بک لایت هست.

نور آینه های بک لایت بسیار ملایم هستن که فضا رو روشن می‌کنن و هم دور تا دور آینه یک قاب زیبا با این نور ایجاد می‌شه که با گذاشتن آینه بک لایت در فضا یک نقطه چشمگیری رو ایجاد می‌کنین.

رنگ نور آینه های بک لایت می‌تونن به رنگ‌های آفتابی و مهتابی یا هر دو با هم باشن. اگه فضای مزون شما نور طبیعی خوبی داره آینه های بک لایت بهترین انتخاب هستن. اگه فضای شما دارای نور طبیعی کمی هست می‌تونین از آینه های هالیوودی استفاده کنین البته اینو بگم که با قرار دادن چند ردیف ال ای دی برای آینه های بک لایت می‌تونین نور رو بیشتر کنین و با کمک ریموت درجه نور و کم و زیاد کنین.

آینه های متحرک

آینه متحرک دوطرفه

بذارین این رو بگیم که چه زمانی ما به فکر تعبیه چرخ و متحرک بودن آینه افتادیم.زمانی که مدل آینه دوطرفه رو تولید کردیم بخاطر اینکه آینه های ایستاده دو طرفه دارای وزن زیادی هستن. چون دو آینه بزرگ شبیه به هم روی یک پایه قرار می‌گیره و وزن بیشتری نسبت به آینه های یک طرفه دارن.

آینه های دوطرفه در هر جایی می‌شه استفاده کرد و دیگه نیازی نیست که سالن و مزون تون رو فقط از آینه های ایستاده ثابت پر کنین که روی دیوار و دورتا دور سالن قرار می‌گیرن. می‌تونین از این آینه ها در قسمت وسط بدون اینکه به دیوار اونارو پیچ کنین استفاده کرد.این مدل آینه های دوطرفه رو می‌شه به صورت آویز ،قدی و رومیزی تولید کرد. آینه های متحرک دو طرفه در هر شکل و طرح و اشکال هندسی تولید می‌شن.

آینه های متحرک

آینه متحرک دارای گارانتی هستن

آینه های متحرک و یا هر محصول دیگه ای از کارگاه تولیدی آینه ها خریداری کنین دارایی یک‌سال گارانتی هستن که این گارانتی بدون قید و شرط و اگه هر قسمتی از آینه‌تون خراب بشه بدون دریافت هزینه ای همکاران ayneha اونو برای شما تعمیر می‌کنن و مثل روز اول بهتون تحویل می‌دن.


این گارانتی دقیقاً از زمانی که محصول برای شما ارسال می‌شه شروع می‌شه تا پایان یک سال .یعنی دیگه نگران ارسالش هم نباشین چون اگه هر اتفاقی برای آینه موقع ارسال بیفته ما همه مسئولیت‌ها رو به عهده می‌گیریم و یک آینه سالم تحویل شما می‌دیم.

آینه های متحرک

بهترین اتفاقی که میشد بیوفته

راستی این رو بدونین که اگه زمانی به هر دلیلی بعد از گرفتن آینه از اون خوش‌تون نیومد ما آینه رو پس می‌گیریم و هزینه‌ای که بابت اون پرداخت کردین رو تمام و کمال برمی‌گردونیم و با این ویژگی می‌تونین با خیال راحت و آسوده خریدتون رو انجام بدین. اما ما مطمئنیم بعد از این که آینه رو تحویل گرفتین عاشق اون می‌شین و دوست دارین همیشه آینه جایی باشه که جلوی چشم‌تون باشه.

آینه های متحرک

برای سفارش میتونین

برای سفارش می‌تونین از دو طریق با ما در ارتباط باشین. اولین روش به صورت غیر حضوری با شماره 09357015855 تماس بگیرین و سوالات‌تون رو بپرسین و عکس محصول مورد نظرتون رو در واتساپ برای ما ارسال کنین.

روش دوم به صورت حضوری هست که می‌تونین به آدرسی که براتون می‌ذاریم تشریف بیارین از نزدیک کارها رو ببینین و سفارش بدین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ