انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری

تو دکوراسیون هر خونه و یا ساختمونی ، آینه نقش خیلی زیادی رو ایفا می‌کنه. انواع آینه‌ها تو زیبایی و جلوه ساختمون تاثیر خیلی زیادی دارن. انواع آینه‌های لاکچری یا آینه‌های دکوراتیو تو طرح‌ها و انواع مختلفی متناسب با ساختار معماری و دکوراسیون داخلی محیط ، تولید شده و روانه بازار شدن. تو این مقاله از سایت آینه‌ها به تعدادی از این آینه‌ها و آینه دیواری مدرن پرداختیم.

آینه یکی از اصلی‌ترین وسایل خونه محسوب میشه چون که همه‌ی ما دوست داریم خودمون رو تو اون ببینیم و به وسیله‌ی اون ظاهر خودمون رو آراسته کنیم. یکی دیگه از جذابیت‌های آینه تو خونه اینه که تو همه‌ی مکان‌های خونه از جمله دستشویی ، اتاق خواب ، حمام ، پذیرایی و …. تو دسترسه.

امروزه تو دنیای مد به وسیله‌ی آینه دکوراسیون خونه رو جذاب‌تر می‌کنن. تو این مطلب از سایت آینه‌ها ما از انواع آینه‌ها و کاربرد اون تو دکوراسیون خونه شما عزیزان رو راهنمایی می‌کنیم.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

کاربرد انواع آینه‌های لاکچری دکوراسیون

کاربرد آینه تو دکوراسیون داخلی به سال‌ها قبل که انسان‌ها از فلزات صیقلی و براق برای دیدن خودشون استفاده می‌کردن برمی‌گرده. توانایی و قدرت بالای آینه تو بازتاب تصاویر و نور ، باعث شده که بیشتر مردم برای تزیین منزل یا حجم دادن به منطقه‌ای خاص از دکوراسیون داخلی و یا برای افزایش روشنایی و نور تو یه منطقه ، از اون استفاده کنن.

ولی هنوز هم بعضی از افراد به درستی نمی‌دونن چگونه از آینه تو دکوراسیون داخلی خودشون استفاده کنن و یا اینکه چه نوع آینه‌ای برای چه مکانی مناسب‌تره.
به همین خاطر تو این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان رو با کاربرد آینه تو دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا کنیم. با به‌کارگیری نکات گفته شده می‌تونین فضای خونه یا محیط کار خودتون رو به زیباترین و شکیل‌ترین نحو ممکن تزیین کنین و از آینه به عنوان یه وسیله لاکچری و یا دکوراتیو تو فضا سازی‌ها بهره بگیرین.

امروزه دیگه آینه صرفاً آینه آرایشی رومیزی نیست که افراد فقط برای برانداز کردن و دیدن خودشون از اون استفاده کنن بلکه این شیء به تنهایی می‌تونه یه اثر هنری یا تزیینی تو یه فضا باشه.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری قدی

انواع آینه‌های لاکچری قدی از دیگر محصولات خیلی زیبا و همچنین پرکاربرد تو دکوراسیون خونه‌ست. همواره قرارگیری آینه قدی تو محیط‌هایی مثل ورودی منزل ، اتاق خواب ، مقابل درب حموم ، اتاق پرو ، دفتر کار و …. می‌تونه جلوه‌ی خاصی برای اون محیط ایجاد کنه. حال آنکه آینه قدی می‌تونه دارای مدل‌های مختلف و همچنین عرض و ارتفاع‌های متفاوتی باشه. اینکه چه مدل آینه لاکچری قدی مناسب فضای مد نظر شماست و باید دارای چه ویژگی‌های ساختاری باشه از جمله مهم‌ترین نکات تو خرید این دسته از محصولاته.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

آینه لاکچری

تو اتاق خواب کودکان میشه با استفاده از آینه‌های لاکچری ، دارای طرح فانتزی ، فضایی زیبا و لطیف رو فراهم کرد. نصب آینه لاکچری تو بالا و دو طرف تخت خواب نیز می‌تونه محیطی خیلی دلنشین و متفاوت رو به وجود بیاره. از آینه‌های لاکچری تو روی کابینت آشپزخونه‌ها نیز استفاده میشه. این کار تصویری متفاوت از آشپزخونه رو به نمایش می‌ذاره.

در این صورت میشه از هزینه‌های هنگفت تعویض کابینت بی‌نیاز شد و با هزینه‌ای خیلی کمتر تو طرح آشپزخونه تنوع ایجاد کرد.

از دیگر قسمت‌هایی که میشه از انواع آینه‌های لاکچری یا آینه‌ دکوراتیو مزونی بهره برد میشه به دیوار اطراف تلویزیون اشاره کرد. با نصب آینه‌های لاکچری میشه سادگی محیط رو از بین برد و زیبایی اون رو دو چندان کرد.

سالن پذیرایی از دیگر بخش‌های خونه‌ست که همیشه چیدمان و دکوراسیون این بخش با وسواس خاصی انجام میشه. آینه‌های لاکچری محیطی شاد ، درخشنده و مدرن و جذاب رو فراهم می‌کنن. استفاده از آینه‌های لاکچری تو سقف می‌تونه علاوه بر زیباتر کردن خونه ، ارتفاع محیط رو بیشتر نشون بده. این نوع ایده بیشتر برای فضاهایی با سقف کوتاه مناسبه.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری تو اتاق خواب

به این نکته توجه داشته باشین که بهترین محل برای نصب آینه تو اتاق خواب دیوار‌های خالی اطراف تخته نه دیوار مقابل تخت خواب. اگه آینه تو جای مناسبی نصب شه نور بیشتری هم تو اتاق فراهم می‌کنه. می‌تونین از آینه‌های زیبا برای پشت آباژرهای خودتون در روی پا تختی‌ها استفاده کنین. این کار باعث جلوی بیشتر آباژر شده همچنین نور اتاق رو دو برابر می‌کنه.
گذاشتن آینه چراغ‌دار با کیفیت نیز تو اتاق خواب روشنایی و جذابیت بیشتری به اون میده.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری تو نشیمن

از نظر معماری قرار دادن دو آینه رو به روی یکدیگه می‌تونه خیلی قشنگ و زیبا و هیجان انگیز باشه. خصوصا اگه این دو آینه ، آینه لامپی بزرگ و مساوی یکدیگه انتخاب بشن.

اتاق نشیمن فضاییه که شما عزیزان تو اون از دوستان و مهمون‌های خودتون پذیرایی می‌کنین ، اگه می‌خواین بدون پرداخت هزینه‌ی گزاف این فضا رو بزرگ‌تر جلو بدین از آینه‌های عریض و دیوارهای آینه‌ای استفاده کنین. همچنین قرار دادن آینه تو فضای نشیمن باعث ایجاد یه حس خوب میشه. پس آینه تو اتاق نشیمن می‌تونه ایده جالبی براتون باشه.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری تو پذیرایی

اتاق پذیرایی به خاطر اینکه بیشتر مهمون‌ها تو اونجا قرار دارن باید زیباتر ، قشنگ‌تر و شیکتر از سایر بخش‌های خونه باشه. پس استفاده از آینه دیواری جدید تو اتاق پذیرایی نیز زیبایی و جذابیت اتاق رو افزایش داده و با انتخاب یه آینه‌ی شیک و زیبا و طراحی محیط اون با نورپردازی مناسب می‌تونه توجه همه‌ی مهمون‌ها رو به خود جلب کنه. تو همه جا به آینه نیاز دارین پس نصب اون تو همه‌ی بخش‌های خونه هیچ مشکلی نداره ولی اگه از آینه‌ی مناسب اون بخش از خونه استفاده کنین حتما باعث زیبایی و قشنگی خونه میشه.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری مدرن

یکی از نکات مهم تو تزیینات داخلی خونه‌ها ایجاد یه هماهنگی بین تزیینات دکوراسیون و منازل داخلی هست. عدم هارمونی و هماهنگی لازم زیبایی محیط رو از بین می‌بره.
طراحی آینه چراغ‌دار دیواری مدرن به گونه‌ایه که با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ بوده و هم میشه تو خونه‌هایی با دکوراسیون اسپرت و هم تو خونه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک یا سلطنتی استفاده کرد.

انواع آینه‌های لاکچری خیلی شیک ، خاص و متفاوت بوده و با طراحی جدید و به روز اون حتما تو چشم بیننده گیرا و جذاب خواهد بود.
آینه لاکچری مدرن مخصوص بر روی سطح صاف ، خشک و بدون گرد و غبار و رطوبت نصب شده ، ایده‌ای خیلی مناسب برای تزیین سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، محیط کار و راهرو‌ها هست.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های مدرن و لاکچری

آینه‌های لاکچری سلطنتی

تو چیدمان‌های لوکس و اشرافی و در کنار مبلمان‌های سلطنتی از کنسول‌های سلطنتی استفاده میشه که به همراه آینه ، زیبایی و قشنگی خاص و خیره کننده‌ای رو به فضای خونه می‌بخشن. طرح‌های این مدل‌ها خیلی شکیل و منحصر به فرد هستن و بیشتر به رنگ طلایی ساخته میشن و هر کسی بنا به سلیقه و کاربردی که در نظر داره ، کنسول ثابت یا میزی انتخاب می‌کنه.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های سلطنتی و لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری چوبی

انواع آینه‌های لاکچری و کنسول‌های چوبی به دو دسته تقسیم میشن. دسته‌ی اول رو بیشتر برای اتاق مطالعه یا محیط کار در نظر می‌گیرن ، کنسول‌های این دسته به شکلی طراحی شدن که بهترین انتخاب برای محیط مطالعه و یا دکور مغازه‌ها و شرکت‌ها به حساب میان. ولی کنسول‌های دسته‌ی دوم ، مدل‌های چوبی مدرن هستن که می‌تونن برای اتاق خواب و یا جایگذاری آینه و شمعدون به کار برون. به جز این دو دسته ، آینه و کنسول‌های چوبی لوکسی نیز وجود دارن که برای دکوراسیون خونه طراحی شدن و طرفداران خاص خودشون رو دارن.

انواع آینه‌های لاکچری
انواع آینه‌های چوبی لاکچری

نکته آخر
آینه و کنسول هر کدوم از گذشته تا به امروز از زیباترین و قشنگ‌ترین لوازم دکوری و حتی کاربردی برای ما بودن و امروزه تو مدل‌های متنوع از لاکچری ، سلطنتی تا مدرن طراحی میشن و در کنار هم ایده‌ی خیلی زیبایی برای دکوراسیون خونه‌ها و حتی محل کار به حساب میان.

تلاقی لذت و خرید را با ما تجربه کنین!

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه‌های لاکچری برترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ما تحویل بگیرین.

خرید از ما نشانه سلیقه و نهایت دقت و وسواس شما تو خریده. اگه می‌خواین حضوری انواع آینه‌های لاکچری خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دقیقا همون کیفیتی که انتظار داشتین و همون قیمتی که شما اصلا انتظار اون رو نداشتین در انتظار شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ