آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی یکی از لوازم واجب و مهم برای آقایون و مخصوصا خانم‌هاست. برای هر آرایش کردنی یه آینه آرایشی خاص لازمه تا فرد به وسیله‌ی اون خودش رو تو آینه ببینه و خطاهای آرایشی روی صورتش انجام نده. و همچنین برای آرایش کردن و مرتب کردن موهای خودش از اون استفاده می‌کنه. می‌تونین با خیالی راحت از این آینه استفاده کنین چون با وجود اون همیشه جذاب و زیبا می‌مونین. آینه آرایشی به دو نوع آینه تقسیم بندی می‌شه. آینه‌هایی که به صورت ایستاده هستن و می‌تونن روی میز قرار بگیرن که بهشون آینه آرایشی رومیزی می‌گن. و آینه‌هایی که به شکل کوچک‌تر هستن و به راحتی می‌شه اونا رو داخل کیف آرایشی قرار داد.

آینه‌ها یکی از پرکاربردترین و ارزشمند‌ترین لوازمی هستن که تو همه جا قابل استفاده هستن و می‌تونین از اونا بهره‌مند شین. آینه‌ها تو هر مکانی که باشن روشنایی و نور رو به اون محیط هدیه میدن و محیط مورد نظر رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون میدن. آینه آرایش رومیزی هم از این قاعده مستثنی نیست و زیبایی رو به محیط‌تون هدیه میده.

آینه‌ها همچون نهرهای زلالی هستن که زیبایی‌ها و زشتی‌ها رو آشکار می‌کنن و با استفاده از اونا می‌تونین عیب‌ها و زشتی‌ها رو رفع کنین و از زیبایی‌ها لذت ببرین. وجود یه آینه آرایش رومیزی به روی میز‌های آرایشی یه امر کاملا طبیعی هست که همه‌ی افراد از اون استفاده می‌کنن. این آینه علاوه بر کاربردهایی که داره ، به زیبایی محیط‌تون نیز کمک می‌کنه. برای آشنایی با آینه آرایشی رومیزی و کاربردهای اون ، بهتره با سایت آینه‌ها همراه باشین و این مقاله رو از دست ندین.

آینه آرایشی رومیزی
آینه نوری آرایشی

هنگام خرید آینه آرایشی رومیزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انواع مختلفی از آینه آرایشی رومیزی و آینه هالیوودی گریم یا … تو بازار وجود داره که می‌تونین تو هر مکانی که براتون مناسبه از اون‌ها استفاده کنین. هنگام انتخاب ، به پارامترهای زیر توجه کنین:

اندازه
نور پس زمینه
پوشش
اثر افزایش

این موارد پارامترهای اساسی هستن که باعث تفاوت محصولات با یکدیگه می‌شن.

آینه آرایشی رومیزی
آینه هالیوودی آفتابی

انواع آینه آرایشی رومیزی

آینه‌های آرایشی رومیزی تو انواع گوناگونی تولید شدن که می‌تونین اون‌ها رو با توجه به سلیقه و نیاز خودتون انتخاب کنین. به طور کلی میشه گفت که آینه‌های آرایشی تو دو گروه ساخته شدن که عبارتند از:

۱. آینه‌های ایستاده‌ای یا آینه چراغ‌دار ایستاده که می‌تونین اون‌ها رو به روی میز قرار بدین و به راحتی از اون استفاده کنین. آینه آرایش رومیزی در این دسته قرار داره.

۲. آینه‌های جیبی که طراحی کوچک‌تری دارن و به راحتی می‌تونین اون رو حمل کنین و درون جیب یا کیف خودتون قرار بدین. همونطور که می‌دونین استفاده از این آینه‌ها بسیار رواج داره و معمولا همه‌ی اشخاص هنگام بیرون رفتن یه آینه‌ی کوچک به همراه دارن و برای مرتب کردن روسری و موهای خودشون از اون استفاده می‌کنن.

امروزه در این دوران آینه‌های آرایشی مختلفی تو بازار وجود دارن که تنوع خیلی زیادی دارن و بعضی از اونا به شرح زیر هستن:

  • آینه آرایشی دیواری
  • آینه آرایشی چراغ‌دار
  • آینه آرایشی فانتزی
  • آینه آرایشی بزرگ‌نما
  • آینه آرایشی دسته‌دار
  • آینه آرایشی پایه‌دار
  • آینه آرایش رومیزی
آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی دیواری

همون طور که گفته شده آینه آرایشی دیواری از اجزای واجب و ضروری اتاق یه خانم هست. و نظم زیادی رو به اتاق خواب میده. البته وجود آینه آرایشی نه تنها برای خانم‌ها بلکه برای آقایون هم خیلی کاربرد داره. آینه دیواری مدرن تو مدل‌های مختلفی تو تولیدات کارگاه ayneha موجود هست.

آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی چراغ‌دار

آینه‌ها بر اساس نوع طراحی و کاربری‌شون می‌تونن تو مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. حال اگه سوال‌تون اینه که یه آینه چراغ‌دار آرایشی چیه و چه خصوصیاتی داره ، پاسخ اون خیلی ساده‌ست. آینه‌ای ساده و معمولی رو تو نظر بگیرین که دور اون تعدادی لامپ نصب شده. ولی امروزه و با توجه به خلاقیت تولیدکنندگان و طراحان انواع آینه‌ها میشه به جرئت گفت که این مدل آینه‌ها دیگه فراتر از یه آینه معمولی با لامپ هستن. آینه آرایشی رومیزی چراغ‌دار رو با عناوین مختلفی مثل آینه آرایشی ، آینه هالیوودی و آینه گریم نیز می‌شناسن.

آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی فانتزی

آینه آرایشی فانتزی نوعی از آینه مدرن آرایشی هست که معمولا خانوم‌ها از اون استفاده می‌کنن. آینه آرایشی رومیزی یکی از متداول‌ترین نوع آینه‌ها هست و طرفداران خیلی زیادی داره. آینه آرایشی فانتزی به آینه‌‌ی کوچکی گفته میشه که معمولا به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیره. البته این آینه‌ها تو اندازه‌های مختلفی ساخته شدن.

آینه آرایشی رومیزی

نقش آینه تو دکوراسیون محیط‌تون

آینه‌ها نقش خیلی مهمی تو دکوراسیون ایفا می‌کنن و میشه گفت که یکی از واجب‌ترین و مهم‌ترین لوازمی هستن که تو دکوراسیون منزل از اون‌ها استفاده میشه. استفاده از آینه‌ها از گذشته تا حالا رایج بوده. و فقط شکل ظاهری و نوع اون تغییر کرده. به این صورت که تو گذشته آینه آرایشی رومیزی خیلی ساده‌تر بودن و تنوع خیلی کمتری داشتن ولی امروزه تنوع آینه‌ها خیلی بیشتر از چیزی هست که تصور می‌کنین.

آینه‌ها اهمیت خیلی زیادی تو دکوراسیون دارن و معمولا تو همه‌ی دکوراسیون‌ها از اونا استفاده میشه.

 فرقی نداره که آینه از چه نوعی باشه ، آینه آرایشی رومیزی باشه یا آینه قاب‌دار آرایشگاه و … مهم وجود آینه‌ست که علاوه به زیبایی که داره ، خیلی انرژی بخشه و آرامش خاصی رو تو محیط به وجود می‌آره. همونطور که می‌دونین توجه به دکوراسیون یکی از مهم‌ترین مواردی هست که باید مورد توجه قرار بگیره و برای داشتن یه دکوراسیون مدرن و زیبا و خاص می‌تونین با مشاوران کارگاه ayneha برای دکوراسیون داخلی‌تون مشورت کنین.

بدون شک اولین وسیله‌ای که برای تهیه یه دکوراسیون بی‌نظیر مورد استفاده قرار می‌گیره ، آینه هست. به طور مثال با آینه کاری قسمتی از دیوار منزل‌تون می‌تونین فضایی لوکس داشته باشین که مورد توجه همه قرار بگیره. توجه به این نکته هم حائز اهمیته که آینه‌ها تو فنگ‌شویی تاثیر بسیار زیادی دارن و آینه رو نماد آب می‌دونن که باعث گستردگی ، تازگی و آرامش تو فضای داخلی می‌شه. آینه آرایشی رومیزی هم علاوه بر تاثیرات فوق العاده‌ای که داره ، به شما تو خود‌آرایی کمک می‌کنه و تاثیر خیلی فوق‌العاده‌ای داره.

آینه آرایشی رومیزی

تاثیر خیلی مهم تو خرید آینه

1: آینه به روشن شدن و درخشان شدن همه‌ی لوازم خیلی کمک می‌کنه و با تکثیر نور خورشید و سایر نورها می‌تونه فضایی خاص و نورانی رو ایجاد کنه.
2: آینه همه چیز رو زیباتر و زنده‌تر می‌کنه و به فضای مورد نظر عمق میده و اون رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون می‌ده.
3: بهم ریختگی‌هایی که تو اطراف محیط وجود داره با استفاده از آینه دیگه به چشم نمیاد و فضا رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون میده.

با خرید آینه آرایشی رومیزی یا آینه هالیوودی مهتابی رومیزی از صنایع تولیدات ayneha می‌تونین آینه‌ای لوکس در منزل‌تون داشته باشین و از زیبایی اون لذت ببرین.

آینه آرایشی رومیزی

چگونه آینه آرایشی مناسب انتخاب کنیم؟

شما باید نسبت به نیازی که از آینه آرایشی رومیزی دارین آینه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنین. در صورتی که آینه‌ی با کیفیت و مناسب لازم دارین که اون رو روی میزتون گذاشته و مشغول آرایش بشین باید از آینه آرایشی استفاده کنین که تمام چهره خودتون رو توی اون به واضحی و روشنی ببینین.

آینه آرایشی حتما باید بسیار با کیفیت باشه چون قراره وقت زیادی رو با اون بگذرونین و تمام آرایش‌های رورانه خودتون رو به وسیله اون انجام بدین. در صورت با کیفیت نبودن آینه آرایشی ممکنه آرایش صورت با سلیقه و زیبا از آب در نیاد. البته باید به این نکته خیلی توجه کنین که برای آرایش‌های روزانه بهتره از آینه‌های رومیزی و ایستاده استفاده کنین. چون که به وسیله‌ی آینه‌های کوچک نمی‌شه به راحتی آرایش انجام داد. آینه‌های کوچک تنها موقع‌ای به درد می‌خورن که تو طول روز آرایش خودتون رو چک کنین و ایرادهای اون رو بخواین برطرف کنین.

آینه آرایشی رومیزی

راه‌های ارتباطی با تولیدات ayneha

برای اینکه به راحتی و آسونی خرید خودتون رو انجام بدین ، می‌تونین بدون خارج شدن از خونه‌تون با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه آرایشی رومیزی بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ayneha تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین حضوری آینه آرایشی رومیزی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دقیقا همون کیفیتی که انتظار داشتین و همون قیمتی که اصلا انتظار نداشتین رو با ما برای آینه آرایشی رومیزی در میون بزارین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ