آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی در دسته‌ی آینه‌های مدرنی قرار می‌گیره که از نظر عملکردی و زیبایی در مقایسه با آینه‌های معمولی برتری‌های خاصی داره. اولین تفاوت بارز آینه هالیوودی با آینه‌های ساده استفاده از چراغ‌هایی به اسم LED در این نوع از آینه هست. که به‌واسطه اون آینه روشنایی خوب و مطلوبی رو ایجاد می‌کنه. این نور ایجاد شده موجب میشه تا اطراف و مقابل آینه از روشنایی کافی برخوردار باشن. به همین دلیل نور ایجاد شده باعث میشه تا تصویری که ایجاد می‌شه بسیار واضح و روشن باشه.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی در کارگاه تولیدی آینه‌ها با کیفیتی فوق‌العاده تولید می‌شه. سعی ما بر این هست که بتونیم آینه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خودمون عرضه کنیم. تمام مراحل ساخت در کارگاه آینه با دقت و نظارت کامل توسط متخصصین در این امر انجام می‌شه. به همین علت ما محصولات خودمون رو با تضمین در کیفیت ارائه می‌دیم. همچنین فروش محصولات هم بدون واسطه هست که با حذف واسطه‌ها، قیمت محصولات خیلی مناسب می‌شه.

در این بین برای رفاه بیشتر و کسب رضایت شما عزیزان گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط بر روی تمامی آینه‌های سفارشی در نظر گرفتیم. همچنین این امکان رو هم فراهم کردیم که اگر احیانا از محصول خودتون رضایت نداشته باشین، بتونی اون رو مرجوع کنین. لازم به‌ذکره که امکان ساخت هر نوع آینه‌ای به هر شکلی به‌طور خصوصی هم وجود دار. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا بتونین آینه دلخواه و موردعلاقه خودتون رو داشته‌ باشین.

شما با خرید آینه از کارگاه تولیدی خیالتون هم راحته که آینه‌تون از ضمانت بی قید وشرط هم برخورداره تا اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا رایگان براتون برطرف کنیم. البته یکسری موارد مثل شکستگی و ضربه نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه. برای سفارش و داشتن هر سوالی هم می‌تونین با شماره ‌ی09357015855 تماس بگیرین. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی رومیزی

آینه هالیوودی آفتابی به چه دلیل مطرح هست

داشتن روشنایی برای آینه هالیوودی و آینه آرایشگاه یک نکته مثبت محسوب می‌شه. چرا که همونطور که اشاره‌ شد، این نور به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. علاوه بر این نور آینه بخشی از نور مورد نیاز از فضای خودش رو هم تامین می‌کنه. همچنین موجب جلوه بیشتر آینه و محیط خودش هم میشه. در واقع تنها با اضافه‌کردن یک آینه هالیودی آفتابی به فضای خودتون می‌تونین زیبایی و جلوه خاصی به اون اضافه کنین.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی می‌تونه برای روشنایی خودش از رنگ‌های مختلفی از چراغ‌ها استفاده کنه. اما اغلب رنگ‌های رایج برای چراغ‌ها در استفاد‌ه‌های مختلف آفتابی و مهتابی هست. از بین این دو ، آفتابی، رنگی متمایل به زرد و نور طبیعی داره که در آینه هالیوودی آفتابی هم از اون استفاده میشه. البته که رنگ نور چراغ‌ها می‌تونه این امکان براشون فراهم بشه که به انتخاب شما تغییر کنه. به این صورت که هر زمان نیاز باشه بتونین این تغییر رنگ و اعمال کنین. حتی در چیدمان چراغ‌ها هم میشه از دو رنگ آفتابی و مهتابی استفاده کرد. ما هر چیزی که شما بخواین رو دقیقا براتون اجرا می‌کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی قدی

علاوه بر اینا یکسری از قابلیت‌های آینه هالیوودی هم موجب تمایز از آینه‌های دیگه شده. به‌طوری که به‌خصوص اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نیستن و همینطور که می‌بینیم اون آینه‌ها خیلی کمتر استفاده میشن.

قابلیت‌های آینه هالیوودی آفتابی

. همونطور که در قسمت بالا عنوان شد، امکان تغییر رنگ نور برای چراغ‌های آینه هالیوودی آفتابی وجود داره. علاوه بر تغییر رنگ، کم و زیاد کردن شدت نور ر و هم می‌شه برای آینه اعمال کرد. تا در صورتی که به نور بیشتر یا کمتری نیاز باشه، بتونین با تنظیم به نور دلخواه خودتون برسین.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی لمسی

. آینه هالیوودی آفتابی می‌تونه پخش موسیقی و ویدئو داشته باشه. که با اتصال به اینترنت یا تلفن همراه و بلوتوث میشه این امکان رو فراهم کرد. در این صورت یک جذابیت فوق‌العاده به آینه اضافه میشه که اون رو بسیار خاص می‌کنه.

. ضدبخار بودن هم امکان دیگه‌ای هست که آینه هالیوودی آفتابی می‌تونه دارا باشه. که با استفاده از حسگری که در پشت آینه کار گذاشته می‌شه، این قابلیت ایجاد میشه. عملکرد این حسگر به این صورت هست که اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، با گرم کردن سطح آینه مانع از تشکیل بخار روی اون میشه. البته این امکان اغلب برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و حمام مناسبه. که با وجود اون دیگه نیازی به صرف انرژی و زمان بابت تمیز کردن آینه نیست.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی گرد

. روی صفحه نمایش آینه هالیوودی آفتابی میشه مواردی مثل زمان و دما رو نمایش داد. تا از این راه بتونین از اونا اطلاع پیدا کنین.

. امکان حک لوگو، برند و طرح و… روی صفحه نمایش آینه وجود داره. در این صورت می‌تونین آینه خودتون رو به آینه‌ای بسیار خاص تبدیل کنین که مثل اون در جای دیگه‌ای وجود نداشته باشه. این آینه می‌تونه هم برای کاربرد شخصی و هم عمومی‌تر باشه. منظور از عمومی برای فضاهایی مثل آرایشگاه هست که با حک نام برند یا نام آرایشگاه روی آینه میشه جذابیت بیشتری به جذابیت‌های دیگه آینه هالیوودی آفتابی اضافه کرد.

موارد استفاده آینه هالیوودی آفتابی چیه

آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه هالیوودی آفتابی از مهم‌ترین موارد استفاده آن آرایشگاه و سالن‌های زیبایی هست. هم آرایشگاه زنانه و هم مردانه نیاز به آینه رو حتما دارن. امروزه هم به آینه هم از نظر عملکردی توجه میشه و هم از نظر زیبایی. به همین دلیل آینه هالیوودی آفتابی به‌دلیل روشنایی که داره و قابلیت‌های دیگه اون، عملکرد خیلی خوبی رو برای فضای آرایشگاهی دارا هست. از نظر زیبایی هم این آینه از زیباترین آینه‌های موجوده و موجب ایجاد فضای جذابی می‌شه.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی آرایشی

ظاهر و دکوراسیون موضوع بسیار مهمی در زمینه جذب مشتری محسوب میشه. حتی داشتن یک فضای زیبا و آرامش‌بخش در روحیه و ایجاد حس خوب در کارکنان هم مؤثر هست. با توجه به این که آینه هالیوودی آفتابی خودش از ظاهر زیبایی برخورداره، بنابراین می‌تونه زیبایی خاصی رو برای فضای سالن به ارمغان بیاره. برای این نوع از فضاها که نیاز به آینه آرایشی وجود داره، آینه هالیوودی به‌دلیل روشنایی که توسط چراغ‌های روی خودش ایجاد می‌کنه بهترین انتخاب در بین انواع آینه خواهد بود.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی میکاپ

در کل علاوه بر آرایشگاه، کلینیک‌های زیبایی و… که خدمات زیبایی ارائه میدن نیاز دارن که نور و تصویر خوبی در آینه بتونن ایجاد کنن. که با وجود این موضوع آینه هالیوودی آفتابی حتما پیشنهاد میشه. که با ظاهر زیبای خودش زیبایی رو چندین درجه ارتقا میدن.

خونه

وجود آینه هالیوودی آفتابی برای فضاهای دیگه‌ای که بسیار الزامیه، خونه هست. خونه هم مثل آرایشگاه و سالن طوری هست که آینه در اون در قسمت‌های مختلفی استفاده میشه. اما یکی از مناسب‌ترین قسمت‌ها برای استفاده از آینه هالیوودی آفتابی اتاق‌خواب هست. آینه‌ای که در اتاق‌خواب قرار می‌گیره، اغلب به‌عنوان آینه آرایشی هم به‌ کار میره. باتوجه به این که برای آرایش و میکاپ وجود نور کافی بسیار ضروری هست، آینه هالیوودی گزینه خیلی مناسبی هست. چرا که با تامین نور کافی و مورد نیاز برای انجام امور آرایشی، دقت و تمرکز رو هم افزایش میده. تا در نهایت میکاپ بی‌نقصی رو بتونین داشته باشین.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه چراغ‌دار آرایشی

اما برای قسمت‌های دیگه خونه مثل پذیرایی و راهروی ورودی هم آینه هالیوودی آفتابی گزینه ایده‌آلی هست. و می‌تونه جلوه خاصی رو برای اون‌ها ایجاد کنه. در پذیرایی که اغلب میهمان‌ها هم در این قسمت از اون‌ها میزبانی صورت می‌گیره، استفاده از آینه هالیوودی می‌تونه موجب زیبایی بیشتری برای فضا بشه. همچنین در راهروی ورودی هم استفاده از این نوع آینه، جذابیت خاصی رو بدو ورود ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه چراغ‌دار

مزون لباس

آینه برای مزون هم از ابزار مهمی هست که باید توجه خاصی به اون بشه. آینه مزونی باید به‌صورتی باشه که در فضایی قرار بگیره که از نور کافی برخوردار باشه تا بتونه تصویر مطابق واقعیتی رو در آینه ایجاد کنه. با استفاده از آینه هالیوودی آفتابی می‌تونین این نور موردنیاز رو به‌راحتی تامین کنین. چرا که چراغ‌های به‌ کار برده‌ شده در آینه چراغ‌دار مزونی از بهترین نوع چراغ‌ها هستن که توانایی ایجاد روشنایی مطلوبی رو دارن.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی قاب‌دار

علاوه بر این‌ موارد آینه هالیوودی به‌جهت ظاهر زیبا و شکیل خودش، به فضای مزون و همچنین اجناس داخل اون جلوه خاصی رو می‌بخشه. و موجب دید بهتر در آینه و درنهایت تصمیم‌گیری بهتری برای مشتریان مزون میشه. چون وقتی مشتری شما لباس‌های موردنظر خودش رو می‌پوشه با این آینه بهتر و واضح‌تر می‌تونه خودش رو ببینه.

لازم به‌ذکره که محدودیت خاصی برای استفاده از آینه هالیوودی آفتابی وجود نداره. اما در این متن ما به چندین مورد بسیار پرکاربرد اشاره کردیم. اما شما می‌تونین هر نوع و شکلی از آینه هالیوودی و یا آینه آرایشگاه رو با کاربرد دلخواه خودتون سفارش بدین. تا بتونین آینه‌ای حتی بهتر از تصور خودتون داشته باشین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ