آینه چراغ‌دار مزون

آینه چراغ‌دار مزونی

سلام تو این متن در مورد آینه چراغ‌دار مزونی صحبت می‌کنیم‌. تا بتونین یکی از بهترین آینه‌های موجود تو کشور رو برای مزونتون در نظر بگیرین و از بقیه رقبا عقب نمونین.یه مزون برای راحتی مشتری حتما به آینه‌ی استاندارد و درست احتیاج داره تا مشتری بتونه لباسی که انتخاب می‌کنه رو با توجه به نور خوب محیط و آینه‌ی با کیفیت تشخیص بده و تصمیم بگیره که این آینه رو خریداری کنه یا نکنه.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه قدی چراغ‌دار مزونی

به این آینه‌ها ،آینه‌های هالیوودی هم گفته میشه پس اگه جایی این اسم رو بهتون گفتن تعجب نکنین.بدون شک یکی از نکته‌های مهم تو مشتری مداری داشتن یه مکان مناسب با دکوراسیون درست و مدرن و زیبا و در شأن مشتریه.تا مشتری حس کنه جایی که وارد شده برای اون در وهله‌ی اول ارزش و احترام زیادی قائل شدن.در این صورت خیلی راحت‌تر خرید انجام میده تا جایی که حتی گردو غبار روی اجناس روی اونها باشه!

دیگه دوره‌ی گذاشتن یه آینه‌ی ساده که سرکوچه تو شیشه بری برش داده می‌شد نیست و هر مکان و هر جایی باید متناسب با کاربری که داره آینه‌ی مورد نظرش رو سفارش بده و از اون لذت ببره.امروزه طراح و شرکت‌های خیلی زیادی انواع آینه‌های مختلف رو بنا به نیاز مشتری تولید می‌کنن که یکی از این آینه‌ها ،همین آینه‌های چراغ‌دار مزونی و هالیوودیه که فضارو به شدت مدرن و لاکچری می‌کنه و باعث زیبایی بیش از اندازه در فضای مزون شما میشه‌.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزون

بدون شک شما آدم با سلیقه و خاص پسندی هستین که به دنبال بهترین آینه و به روزترین نوع آینه مزون که آینه هالیوودیه افتادین، پس بهتون پیشنهاد می‌کنم که در ادامه با ما باشین تا انواع این آینه‌هارو بهتر بشناسین تا بتونین بهترین رو طبق سلیقه و نیازتون انتخاب کنین.کافیه با شماره‌های 02188068352 و یا موبایل 09901717305در تماس باشین و سفارش خودتون رو با دقت و ابعاد درست ثبت کنین تا نصب شده تو مزون خودتون آینه‌ی مورد نظرتون رو تحویل بگیرین.

با این کار دیگه احتیاجی به هیچ رفت و آمدی ندارین و استرس شکستن آینه هم ندارین و هر اتفاقی تا زمان نصب برای آینه بیوفته به عهده‌ی شما نیست.راستی شرکت آینه‌ها تا یک سال آینه‌ی شمارو ضمانت بی قید و شرط می‌کنه .به طور مثال اگه برای نور آینتون مشکلی یا اتفاقی بیوفته همکارای ما برای تعویض یا تعمیر به مزون شما می‌آن اما توجه کنین که شکستن شامل گارانتی نمیشه و از آینه‌ی خودتون حسابی مراقبت کنین.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه چراغ‌دار یا هالیوودی چیست

آینه‌ چراغ‌دار آینه‌ای هستش که باعث میشه به خاطر داشتن نور بیشتر که به واسطه‌ی نصب روی آینه اتفاق می‌افته فضای کاری شما مثل مزون خاص‌تر و بهتر دیده بشه. و باعث بشه مشتری خودش رو تو آینه با تمرکز بیشتری نگاه کنه.سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری تعبیه می‌شه که دور تا دور آینه به فواصل مرتب چراغ‌هایی نصب میشه تا نور یکسان و منظمی رو ساطع کنه که به وسیله‌ی لمس یا ریموت کنترلی هم میشه این نور رو خاموش و روشن کرد که در ادامه در مورد این مورد هم صحبت می‌کنیم.

آینه چراغ‌دار مزون
آینه چراغ‌دار مزونی

انواع آینه چراغ‌دار مزونی

  • آینه چراغ‌دار مزونی مدل قاب‌دار
  • آینه مزونی مدل یک سره یا تمام قد
  • آینه چراغ‌دار مزونی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه چراغ‌دار مزونی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزونی مدل حکاکی شده
  • آینه مزونی مدل دوطرفه
  • آینه مزونی مدل آویزی
آینه چراغ‌دار مزون
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه چراغ‌دار مزونی مدل قاب‌دار

برای هر نوع آینه‌ای که انتخاب می‌کنین می‌تونین قاب تهیه کنین.اما توجه کنین که قبل از انتخاب قاب باید ببینین که به فضای محیط مزون شما آینه‌ی قاب‌دار مناسبه یا آینه‌ی بدون قاب.

برای این کار قبل از سفارش به طراحی و دکوراسیون مزون خودتون دقت کنین برای نمونه اگه مزون خودتون رو به سبک سلطنتی چیدین بهتره از قاب‌هایی با طرح و رنگ سلطنتی تر مثل رنگ‌های طلایی یا بژ استفاده کنین .اما اگه مزون مدرنی دارین باید بدونین که برای محیط مدرن هرچقدر از وسایل ساده‌تر با رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی استفاده کنین فضای شیک تر و باکلاس ترس خواهید داشت.پس حتما به سبک دیوار و فضای مزون دقت کنین چون یه قاب می‌تونه کلی رو زیبا بودن محیط تاثیر بزاره.

پیشنهاد ما به شما اگر برای آینه‌ی چراغ‌دارتون می‌خواین قاب تهیه کنین ، تهیه‌ی یه قاب ساده و با رنگی خنثی هست که باعث شلوغی و هرج و مرج تو مزونتون نشه.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

بعد از اینکه رنگ قابتون رو انتخاب کردین باید جنس قاب رو هم انتخاب کنین و قبل از این‌ها باید بدونین که قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی مثل چوب، فلز ،یو پی وی سی ، ام دی اف باشن که بنابر محیط و سلایق می‌تونه مختلف انتخاب بشه‌. به طور مثال برای محیط شرجی مثل مناطق شمال بهتره از متریال یو پی وی سی استفاده بشه تا دوام و موندگاری بیشتری داشته باشه ، پوسته پوسته نشه و آسیب نبینه.

بهترین متریال که از نظر قیمتی یکم گرونتر محاسبه می‌شه اما انتخاب همیشگی خاص پسندانه قاب فلزیه.یه قاب فلزی می‌تونه فضای سالن مزون شمارو از اونچه که هست منحصر به فرد تر نشون بده امروزه خیلی از رقیباتون برای خاص و لاکچری بودن از این نوع قاب‌ها استفاده می‌کنن.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه مزونی مدل یک سره یا تمام قد

پیشنهاد ما برای مزون شما استفاده از آینه‌های قدی و یا حتی یک‌سره‌ی چراغ‌داره چون این آینه قراره تو مکانی نصب بشه که مزونه.و تو یه مزون بهتره از آینه‌ی قدی استفاده بشه تا وقتی مشتری لباسی رو می‌پوشه بتونه خودش رو کامل تو آینه ببینه و نسبت به اون لباس تصمیم بگیره.همچنین علاوه بر این مورد داشتن آینه‌های قدی یا تمام صفحه طوریکه کل دیوار رو بگیره باعث میشه که فضای مزون بزرگتر دیده بشه و اگه محیط نور کافی نداره دل‌باز و پرنور دیده بشه.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه چراغ‌دار مزونی مدل لمسی یا حسگری

وقتی آینه‌ی نوردار انتخاب شماست باید بتونین به طریق و وسیله‌ای این نور رو خاموش و روشن کنین و یا حتی به راحتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین.یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی حس کردن نقطه‌ایه که روی آینه تعبیه شده با این روش اگه آینه رو لمس کنین حتی می‌تونین اگه این قابلیت برای شما گذاشته شده باشه نور آفتابی رو به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه چراغ‌دار مزونی مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن نور و یا کم و زیاد کردن شدن اون از طریق یه ریموت کنترلیه.شما با این روش دیگه نیاز نیست آینه رو لمس کنین و باعث لکه دار شدن آینه بشین کافیه تو هر نقطه از سالن که وایسادین با زدن دکمه‌‌ی ریموت نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین و از نور آینه چراغدار استفاده‌ی بهینه رو ببرین.

آینه چراغ‌دار مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

به طور کلی با سفارش آینه چراغ‌دار تنوعی جدید و خاص رو وارد مزون خودتون می‌کنین و اینجوری از خیلی از رقیباتون عقب نمی‌مونین .کافیه به ما اعتماد کنین تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات رو از ما تحویل بگیرین.برای دیدن نمونه‌های بیشتر می‌تونین وارد این لینک بشین .

آینه چراغ‌دار مزونی مدل حکاکی شده

برای بهتر دیده شدن برند و تجارت خودتون بهتره روی آینه‌ی مورد نظرتون رو حکاکی کنین و برند و لوگوی مورد نظرتون رو روی اون به وسیله‌ی سندپلاست حکاکی کنین.و یک لایه از روی آینه رو با این روش تراشیده کنین.

اما این کار ارزش داره و باعث میشه حرفه‌ای و خاص‌تر به نظر بیاین و از نظر توسعه‌ی برندتون تو ذهن مردم جا افتاده تر عمل کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ