آینه مزون مشهد

قیمت آینه مزون

یه عالمه مدل‌های مختلف آینه مزون هست که می‌تونی تهیه کنی. همون لحظه‌ای که یه سری از رقبای ساده لوحت از توی بازار مدل‌های همیشگی و بی‌کیفیت رو تهیه می‌کنن. تو با همون قیمت آینه مزون مدل جدید و باکیفیت رو از این سایت و تهیه می‌کنی و با نکاتی که بهت میگم حسابی جلو میفتی. قیمت مدل‌های مختلف آینه رو هم با هم بررسی می‌کنیم و چندتا نمونه هم برات میذارم که قیمت دقیق رو بدونی.

قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

آینه‌های مزون باید با آینههای معمولی فرق کنن و نیاز کسانی که برای خرید و پرو لباس به مزون میان رو برطرف کنه. آینه علاوه بر اینکه ضرورت یک مزون هست باید در کنار کاربردی که داره زیبایی نیز داشته باشه تا فضا رو خاص و چشمگیر کنه. برای مزون حتماً باید یک آینه قدی داشته باشیم که علاوه بر اون اگه آینه ما دارای نور باشه کارآمدتر و زیباتر می‌شه. آینههای تولیدی آینه ها در مدل‌های بک لایت و چراغ دار تولید می‌شن. که هم خاص و زیبا هستن و نیاز یک فرد برای پرو کردن لباس رو برطرف می‌کنه.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره با شماره 09357015855تماس بگیرین.

قیمت آینه مزون به چه چیز‌هایی بستگی داره؟

  • قیمت آینه مزون متناسب با طرح
  • قیمت آینه مزون بر اساس کیفیت
  • قیمت آینه مزون متناسب با ابعاد آینه
  • قیمت آینه مزون اگه نوری باشه
قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون متناسب با طرح آینه

آینه مزون رو فقط به‌صورت ساده طراحی نمی‌کنیم و اونا رو در اشکال مختلف طراحی و تولید می‌کنیم. بعضی از آینه ها طرح‌های پیچیده‌ای دارن مثل آینه ونیزی و یا آینه‌های تراش‌دار .تولید کردن اونا به زمان بیشتری نیاز داره که قیمت اونا بیشتر از بقیه آینه‌هاست. البته ما اختلاف قیمت محدودی رو توی شکل‌های ساده هم می‌بینیم. که مدل‌های مختلفش رو برات می‌گم.

شکل‌های مختلف آینه

قیمت آینه مزون
  • آینه مزون دایره‌ای
  • قیمت آینه مزون دفرمه
  • قیمت آینه مزون گنبدی
  • قیمت آینه مزون مستطیل و مربع
قیمت آینه مزون دایره‌ای
قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

عوامل مختلفی هستن که روی قیمت آینه مزون تاثیرگذارن . یکی از این عوامل شکل آینه‌ای هست که قراره خریداری کنیم . پس این موضوع خیلی مهمه که تو برای مزونت آینه با چه شکل و شمایلی رو انتخاب می‌کنی ! از پرفروش‌ترین‌ها و خوش قیمت‌ترین آینه‌‌های بازار میشه به آینه گرد اشاره کرد .وقتی ما داریم در مورد آینه گرد مزونی صحبت می‌کنیم مشخصا آینه‌گرد قدی مد نظر ما هست . چون فقط آینه قدی هست که برای محیطی مثل مزون کاربردی عمل می‌کنه.

به طور کلی قیمت آینه گرد هرچی بزرگ‌تر باشه، بالاتر خواهد بود . اما آیا قیمت تنها چیزیه که ما باید موقع خرید در نظر بگیریم ؟؟وقتی که به طور واضحی استفاده از آینه گرد بزرگ فضای مزون ما رو بزرگ‌‌تر می‌کنه ، اصلا منطقی نیست به خاطر تفاوت اندک هزینه‌ها بخیال آینه‌های بزرگ بشیم . من اگر خودم مزون داشتم حتما از آینه مزونی گرد در ابعاد بزرگ تو سالن مزونم استفاده‌ می‌کردم.

آینه مزون دفرمه شکل
قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

اگر ادعا می‌کنی که سلیقه خوبی داری ، باید ببینیم موقع خرید آینه هم یه چیز خوب انتخاب می‌کنی یا نه . تا جایی که ما تجربه کردیم اونایی که خیلی خوش سلیقه هستن معمولا رو آینه‌‌های دفرمه دست می‌ذارن به عنوان آینه برای مزون .آینه‌های دفرمه به دلیل ظاهر متفاوتی که دارن می‌تونن تو یه چشم به هم زدن فضای مزونت رو حسابی لاکچری کنن ! فقط کافیه چندتا آینه قدی دفرمه هالیوودی‌ تو مزونت نصب کنی تا خودت جلوه و زیباییش رو از نزديک ببینی .

آینه بک‌لایت یا آینه هالیوودی همون آینه چراغ‌دار هستن که تو بهترين مزون‌های اروپا می‌بینی .با خرید آینه دفرمه فروشت رو چند برابر کن . میگی چطوری ؟! خب کاری نداره که از این آینه برای استوری‌های اینستا استفاده کنی و تو تبلیغاتت حتما از بازتاب محصولاتت توی این آینه استفاده کن تا کلی ویو بگیری !

قیمت آینه مزون گنبدی
قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

برای کسانی که مدرن پسند هستن اما در عین حال دوست دارن یه آینه داشته باشن که با توجه به قیمت آینه مزون ، یه چیز درست و حسابی باشه و شکل و شمایل خیلی هم ساده نباشه ، آینه گنبدی مزون بهترین انتخابه .می‌دونیم که قیمت آینه رو کیفیتش هست که تعیین می‌کنه . اما بعد از بحث کیفیت ، شکل و ظاهر آینه هم جزو آیتم‌های تاثیرگذار روی قیمت هست . این آینه هم از این قضیه مستثنا نیست ! حالا سوال پیش میاد که قیمت آینه گنبدی به چه صورت هست ؟

از اون‌جایی که این آینه یه جوری جزو آینه‌های ترند جهان محسوب میشه و ظاهر فوق‌العاده شیکی داره ، جزو آینه‌های کاملا ارزون قیمت نیست ! اما خب عزیزم از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی همون‌قدر هم آش می‌خوری !اگر واقعا یه آینه لاکچری می‌خوای که هرکسی دید دهنش باز بمونه و فک رقیب‌هات بیوفته کف زمینِ مزون ، بدون شک باید این آینه رو بخری . نکته‌ای که مهمه اینه که اگر آینه گنبدی شکل رو از ما بخری با یه تخفیف خوب برات از بازار هم ارزون‌تر میوفته . این هم یه موقعیت خاص برای خاص‌پسندها.

آینه‌های مستطیل و مربع
قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

دیگه از ظاهر ِ آینه‌های همیشگی و قدیمی خسته شدی و دلت می‌خواد آینه مزون تو خاص باشه و متفاوت ؟ کاری نداره که بابا ، یه آینه مستطیلی چراغ‌دار بخر که با یه تیر دو نشون زده باشی ! آینه چراغ‌دار برای مزون کولاک به پا می‌کنه .استفاده از آینه‌های مستطیلی قدی به مشتری احساس کشیده بودن و خوش فرم بودن میده برای همین می‌تونه احساس رضایت رو برای مشتری تو به ارمغان بیاره . در همین راستا با توجه به حس خوبی که مشتری از دیدن خودش تو آینه مزونت می‌گیره، ۹۹ درصد از خودت خرید می‌کنه چون اصلا جای دیگه نمیره !

برای همین بهترین کار برای تو اینه که آینه مستطیل شکل رو به حالت چراغ‌دار سفارش بدی که علاوه‌بر این‌که تفاوت ظاهری زیادی با آینه معمولی و ساده داره ، کاربرد خیلی زیادی هم از نظر نورپردازی برای مزونت داره . با خرید این آینه کار فروشت رو راحت‌تر کن .فراموش نکن که قیمت آینه قدی تو فروشگاهی که من بهت معرفی می‌کنم به اندازه یه شب با خانواده بیرون غذا خوردن هم نمیشه، این‌قدر که قیمتشون مناسبه !

قیمت آینه مزون
آینه قدی مزونی چراغ‌دار

کیفیت آینه چه تاثیری روی قیمت داره؟

کیفیت طبیعتا تأثیر مستقیم و بسزایی در قیمت آینه مزون داره. قیمت هر تولیدی با اونیکی فرق می‌کنه. کارگاه آینه‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین آینه‌های موجود در ایران استفاده می‌شه. آینه‌های تولیدی ayneha کیفیت بسیار بالایی دارن و فوق‌العاده شفافن و وقتی خودت رو توی آینه مشاهده می‌کنین تصویری واضح از خودت رو می‌بینی اون هم به دلیل اینکه این کمپانی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها و آینه‌ها استفاده می‌کنه. برای تمامی محصولات گارانتی ۱ ساله رو تضمین می‌کنه در صورت نارضایتی محصول رو پس می‌گیره و در صورت خراب شدن محصولات به‌طور رایگان آینه براتون تعمیر می‌کنه.

قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون بر اساس ابعاد

اندازه آینه‌ها متفاوتن. برای هر مکانی باید آینه مناسب اون مکان رو استفاده کنی. برای اینکه بدونی چه آینه‌ای برای فضای مزونت مناسبه می‌تونین از کارشناسان ayneha مشاوره بگیرین. مزون‌ها از آینه‌های قدی و سرتاسر استفاده می‌کنن تا مشتریان بتونن خودشون رو در آینه به‌طور کامل و واضح ببینن. قیمت آینه مزون قدی با سایزهای بزرگ نسبت به آینه‌های کوچک بیشتره. هر چقدر آینه مزونت بزرگ‌تر باشه به همون نسبت قیمت هم بیشتر می‌شه. آینه به همون نسبت که بزرگ‌تر میشه تاثیرگذارتر هم میشه ، تو می‌تونی آینه کوچیک بخری و تاثیرگذاری مزونت رو کاهش بدی تا رقبات از این فرصت استفاده کنن و رکورد فروششون رو بزنن.

قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون متناسب با نوری بودنش

آینه‌های مزون علاوه بر اینکه باید قدی باشن نوردار بودن اونا بی‌تأثیر در زیبایی محیط و جذب مشتری نیست. آینه‌های مزون باید دارای نور باشن چون در آینه مشتری خودش رو دقیق‌تر و بهتر ببینه. آینه‌های نوردار به چند دسته تقسیم می‌شن.می‌شه نور آینه‌ها رو به صورت مخفی و بک لایت نصب کرد.

اگر مزونت از نور طبیعی و کافی برخورداره آینه بک لایت برای تو بهترین گزینه‌ای و مناسبه. چون نور این آینه ملایم هست و به محیطی که این آینه اونجا نصب می‌شه یک حس خوب و آرامش بخشی می‌بخشه ولی اگر مزونت نور طبیعی کافی نداره ،به راحتی و‌ با آینه‌های چراغ دار که دارای نور زیادی هستن می‌تونین این مشکل رو رفع کنین. آینه مزونی که انتخاب می‌کنی اگه دارای نور باشه قیمت بیشتری نسبت به آینه‌های ساده داره.

قیمت آینه مزون
قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون چراغ‌دار

قیمت آینه مزون چراغ‌دار نسبت به آینه‌های ساده بیشتره. آینه‌های چراغ‌دار فضای مزونت رو لوکس و خاص می‌کنن. می‌تونیم لامپ این آینه‌ها رو یکی درمیون به صورت آفتابی و مهتابی قرار داد. و حتی با کمک ریموت نور این لامپ‌ها رو کم و زیاد کرد. آینه‌های چراغ‌دار به دلیل نور زیادی که دارن به ما کمک می‌کنه تا یک دید دقیق و انتخابی درست رو هنگام خرید داشته باشیم.

علاوه بر آینه‌هایی که دارای چراغ‌های زیادی هستن و طرح خاصی دارن فضای شما رو زیبا می‌کنه و باعث جذب مشتری می‌شه. فضای مزونت هم با کمک این آینه‌ها در ذهن‌ها موندگار می‌شه.

قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون بک لایت

آینه‌هایی که دارای نور مخفی هستن و یا همون بک لایت اسمشونه حسابی پرکاربردن. این آینه که دارای نور هست برای مزون‌ها بسیار حسابی گزینه مناسبیه. برای انتخاب آینه مناسب مزون باید علاوه بر زیبایی به کاربرد اون هم توجه کنین. این آینه‌ها فضا رو زیبا می‌کنن و نقطه‌ای چشمگیر رو ایجاد می‌کنن. به دلیل نوری که دارن به مشتری کمک می‌کنه تا دید بهتری داشته باشن.

تمامی قطعات برای ساخت آینه بک لایت از بهترین جنس‌های موجود تو بازار استفاده می‌شه. و به همین دلیل تمامی محصولات تولیدی آینه‌ها دارای گارانتی یک‌ساله بی قید و شرط هستن. قیمت آینه مزون بک لایت از آینه‌های ساده بیشتره اما زیبایی خیره کننده‌ای داره و فضا رو خاص می‌کنه.

قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون قدی

آینه‌های استفاده‌شده در مزون‌ها حتماً باید به صورت قدی باشن تا مشتری موقع پرو لباس به‌راحتی سرتاپای خود رو در اون ببینن.آینه‌های قدی مزون رو به صورت ثابت و متحرک تولید می‌کنیم.این رو شما انتخاب می‌کنین.قیمت آینه مزون قدی به دلیل اینکه سایزی بزرگ دارن از آینه های رومیزی و کوچک بیشتره.اما کاربردی‌تر و مناسب فضا مزون می‌باشن.در ادامه مطلب به مدل آینه قدی مزون که ثابت و متحرک هست می‌پردازیم.

قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون قدی متحرک

آینه‌های متحرک رو می‌شه پایه‌دار و چرخ‌دار سفارش داد. دلیل محبوبیت این مدل ‌آینه‌ها اینه که آینه‌های قدی سایز بزرگی دارن و جابه‌جایی اون‌ها کمی دشواره بهترین انتخاب مدل چرخ‌دار اون هست. آینه‌های چرخ‌دار رو به تنهایی و بدون دردسر می‌تونی جابجا کنی و اگر محل مزونت به صورت اجاره‌ای هست و احتمال جابه‌جایی وجود داره این آینه بهترین انتخابه. چون عوض کرده جا توی آینه‌های ثابت به این آسونی نیست.

قیمت آینه مزون

قیمت آینه مزون قدی ثابت

آینه‌های ثابت هم بسیار پرفروش هستن. انتخاب این نوع آینه برای کسایی که فضای مزون اونا ثابته و هرساله جابجایی ندارن حسابی مناسبه. چون نصب و باز کردن آینه ممکنه اگه بادقت انجام نشه باعث خراب شدن دیوار بشه و خب درکل دردسر‌های خودش رو داره. اما اگه مزون برای خودته یا موندگاری اونجا ، گزینه‌هات توی آینه‌های قدی ثابت بیشتره.

آینه بک لایت مزونی

قیمت آینه مزون دو طرفه

قیمت آینه مزون دوطرفه به دلیل این‌که دو برابر آینه‌های معمولی از آینه استفاده می‌شه و در اصل دو آینه است،طبیعتاً بیشتره هرچند نسبت به دو تا آینه جداگونه مقرون به صرفه‌تره. آینه‌های دوطرفه رو می‌شه در انواع مختلفی ساخت. طریقه‌ای که دو آینه به‌ هم متصل می‌شن متفاوته. یکی از انواع آینه‌های دوطرفه، نوع آویز اون هست. این آینه به فضای خاصی که روی پایه قرار بگیره، نیاز نداره. بلکه به‌وسیله‌ی زنجیر یا طناب محکمی از سقف آویزون می‌شه.

این آینه دوطرفه آویز چون بسیار خاصه، مشتری خاص خودش رو داره که بسیار زیبا هم هست. طریقه‌ی وصل کردن زنجیر به دو آینه و آویزان کردن آینه ها به دست کارشناسان کارگاه آینه‌ها بسیار ظریف و با دقت انجام می‌شه. این روش، یکی از راز های مخصوص کارگاه آینه‌هاست که شبیه این کار به‌هیچ‌وجه در کارگاه دیگه ای در ایران مشاهده نشده.

قیمت آینه مزون
آینه قدی دوطرفه

یه مدل دیگه از آینه‌های مزون نوع کمددار هست.
آینه کمد دار به دلیل استفاده از وسایلی که برای ساخت کمد استفاده می‌شه قیمت‌های بالاتری دارن. اگه یک طرفه باشه بین ینه و دیوار و اگه آینه دو طرفه باشه بین دو آینه از کمد آویز لباس استفاده می‌شه که برای مزون‌ها بسیار کارآمد هستن. مشتری‌هات وقتی دارنلباس عوض می‌کنن می‌تونن گزینه‌های مختلف رو از آویز آویزون کنن. قیمت این نوع آینه ها نسبت به مواردی که برای ساخت استفاده می‌شه، متفاوت هست.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ