آینه گریم رومیزی

آینه قاب‌دار آرایشگاه

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه قاب‌دار آرایشگاه صحبت کنیم .تا به راحتی انواع آینه‌های قاب‌دار رو بشناسین و بدونین که چه نوع جنسی برای سالن آرایشی شما مفیده و با توجه به دیزاین سالنتون چه نوع سبکی از آینه رو باید انتخاب کنین .به طور کلی امروزه آینه‌ها کاربردهای زیادی دارن و علاوه بر اینکه به عنوان شئ یا محصولی که خودمون رو می‌تونیم در اون نگاه کنیم،مزایا و کاربردهای دیگه‌ای رو هم در بر گرفتن.

آینه قاب‌دار آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل چراغ‌دار

در زمان‌های قدیم آینه جز مهم ترین تجهیزات سالن آرایشگاهی نبود و برای خرید اون تو هر جا و مکانی که بود مثل شیشه بری سرکوچه یه آینه‌ی معمولی رو برش می‌زدن و تو هر مکانی که می‌رفتی از همون آینه می‌دیدی .

اما باگذشت زمان و به مرور و با اومدن طراح‌های اروپایی شرکت‌های سازنده‌ای بوجود اومدن که با توجه به کاربری و هر شغلی آینه‌ی مخصوص به اون محل رو طراحی و تولید کردن.و پس از اون روانه‌ی بازار کردن که با استقبال بی نظیر مردم هم روبه شد .به طور مثال در یک سالن زیبایی که میکاپ و گریم حرف اول رو می‌زنه آینه‌هایی تعبیه کردن که با توجه به نور زیادی که داشتن باعث دید بهتر میکاپ آرتیستی می‌شد و یا برای محیطی مثل استخر و سونا و جکوزی آینه‌های ضد بخاری تعبیه شد تا به هیچ عنوان آینه بر اثر بخار دیدش از بین نره و به راحتی مورد استفاده قرار بگیره.

آینه قاب‌دار آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل هالیوودی

اگه شما هنوز از آینه‌های قدیمی و ساده‌ای که زمون قدیم هم تو همه جا دیده می‌شد استفاده می‌کنین باید بهتون بگم که باعث کمتر دیده شدن از طرف مشتری و از بین بردن فرصت شغلی خودتونین .در صورتیکه به راحتی می ‌‌‌تونین با انتخاب به روز ترین آینه‌های موجود از رقیباتون عقب نمونین .چون تو سالن‌های آرایشی چیزی که اولین حرف می‌زنه زیبایی محیط و متریال کاره که اولینش همون آینه محسوب می‌شه.

شما می‌تونین با ثبت سفارش خودتون به صورت اینترنتی یا تلفنی آینه‌ی مورد نظر خودتون رو درب منزل یا محل کارتون یا اگر تمایل به نصب داشته باشین نصب شده روی دیوار تحویل بگیرین و استرس حمل و نقل و شکستگی در حین جابه جایی رو نداشته باشین .راستی این مورد رو هم به نسبت بقیه آینه‌ها در شرکت‌های دیگه در نظر بگیرین که با خرید از کارگاه آینه‌ها تا یک سال آینه‌ی خودتون رو ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط می‌کنین .این گارانتی و ضمانت نامه شامل شکستگی نمی‌شه .بلکه بیشتر شامل لامپ‌های نوری میشه که با برق سر و کار دارن .

آینه قاب‌دار آرایشگاه
آینه قاب‌دار با لایه‌ی نازک مدل بک‌لایت

در ادامه در مورد انواع آینه قاب‌دار آرایشگاه صحبت می‌کنیم .نگران نباشین اگر هنوز مصمم و مردد هستین و بلاتکلیفین که چه آینه‌ای برازنده‌ی سالن آرایشی شماست، ما متخصصین و طراحان زبده‌ای داریم که با فرستادن تنها یک عکس از محیط کاری خودتون بهترین چیدمان برای آینه و طرح و رنگ رو براتون طراحی می‌کنن و به بهترین نحو به شما تحویل می‌دن.

آینه قاب‌دار آرایشگاه

به طور کلی هر نوع از هر آینه‌ای می‌تونه قاب‌دار یا بدون قاب استفاده بشه.قاب‌ها تاثیر به سزایی می‌تونن رو محیط و زیبایی دیوارها داشته باشن.قبل از هر نکته‌ای باید برای انتخاب قاب ،به محیط سالن و طراحی دکوراسیون نگاه ویژه‌ای کرد .به طور مثال سالنی که طراحی و دکوراسیون سلطنتی داره با زدن قاب به سبک مدرن نه تنها زیبا نمی‌شه بلکه دچار هرج و مرج و نازیبایی محیط میشه .پس برای همچین محیطی باید از قاب‌هایی با رنگ‌هایی که به طراحی سلطنتی نزدیک تر است استفاده‌ی بیشتری شود .این رنگ‌ها ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای ،طلایی ،بژ ،کرم و….هستن .

آینه قاب‌دار آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل چراغ‌دار قدی

ویا برای طراحی به سبک مدرن بهتره از رنگ‌های خنثی و ساده‌تر مثل سفید و طوسی استفاده‌ی بیشتری بکنیم.بعد از اینکه طرح و رنگ قاب آینه‌ی مورد نظرتون رو انتخاب کردین بهتره به فکر جنس قاب باشین.قاب‌ها امروزه از جنس‌های متنوعی ساخته می‌شن .و دیگه مثل قدیم نیستن که فقط چوبی باشن.قاب‌ها از جنس‌هایی مثل چوب،فلز،یو پی وی سی ،و یا حتی شیشه تشکیل می‌شن. که انتخاب قاب آینه به بودجه ،سلیقه و طراحای شرکت سازنده فوق العاده ربط داره.پس حتما در این مورد با مشاوران ما هم در ارتباط باشین تا زیباترین‌هارو از آن خودتون کنین.

انواع آینه قاب‌دار آرایشگاه

  • آینه قاب‌دار آرایشگاهی مدل بک‌لایت
  • آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ دار
  • آینه آرایشی مدل قاب‌دار لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشی مدل آویزی
  • آینه آرایشی مدل دوطرفه
  • آینه آرایشی مدل قدی
آینه بک‌لایت قدی
آینه قاب‌دار قدی مدل بک‌لایت فلزی

آینه قاب‌دار آرایشگاهی مدل بک‌لایت

زمانی که شما آینه‌ی قاب‌دار مورد نظرتون رو دوست دارین که نور داشته باشه می‌تونین مدل بک لایت رو انتخاب کنین .آینه‌های بک لایت یکی از زیباترین آینه‌هایی هستن که لامپ‌هایی به صورت مخفیانه پشت آینه قرار گرفته میشه تا با روشن کردن اون لامپ‌ها نور ملایم و لایتی رو وارد محیط کنه.به نظر می‌رسه که یکی از بهترین‌ها تو مدل‌های آینه‌های آرایشیه.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل بک‌لایت

آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ دار

مدل دیگه‌ی آینه‌های قاب‌دار اگه به دنبال نور هستین آینه‌های هالیوودیه.به این آینه‌ها به ترتیب آینه گریم ،چراغ‌دار و هالیوودی هم می‌گن که طرفدارای خاص خودش رو داره.اما به طور کلی این آینه‌ها مورد محبوبیت گریمور و میکاپ آرتیست‌هاست.چون با داشتن این آینه یه میکاپ بی نقص و زیبا رو با توجه به نور خوبی که از آینه می‌گیرن می‌تونن تحویل بدن‌.سیستم در این نوع آینه‌ها هم به گونه‌ای طراحی می‌شه که لامپ‌های زیادی دور تا دور آینه به فواصل مرتب گذشته می‌شن که با روشن و خاموش کردن اون‌ها می‌تونیم نور نسبتا زیادی رو وارد محیط کنیم.

آینه قاب‌دار آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل قاب‌دار

آینه آرایشی مدل قاب‌دار لمسی یا حسگری

وقتی مدل پیشنهادی شما آینه‌های نوردار هست باید بتونین از طریقی این آینه رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس آینه بر روی نقطه‌ای که تعبیه شده انجام میشه .به طوریکه با لمس اون نقطه توسط انگشت دست می‌تونیم به راحتی نور آینه‌ی خودمون رو خاموش و روشن و یا شدت اون رو کم و زیاد کنیم .

اما به این نکته توجه کنین که با استفاده از این روش ممکنه آینه‌ی خودتون رو لکدار کنین .توصیه‌ی ما به شما انتخاب آینه‌ی ریموت‌داره تا به راحتی در هر کجایی از سالن خودتون که هستین نور آینه رو کم و زیاد و یا اگر چند رنگه از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه گریم رومیزی
آینه قاب‌دار آرایشگاه مدل هالیوودی با نور آفتابی

جمع بندی و رسیدن به راه‌های ارتباطی

در این متن به شما یادآور شدیم که برای انتخاب آینه قاب‌دار آرایشگاه مناسب باید چه نکاتی رو رعایت کرد و در نهایت این آینه‌های قاب‌دار می‌تونن چه انواعی داشته باشن .

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه قاب‌دار

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ