آینه قدی آرایشگاهی

آینه دیواری جدید

آینه دیواری جدید
آینه گرد نوری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی آینه های جدید و پیشرفته تولید می‌شن که کارایی بسیار زیادی دارن و این آینه‌ها به شما کمک می‌کنه تا راحت‌تر خودتون رو در آینه ببینین. آینه های دیواری باعث می‌شن تا فضای شما بزرگ‌تر و به طبع روشن‌تر دیده بشه چون خاصیت انعکاس نور داره .برای اینکه فضاتون شیک و خاص بشه می‌تونین از آینه دیواری جدید کارگاه آینه ها استفاده کنین. آینه های دیواری به دلیل سایز بزرگی که دارن و همچنین به‌صورت قدی هستن می‌شه در مزون‌ها و سالن‌های آرایشگاه استفاده کرد. نیاز سالن دارها و مزون دارها هر کدوم با هم متفاوته که ما نسبت به نیاز هر کسی آینه دیواری مخصوص طراحی می‌شه.

آینه دیواری جدید


همانطور که گفتیم آینه دیواری با روش‌های مختلفی به دیوار نصب می‌شه که آسان‌ترین روش رو به شما آموزش می‌دیم. علاوه بر اون اگه بخواین نصاب‌های حرفه‌ای کمپانی ayneha به محل نصب آینه فرستاده می‌شن تا اون رو برای شما به دیوار نصب کنن.در ادامه مقاله انواع جدید مدل آینه های قدی رو براتون نام می‌برم و بیشتر در موردشون صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین.

آینه دیواری جدید
آینه چراغ‌دار آرایشی

بهترین آینه دیواری جدید

  • آینه دیواری جدید مدل حسگری
  • آینه دیواری جدید مدل تاچ
  • آینه دیواری جدید مدل آفتابی
  • آینه دیواری جدید مدل مهتابی
  • آینه دیواری جدید مدل قاب دار
  • آینه دیواری جدید مدل بدون قاب
  • آینه دیواری جدید مدل قاب استیل
  • آینه دیواری جدید مدل قاب فلزی
  • آینه دیواری جدید مدل قاب طلایی
  • آینه دیواری جدید مدل قاب مشکی
  • آینه دیواری جدید مدل قاب نقره ای
  • آینه دیواری جدید مدل دماسنج دار
  • آینه دیواری جدید مدل ساعت دار
  • آینه دیواری جدید مدل اسپیکردار
  • آینه دیواری جدید مدل هوشمند
  • آینه دیواری جدید مدل صفحه نمایش دار
  • آینه دیواری جدید مدل بک لایت
آینه دیواری جدید

آینه دیواری جدید مدل بک لایت

مدل جدید آینه قدی وجود داره که بهش آینه بک‌لایت می@گن همونطور که از اسم این آینه مشخصه در پشت آینه دیواری لامپ های ال ای دی نواری قرار داده می‌شه که وقتی لامپ رو روشن می‌کنیم نور به صورت یک قاب درخشان دوره آینه ایجاد می‌شه.

آینه دیواری جدید

آینه های بک لایت نور ملایمی دارن و این نور می‌تونه فضا رو روشن کنه. اگه محیط شما دارای لامپ‌های زیادیه و یا نور طبیعی خوبی داره آینه‌های بک لایت می‌تونه انتخاب مناسبی برای مزون و یا آرایشگاه‌تون باشه.
نور آینه های بک لایت می‌تونه به صورت آفتابی و مهتابی باشه یا این دو رو در کنار هم در پشت آینه نصب کنیم که هم نور آینه بک لایت زیادتر بشه و هم نور طبیعی‌تری داشته باشه.

آینه دیواری جدید

آینه جدید قدی مدل هالیوودی

آینه های هالیوودی یکی از پرفروش‌ترین آینه های جدید هستن که در شکل و مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسن.اگه شغلی نیاز به نور زیاد داره مثل عکاسی،گریم،مزون این آینه می‌تونه نیاز شمارو برطرف می‌کنه.آینه های هالیوودی از لامپ های ال ای دی تشکیل شده که این لامپ‌ها در دور تا دور آینه قرار می‌گیره. نور آینه هالیوودی قابل تنظیمه و شما می‌تونین نسبت به نیازه کارتون درجه نورشو کم و زیاد کنین و علاوه بر اون می‌شه رنگ‌های مختلف لامپ‌ها رو استفاده کنین که رنگ ها آفتابی ،مهتابی و آبی و بنفش و … هستن.آینه های هالیوودی می‌تونه قاب‌های متنوع داشته باشه که با فضای شما ست بشه .شما نسبت به سبک دکوراسیون‌تون می‌تونین بهترین قاب رو برای سالن آرایشگاه ویا مزون‌تون انتخاب کنین.

آینه دیواری جدید

آینه جدید قدی مدل

آینه هوشمند که به صورت دیواری تولید می‌شه بسیار پرکاربرد هست و یک آینه بسیار جدید و فوق مدرن محسوب می‌شه. این آینه‌ها آپشن‌هایی مثل ضدبخار بودن، ساعت، دماسنج، جای usb و … دارن. یکی از ویژگی‌های جالب آینه هوشمند اینه که می‌شه روی آینه صفحه نمایش نصب کرد و حتی با این صفحه نمایش فیلم مورد نظرتون رو پخش کرد. آینه های هوشمند کاربردهای خیلی زیادی دارن که از اونا در سالن‌های زیبایی، مزون‌ها،گرفتن عکس سلفی،عکاسی و … استفاده می‌شه. آینه هایی که دارای صفحه نمایش هوشمند هستن ،مثل گوشی‌های موبایل می‌مونن که با این صفحه نمایش می‌تونین تنظیماتی که روی آینه وجود داره رو درست کنین.

آینه هوشمند

آینه جدید قدی مدل ریموتی

وقتی که آینه دارای نورپردازیه چه به صورت مخفی به چه به صورت روکار این نور با روش‌های مختلفی روشن و خاموش میشه. یکی از این روش ها مدل ریموتیه که با کمک یک کنترل میشه نورهای آینه ‌هارو از راه دور روشن و خاموش کرد و تنظیماتی که میشه رو با این کنترل انجام داد.
این ریموت می‌تونه به شما کمک کنه تا از راه دور نور آینه رو روشن کنین.اگه نور آینه ها در چند رنگ مختلف باشه می‌شه با این ریموت هم درجه نور و هم رنگ نور آینه رو تغییر بدین.
بعضی از آینه ها که دارای یو اس پی هستن می‌شه باهاش موسیقی مورد نظرتون رو پخش کرد. با این ریموت می‌تونین اونو کنترل کنین.

آینه دیواری جدید

آینه های جدید دیواری مدل لوگو دار و یا حکاکی

آینه های لوگو دار باعث می‌شن تا فضا لوکس و خاص‌تر دیده بشه.چون نشون میده این آینه ها با سلیقه شخصی شما درست شده و برای ساختش وقت بیشتری صرف شده که این خودش نشون دهنده این هست که به کارتون و مشتریاتون علاقه دارین و احترام می‌گذارین.زدن لوگو روی آینه یه روش تبلیغه که باعث میشه اسم و نام شما بدون صرف هزینه‌های سنگین در ذهن‌ها باقی بمونه

آینه دیواری جدید

چجوری از خریدتون مطمئن بشین

برای اینکه شما با خیال آسوده‌تری خریدتون رو انجام بدین شرایطی رو براتون مهیا کردیم.

همه محصولات گارانتی دارن

هر محصولی که از کارگاه آینه ها تهیه کنین گارانتی داره اونم از نوع بی‌قید و شرط .هر قسمت از آینه خراب بشه بدون هیچ هزینه‌ای براتون درستش می‌کنیم.حتی نیاز نیست شما آینه رو به کارگاه بیارین .همکاران ما آینه ای که آسیب دیده و خراب شده رو به کارگاه میارن و بدون دریافت هزینه اونو برای شما درست می‌کنن.

اگه از مدل آینه خوشتون نیومد چی

اگه شما از مدلی که سفارش دادین به هر دلیلی خوش‌تون نیومد ما محصول از شما پس می‌گیریم.بله درست خوندین پس می‌گیریم و هزینه‌ای که از شما بابت بیانه گرفتیم رو برمی‌گردونیم.

آینه دیواری جدید

بابت ارسالش اصلا نگران نباشین

بسته‌بندی‌های آینه ها خیلی محکمن و اصلا هیچ آسیبی نمی‌بینن.درصورتی که برای آینه مشکلی پیش بیاد برای شما یک آینه جدید ساخته می‌شه.پس منتظر چی هستین ؟ همین الان سفارشاتون رو ثبت کنین. 09357015855

برای سفارش حضوری می‌تونین به ادرس

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ