آینه هوشمند مدرن

آینه هوشمند مدرن

هنوز آینه هوشمند مدرن ، برای آرایشگاهت تهیه نکردی ؟ اگه بدونی که این آینه چه کارایی ازش برمیاد یه لحظه هم درنگ نمی‌کنی. اول از همه باید بدونی که هر سالن و آرایشگاهی در پی این هست که از نظر ظاهری خودش رو در سطح بالایی نگه داره. چون اولین مورد که در ورود به آرایشگاه نظر مشتری رو به خودش جذب می‌کنه دکوراسیون و ابزار کار شماست .

هیچ آرایشگر متبحری نمی‌تونه با ابزاری قدیمی و کم‌کیفیت تو حرفه و کارش مطرح باشه. آینه‌های قدیمی هم همین شرایط رو دارن. وقتی که تکنولوژی امکان تهیه‌ی آینه هوشمند مدرن رو برات فراهم کرده ، چطور ممکنه که از راحتی‌ای که این آینه برات فراهم کرده بگذری و ندید بگیریش .

که اگه در این مورد سهل‌انگار باشی تعداد جذب مشتری پایینی خواهی داشت و هیچ وقت نمی‌تونی همپای رقبات در کارت پیشرفت داشته باشی.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن

با آینه هوشمند مدرن چقدر آشنایی داری ؟

اگر علاقه‌مند به فناوری هستین، حتما با این نوع آینه آشنایی دارین. آینه تاچ مدرن یک دستگاه الکترونیکی هست که قابلیت نمایش تصاویر و اطلاعات رو داراست و امکان طراحی و فعالسازی تاچ حساس به لمس اون نیز وجود داره.

این آینه مجهز به لامپ‌هایی هست که باعث میشه روشنایی لازم برای کارای میکاپ و آرایش فراهم بشه. و هیچ نگرانی بابت ساعات پایانی روز جهت افت روشنایی نباشه . شاید تا وقتی که این آینه رو ندارین نتونین حس کنین که چقدر این آینه می‌تونه کارتو راحت کنه. وقتی ابزار حرفه‌ای کاری رو داری انجام اون کار برات جذاب‌تر میشه. و خستگی کمتری رو حس می‌کنی.

وقتی شرایط برای کار مهیا باشه و سختی کارت پایین بیاد فشار کاری هم از روت برداشته میشه. علاوه بر اون زیبایی که این آینه در محل کارت رقم می‌زنه هم روحیه‌ی خودت تقویت میشه و هم باعث لذت مشتری از سالن‌ات میشه. و حس خوب رو از تو و آرایشگاه و مزونت می‌گیره.

امروزه، آینه تاچ مدرن به عنوان یکی از وسایل جدانشدنی در آرایشگاه ، مزون ، خونه‌ها و محل‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه به صورت هوشمند طراحی شده و می‌تونه اطلاعات مختلفی رو برای کاربر نمایش بده، از جمله ساعت، تقویم، وضعیت آب و هوا، اخبار روز، وضعیت اتصال به اینترنت و…

همچنین آینه هوشمند مدرن قابلیت اتصال به بلوتوث جهت پخش موسیقی رو داره.که در مزون و آرایشگاه و حتی منازل خیلی می‌تونه این آپشن بجا و جذاب باشه.

آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن

کدوم مدل آینه هوشمند مدرن مختص گریم و آرایشه ؟

آینه هالیوودی ، جزو آینه‌های تخصصی کار گریم و آرایش و میکاپ‌های حرفه‌ای هست.این آینه زیاد پدیده‌ی جدیدی نیست اما ترکیب این آینه با آپشن‌های بروز اونو به یک آینه مدرن تبدیل کرده.

آینه هالیوودی ، نوعی آینه هوشمند با لامپ‌هایی در سطح ظاهری آینه‌اس که نور رو به طور مستقیم به سمت کاربر متساعد می‌کنه.و باعث میشه تا فرد در نور و روشنایی که برای میکاپ مناسبه کارش رو شروع کنه. و عیب و ایرادهایی که در نتیجه‌ی سایه‌های نوری در صورت مشتری هنگام آرایش پیش میاد کاهش پیدا کنه. که این باعث میشه شما در کارتون تسلط بیشتری داشته باشین. و به دلیل بالا رفتن کیفیت کاری‌تون مشتری بیشتری نیز برای سالن آرایشی‌تون داشته باشین.

اما با این همه این آینه تنها در آرایشگاه کاربرد نداره . در بوتیک ، منازل و .. هم ازین آینه بسیار استقبال شده . این امر دقیقا در مورد مزون نیز صدق می‌کنه. داشتن یه آینه هالیوودی آفتابی یا مهتابی به صورت قدی در مزون بسیار تاثیرگذار هست. برای چک ظواهر لباس به صورت تمام قد هم ما نیاز به آینه‌ای داریم که روشنایی کافی رو تامین کنه ، وضوح تصویر داشته باشه و گذشته از اون هم ظاهری موجه و مدرن داشته باشه . که آینه هالیوودی تمام این موارد رو در بهترین شکل برامون تامین کرده.

آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن هالیوودی

تفاوت آینه هوشمند مدرن بک‌لایت با آینه هالیوودی

اگه دنبال زیبایی آینه هوشمند مدرن هستی آینه بک‌لایت برات بهترین گزینه‌اس.این آینه برعکس نوع قبلی لامپی در صفحه‌ی خودش نداره که در دید شما باشه. و تنها چیزی که از اون می‌بینین نوری هست که این آینه از خودش متساعد می‌کنه. که این آینه هم همچون آینه هالیوودی در فضاهای متفاوتی کاربرد داره. اما بیشترین مصرف اون در آرایشگاه و مزون‌هاس. البته ناگفته نمونه که نوع ضدبخار اون در سرویس‌های بهداشتی حموم و دستشویی باعث راحتی کار شما می‌شه.

می‌دونین که بخار آینه باعث تاری دید میشه و در آرایش و پیرایش شما یا آراستن خودتون با مشکل مواجه می‌شین. اینه بک‌لایت ضدبخار با داشتن المنتی که در پشت اون کار گذاشته شده از ایجاد بخار در سطح آینه جلوگیری می‌کنه. این آینه کاملا بی‌خطر هست و هیچ مشکلی با قرار گرفتن در محیط مرطوب حموم نداره.

آینه بک‌لایت رو میشه در رنگ‌های مختلف نوری از کمپانی آینه‌ها ثبت سفار ش کرد . اگه این آینه برای آرایشگاه شماست بهتر هست که رنگ آفتابی و مهتابی اونو ترجیح بدین. که این دو رنگ تمام آرایش و البسه رو با رنگ واقعی خودش به شما نشون میده. و هیچ مشکلی بابت تشخیص رنگ واقعی کارتون ندارین. اما اگر همین آینه رو می‌خوای برای دکوراسیون کارت باشه و گوشه‌ای از سالن مثلا آینه قلبی شکل نوری صرفا برای زیبایی نصب کنی می‌تونی رنگ‌های متفاوت‌تر از نور رو انتخاب کنی.

و تازه با لمس صفحه یا کنترل آینه طیف رنگی نورشو تغییر بدی . بله درسته این آینه با نورهای رنگی توسط کمپانی آینه‌ها تولید و ساخته میشه . که خیلی در خاص کردن فضای کاری و منازل کارسازه.

آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن بک‌لایت

آرم و لوگو بزن رو آینه هوشمند مدرن

کمپانی آینه‌ها ، از برترین تولیدکننده‌های آینه در ایرانه که روی آینه تاچ هوشمند شما هر لوگو و آرمی که مدنظرتون باشه رو حک می‌کنن . به نظرت وجود لوگو روی آینه تاچ چقدر می‌تونه روی حرفه‌ای به نظر رسیدن کارت تاثیر مثبت داشته باشه؟

اولا، این کار می‌تونه در ایجاد یک هویت برای آرایشگاه و تمایز دادن اون از سایر رقبا کمک کنه. هنگامی که مشتریان به آرایشگاه شما مراجعه می‌کنن، اونا بسیاری از عناصر ظاهری رو ملاحظه می‌کنن و وجود یک لوگو قابل توجه بر روی آینه تاچ می‌تونه به اونا نشون بده که شما یک برند قوی و خاص هستین.

ثانیا، وجود لوگو بر روی آینه تاچ می‌تونه به مشتری اعتماد بیشتری به خدمات شما القا کنه. این عامل در ایجاد اعتماد و رابطه مثبت بین مشتری و آرایشگر بسیار مهمه و به دلیل اینکه بسیاری از مشتریان قبل از رزرو خدمات، برند و شناختی که از اون دارن رو بررسی می‌کنن، وجود لوگو بر روی آینه تاچ می‌تونه در ایجاد اولین انطباق مثبت برای مشتری رو باعث بشه.

در نهایت، وجود لوگو بر روی آینه تاچ می‌تونه به شما کمک کنه تا با ارائه یک تجربه خاص و منحصر به فرد به مشتریان خود، در ذهن اونا باقی بمونین. برای این کار، شما می‌تونین از طرح و رنگبندی مناسب برای لوگوی خود استفاده کنین و اونو به طور هماهنگ با دکوراسیون داخلی آرایشگاه خود قرار بدین.در کل، وجود لوگو بر روی آینه تاچ می‌تونه به شما در جذب مشتری بیشتر، ایجاد شناس و معروفیت برای آرایشگاه شما و افزایش اعتماد مشتریان به خدمات شما کمک کنه.

آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن

چیا باعث تفاوت قیمت آینه هوشمند مدرن میشه

چندین عامل می‌تونه باعث تفاوت قیمت آینه هوشمند مدرن بشه:

  1. کیفیت وضوح تصویر: یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت آینه هوشمند، کیفیت وضوح تصویر هست. آینه‌های با کیفیت تر که در تولید اونا از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنن که می‌تونه قیمت اونو افزایش بده.
  2. اندازه صفحه نمایش: اندازه صفحه نمایش نیز از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت آینه هوشمند محسوب می‌شه. صفحات نمایش بزرگ‌تر همیشه قیمت بالاتری دارن.
  3. میزان اتصال به اینترنت و پشتیبانی از فناوری‌های نوین: آینه‌های هوشمند مدرن که قابلیت اتصال به اینترنت رو داشته باشن بهای بیشتری دارن.
  4. قابلیت های پیشرفته اضافی: بعضی آینه های هوشمند، امکانات پیشرفته‌ای مانند شارژر بی سیم، دمای اتاق، اجرای موسیقی و یا اطلاعات هواشناسی رو به صورت داخلی دارن که به افزایش قیمت اونا منجر می‌شه.
  5. برند: برند نیز یکی دیگر از عواملی هست که به قیمت آینه هوشمند تأثیرگذار هست. برندهای معتبرتر و محبوب تر، نسخه های خود رو با قیمت بالاتری به فروش می‌رسونن.
  6. ساختار طراحی: چگالی پیکسل‌های تصویر، جنس بدنه آینه، سازگاری سیستم عاملی و … از دیگر عواملی هستن که در قیمت یک آینه هوشمند مدرن تأثیرگذار هستن.
آینه هوشمند مدرن
آینه هوشمند مدرن

پیشنهادت برای خرید آینه کدوم شرکته که اعتبار بیشتری داشته باشه

کمپانی آینه‌ها از مطمئن‌تری تولیدکننده‌های آینه به‌شمار میره که تمام آینه‌هاش کیفیت صادراتی داره. برای تضمین کارش هم ضمانت بی‌قید و شرط یکساله درنظر گرفته.

هر آپشنی رو هر مدل آینه بخوای رو برات حک می‌کنه . و چون مستقیم از تولیدی می‌خری قیمتش هم خیلی مناسب‌تر از بقیه‌ی تولیدکننده‌های آینه‌اس.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ