آینه تاچ مدرن

آینه تاچ مدرن

آینه تاچ مدرن ، جای تمامی آینه‌هاس ساده‌ی قدیمی رو گرفته. و دیگه کسی سراغ آینه‌های نامرغوب و از مدافتاده‌ی قدیمی نمی‌ره. این آینه‌ها جایگاه بالایی در آرایشگاه ، منازل ، مزون ، بوتیک و تمام جاهایی که آینه کاربرد داره ، پیدا کرده. دلیل این محبوبیت و افزایش تقاضا برای این آینه کارایی‌های منحصربفردی هست که داره. و هیچ کدون این مزایا رو در آینه‌های دهه‌های گذشته مشاهده نمی‌کنیم.

حال سؤال پیش میاد که اگه من خودمو و ابزار کارم در مزون یا آرایشگاه رو بروز نکنم چی می‌شه ؟ یا اگه همچنان از آینه‌های قدیمی در اتاق خوابم یا سرویس‌های بهداشتی استفاده کنم چی میشه ؟

پاسخ این سوال‌ها خیلی واضحه. دکوراسیون دمده ، ظاهر قدیمی محل کار ، ابزار بدرد نخور ، کاهش سرعت عمل آرایش و میکاپ ، محروم کردن خودت از مزایای محصولات مدرن و …. هزاران دلیل دیگه باعث میشه که افراد به محصولات جدید و بروز روبیارن. مطمئن هستم توام ته دلت هرگز دوست نداری برای اجناس از رده خارج شده هزینه کنی. و با خودت می‌گی یذره بیشتر خرج می‌کنم و بهترشو می‌خرم که نسبت به پولی که هزینه می‌کنم بیارزه.

آینه تاچ مدرن
آینه تاچ مدرن

کمپانی آینه‌ها ، یه تولیدی عظیمه که کارش تولید انواع و اقسام آینه با کیفیت محصولات صادراتیه. که هر قیمت هر مدل هر رنگ نوری از آینه رو که بخوای در مدل‌های روز دنیا با قیمت تولیدی بهت پیشنهاد میده. یا برعکس تو مدلی خاص که دوست داری رو به شرکت پیشنهاد می‌کنی که برات بسازه. چقدر دوستداشتنی هست که من سبک و مدل آینه‌ام رو خودم طراحی کنم !!! که هیچ کس جز من لنگه‌ی اونو نداره . تازه با مرغوبیت بالای آینه ، که سال‌های سال برام مثل روز اولش کار کنه.

سرتیتر عناوین مورد بحث در این مطلب:

Add a header to begin generating the table of contents

ضرورت آینه تاچ مدرن

برای رونق سالن زیبایی‌ات ، مهم‌ترین چیزی که نیاز داری یک آینه تاچ مدرن هست. آینه تاچ تمام نیازهای شما به یک آینه آرایشگاه یا آینه مزون رو برطرف می‌کنه. می‌دونی که در نگاه اول این ظاهر سالن تو هست که در دید مشتری اهمیت داره. و باعث میشه که در بدو ورود از گرفتن خدمات حس خوب یا بد بهش منتقل بشه.

پس ضروریه که انتخابی درست و متناسب داشته باشی و اول از همه از شر آینه‌های قدیمی و کم کیفیت خلاص بشی. تا اولین مورد از ارکان جذب مشتری رو رعایت کرده باشی. مورد بعدی چیه؟ کیفیت کاری که تحویل میدی ، از ارکان مهم بعدی هست. خب آینه تاچ چه تاثیری در کیفیت کار شما داره؟ 🤨

آینه تاچ تولید شده در کمپانی آینه‌ها دارای آپشن نورپردازی هست. نوری که تولید می‌کنه ، باعث تامین روشنایی لازم در چهره‌ی مشتری میشه. و اینکار با پایین آوردن عیوب ریز و درشت در آرایش باعث رشد کیفیت کاری شما میشه. آینه تاچ در مزون هم تاثیری مشابه در این سالن داره. روشنایی دلخواه از طریق این آینه جهت پرو لباس تامین میشه.

آینه تاچ مدرن
آینه تاچ مدرن

آینه تاچ مدرن که می‌گن چه آپشن‌هایی داره

آینه تاچ مدرن تولید شده در این کمپانی ، تنوع بالایی از نظر نوع ساختار و کارایی داره. و این بستگی به سلیقه و نیاز شما داره که چه سبکی از اون رو برای منازل یا محل کارتون تهیه کنین. این آینه مجهز به لامپ‌هایی هست که باعث تامین روشنایی برای فضای مورد نظر شما میشه. علاوه بر اون باید گفته بشه که این نور کاملا تحت کنترل شماست. یعنی می‌تونی هر موقع اراده کردی شدت نور آینه رو کم و زیاد کنی. و در تایم‌های مختلف روز از روشنایی لازم بهره‌مند بشی.

تازه رنگ‌های ملایم و دوستداشنی نوری برای این آینه کارگذاشته شده ، که با استفاده از سسنور حرارتی و یا کنترل مخصوصش می‌تونی هر رنگی که مدنظرت بود رو برای آنه روشن کنی . در واقع یک آینه داری با قابلیت تغییر در چند رنگ مختلف. این می‌تونه در ایجاد تحول دکوراسیون‌ات خیلی تاثیرگذار باشه.

هر آینه‌ای که تو آرایشگاه یا مزون باهاش کار می‌کنی رو به آفتابی یا مهتابی تغییر میدی. و آینه‌هایی که خالی از مشتری هستن رو در رنگ‌های متفرقه انتخاب می‌کنی تا زیبایی چیدمان سالن‌ات چندبرابر بشه. زیرا که آینه آرایشگاه باید نوری واقعی و طبیعی داشته باشه تا آرایش و میکاپ رو با رنگی که در واقعیت هست به شما نشون بده. اما آینه‌هایی که برای تزئین و زیبایی محیط هستن فرق نمی‌کنه که چه رنگ نوری رو از خودشون ساطع کنن.

آینه تاچ مدرن جز نور دارای اسپکرهایی جهت پخش موسیقی هست. می‌دونی که آرایشگاه و مزون بدون موسیقی قابل تصور نیست. پس چه بهتر که آینه‌ی شما دارای این مزیت باشه. که دیگه نیاز به اسپیکر اضافی نداشته باشین.

آینه تاچ مدرن
آینه تاچ مدرن

انواع آینه تاچ مدرن

آینه تاچ مدرن در مدل‌های زیر قابل ثبت سفارش هست:

  1. آینه تاچ هالیوودی
  2. آینه تاچ بک‌لایت
  3. آینه قدی تاچ (هالیوودی /بک‌لایت )
  4. آینه تاچ دوطرفه ( هالیوودی/بک‌لایت )
  5. آینه تاچ چرخ‌دار (هالیوودی / بک‌لایت )
  6. آینه تاچ دیواری ( هالیوودی / بک‌لایت )
  7. آینه تاچ رومیزی ( هالیوودی / بک‌لایت )

فرق آینه تاچ هالیوودی با آینه بک‌لایت چیه

اگه می‌خوای آینه‌ای تخصصی برای آرایش و گریم داشته باشی آینه هالیوودی انتخاب درست‌تری هست برات. چراکه آینه تاچ مدرن هالیوودی لامپ‌هایی داره که نور رو به صورت عمود به چهره‌ی مشتری می‌رسونه. و نور قوی‌تری نسبت به آینه بک‌لایت داره.

اگر تصوری از آینه هالیوودی در ذهن ندارین پشت صحنه و گریم قبل بازی در سینما در تویزیون رو به یاد بیارین.چه نوع آینه‌هایی برای این کار استفاده میشه ؟ درسته آینه‌هایی که در سطح خودش لامپ‌هایی داره.این led ها که برای ساخت آینه بکار می‌رن کم‌مصرف هستن. پس روشن موندن اون در طول روز هیچ مانعی نداره. و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا هم روشن بودن اون در زمانی طولانی مشکل ساز نمی‌شه.

در تصویر پایین هم نمایی از این آینه مشاهده میشه. این لامپ‌ها بستگی به انتخاب شما داره که روی قاب آینه تاچ مدرن نصب بشن یا روی خود آینه؟

اما آینه بک‌لایت تا حدودی با آینه هالیوودی فرق داره. این آینه نورش رو از لامپ‌هایی بدست میاره که در پشت آینه کارگذاشته شده. زیبایی خاصی این آینه داره ، و در انوع فضاها قابل استفاده هست.در سرویس‌های بهداشتی نوع ضدبخار این آینه محبوبیت داره. این آینه اگه در معرض بخار آب حموم یا شیر گرم روشویی باشه هیچ بخاری در سطح آینه تشکیل نمی‌شه. و مزاحمتی ازین جهت ندارین.

در اتاق‌های خواب و هال پذیرایی هم این اینه‌ها جلوه‌ی زیبایی دارن.

آینه تاچ مدرن
آینه تاچ هالیوودی

آینه تاچ مدرن قدی باشه یا رومیزی

اگر از آینه تاچ مدرن در مزون و بوتیک می‌خوای استفاده کنی طبیعی هست که باید آینه قدی انتخابت باشه. چون مدل دیگه‌ای در مزون پاسخ‌گوی نیازتون نمی‌شه.

اما در آرایشگاه و منازل انواع آینه رومیزی ، دیواری و یا متحرک رو می‌تونی بکار بگیری . و این فضا و خصوصیات محیط تو هست که مدل آینه رو تعیین می‌کنه . اگر سالن تو وسعت زیادی نداره و مشکل کمبود فضا داری آینه قدی یا رومیزی‌ات رو دوطرفه سفارش بده. که همزمان از دو طرف اون بشه استفاده کرد. و جای کمتری برای استفاده از دو آینه گرفته بشه.

اگر مزون تو آینه‌های بزرگ باید داشته باشه مدل چرخ‌دار ، کارتو راحت‌تر می‌کنه. وزن آینه روی چرخ اون میوفته و تو فقط کافیه انرژی خیلی کم وارد کنی تا آینه رو جابجا کنی. که بدون کمک شخصی دیگه هم این کار امکان‌پذیر هست.

آینه تاچ مدرن
آینه تاچ قدی دوطرفه

آینه تاچ مدرن رو چرا باید از کمپانی آینه‌ها تهیه کنم

آینه تاچ مدرن در این شرکت دارای ضمانت و گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هست. یعنی تا یکسال تمام ایردات احتمالی رو رایگان براتون پشتیبانی می‌کنه.و چون خود شرکت تولیدکننده و فروشنده‌ی بدون واسطه هست محصولات قیمت عادلانه‌ای دارن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ