آینه چراغ‌دار دیواری

آینه چراغ‌دار دیواری

آینه چراغ‌دار دیواری یکی از انواع مختلف آینه هستش که بسیار کاربردیه. در گذشته آینه‌ها تنوع زیادی نداشتن. همچنین امکانات خاصی رو هم دارا نبودن. اما امروزه به‌دلیل کاربردهای مهم و اهمیت بالایی که آینه‌ها دارن، تنوع در زمینه آینه‌ها افزایش پیدا کرده. که در این بین ما به آینه‌ چراغ‌دار دیواری می‌پردازیم. به‌طور کلی آینه‌ها وقتی در فضایی قرار بگیرن، موجب بزرگنمایی و روشنایی بیشتر اون فضا میشن که در مورد اغلب آینه‌ها این موارد صدق می‌کنه. اما آینه چراغ‌دار به‌جهت روشنایی که توسط چراغ‌های به‌کار رفته روی اون ایجاد میکنه، تاثیرگذارتر هم هستش.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار دیواری

آینه چراغ‌دار دیواری خودش هم دارای تنوع گسترده‌ای هستش که ما در کارگاه تولیدی آینه انواع اون رو با بهترین کیفیت و قیمت ممکن تولید می‌کنیم. شما هر نوع آینه‌ای که در نظر داشته‌ باشید رو در کمترین زمان ممکن براتون می‌سازیم. تمام مراحل ساخت محصولات در محل خود کارگاه و با نظارت کامل انجام می‌گیره تا در نهایت بتونیم محصولی باکیفیت و درخور مشتریان خودمون عرضه کنیم. همچنین لازم به‌ذکره که فروش محصولات بدون واسطه صورت می‌گیره. به همین علت قیمت تمامی محصولات نسبت به کیفیت ارائه شده، بسیار مناسب هستش.

ثبت سفارش از سراسر کشور امکان‌پذیره. ما برای اطمینان بیشتر و تضمین کیفیت آینه‌ها، گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط بر روی محصولات تولیدی خودمون در نظر گرفتیم. همچنین این امکان رو هم برای شما عزیزان فراهم کردیم تا در صورتی که از محصول سفارشی خودتون رضایت کافی نداشته باشین، بتونین اون رو مرجوع کنین.

اما نکته قابل توجه همین ضمانت بی قید و شرطی هست که آینه‌ها دارن. تا شما با خرید آینه خیالتون راحت باشه که اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، می‌تونین به ما خبر بدین و خیلی سریع هم رسیدگی بشه. مثل این که روشنایی آینه دچار اختلال بشه. که ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از شما برطرف می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکستگی و ضربه نمی‌تونن شامل این تخفیف باشن.

برای سفارش و دریافت راهنمایی هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. آدرس کارخونه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان،میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دلیل انتخاب آینه چراغ‌دار دیواری

همونطور که پیشتر هم اشاره شد و هم این که از اسم آینه چراغ‌دار مشخص هستش، این نوع از آینه دارای نورپردازی خیلی خوبیه. نورپردازی آینه چراغ‌دار دیواری خیلی زیبا و طبیعی هست. این نور آینه به دید روشن و واضح در آینه خیلی کمک میکنه و می‌تونه بخشی از نور مورد نیاز فضای خودش رو هم تامین کنه. علاوه بر کاربردی بودن نور آینه چراغ‌دار، از نظر زیبایی هم جلوه خاصی به آینه از نمای دور می‌بخشه. همچنین با قرار گرفتن در هر فضایی می‌تونه به‌عنوان نقطه‌کانونی در محیط مذکور تلقی بشه. چرا که از زیبایی خیره‌کننده و جذابیت خاصی برخوردار هست.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار

برای استفاده از آینه چراغ‌ دار، حالت دیواری اون یکی از رایج‌ترین حالات هستش که نصب ساده‌ای هم داه. آینه چراغ‌دار دیواری با نصب روی دیوار در حالت ثابت و کاملا ایمنی قرار می‌گیره. البته که آینه‌های تولیدی کیفیت و مقاومت خوبی دارن. چراغ‌های مورد استفاده برای آینه هم، از نوع LED هستن که مقاومت بالایی ر. دارن و به‌سادگی دچار شکستگی نمیشن.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه لامپ‌دار

همچنین این چراغ‌ها مثل لامپ‌های معمولی بعد از مدتی که روشن می‌مونن، گرما تولید نمی‌کنن. به همین دلیل آینه هم گرم نمیشه و به‌راحتی میشه آینه رو مورد استفاده قرار داد و حتی لمس کرد. همچنین نکته بسیار مهم دیگه قابلیت تنظیم نور چراغ‌ها هستش. که هر زمان که نیاز باشه می‌تونه شدت نور رو کم‌تر یا زیادتر کرد.

این موارد که ذکر شد تنها بخشی از مزایای آینه چراغ‌دار و چراغ‌های به‌کار رفته در اون هستش. به‌طوری که آینه‌چراغ‌دار دیواری برای اغلب فضاها می‌توته انتخاب ایده‌آل و مدرنی باشه.

آینه‌چراغ‌دار دیواری برای چه فضاهایی می‌تونه به‌کار بره

آینه چراغ‌دار دیواری منع خاصی برای استفاده در فضاهای مختلف رو نداره. اما برای آشنایی بیشتر در زیر به معرفی برخی از موارد استفاده این نوع از آینه می‌پردازیم.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه از موارد مهمی هست که آینه در اون از ابزار بسیار ضروری و اولیه تلقی میشه. همچنین آینه نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون سالن‌های زیبایی داره. به همین خاطر برای این فضا آینه چراغ‌دار دیواری بسیار توصیه میشه. که هم کاربرد خوب و هم ظاهر زیبای اون موجب پیشنهاد این آینه به‌عنوان آینه آرایشگاه هستش. اغلب افراد که برای دریافت خدمات زیبایی به آرایشگاه مراجعه می‌کنن، تمایل دارن که بتونن حین انجام کار و پس از اتمام خودشون رو به طور واضحی در آینه مشاهده کنن. همچنین افرادی که مشغول به کار هم هستن با دید بهتر، طبیعتا دقت و تمرکز بالاتری هم خواهند داشت.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

ظاهر و طراحی دکوراسیون هم از اهمیت بالای خودش بهره‌منده. آینه هم با توجه به این که اغلب در سطح وسیعی از آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره، شاید بشه گفت بیشترین چیزی هست که در دکوراسیون می‌تونه نقش داشته باشه. آینه چراغ‌دار دیواری در میان گزینه‌های مختلفی که برای آینه آرایشگاه وجود داره، هم کاربردی و هم زیباست که می‌تونه هر دو رو تا حد قابل قبولی تامین کنه.

خونه

خونه هم مثل آرایشگاه در دسته فضاهایی قرار می‌گیره که حتما آینه در اون استفاده میشه. آینه چراغ‌دار دیواری انتخاب خوبی برای خونه هم هستش. این آینه می‌تونه در قسمت‌های مختلف منزل مثل اتاق‌خواب، پذیرایی، سرویس بهداشتی و راهرو استفاده بشه. آینه چراغ‌دار دیواری زیبایی خاصی داره که با استفاده در هر فضایی می‌تونه اون رو متفاوت‌تر و شکیل‌تر کنه. همچنین قابلیت هماهنگی با سبک‌های مختلفی از فضا و چیدمان داره. البته که آینه چراغ‌دار خودش دارای تنوع هستش که انتخاب گزینه مناسب برای محیط به‌راحتی فراهم شده. تا آینه بتونه زیبایی بیشتر فضا رو ایجاد کنه.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار سرویس بهداشتی

آینه چراغ‌دار دیواری با نورپردازی خودش علاوه بر تامین بخشی از نور خونه، موجب بیشتر مورد توجه قرارگرفتن آینه هم میشه. به این صورت که تنها با استفاده از این آینه می‌تونین فضای منزل رو متفاوت و بسیار زیباتر جلوه بدین.

مزون و فروشگاه لباس

فضاهایی که اقدام به فروش پوشاک در زمینه‌های مختلف می‌کنن، وجود آینه در اون‌ها الزامی هستش. به همین دلیل آینه چراغ‌دار دیواری هم بسیار مناسب برای چنین سبک از فضاهایی محسوب میشه. به این علت که روشنایی ایجاد شده باعث میشه تا افراد بتونن خودشون رو با روشنایی مطلوب‌تری در آینه مشاهده کنن. در این صورت بعد از پرو لباس، با دید بهتر و واضحی امکان مشاهده در آینه چراغ‌دار فراهم هست. این روشنایی علاوه بر این که تصویر بهتری رو در آینه ایجاد میکنه، جلوه و زیبایی پوشاک و به‌طور کلی فضا رو چندین پله ارتقا میده.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار مزون

سایر موارد

فضاهای دیگه که برای استفاده از آینه چراغ‌دار دیواری می‌تونه به‌کار بره به کلینیک‌های زیبایی، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی و… میشه اشاره کرد. آینه چراغ‌دار به‌علت ویژگی‌ها و مزایایی که نسبت‌ به برخی از آینه‌های موجود داره، برای بسیاری از فضاها گزینه مناسبی محسوب میشه. همینطور از نظر زیبایی هم جایگاه خاص خودش رو داره که استفاده از اون هر فضایی رو جذاب‌تر و شکیل‌تر میکنه.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه قدی چراغ‌دار

انواع آینه چراغ‌دار دیواری

. از نظر نحوه کاربرد آینه چراغ‌دار دیواری رو میشه تنها به دیوار نصب کرد. و یا درصورت نیاز و تمایل میشه برای اون میز هم در نظر گرفت. هرکدوم از این موارد از زیبایی منحصربه‌فرد خودش برخوردارن. که بسته به نیاز شخصی و فضایی که موجوده می‌تونین بین اون‌ها انتخاب کنین. تا در نهایت بتونین آینه دلخواه و مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه دیواری لامپی

. یک دسته‌بندی دیگه برای آینه چراغ‌دار دیواری قاب‌دار یا قاب‌دار نبودن اون هستش. حالت بدون قاب آینه، از اون آینه‌ای مینیمال و زیبا ایجاد می‌کنه که با هر نوع فضایی می‌تونه هماهنگی و تطابق ایجاد کنه. اما استفاده از قاب هم برای آینه جلوه خاصی رو ایجاد خواهد کرد. وجود انواع مختلف قاب در جنس، رنگ و… می‌تونه تنوع بیشتری برای آینه چراغ‌دار دیواری فراهم کنه.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه میکاپ چراغ‌دار

. از نظر شکل هم امکان برش هر شکلی برای آینه وجود داره. اما اغلب برای آینه چراغ‌دار دیواری به دلیل این که چراغ‌ها باید در فاصله استاندارد و مناسبی کنار هم قرار بگیرن، اشکال رایج مثل مستطیل، مربع و گرد استفاده میشه. اما با این حال اگر شکل خاصی از آینه مدنظر داشته باشین، ما در کارگاه تولیدی آینه براتون به‌ بهترین شکل ممکن اجرا می‌کنیم. تا شما بتونین آینه‌ای که طبق سلیقه خودتون هست و دوستش دارین رو داشته باشین.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه چراغ‌دار گرد

. ابعاد آینه چرا‌غ‌دار دیواری هم از ابعاد کوچیک تا ابعاد خیلی بزرگ می‌تونه باشه. برای انتخاب ابعاد مناسب آینه باید به نیازی که از آینه انتظار هست و همچنین فضایی که برای آینه در نظر گرفته شده‌، توجه کرد تا بتونین آینه‌ای متناسب با فضا و سلیقه خودتون داشته باشین. و ضمن این که آینه‌تون خیلی کاربردی‌تر از آینه‌های معمولیه، می‌تونه فضای شما رو هم تغییر بده و خیلی زیباتر کنه.

آینه چراغ‌دار دیواری
آینه لامپی قاب‌دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ