آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه برای مواردی مثل میکاپ و آرایش، وسیله خیلی ضروری محسوب می‌شه. امروزه آینه‌ها تنوع بالایی پیدا کردن و برای کاربردهای مختلف چندین گزینه وجود داره. برای میکاپ هم همینطور. اما در بین انواع مختلف آینه، آینه میکاپ چراغ‌دار دارای ویژگی‌ها و مزایایی هست که موجب تمایز قابل توجهی در مقایسه با آینه‌های دیگه میکاپ شده. اولین ویژگی بارز اون استفاده از چراغ‌هایی تحت‌عنوان LED در آینه هست که موجب روشنایی میشه که برای اموری مثل میکاپ بسیار کافی و همینطور زیباست. البته که آینه میکاپ چراغ‌دار خودش هم تنوعی داره که بتونین متناسب با فضای خودتون آینه‌ای مناسب انتخاب کنین. تا علاوه بر کاربردی که آینه داره، بتونین فضای خودتون رو زیباتر جلوه بدین.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه میکاپ چراغ‌دار

انواع آینه میکاپ چراغ‌دار در کارگاه تولیدی آینه‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شه. تمام تلاش ما بر کسب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز هست. از این رو تمام توان خودمون رو به‌کار گرفتیم تا ضمن تولید آینه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده بتونیم محصولاتی با قیمت مناسب هم در مقایسه با کیفیت بالای اون‌ها ارائه بدیم. چراکه ما انواع این آینه‌ها رو در محل کارگاه خودمون تولید می‌کنیم. و در نهایت هم بدون واسطه اونا رو به فروش می‌رسونیم. که به همین دلیل قیمت‌های مناسب برای محصولات در نظر گرفته شده.

همچنین لازم به ذکره که امکان ثبت سفارش از تمام نقاط کشور فراهم هست. و بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال می‌شن. ما بر روی تمام آینه‌های خودمون از جمله آینه میکاپ چراغ‌دار گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفتیم. این امکان نیز برای شما عزیزان فراهم شده که اگر بعد از دریافت محصول از اون رضایت نداشته باشین، بتونین مرجوع کنین.

با این ضمانت بی قید و شرط هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد، مثل سوختن حتی یک لامپ ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع می‌کنیم. البته فقط باید بگیم که شکستگی و ضربه نمی‌تونن شامل این ضمانت بشن. پس برای داشتن آینه‌ زیبا و داشتن این امکانات فوق‌العاده می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد،خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه قدی چراغ‌دار

امکانات آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه میکاپ چراغ‌دار همونطور که اشاره شد، به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED روی اون، دارای روشنایی مطلوبی هست که برای میکاپ و آرایش بسیار مناسب هست. اما علاوه بر دارا بودن روشنایی، آینه چراغ‌دار می‌تونه قابلیت‌های مورد توجه دیگه‌ای هم داشته باشه که در زیر به اونا می‌پردازیم:

. روشنایی که آینه میکاپ چراغ‌دار ایجاد می‌کنه، قابلیت تنظیم شدن داره. در این صورت گاهی که نیاز به میزان نور بیشتر یا کمتری باشه، می‌تونین شدت نور رو کم یا زیاد کنین تا بتونین به نور دلخواه برسین. این قابلیت بسیار کاربردی و مهم هست. به این دلیل که در طول روز که میزان نور در حال تغییر هست، میشه نور مورد نیاز خودتون رو توسط ریموت آینه آرایشگاه تنظیم کنین.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه آرایش چراغ‌دار

. علاوه بر تنظیم نور، رنگ چراغ‌های آینه میکاپ هم می‌تونه تغییر پیدا کنه. به این صورت که بتونین خودتون به‌راحتی رنگ نور رو تغییر بدین. البته که رنگ‌های آفتابی و مهتابی برای آرایش رنگ‌های مناسبی هستن. چون خیلی به نور طبیعی نزدیکن و هر چیزی رو مثل خودش در آینه نمایش میدن و به بهتر و واقعی‌تر دیدن خیلی کمک می‌کنن.

.روی آینه میکاپ چراغ‌دار می‌شه از آینه‌های نزدیک‌بین کوچیک برای زوم‌کردن استفاده کرد. در این صورت امکان دیدن برخی از نقاط صورت با دید نزدیک و واضح فراهم می‌شه. تا تمرکز و دقت بالایی در مراحل میکاپ داشت و هر زمان که نیاز باشه از اون برای دید نزدیک و بزرگ‌تر استفاده کرد.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه چراغ‌دار لمسی

. اتصال آینه چراغ دار به تلفن همراه یا اینترنت می‌تونه این امکان رو فراهم کنه که از طریق آینه پخش موسیقی و یا ویدئو امکان‌پذیر باشه. در این صورت همزمان با انجام میکاپ مقابل آینه می‌تونین به موسیقی یا پادکست و یا کتاب ‌صوتی موردعلاقه خودتون هم گوش بدین و درنهایت بتونین از زمان‌های مرده خودتون بهترین بهره‌برداری رو انجام بدین.

. ساعت و دما هم می‌تونن روی صفحه آینه میکاپ چراغ‌دار نمایش داده بشن. تا از این طریق امکان اطلاع از زمان و مدیریت اون وجود داشته باشه. و آینه رو به آینه هوشمند تبدیل کنه.

. نحوه استفاده از آینه میکاپ چراغ‌دار و بهره‌مندی از امکانات اون می‌تونه به سه صورت لمسی، ریموتی و حسگری باشه. که هرکدوم منحصربه‌فردی خودشون رو دارن که می‌تونه روی آینه اجرا بشه.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه چراغ‌دار پایه‌دار

لازم به ذکره که تمامی قابلیت‌ها و امکانات آینه میکاپ چراغ‌دار به صورت انتخابی روی آینه نصب می‌شن. به این صورت که هرکدوم از موارد ذکر شده که شما مورد نیاز و علاقه‌تون هست، روی آینه نصب و اجرا می‌شه. تا آینه‌ای کاربردی‌تر و با عملکرد بهتری داشته باشین.

موارد استفاده از آینه میکاپ چراغ‌دار

سالن زیبایی

آرایشگاه و سالن زیبایی از مواردی هست که وجود آینه و آینه میکاپ در اون از ضروریات محسوب می‌شه. اهمیت آینه آرایشگاه به‌اندازه‌ای هست که این فضا بدون وجود آینه معنی و عملکرد اصلی خودش رو از دست میده. با توجه به اهمیت بالای آینه‌ها در آرایشگاه و سالن زیبایی، آینه میکاپ چراغ‌دار به‌دلیل ویژگی‌هایی که داره، انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که همونطور که توضیح داده شد به‌دلیل داشتن روشنایی توسط چراغ‌های روی اون موجب روشنایی کامل مقابل خودش میشه. به همین دلیل دید خوبی به میکاپ آرتیست و مشتری میده تا بتونه مراحل آرایش رو به‌راحتی پیش ببره.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه آرایشگاه چراغ‌دار

درواقع نور موضوع بسیار مهمی در زمینه میکاپ و آرایش هست که باید به‌اندازه کافی و طوری باشه که از ایجاد سایه جلوگیری به عمل بیاره. که آینه میکاپ چراغ‌دار تمام این موارد الزامی رو به بهترین شکل خودش تامین می‌کنه. علاوه بر کاربردی بودن آینه چراغ‌دار در سالن زیبایی و آرایشگاه ظاهر بسیار زیبایی هم داره. و میشه با استفاده از اون فضای سالن رو زیباتر و جذاب‌تر جلوه داد. تا افرادی که در این مجموعه مشغول به‌کار هستن و همینطور مشتریان احساس خوبی از بودن در این فضا براشون ایجاد بشه. چرا که از تاثیر دکوراسیون و زیبایی اون بر افراد مختلف و جذبشون به فضایی و گرفتن خدمات نمی‌شه غافل شد.

آینه میکاپ چراغ‌دار آینه‌ای کامل هست. از این نظر که هم برای فضای آرایشگاهی عملکرد خیلی خوبی داره و هم بسیار زیبایی داره. که دو مورد مهم در مورد آینه آرایشگاهی مدرن تلقی می‌شه. و باید در چیدمان و انتخاب آینه‌ها برای سالن خیلی دقت بشه.

خونه

خونه هم یکی دیگه از مواردی هست که آینه در اون حتما استفاده می‌شه. در هر خونه‌ای اغلب در قسمت‌های مختلف آینه مورد استفاده قرار می‌گیره. بنابراین چندین آینه در هر خونه‌ای با کاربردهای مختلف به‌ کار گرفته می‌شه. که آینه میکاپ چراغ‌دار می‌تونه یکی از این آینه‌ها باشه که وجود اون به نوعی از الزاماته. محل قرارگیری آینه میکاپ چراغ‌دار اغلب در اتاق‌خواب هست. این آینه برای استفاده شخصی به‌عنوان آینه آرایشی و میکاپ گزینه ایده‌آل‌تری در مقایسه با آینه‌های موجود دیگه هست. به این دلیل که نور ایجادشده توسط چراغ‌های اون موجب روشنایی چهره میشه و می‌تونه تسلط بیشتری رو ایجاد کنه.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه چراغ دار گرد

علاوه بر این موارد آینه میکاپ چراغ‌دار بخشی از نور اتاق رو هم تامین می‌کنه. و موجب زیبایی بیشتر فضای اتاق میشه. همچنین باعث روشنایی و بزرگنمایی هم میشه. به‌خصوص اگر در جایی مثل کنار پنجره قرار بگیره که بتونه نور ورودی رو منعکس کنه تاثیر بیشتری خواهد داشت. و فضای اتاق رو خیلی زیباتر از اونچه که هست نشون میده.

موارد دیگه

آینه میکاپ چراغ‌دار علاوه بر کاربرد به‌عنوان آینه میکاپ، کاربردهای دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه. به همین دلیل برای فضاهای دیگه هم قابل استفاده هستش. ازجمله مزون، آتلیه عکاسی، کافه و رستوران و… . که باتوجه به‌ ویژگی‌هایی که داره برای این نوع از فضاها هم انتخاب مناسبی می‌تونه باشه. همچنین با نصب قابلیت‌های کاربردی روی اون هم میشه آینه رو به آینه‌ای جذاب و خاص‌تر تبدیل کرد. و همچنین آینه بتونه عملکرد بهتری رو از خودش ارائه بده. و مثل آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، تک‌بعدی نباشه. به همین دلیل هم هست که دیگه کمتر کسی آینه‌های ساده رو به‌خصوص برای میکاپ مورد استفاده قرار میده و تقریبا منسوخ شدن.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه چراغ‌دار چرخ‌دار

ابعاد و اشکال آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه میکاپ چراغ‌دار هم مثل آینه‌های موجود دیگه می‌تونه از ابعاد کوچیک تا ابعاد خیلی بزرگ باشه. که با توجه به نیازی که وجود داره و در نظر گرفتن فضای موجود، میشه ابعاد دلخواه و موردنیاز خودتون رو انتخاب کنین. تا بتونه با هماهنگی خوبی که با فضای خودش ایجاد می‌کنه، جلوه زیباتری رو به ارمغان بیاره.

آینه میکاپ چراغ دار
آینه آرایشی

اشکال آینه میکاپ چراغ‌دار هر شکلی می‌تونه داشته باشه. اشکال رایج برای آینه‌ها معمولا چهارگوش و گرد هست. اما اشکال خاص‌تر که شکل هندسی رایجی ندارن هم می‌تونه برای آینه‌ چراغ‌دار استفاده بشه. ما در کارگاه تولیدی آینه خودمون هر شکل و نوعی از آینه میکاپ چراغ‌دار که مدنظر داشته باشین، با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کنیم. هرآنچه که از آینه چراغ‌دار انتظار دارید رو براتون به بهترین شکل ممکن عملی می‌کنیم.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ چراغ دار
آینه میکاپ چراغ‌دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ