انواع آینه‌های نوردار ایستاده

آینه آرایشگری نوری

امروزه استفاده از آینه آرایشگری نوری تو بین خانوم‌ها خیلی رایج هست. بسیاری از سازندگان و تولید کنندگان این آینه‌ها ایده‌ها و طرح‌های زیبای جدیدی برای تولید و ساخت این نوع آینه‌ها ارائه دادن. با افزایش امکانات تو این آینه‌ها ، انواع آینه آرایشی زیبا و کارآمدی رو در سطح بازار می‌بینیم.

تو زمان‌های قدیم آینه‌های آرایشی به انواع آینه‌های هالیوودی معروف بودن. شکل اون‌ها معمولاً مستطیل یا مربع هست که مناسب آرایش کردن می‌باشن.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

بعضی مواقع در دور آینه آرایشگری قاب‌دار قابی از چوب ایجاد می‌کنن و در این قاب لامپ‌هایی برای ایجاد روشنایی قرار میدن.

ولی امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش خلاقیت انسان‌ها تو خلق و پرورش ایده‌های جدید ، آینه‌های آرایشی زیبا و در اندازه‌ها ، شکل‌ها و امکانات متنوع تو بازار موجود هستن.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری سایت آینه‌ها

آینه آرایشگری نوری رومیزی

آینه آرایشگری نوری رومیزی جزو دسته‌هایی از آینه هست که به عنوان آینه‌های آرایشی کاربرد خیلی زیادی داره. چون که کار با اون خیلی آسون‌تر از چیزی که فکر کنیم هست.

سهولت و راحتی حمل و جا به جایی نیز از جمله دلایل انتخاب این آینه‌های نوری هست.

تمومی آینه‌ها برای استفاده رومیزی و آرایش کردن مناسب هستن. بنابراین ، اون‌ها تنوع زیادی دارن که شما می‌‌تونین آینه آرایشی خود رو در بین تعداد زیادی از اون‌ها با توجه به نیاز و خواسته خودتون پیدا کنین.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری سایت آینه‌ها

از آینه‌های آرایشگری نوری رومیزی میشه با روش‌های گوناگون و مختلفی استفاده کرد. آینه‌های رومیزی دستی معمولاً خیلی بزرگ نیستن. به طوری که به راحتی و آسونی در دست گرفته میشه و کارایی‌های خاص خود رو دارن. این نوع آینه آرایشگری نوری بیشتر با پایه استفاده میشه. پایه‌ها و قاب‌های مختلفی برای این نوع آینه‌ها وجود داره.

امروزه در این دوران این نوع آینه آرایشی تقریبا بهترین انتخاب برای کسانی هست که از میز آرایش برای آرایش کردن صورت و چهره خود استفاده می‌کنن. میز آرایش به شما این امکان رو میده تا با تمرکز بیشتری آرایش کنین.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری سایت آینه‌ها

انواع آپشن‌های آینه آرایشگری نوری

در این دوران با توجه به پیشرفت‌هایی که تکنولوژی به خود دیده آینه‌های شیک و بی‌نظری چون آینه آرایشگری نوری ساخته و تولید شدن. بعضی از این آپشن‌هایی که به آینه‌های نوری اضافه شدن میشه به حسگر لمسی و حسگر تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و … اشاره کرد. ولی این آپشن‌ها برای بهبود عملکرد و مزیت و کارایی آینه‌ها به روی آینه‌ها نصب شده هست.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری سایت آینه‌ها

آینه آرایشگری لمسی

این دسته از آینه‌ها همون طور که میشه از اسم اون‌ها حدس زد ، با تاپ و یا با لمس کردن قسمت‌هایی که مربوطه مثل یه گوشی هوشمند می‌‌تونین از امکاناتی که به روی اون طراحی شده هست استفاده کنین. برخی از این امکانات میشه به تغییر رنگ ، شدت نور و غیره اشاره کرد که با استفاده از لمس تنظیم میشن. آینه‌های آرایشگری لمسی امروزه به عنوان یکی از جدیدترین و هوشمندترین و بروزترین آینه‌ها معرفی شده هست.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری سایت آینه‌ها

آینه آرایشگری حسگری

آینه‌های آرایشگری حسگری از دیگر آینه‌های آرایشی می‌باشن که چراغ‌هایی که به روی اون‌ها طراحی شده هست با حرکت و لمس دست از نمای نزدیک روشن و یا خاموش میشن. عملکرد و کارایی این آینه‌ها درست مثل یه گوشی لمسی ، حرارتی و تلویزیون عمل می‌کنه. این آینه آرایشگری نوری به روی خود از سنسورهای تشخیص استفاده کرده. شما به آسونی با استفاده از این آینه‌ها رنگ آینه آرایشی نوری خود رو تغییر بدین و میکاپ بهتر و دقیق‌تری داشته باشین. علاوه بر این موضوع درجه نور رو نیز تو این آینه‌ها به آسونی می‌‌تونین تنظیم کنین.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

آینه آرایشگری ریموت‌دار

آینه‌هایی آرایشگری که دارای ریموت هستن به این صورت عمل می‌کنن که افراد به آسونی می‌تونن از قابلیت‌هایی که آینه داره با استفاده از یه ریموت کنترل مخصوص استفاده کنن. این تنظیماتی که افراد به روی این آینه آرایشگری هوشمند تنظیم می‌کنن با توجه به سلیقه افراد مختلف متفاوت هست.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

آینه آرایشگری نوری دوطرفه

آینه‌های آرایشگری نوری دو طرفه همون طور که میشه از نام اون‌ها حدس زد یه آینه آرایشگاهی مدرن هست که میشه از دو طرف از اون استفاده کرد. معمولاً این آینه‌ها تو قسمت‌هایی نصب میشن که بشه از هر دو سمت اون استفاده کرد. این دسته از آینه‌های آرایشگری برای آرایشگاه‌ها خیلی به صرفه‌تر خواهد بود. چون که باعث میشه که علاوه بر این که فضای کمتری گرفته میشه کاربرد اون رو نیز دو چندان می‌کنه.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

آینه آرایشگری صفحه نمایش‌دار

امروزه تو این دوران میشه دید که از آینه‌ها به عنوان یه صفحه نمایش نیز استفاده می‌کنن. این دسته از آینه‌های آرایشگری نوری با استفاده از بلوتوث و یا اینترنت به گوشی‌های هوشمند متصل میشن. افراد با خرید و سفارش آینه لامپ‌دار و این آینه‌ها به راحتی می‌تونن محتویات دیجیتالی اعم از عکس ، فیلم ، موسیقی و … رو به روی آینه نمایش بدن. این دسته از آینه‌ها به عنوان آینه آرایشگری هوشمند نیز شناخته میشن.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

آینه نوری فضا رو بزرگ‌تر جلوه میده

آینه‌های نوری بهترین راه برای بزرگ‌تر نشون دادن فضاهای کوچک به حساب میان. میشه از تکنیک‌های بسیار زیادی برای گسترده‌تر کردن فضای داخلی اتاق استفاده کرد. اول اینکه اتاق رو از شلوغی و در هم برهم بودن رها کنیم یا نجات بدیم. تو این زمان معمولا وسایل رو پشت درهای آینه شده پنهان می‌کنن. تو این حالت آینه‌ها از زمین تا سقف به شکل تابلویی ظریف نصب میشن. با استفاده از این تکنیک عالی و مهم چنین تصوری تو ذهن افراد ایجاد میشه که فضا از اون چه که واقعا هست بزرگ‌تر و وسیع‌تر به نظر بیاد.

آینه آرایشگری نوری
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه آرایشگری نوری

برای خرید و سفارش با کیفیت‌ترین آینه‌ها با سایت آینه‌ها تماس بگیرین

با امکانات و محصولات تولیدات سایت آینه‌ها به زندگی‌تون طراوت و تازگی ببخشین ، شما مشتریان عزیز شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین و بروزترین و جدیدترین مدل آینه آرایشگری نوری تو اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات تولیدات سایت آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هست ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین مدل آینه آرایشگری نوری خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری همه روزه مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ