لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی

سفارش آینه لامپ‌دار

قبل از اینکه شما رو با انواع آینه آرایشی لامپ‌دار موجود تو بازار و نحوی سفارش آینه لامپ‌دار آشنا کنیم بد نیست بررسی کنیم که استفاده از جدیدترین طرح آینه لامپی برای محیط آرایشگاه چه اهمیتی داره؟ استفاده از آینه تو آرایشگاه مردونه و زنونه اهمیت بالایی داره و عدم وجود اون برای مشتری‌ها و آرایشگران آزار دهنده خواهد بود. دقت داشته باشین که آینه‌ها باید دقیقا مقابل صورت مشتری‌ها نصب بشن تا مشتری‌ها در حین کار بتونن خودشون رو به خوبی ببینن. البته که این موضوع کمک می‌کنه تا آرایشگران نیز تسلط بیشتری رو روی کارشون داشته باشن.

سفارش آینه لامپ‌دار
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

در واقع اینو میشه گفت دکوراسیون سالن آرایشگاه شما با استفاده از آینه کامل شده و معنی واقعی خود رو پیدا می‌کنه. با وجود تنوع بالای آینه‌های موجود تو بازار شما بزرگواران می‌تونین به راحتی و آسونی بهترین مدل رو باب سلیقه خودتون در میان اون‌ها پیدا کنین.

به عبارت دیگه میشه گفت آینه ابزار اصلی کار آرایشگری هست و بدون اون یه پای کار لنگ میزنه.  از این رو نیز خرید و سفارش آینه لامپ‌دار رو باید در صدر امور قرار بدین.

سفارش آینه لامپ‌دار
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

معرفی انواع آینه و سفارش آینه لامپ‌دار برای آرایشگاه

در گذشته بیشتر آینه‌هایی که تو سالن آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت از نوع قدی بودن ، ولی امروزه تو این دوران تحولات و دگرگونی خیلی زیادی تو این زمینه صورت گرفته هست. تنوع آینه آرایشگاهی به شدت افزایش یافته هست و شما با مدل‌های جدیدی رو به رو میشید که می‌تونین با استفاده از اون‌ها فضای سالن آرایشگاه خودتون رو به کلی متحول کنین. در ادامه تو این مقاله از سایت آینه‌ها به بررسی انواع بروزترین آینه‌های چراغ‌دار سالن آرایشگاه می‌پردازیم.

سفارش آینه لامپ‌دار
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

آینه قدی

یکی از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین آینه سالنی مدل‌های قدی آینه هستن که خود تو دسته‌های متنوعی عرضه میشن که عبارتند از:

  • آینه قدی چراغ‌دار
  • آینه قدی دیواری
  • سفارش آینه لامپ‌دار قدی
  • آینه قدی مدرن
سفارش آینه لامپ‌دار
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

آینه قدی چراغ‌دار

این آینه‌های قدی چراغ‌دار به صورت قدی روی دیوار نصب میشن و در نهایت نیز با استفاده از چراغ‌هایی زیباییشون چندین برابر میشه

آینه قدی دیواری

این مدل از آینه‌های قدی دیواری به صورت تمام قد روی دیوار نصب میشن و معمولا ابعاد خیلی بزرگتری نسبت به سایرین دارن. به خاطر نصب شدن این آینه‌ها روی دیوار معمولا خطری رو برای اطرافیان به وجود نمیارن.

سفارش آینه لامپ‌دار قدی

یکی از پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین آینه‌هایی که می‌تونین تو محیط آرایشگاه استفاده کنین و البته که برای عکاسی نیز گزینه عالی و مناسبی هست ، سفارش آینه قدی لامپ‌دار می‌باشد. طراحی این آینه مشابه مدل‌های معمولی هست با این تفاوت که دور تا دور اون با کمک لامپ‌هایی پر شده هست که روشنایی عالی و خوبی رو به داخل اون میده.

آینه قدی مدرن

اگه محیط داخلی و دکوراسیون آرایشگاه شما از نوع مدرن هست ، می‌تونین آینه‌های قدی مدرن رو نیز برای دکوراسیونتون انتخاب کنین. آینه‌های مدرن معمولا طراحی منحصر به فردی دارن که محیط آرایشگاه شما عزیزان رو جذاب‌تر می‌کنه.

اگه علاقه به استفاده از آینه‌های قدی دارین ، می‌تونین هر یک از گزینه‌های یاد شده رو برای سالن آرایشگاه خودتون انتخاب و سفارش کنین.

آینه مزونی ارزون قیمت
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

آینه چراغ‌دار

از موارد دیگه انواع آینه برای سالن آرایشگاه میشه به مدل‌های چراغ‌دار اشاره کرد. این مدل از آینه‌ها دارای نور مناسبی هستن از این رو نیز بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آرایشگران محسوب میشه. دقت داشته باشین میشه از این آینه‌ها به عنوان یه منبع نور نیز یاد کرد از این رو نیز تو موقعیت‌هایی که شما بزرگواران کمبود نور دارین ، نسبت به سایر آینه‌ها ارجعیت دارن.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

سفارش آینه لامپ‌دار

آینه‌ها خود می‌تونن میزان نور موجود تو فضا رو به خوبی و عالی منعکس کنن. حال اگه در کنار اون‌ها از لامپ‌هایی نیز استفاده بشه ، این انعکاس نور نیز به شدت افزایش می‌یابه. به صورت کلی میشه گفت آینه لامپ‌دار بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آرایشگران هست چون که نور خیلی طبیعی داره و هیچگونه سایه‌ای روی صورت مشتری‌ها ایجاد نمی‌کنه.

البته اینو دقت داشته باشین از اون جایی که این آینه‌های لامپ‌دار به صورت دائم تو سالن‌های زیبایی استفاده میشن ، بهتر هست مدل‌های دارای لامپ ال ای دی دار led رو خریداری کنین. چون که لامپ‌های ال ای دی دار led طول عمر خیلی زیادی دارن در عین حال که انرژی خیلی کمی رو مصرف می‌کنن. از این رو نیز برای استفاده تو سالن‌های آرایشی صرفه اقتصادی دارن.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

آینه رنگی

از دیگر جذاب‌ترین و بروزترین آینه لامپی برای سالن آرایش که امروزه نیز استفاده از اون‌ها خیلی رایج شده هست ، میشه به آینه رنگی اشاره کرد. این مدل از آینه‌ها تو طیف رنگی گوناگون و متفاوتی عرضه میشن که می‌تونین به صورت دلخواه هر یک از اون‌ها رو خریداری کنین. البته دقت داشته باشین برای انتخاب رنگ نیز باید دیگر آیتم‌های محیط داخلی و دکوراسیونتون رو در نظر بگیرین و رنگی درخور اون‌ها رو انتخاب کنین.

انواع بروز آینه‌های گریم
خرید و سفارش آینه لامپ‌دار

سفارش آینه لامپ‌دار گریم

همونطور که از نام این آینه گریم لامپی آرایشگاهی پیداست برای میکاپ و گریم مورد استفاده قرار می‌گیره. از اون جایی که کار گریم و میکاپ ظرافت خیلی زیادی داره باید از آینه‌ای خاص و عالی نیز برای اون‌ها استفاده بشه. آینه لامپ‌دار گریم نور خیلی زیادی داره که کمک می‌کنه تا آرایشگران بتونن جزئیات رو به خوبی ببینن.

انواع بروز آینه‌های گریم
خرید و سفارش آینه‌های لامپ‌دار

آینه تاچ

امروزه تکنولوژی نیز وارد حوزه تولید و ساخت آینه لامپ‌دار آرایشگاهی شده هست به صورتی که آینه‌های هوشمند وارد بازار شدن. آینه تاچ برای سالن آرایش یکی از انواع آینه‌های هوشمند موجود تو بازار هست که می‌تونین عملکرد اون رو از طریق دکمه‌های تعبیه و استفاده شده درون اون انجام بدین. در واقع شما دوستان گرامی می.تونین نور این آینه‌ها رو از طریق دکمه‌های به کار رفته تو اون به خوبی تنظیم کنین. اگه می‌خواین تجهیزات آرایشگاهی مدرن و بروزی رو تو سالن خود داشته باشین ، این سفارش آینه لامپ‌دار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

انواع بروز آینه‌های گریم
خرید و سفارش آینه‌های لامپ‌دار

آینه دکوراتیو

تا به حال تنها درباره آینه‌هایی صحبت کردیم که بیشتر جنبه کاربردی داشتن. با این وجود شما دوستان می‌تونین تنها برای زیباتر کردن محیط و دکوراسیونتون از اون‌ها استفاده کنین. آینه دکوراتیو تو طرح‌های متنوعی به بازار عرضه میشه که انتخاب و سفارش اون‌ها برای شما کاملا سلیقه‌ای هست.

انواع بروز آینه‌های گریم
خرید و سفارش آینه‌های لامپ‌دار

آینه حکاکی شده

اگه به دنبال خرید و سفارش آینه لامپ‌دار برای سالن آرایشگاه منحصر به فرد هستین ، آینه حکاکی شده بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما دوستان بزرگوار می‌تونین اسم سالن آرایشگاه و برند خود رو روی این آینه لامپ‌دار حک کنین و این موضوع سبب میشه تا نام آرایشگاه به صورت همیشه و دائم تو ذهن مشتری‌ها باقی بمونه.

با بررسی ویژگی‌های هر یک از انواع آینه سالنی می‌تونین نسبت به خرید و سفارش آینه لامپ‌دار تصمیم بگیرین.

انواع بروز آینه‌های گریم
خرید و سفارش آینه‌های لامپ‌دار

برای خرید و سفارش آینه‌های لامپ‌دار با سایت آینه‌ها در ارتباط باشین

غیر ممکن‌ها رو با سایت آینه‌ها انتظار داشته باشین چون که خریدت رو به تجربه‌ای بسیار شیک و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی و سفارش آینه لامپ‌دار رو در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

خلاقیت ، نوآوری ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، شما بزرگواران اگه می‌خواین حضوری بهترین و با کیفیت‌ترین و عالی‌ترین آینه لامپ‌دار رو خودتون ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ