آینه تاچ برای سالن آرایش

آینه تاچ برای سالن آرایش

آینه‌ها در سالن‌های آرایشی اهمیت خیلی زیادی دارن. این اهمیت به‌قدری مهمه که سالن زیبایی و آرایشی نمی‌تونه بدون آینه فعالیت کنه. به همین دلیل هم روی آینه‌ها خیلی کار کردن و پیشرفت‌های زیادی هم انجام شده که باعث شده یکسری آینه‌های جدیدی معرفی بشن. مثل آینه تاچ برای سالن آرایش. که این آینه‌ها خیلی مدرن هستن و امکاناتی به آینه‌ها اضافه کردن که اصلا نمیشه اون‌ها رو با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد. به‌طوری که دیگه آینه‌های قدیمی جایگاه خاصی در سالن‌های زیبایی ندارن. و اگر ببینیم هم کتوجه میشیم که سالن‌های حرفه‌ای و به‌روز از این آینه تاچ که انواع مختلفی می‌تونه داشته باشه برای سالن خودشون استفاده می‌کنن.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه تاچ برای سالن آرایش

آینه تاچ برای سالن آرایش چه نوع آینه‌ای هست

آینه تاچ برای سالن آرایش دارای نورپردازی و یکسری قابلیت‌ها هست که برای خاموش و روشن کردن اون و یکسری تنظیم‌ها با لمس کردن صفحه اون میشه از امکاناتش بهره‌مند شد. این آینه‌های لمسی که دارای نورپردازی هم هستن خیلی کاربرد بهتری رو برای سالن آرایش دارن. چون این نور مقابل و اطراف آینه رو روشن میکنه و باعث میشه تا وقتی که جلوی آینه بایستین، بتونین خودتون رو کاملا روشن در آینه ببیین. همچنین به‌عنوان آرایشگر هم وقتی که می‌خواین به مشتری‌تون خدمات زیبایی بدین، باید نور کافی داشته باشین تا بتونین به‌بهترین نحو کارتون رو ارائه بدین.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه سالن آرایش

درواقع شما بدون نور کافی و آینه شفافی که تصویر واضحی در خودش ایجاد می‌کنه، نمی‌تونین کارتون رو خیلی حرفه‌ای انجام بدین. این نور به شما خیلی کمک می‌کنه تا با دید باز و روشنی روی صورت و موی مشتری کار کنین. و درنهایت هم بتونین کار رضایت‌بخشی برای مشتری‌تون داشته باشین. خود مشتری هم با این آینه‌ها می‌تونه خودش رو کاملا واضح در آینه ببینه.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه نوری سالنی

علاوه بر این که آینه تاچ برای سالن آرایش خیلی کاربرد و خوبه، از نظر ظاهر هم خیلی شیک و زیباست. این نور به آینه جلوه خیلی خاصی رو می‌بخشه و چشمگیرتر میکنه. و باعث میشه تا کل فضای سالن خیلی مدرن و زیبا به‌نظر برسن. چون آینه رو در اکثر قسمت‌های سالن به‌کار میبرن و مورد نیازه. پس تاثیر خیلی زیادی روی دکوراسیون و طراحی سالن زیبایی و آرایشی داره. شما می‌تونین با این آینه‌ها تغییر اساسی در دکور خودتون بدین و فضای سالن رو مدرن‌تر کنین.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه آرایشگاهی قدی

اگر شما کسی هستین که در کار خودتون حرفه‌ای و به‌روز هستین اما هنوز از آینه‌های ساده یا قدیمی استفاده می‌کنین بدونین که قطعا ذهنیت منفی رو در مشتری‌ها و افرادی که تصمیم می‌گیرن که به سالن شما بیان، می‌ذارین. چون امکان نداره که شما از لوازم آرایش خیلی خوب و تکنیک‌های به‌روز استفاده کنین در کنارش هم آینه عهد قدیم. پس برای این که این مشکل به‌وجود نیاد ما آینه تاچ برای سالن آرایش رو برای شما پیشنهاد می‌کنیم که قطعا از انتخابش پشیمون نمیشین. این آینه انواع مختلفی هم داره که در زیر به اون‌ها می‌پردازیم تا شما راحت بتونین آینه دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

آینه تاچ برای سالن آرایش از نوع هالیوودی

آینه هالیوودی که به‌عنوان آینه تاچ برای سالن آرایش هم مورد استفاده قرار می‌گیره، آینه‌ای هست که در اون چراغ‌های با فاصله مشخص قرار داده میشن. این چراغ‌ها روی آینه یا اگر قاب برای آینه به کار بره، روی قاب قرار می‌گیرن. و می‌تونن نورپردازی مستقیمی رو داشته باشن که بتونه چهره و موی مقابل خودش رو کاملا روشن کنه. این آینه‌ها به‌خصوص برای کارهایی که روی پوست انجام میشه باعث میشن که روند کار خیلی بهتر بشه. چون دید بهتر، دقت و تمرکز رو هم بالا می‌بره.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه هالیوودی تاچ

غیر از این که این آینه تاچ برای سالن آرایش خیلی عملکرد خوبی داره، از زیبایی خیلی خاصی هم برخورداره. که باعث میشه تا وقتی کسی به سالن شما میاد، یک فضای خیلی مدرن و زیبا روبرو بشه. همچنین هم مشتری‌ها و هم کارکنان هم بتونن در یک فضای آرامش‌بخشی کار کنن. چون این آینه‌ها باعث میشن تا فضای سالن روشن و دلباز به‌نظر برسه.

آینه تاچ برای سالن آرایش از نوع بک‌لایت

اما آینه تاچ برای سالن آرایش نوع دیگه اون آینه بک‌‌لایت هست. در آینه بک‌لایت از چراغی استفاده میشه که ضخامتش کمه تا بتونه پشت آینه قرار داده بشه و مشکلی رو در ظاهر آینه ایجاد نکنه. اما چراغی که در این آینه هم استفاده میشه از همون نوع و به اسم LED هست. این چراغ‌ها باعث میشن تا آینه نورمخفی داشته باشه و یک نور ملایم و طبیعی رو برای آینه ایجاد می‌کنن.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه بک‌لایت تاچ

این نوع از آینه تاچ برای سالن آرایش هم خیلی گزینه خوبیه. چون نور اون به دید بهتر شما کمک میکنه. و باعث میشه تا شما بتونین کارتون رو خیلی خوب ارائه بدین. این آینه‌ها به‌دلیل کاربرد خوبشون باعث شدن که دیگه در سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه از این آینه‌ها استفاده بشه.

آینه تاچ برای سالن آرایش چه قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه

نورپردازی آینه تاچ برای سالن آرایش خیلی موضوع مهمیه. همونطور  هم که توضیح داده شد خیلی به بهتر شدن روند کار کمک میکنه. اما آینه‌ سالن آرایشی جدید فقط نورپردازی ندارن. این آینه‌ها یکسری قابلیت‌هایی هم بهشون اضافه شده که آینه رو خیلی کاربردی‌تر و جذاب‌تر کردن.

1— آینه تاچ برای سالن آرایش رو می‌تونین نورش رو کم یا زیاد کنین. در طول روز میزان روشنایی در حال تغییره، شما متناسب با اون می‌تونین نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین تا بتونین نور دلخواه و موردنیازتون رو داشته باشین.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه قدی سالن آرایشگاه

2— شما با پخش یک موزیک ملایم می‌تونین فضای سالن رو آرامش بیشتری ببخشین. قابلیت منحصربه‌فرد آینه‌ تاچ برای سالن آرایش شما این هست که می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه تا بتونین از طریق آینه موسیقی موردنظرتون رو پخش کنین.

3—برای بعضی از قسمت‌های سالن که روی پوست کار انجام میشه، برای دید خیلی نزدیک‌تر و بهتر میشه از آینه‌ای که قابلیت زوم مثلا 5 یا 10 برابری داره استفاده کرد. در این صورت این آینه در سایز کوچیکی روی آینه تاچ برای سالن آرایش قرار داده میشه که به‌وسیله اون بتونین خودتون رو از نزدیک‌تر ببینین و روی نواقص پوست و صورت تسلط داشته باشین.

4—آینه تاچ برای سالن آرایش که مورد استفاده قرار می‌گیره، می‌تونه رنگ نورپردازی که داره تغییر کنه. یعنی شما فقط با لمس انگشتتون روی صفحه آینه می‌تونین رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه لمسی هالیوودی

5—برای آینه تاچ سالن آرایشی میشه از دماسنج و یا تایمر هم استفاده کرد. تا روی صفحه نمایش آینه دما و یا زمان نشون داده بشن.

آینه تاچ برای سالن آرایشی که سفارش میدین، این قابلیت‌هایی که گفته شدن رو ندارن. وشما برای داشتن هر کدوم انتخاب می‌کنین که کدوم مورد روی آینه نصب بشه. این کار کمک میکنه تا آینه شما خیلی کاربردی‌تر برای نیاز و استفاده شما هم بشه.

چرا آینه تاچ برای سالن آرایش رو بهتره که از ما خرید کنین

آینه تاچ برای سالن آرایش شما رو ما با بهترین کیفیت و قیمت و دقیقا مطابق خواسته شما تولید می‌کنیم. چون از بهترین نوع مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم و مستقیم هم با مشتری در ارتباطیم. تا بتونیم با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، خودمون مستقیما آینه‌ای با بالاترین حد استاندارد کیفیت و قیمت مناسب آینه‌ای درخور به مشتری ارائه بدیم.

آینه تاچ برای سالن آرایش
آینه تاچ دوطرفه سالنی

اما این‌ها تمام ماجرا نیستن و ما یکسری خدماتی هم برای آینه‌های سفارشیمون داریم که فقط مختص خودمون هست. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله مواردی هستن که فقط در مجموعه ما می‌تونین ببینین. این خدمات مثلا شامل این مورد هست که اگر آینه در مسیری که میره به دست مشتری برسه یا در محل دریافت خودش اگر دچار شکستگی یا مشکلی بشه، براتون حتما تعویض می‌کنیم. یا اگر در طول یکسال اول خرید تاچ آینه و یا نورپردازی اون دچار اختلال بشه کاملا رایگان پشتیبانی می‌کنیم.

پس برای این که زودتر بتونین آینه تاچ برای سالن آرایش خودتون داشته باشین و با توجه به نوساناتی که در بازار در مورد قیمت‌ها وجود داره، بتونین با بهترین قیمت ثبت سفارش کنین همین الان با شماره 09901717305 تماس بگیرین. تا همکاران ما پاسخگوی تمام سوالات شما باشن و شما هم بتونین بهترین آینه رو برای سالنتون با توجه به فضا و بودجه‌تون داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ