آینه کنسول آرایشگاه مردانه

آینه آرایشگری قاب‌دار

همه ما قبل از اینکه پامون رو از خونه بیرون بزاریم حداقل یه سرکی به آینه می‌کشیم. تازه اگر اهله آرایش باشین حتما این رو می‌دونین که آینه خوب با نورپردازی مناسب تو کیفیت آرایش تاثیر خیلی زیادی داره. به همین خاطر می‌خوایم بهترین و جدیدترین آینه آرایشگری قاب‌دار رو به شما معرفی کنیم که نمونه بارزی از کیفیت و نورپردازی مناسب هست.
این آینه آرایشگاهی مدرن توسط مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تولید شده هست که بیشتر تو حوزه تولید شیشه و آینه فعالیت می‌کنه.

آینه آرایشگری قاب‌دار
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

یکی از واجباتی که برای تمومی خونه‌ها وجود داره داشتن یه آینه آرایشی دیواری و آینه آرایشی رومیزی مناسب هست. این امر به خصوص برای خانوم‌ها از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست ، بدون اون آرایش تقریباً غیر ممکن خواهد بود. آینه‌های آرایشی معمولاً دارای قابلیت بزرگ نمایی هستن و برای اصلاح صورت ، آرایش صورت و زیبایی خیلی مناسب هستن. چون که باعث میشه که تمومی جزئیات نمایان و آشکار بشه و به خوبی خود رو نشون بده و خانوم‌ها بتونن به خوبی ببینن که آرایش چطور به روی صورتشون نشسته‌اس. با تولیدات سایت آینه‌ها همراه باشین تا شما رو با انواع آینه آرایشی آشنا کنیم.

آینه کاری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه‌ها مثل محصولات دیگه که تو سراسر دنیا وجود دارن دارای تنوع خیلی بالایی از لحاظ ظاهر ، طراحی و .. هستن. تو ادامه این مطلب از سایت آینه‌ها بعضی از مهم‌ترین آینه‌هایی که امروزه به پرفروش‌ترین آینه آرایشگری قاب‌دار تبدیل شده هست آشنا می‌کنیم.

آینه آرایشگری قاب‌دار
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه آرایشگری گریم ثابت

این دسته از آینه‌های آرایشی تو حوزه گریم و آرایش یکی از پرکاربردترین و بروزترین مدل آینه‌ها در نظر گرفته شده هست که به صورت ثابت به روی دیوارها نصب میشن. این آینه‌ها دارای ابعاد گوناگون و مختلفی هستن که معمولاً در 2 ، 3 الی 4 طرف خود دارای چراغ یا لامپ هستن. به صورت معمول آینه آرایشی گریم ثابت دارای ظاهری شبیه به مستطیل و یا مربع هستن که میشه اون‌ها رو به صورت قدی و یا نیمه تو سالن‌های آرایشی و یا خونه استفاده کرد.

آبنه آرایشگاه
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه آرایشگری قاب‌دار گریم قابل حمل

آینه‌های آرایشگری قاب‌دار قابل حمل از اون دسته آینه‌هایی هستن که تو سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت‌هایی که انسان‌ها داشتن طراحی و ساخته شدن. این نوع از آینه‌ها با توجه به آینه‌های آرایشگری گریم ثابت که بزرگ ، ثابت و با لامپ‌های بزرگ بودن از لامپ‌های کوچک ال ای دی دار استفاده کردن و بدون برآمدگی هستن. این دسته از آینه‌های آرایشگری با استفاده از باتری و یا سیم برق مستقیم روشن میشن. ظاهر این آینه‌های قاب‌دار به شکل مربع ، دایره ، مستطیل ، بیضی و… در بازارهای داخلی یافت میشن.

آبنه آرایشگاه
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه آرایشگری رومیزی قاب‌دار

آینه‌های رومیزی قاب‌دار از دیگر انواع آینه‌های سالن آرایشی هستن. این دسته از آینه‌ها خیلی ساده‌تر از دیگر انواع در نظر گرفته شدن. علاوه بر این موضوع حمل آینه رومیزی راحت‌تر از آینه‌های دیگه هست. لازم به ذکر هست از انواع مختلف و گوناگون آینه میشه برای ساخت و طراحی آینه رومیزی استفاده کرد. در نتیجه این دسته از آینه‌ها دارای تنوع خیلی گسترده‌ای هستن. این آینه‌ها برای قسمت‌هایی مناسب هستن که میز آرایشی وجود داشته باشه.

انواع آینه رومیزی نوری
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه دیواری قاب‌دار

از دیگر روش‌هایی که امروزه آینه‌های آرایشی قاب‌دار رو نصب می‌کنن ، نصب اون به روی دیوارهای مختلف خونه هست. این کار باعث میشه که آینه آرایشگری قاب‌دار فضای خیلی زیادی رو به خود اختصاص نده. به راحتی میشه بعد از نصب آینه به روی دیوار میزی رو تهیه کرد و تو زیر آینه قرار داد تا بشه وسایل آرایشی رو به روی اون قرار داد. از لحاظ ایمنی آینه آرایشی دیواری ایمنی بیشتری نسبت به گزینه‌های دیگه داره.

آینه آرایشگری قاب‌دار
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه آرایشگری قاب‌دار پایه‌دار

از انواع آینه آرایشگری قاب‌دار میشه به آینه‌های آرایشگری قاب‌دار پایه‌دار اشاره کرد. جا به جایی و تکون دادن این نوع از آینه‌ها به سادگی و با سهولت کامل انجام میشه.

آینه گریم اصفهان
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه آرایشگری قاب‌دار جیبی

از آینه‌های آرایشی دیگه‌ای که شما می‌تونین به سراغ خرید و سفارش اون برین آینه‌های جیبی هستن. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که این آینه‌ها به دنبال دارن این هست که شما می‌‌تونین تو هر مکان و زمانی که دوست داشته باشین از اون استفاده کنین و اون رو با خود حمل کنین.

آینه دستی آرایشی
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

آینه دیواری شلف‌دار

در صورتی که شما محدودیت مکانی برای نصب آینه دارین می‌‌تونین از آینه‌های دیواری شلف‌دار استفاده کنین. شلف‌های به کار رفته تو این آینه‌ها نقش محل محافظت از لوازم آرایش رو بازی می‌کنه. این آینه‌ها به شما این امکان رو میده که به راحتی و آسونی به لوازم آرایشی خودتون دسترسی داشته باشین. علاوه بر کاربرد و مزیت‌هایی که گفته شد این آینه ترکیبی از خلاقیت و زیبایی به شمار میره.

جنس آینه آرایشگری قاب‌دار با قاب طلایی چیه

تو کارگاه‌های آینه‌سازی برای تهیه آینه از انواع فلز‌ها خصوصا استیل و آلیاژهای جدید و ضد زنگ به کار می‌برن. با این آلیاژهای جدید میشه شیک‌ترین و زیباترین اشکال و دیزاین‌ها رو تو قاب طلایی آینه ایجاد کرد. همچنین نگران پریدن رنگ اون نباشین.

آینه قدی
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

امکان استفاده از انواع لامپ‌های ال ای دی دار

تعداد لامپ‌ها رو میشه تغییر بدین و میزان روشنایی اون‌ها رو مشخص کنین

امکان تولید و ساخت آینه آرایشگری قاب‌دار به اشکال و رنگ‌های مختلف و گوناگون

امکان ساخت و تولید آینه تو اندازه‌های استاندارد و دلخواه

تصویر یا نام دلخواه خودتون رو روی آینه قاب‌دار حک کنین

امکان قرار دادن بلندگو و پخش موسیقی زمان کار با آینه

برای راحتی و سهولت انجام کار ، ابزارهایی مثل صفحه لمسی رو اضافه کنین.

آینه آرایشگری قاب‌دار
با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

انواع آپشن‌های آینه‌های آرایشگری قاب‌دار

می‌دانیم که امروزه تو این دوران با توجه به پیشرفت‌هایی که تکنولوژی به خود دیده هست آینه‌های قاب‌دار بی‌نظری نیز تولید و ساخته شدن. بعضی از این آپشن‌هایی که به آینه‌های قاب‌دار اضافه کردن میشه به حسگر لمسی و حسگر تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و … اشاره کرد. ولی این آپشن‌ها برای بهبود عملکرد و کارایی آینه‌ها به روی اون‌ها نصب شده هست.

برای بهترین‌ها و بروزترین‌ها با سایت آینه‌ها همراه باشین

برای اینکه به راحتی و آسونی خرید خودتون رو انجام بدین ، می‌تونین بدون خارج شدن از خونتون با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه آرایشگری قاب‌دار بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات سایت آینه‌ها تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین حضوری آینه آرایشگری قاب‌دار خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات سایت آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ