آینه هالیوودی مخصوص گریم

انواع آینه‌های سالن آرایشی

سلام تو این مطلب قراره در مورد انواع آینه‌های سالن آرایشی صحبت کنیم تا شما عزیزان بهترین آینه آرایشگاهی‌ها رو بشناسین و بتونین یه تصمیم درست برای خرید سالنتون داشته باشین.تو زمونه‌های قدیم دغدغه‌ی خرید آینه وجود نداشت بلکه برای نصب آینه و خرید اون باید سری به شیشه بری سر کوچه میزدن و از همون جا آینه ساده انتخاب می‌کردن و با خودشون به محل کار یا منزل می‌آوردن و بعدشم نصب می‌کردن.

انواع آینه‌های سالن آرایشی
یک نوع از انواع آینه‌های سالن آرایشی مدل چراغ دار

به طوری که هر جا که میرفتی چه محل کار یا آرایشگاه و چه در منزل یه نوع آینه می‌دیدیم که تو همه جا زده شده بود.اما با گذشت زمان و اومدن طراحان دکوراسیون و مد‌های جدید اروپایی مردم فهمیدن که بهتره تو هر مکان و محل کاری یه نوع آینه مربوط به اون محل ساخته و طراحی بشه.

انواع آینه‌های سالن آرایشی
یکی از انواع آینه‌های سالن آرایشی مدل بک‌لایت

امروزه با خیال راحت میتونین سفارش خودتون رو با یه تماس ثبت کنین و درب منزل و یاسالن آرایشگاهیتون تحویل بگیرین حتی میتونین از همکارای ما بخواین که نصب شده بر روی دیوار، آینه‌ی موردنظرتون رو بهتون تحویل بدن.

راستی این رو هم بدونین که آینه‌های ما ۱ سال گارانتی و ضمانت نامه بی قید و شرط دارن یعنی هر اتفاقی که براشون بیفته میتونین تماس بگیرین و با همکارهای ما مطرح کنین تا از طرف شرکت برای شما نیرو اعزام بشه و آینه موردنظرتون رو تعمیر و یا تعویض کنن .با این کار دیگه احتیاجی به بیرون اومدن نداری و استرس در مورد شکستن آینه در حین حمل و نقل هم نخواهی داشت .

3 طرح جذاب آینه آرایشگاه
یکی از نوع‌های انواع آینه‌های سالن آرایشی

اگه هنوز از آینه‌های عهد قجری و قدیمی استفاده می‌کنین و توقع دارین که سالن شما پر از مشتری باشه باید بهتون بگم که امروزه اولین چیزی که برای مشتری مطرحه دیزاین و طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاهی شماست چون در اولین نگاه تنها چیزی که میبینه آینه و دکوراسیون داخلیه. تو یه جمله باید بگیم که عقل مردم اول تو چشمشونه پس همیشه زیبایی هارو بهش نشون بده.ما در ادامه در مورد انواع آینه‌های سالن آرایشی صحبت می‌کنیم تا شما بتونین به راحتی بهترین آینه‌ی مد نظرتون رو انتخاب کنین و دچار شک و تردید نشین پس با ما همراه باشین‌….

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه چراغ‌دار یا هالیوودی

انواع آینه‌های سالن آرایشی

  • آینه‌‌ی سالن آرایشی مدل بک‌لایت
  • آینه‌ی سالن آرایشی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه آرایشی مدل لمسی یا هوشمند
  • آینه آرایشی مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه برای سالن آرایشی مدل قاب‌دار
  • آینه‌‌ی سالن آرایشی مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشی مدل قدی
آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه‌های نور‌دار مدل بک‌لایت

آینه‌‌ی سالن آرایشی مدل بک‌لایت

بهترین و مدرن ترین آینه‌های سالن‌های آرایشی که همیشه به روز و مدرن هستن آینه‌های بک‌لایت هستن که زیبایی سالن آرایشی شمارو دو چندان می‌کنن و در زمان ورود حس آرامشی رو به مشتری القا می‌کنن.

سیستم این آینه‌ها طوریه که از طریق سیم و لامپ‌هایی به طوری که هیچ چیزی دیده نشه این لامپ‌ها گذاشته می‌شه تا نور ملایم و لایتی رو وارد محیط کنه .این آینه‌ها رو از روش و راه‌های مختلف می‌تونین خاموش و روشن کنین که در ادامه در مورد اون‌ها صحبت می‌کنیم.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه آرایشی مدل بک‌لایت

آینه‌ی سالن آرایشی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

با داشتن آینه‌های هالیوودی دیگه نگران کم بودن نور یالن خودتون نباشین چون آینه‌های هالیوودی با داشتن لامپ‌هایی زیادی که دور تا دور خودشون دارن می‌تونن نور خیلی زیادی رو به محیط ببخشن.

به این نوع آینه‌ها آینه گریم هم گفته می‌شه.چون اکثر گریمور‌ها و میکاپ آرتیست‌ها برای انجام آرایشی بی نقص و حرفه‌ای از این نوع آینه استفاده می‌کنن.چون به خاطر نور زیاد این آینه‌ها تموم نواقص میکاپ مشخص میشه و گریمور در صدد رفع اون بر میاد .در رابطه با نور زیاد و لامپ‌های زیادی که بسته می‌شه هم به هیچ عنوان استرس نداشته باشین چون تمام لامپ‌ها تو کارگاه آینه‌ها کم مصرف استفاده می‌شه.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
یک نوع از انواع آینه‌های سالن آرایشی مدل هالیوودی

آینه آرایشی مدل لمسی یا هوشمند

وقتی یه آینه‌ی نور دار انتخاب می‌کنین باید از طریقی بتونین این آینه‌رو خاموش و روشن کنین.یکی از این راه و روش‌ها داشتن آینه‌ی لمسی یا هوشمنده.

این آینه‌ها دارای چراغ و اسپیکر بلوتوث و شارژر USBهستن.که با ضربه زدن روی سنسور لمسی روی آینه، آینه رو روشن میکنن. همچنین می‌تونین با فشار دادن و نگه داشتن حسگر لمسی، روشنایی رو به نور مورد نظر خودتون تنظیم کنین.

آینه آرایشی مدل ریموت‌دار

برای روشن کردن آینه‌ی نوری روش دیگه‌ای رو هم می‌تونین در نظر بگیرین و اون استفاده از یه ریموت کنترلیه که با استفاده از اون بتونین تو هر قسمتی از سالن آرایشیتون که وایسادین به راحتی آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین.

با این روش احتیاجی نیست به آینه‌ی خودتون دست بزنین و آینه‌ی خودتون رو لکدار و کثیف کنین .

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.

مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید هر نوع آینه‌ای که مدنظر دارین

از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ