آینه لمسی گرد لامپی

آینه گرد لامپی

امروزه ایرانیان تو طراحی دکوراسیون داخلی خونه و محل کارشون از آینه گرد لامپی تو سایزها و شکل‌های مختلف کوچک ، بزرگ و حتی مربع و مستطیل استفاده می‌کنن. ما می‌خوایم تو این مقاله از سایت آینه‌ها در رابطه با قیمت ، خرید ، خواص ، کاربرد و مصارف این نوع از آینه‌های لامپی بیان کنیم. پس تا آخر این مطالب با ما در سایت آینه‌ها همراه باشین.

بسیاری از افراد که علاقمند به زیبایی و کیفیت هستن از این نوع آینه آرایش رومیزی استفاده می‌کنن. که بسیار پرکاربرد و شیک هستش. آینه‌های رومیزی به روی میزهای آرایش تو اتاق خواب و تو پذیرایی خونه‌ها و تو سالن‌های زیبایی کاربرد دارن. و همین طور برای گریمورهای حرفه‌ای خیلی مفید و کاربردی هستن.

آینه‌ها انوع مختلفی دارن یه نوع آینه حرارتی لمسی که طرح جدیدی هست و با لمس کردن قسمتی که به روی آینه تعیین شده لامپ روشن میشه و با همون لمس کردن خاموش میشه.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

آینه گرد لامپی بزرگ

شاید تا به حال از خودتون پرسیده باشین کاربرد و مصارف آینه گرد لامپی و آینه پازلی برنز چه چیزی می‌تونه باشه. از آینه‌های لامپی استفاده‌های زیادی میشه کرد. برای مثال: برای دکوراتیو کردن خونه‌ها یا بوتیک خود که فضای خونه رو بسیار زیباتر و شیک می‌کنه. این نوع از آینه‌ها در بین مردم خیلی زیاد شده و باعث پرفروشی همه‌ی فروشنده‌ها میشه.

همون طور که تو تفاسیر بالا صحبت کردیم آینه گرد لامپی یا همون آینه لامپی مدل‌های مختلفی داره مثل: کوچک ، گرد ،  بزرگ ،  مستطیل و غیره. استفاده از آینه گرد لامپی محدودیت زمانی نداره چون از لامپ‌هایی که تو اون استفاده شده قدمت طولانی‌ای داره. این نوع از لامپ‌ها که تو آینه‌های گرد استفاده میشه کم مصرف هست و نور پردازی خیلی عالی‌ای داره که می‌تونین از آینه‌های لامپی برای استفاده روزانه بهره ببرین.

این آینه گرد لامپی به خاطر مدل زیبا و شکیلی که داره میشه اون رو داخل پذیرایی خودتون به عنوان دکور خونه استفاده کنین. جالبه بدونین لامپ‌های این نوع از آینه‌های گرد قابل تعویض از طرف کارخانه آینه‌سازی هست و به همین خاطر نگران این نباشین اگه هر یک از لامپ‌ها سوخت می‌تونین خودتون تعویض کنین.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

آینه گرد لامپی کوچک

امروزه خانوم‌ها اهمیت بسیاری به آرایش کردن میدن. اکثرا این خانوم‌ها از آینه لامپی کوچک همراه آینه پازلی طلایی دودی تو منزلشون وجود داره که آرایش یا گریم کردن رو برای اون‌ها به خاطر وجود لامپ‌های اطراف آینه به بهترین نحو ممکن آسون و راحت می‌کنه

لامپ‌هایی که برای اطراف آینه‌های لامپی استفاده می‌کنن لامپ‌های ال ای دی هستن که از لحاظ نوردهی از خیلی از لامپ‌های دیگه بهتر هستش. این نوع از لامپ‌ آینه ال ای دی دار به خاطر نور مناسبی که داره باعث آسیب رسوندن یا اذیت شدن به چشم‌ها نمیشه.

یکی از بهترین مزیت‌های آینه‌های لامپی اینه که به خاطر نور پردازی‌ای که داره مشکل‌های پوستی رو به طور کامل نشون میده به همین خاطر میشه مشکلات پوستی رو رفع کرد و بهترین گریم یا آرایش رو داشته باشیم.

این نوع از آینه‌ها به خاطر این که پر طرفدار هستش امروزه تو بازارها فروشنده‌های سرویس چوب ، مبلمان فروش بسیاری از این آینه‌های لامپی دارن.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

خواص آینه گرد لامپی

در این مطلب از سایت آینه‌ها می‌خوایم درباره خواص آینه گرد لامپی بپردازیم. همون طور که گفتیم آینه لامپی برای گریم کردن خیلی مناسب هست چون مخاطب می‌تونه گریم طرف مقابلش رو به راحتی و به بهترین نحو احسن انجام بده.

تو کارگاه تولید ما آینه‌هایی که تولید میشه کیفیت بسیار بالایی داره و شفاف هستن. آینه لامپی قدی باید شفاف و صاف باشه چون تو مکان‌های خاص و مهم که استفاده میشه مخاطب نیاز به نور شفاف داره.

لامپ‌هایی که تو این آینه‌ها استفاده میشه از نوع لامپ‌های ال ای دی هستش که نور اون باعث آزار و اذیت چشم مخاطب نمیشه. به همین خاطر آینه‌های لامپی طرفداران خیلی زیادی داره و فروش این محصول تو بازارهای خارجی و داخلی بسیار هست.

جالبه بدونین یه نوع دیگه از آینه‌های لامپی وجود داره که آینه لامپی هوشمند نام داره. این نوع از آینه لامپی هوشمند قابلیت وصل شدن به گوشی همراه رو داره که میشه با استفاده از تلفن همراهتون میزان نور دهی آینه رو تنظیم و آهنگ مورد علاقه خودتون رو از طریق این آینه هوشمند پخش کنین.

این نوع از آینه‌های گرد لامپی بیشتر تو مزون‌ها و اتاق‌های گریم استفاده میشه.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

کاربرد و مصارف با کیفیت‌ترین آینه گرد لامپی

شاید تا به حال از خودتون پرسیده باشین کاربرد و مصارف آینه‌های گرد لامپی چه چیزی می‌تونه باشه. از آینه‌های لامپی استفاده‌های زیادی میشه کرد. برای مثال برای دکوراتیو کردن خونه‌ یا بوتیک خود که فضای خونه رو خیلی زیباتر و قشنگ‌تر می‌کنه. این نوع از آینه‌ها در بین مردم خیلی پر طرف‌دار شده که باعث پرفروشی همه‌ی فروشنده‌ها میشه.

لامپ‌هایی که در این نوع از آینه‌ها استفاه می‌کنن لامپ‌های  LED این نوع از لامپ‌ها نوری که ایجاد می‌کنن بسیار زیبا و نزدیک‌تر به نور طبیعی هست باشد که باعث میشه نوری که ایجاد می‌کنه طبیعی‌تر و لطیف‌تر باشه.

جالبه بدونین سوختن لامپ‌های ال ای دی هیچ ربطی به تعداد روشن و خاموش کردن این نوع لامپ‌ها نداره در واقع بستگی به مدت زمان روشن بودن اون داره.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

قیمت خرید بهترین و بروزترین آینه گرد لامپی

چنانچه قصد دارین تو منازل ، مزون ، آرایشگاه و یا بوتیک خودتون از آینه‌های لامپی استفاده کنین. و به صورت عمده خرید کنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس بگیرین. تا شما رو از لیست قیمت انواع آینه‌های آرایشگاه آگاه و آشنا کنن تا بتونین یه خرید راحت و آسون داشته باشین.

تو این سایت ما این محصولات رو به صورت تکی و عمده و با قیمتی خیلی مناسب نسبت به بازارهای داخلی به فروش می‌رسونیم. چنانچه می‌خواید خرید اینترنتی بدون دردسر داشته باشین مشاوران فروش ما با کمال احترام در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشن.

آینه گرد لامپی
بروزترین و جدیدترین آینه گرد لامپی

برای ثبت سفارشاتون با ما همه روزه در ارتباط باشین

اعتماد شما عزیزان به ما یعنی بودن ما تو هر لحظه و ساعت در کنار شما ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه گرد لامپی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

معروف و بی‌نظیر جلوه کنین با خرید از مجموعه ما ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی ارزون قیمت خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ