انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع مختلفی از آینه‌های آرایشگاه موجوده اما کدومش خوبه و کدوم‌ها رو بخریم فقط پولمون هدر رفته؟ واقعیت اینجاست که این روزها سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها پیشرفت شدیدی کردن. به این دلیل که رقابت سالن‌ها برای مشتری گرفتن بیشتر شده و همه می‌دونیم که دکوراسیون قوی چه تاثیر مثبتی می‌تونه داشته باشه. البته این روزها همه دنبال میکاپ هستن و می‌خوان از نو بسازن! حتی سخته قبل و بعدشون رو تشخیص داد! خانم‌ها و حتی آقایون مرتب به آرایشگاه سر می‌زنن! اصلا شده جز برنامه زندگی! اما تعداد سالن‌ها هم به چند هزار رسیده و چند برابر شده. طبیعتا برای دیده شدن بهتر باید حواسمون به دکور باشه و برای دکوراسیون هم چه چیزی مثل آینه تو سالن اثرگذاره؟

برای هر آرایشگاه ، دکوراسیون داخلی نقش تبلیغاتی داره. با دکوراسیون مناسب فضای داخلی آرایشگاه میشه تا حد بسیار زیادی مشتری جذب کرد و با توجه به اینکه فضای آرایشگاه معمولا بر اساس مد طراحی میشه ، میشه محیط آرایشگاه رو با استفاده از انواع آینه دیواری مدرن یا مدل‌های دیگه … بروز کرد. اما همه انواع آینه آرایشگاه هم مناسب نیستن! یک سری از مدل‌ها خریدنشون فقط پول هدر می‌ده! چه از نظر ظاهر چه از نظر دوام. پس به یه سری نکات باید دقت کنین. کدوم مدل آینه آرایشگاه رو بخریم بهتره؟ در ادامه همراه ما باشین.

انواع آینه‌های آرایشگاه

بهترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های آرایشگاه

از با کیفیت‌ترین و بهترین انواع آینه‌های آرایشگاه میشه به آینه هالیوودی گریم و موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از :

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه با قاب استیل

در این نوع طرح با قاب استیل یه قاب استیل طلایی یا نقره‌ای دور آینه به عنوان یه قاب قرار می‌گیره به عنوان مثال برای دیوار با رنگ تیره باید از آینه با قاب طلایی استفاده کرد که جلوه زیبایی و جذابی تو فضای داخلی ایجاد می‌کنه. آینه آرایشی خاص با قاب استیل در دو نوع تولید میشه. قاب استیل و قاب آبکاری که تنها تفاوت این دو مدل روشنایی و شفافیت فلز به کار رفته هستش.

انواع آینه‌های آرایشگاه

آینه‌های آرایشگاهی سه بعدی

یکی دیگه از آینه‌های آرایشگاهی خیلی جذاب که می‌تونه طراحی دکوراسیون داخلی رو تا حد خیلی زیادی رونق بخشه ، تولید و ساختار آینه سه بعدی آرایشگاه به گونه‌ایه که از یه آینه با اندازه استاندارد و چندین آینه آرایشی با قاب رنگی یا آنتیک به عنوان قاب آینه اصلی استفاده می‌کنه. بنابراین آینه‌های آنتیک به صورت مورب به آینه اصلی متصل میشن.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه با قاب

اولین نوع آینه آرایشگاه متشکل از آینه تو اندازه‌های استاندارد و فریم چوبی و پی وی سی هست که البته در حال حاضر به خاطر گرونی فریم‌های چوبی گاهی اوقات از فریم‌های پی وی سی استفاده میشه که توسط کارگاه‌ ما تولید اسکلت پی وی سی ، تو رنگ‌های مختلف اون رو تولید می‌کنه.

آینه آرایشگاه ونیزی

انواع آینه‌ آرایشگاه ونیزی نسبت به دیگر آینه‌های دکوراتیو متفاوت به نظر میرسن و از همون اول که تو کشور ایتالیا تولید و ساخته شدن ، خیلی مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفتن ، آینه آرایشگاه ونیزی به خاطر زمانبر بودن چرخه تولید و سخت و تیراژ پایین دارای قیمت خیلی بالای هستش که به همین خاطر هست که تنها چند آرایشگاه دارای این چنین آینه‌هایی هستن.

انواع آینه‌های آرایشگاه

آینه آرایشگاه کودک

آینه آرایشگاه کودک نوعی از آینه بک لایته که برای سالن‌های زیبایی دخترونه طراحی شده و دارای قاب صورتی و سفید هست و روی آینه شخصیت‌های معروف سینما و هنرمند مثل آنجلینا جولی یا جنیفر لپز حک شده.

انواع آینه‌های آرایشگاه

آینه آرایشگاه لاکچری

انواع آینه‌های لاکچری طرح جدید آینه آرایشگاه که ترکیبی از قاب استیل و آینه‌های بک لایته ، این نوع آینه‌ها به عنوان آینه لوکس شناخته میشه و تو پروژه‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه آرایشگاه بی‌نهایت

یکی دیگه از طرح‌های خاص آینه آرایشگاه که به آینه بی‌نهایت معروفه. ساختار این نوع آینه به گونه‌ایه که عمق روشنایی با طیف رنگی وسیع تو داخل آینه قابل مشاهده هستش.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه متحرک

تو تولید آینه‌های متحرک مدرن جای نگرانی بابت جا به جایی آینه نیست چون که به این ترتیب آینه بدون هیچ مشکلی از نقطه‌ای به نقطه دیگه حرکت می‌کنه.

انواع آینه‌های آرایشگاه تراش

یکی از رایج‌ترین آینه‌های آرایشگری که دور آینه برش خورده یا اریب میشه ، این گونه آینه‌ها با استفاده از تراش ساخته میشن که فاصله لبه آینه تا ابزار رو میشه تا یک سانتی متر و دو سانتی متر و سه سانتی متر تنظیم کرد.

انواع آینه‌های آرایشگاه قدی

بعضی از آرایشگاه‌های جدید از آینه‌ قدی برای انعکاس تصویر اشخاص استفاده می‌کنن. که برای ساخت آینه‌هایی از این نوع از طرح‌های مختلفی مثل نورپردازی ال ای دی تاچ {LED LIGHT} تراش استفاده میشه.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه لمسی

آینه چراغ‌دار طرح جدید با نوردهی مخفی که با لمس تنظیمات روی آینه {علامت پاور} روشن شده و با لمس مجدد همون قسمت خاموش میشه.

آینه آرایشگاه بزرگ نما

یکی دیگه از طرح‌های خاص آینه آرایشگاه که دارای قسمت بزرگ‌نمایی روی آینه هست تا آرایشگاه‌ها آسون‌تر و راحت‌تر بتونن آرایشگری رو انجام بدهن.

انواع آینه‌های آرایشگاه

آینه آرایشگاه کشودار

انواع آرایشگاه‌ها همیشه دارای تجهیزات مختلف و متنوعی هستن که باید همیشه تو دسترس آرایشگر باشه ، بنابراین نوعی آینه کشویی ساخته شده که اقلام مختلف رو تو خودشون جای میدن.

آینه آرایشگاه بلوتوث‌دار

جدیدترین طرح آینه آرایشی خاص که دارای صفحه نمایش در جلوی آینه و بلندگو تو پشت آینه هستش تا از طریق بلوتوث به گوشی‌های جدید و هوشمند متصل شه تا بتونین به راحتی موسیقی و فیلم مورد علاقه خودتون رو پخش کنین.

انواع آینه گرد برای آرایشگاه

برای تولید آینه‌ گرد برای سالن آرایش با قطر کمتر از صد سانتی متر باید از دستگاه‌های گرد بر دستی و برای تولید آینه‌های گرد جدید و مدرن با قطر بیش از صد سانتی متر از دستگاه‌های MASTER و CNC استفاده شه.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه ریموت‌دار

یکی دیگه از آینه‌ چراغ‌دار آرایشی که با یه ریموت پشت آینه خاموش و روشن میشه ، بنابراین حتی می‌تونین با فشار دادن روی ریموت آینه آرایشگاه ، رنگ نور و افکت‌های نور رو با ریموت تغییر بدین.  با فشار دادن دکمه fade روی ریموت ، رنگ‌های متنوع ال ای دی {LED} به صورت اسلاید نمایش داده میشن و نمای زیبایی تو فضای داخلی آرایشگاه یا سالن ایجاد میشه.

انواع آینه‌های آرایشگاه حسگری

تو طرح آینه حسگری با حرکت دست از قسمت مشخص شده به روی آینه ، نورپردازی مخفی خاموش و روشن میشه ، فرآیند تولید آینه‌های لمسی خیلی پیچیده و پر زحمته ، بنابراین قیمت بالایی داره ، لازم به ذکره که آینه لمسی آرایشگاه تو کشورهای اروپایی و پیشرفته نیز بارها مورد استفاده قرار می‌گیره و توجه طراحان داخلی رو به خودش جلب می‌کنه.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه اکریلیک

تو طرح آینه آرایشی اکریلیک با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم‌های نقاشی ، حروف الفبا با فرمت خاصی به روی آینه ایجاد میشه ، این چنین آینه‌ای در واقع یه اثر هنری جدید و مدرن و منحصر به فرد محسوب میشه ، آینه آرایشگاه اکریلیک تو طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک همچنین توسط طراحان دکوراسیون داخلی برای دکوراسیون داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمون استفاده میشه.

انواع آینه‌های آرایشگاه دو طرفه

تو سالن‌های کوچک برای استفاده بهتر از فضای داخلی بهتره از انواع آینه‌های آرایشگاه دو طرفه استفاده شه بنابراین میشه از دو طرف آینه استفاده کرد ، آینه دو طرفه سالن آرایش دارای فریم‌های هایگلاس و استیل هستن.

انواع آینه‌های آرایشگاه رومیزی

تو سالن‌های زیبایی مدرن و جدید و لوکس حداقل یه میز وجود داره که باید تو اون از آینه آرایشی رومیزی استفاده کنین ، این نوع آینه‌ها بیشتر دارای قسمت بزرگ‌نمایی هستن که می‌تونه تا ده برابر بزرگنمایی کنه.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه رینگ لایت

امروزه تولید آینه‌های رینگ لایت‌دار تشخیص عیوب تو چهره اشخاص رو آسون می‌کنه و آرایشگران برای اصلاح اون اقداماتی رو انجام میدن ، تولید و ساختار این نوع آینه به گونه‌ایه که نور زیادی از قسمت‌هایی مشخص به روی افراد تابیده میشه.

انواع آینه‌های آرایشگاه شامپاینی

به طور کلی آینه سالن زیبایی و آرایشگاه ، قهوه‌ای ، به دو دسته شامپاینی و برنز تقسیم میشه که آینه شامپاین به رنگ قهوه‌ای کم رنگ بوده و تو پروژه‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیره.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر ، طرح‌های متنوعی به روی انواع آینه‌های آرایشگاه حک میشه ، به عبارتی این روش به شما عزیزان امکان میده طرح مورد نظر رو به روی آینه حک کنین ، آینه آرایشگاه حکاکی شده تو کشور ایران یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های آرایشگاهیه. به خصوص تو سالن‌های زیبایی زنانه که درصد قابل توجهی از اونها از آینه‌های حکاکی شده استفاده می‌کنن.

آینه حکاکی آرایشگاه به عنوان پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین طرح آینه آرایشگاهی به شمار میره ، به طوری که بیش از چهل درصد سفارشات آینه تو سالن‌های زیبایی و آرایشگاه از این طرح مدرن و جدیده. که این نوع آینه‌ها تو اندازه‌های مختلف تولید میشن.

انواع آینه‌های آرایشگاه

آینه آرایشگاه پایه‌دار

یکی دیگه از طرح‌های انواع آینه‌های آرایشگاه که پایه چوبی و فلزی پشت آینه قرار می‌گیره تا بتونه آینه رو تو وسط سالن قرار بده ، این نوع آینه بیشتر تو سالن‌های زیبایی و آرایشگاه استفاده میشه ، آینه آرایشگاه پایه‌دار جذاب‌ترین مدل آینه آرایشگاهیه که طراحی جذاب این نوع آینه‌ها هر بیننده‌ای رو تحت تاثیر قرار میدهن و در بین آرایشگران خیلی محبوب هستن.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه اکلیلی

یکی دیگه از طرح‌های رنگی آینه آرایشی که تو اون رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد میشه ، این نوع آینه به عنوان یه آینه آرایش لوکس شناخته میشه و تو پروژه‌های خاصی مثل ساختمون‌هایی که فضای داخلی اون رنگ آمیزی میشه استفاده میشه. تو ساختمونی با تزیین سفید باید از آینه رنگی استفاده کنین تا جلوه زیبایی تو فضای داخلی ایجاد شه.

انواع آینه‌های آرایشگاه آکلیلی تو پروژه‌های مختلف تو کشورهای آمریکای جنوبی به ویژه اروگوئه ، مکزیک و پاراگوئه کاربرد داره و تمایل زیادی برای طراحی کلاسیک تو این نوع کشورها وجود داره.

انواع آینه‌های آرایشگاه زوم‌دار

این طرح آینه آرایش یه قسمت بزرگ نمایی روی آینه ایجاد می‌کنه که با اون می‌تونین صورت خودتون رو آرایش کنین ، بزرگنمایی این نوع آینه حدود پنج برابر آینه‌های ساده‌ست ، مخصوصا تو چین بارها از اون استفاده میشه. با داشتن این محصول شما یه آینه تاثیر گذار و زیبا خواهید داشت.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه چراغ‌دار

آینه‌های چراغ‌دار از یه آینه با اندازه استاندارد تشکیل شدن که دور آینه رو با لامپ‌های کم مصرف ولی با ظاهر قدیمی احاطه کرده ، به طوری که تو چهار طرف آینه به فاصله ده سانتی متر دهانه‌ ای وجود داره که لامپ‌هایی تو اون تعبیه شده. لازم به ذکره که به آینه آرایشگاه چراغ‌دار ، آینه آرایشی نوری نیز میگن.

تو طراحی داخلی آرایشگاه‌های جدید و مدرن که تو کشورهای اروپایی و پیشرفته نیز مورد استفاده قرار می‌گیره ، از آینه‌های چراغ‌دار آرایشگاه استفاده میشه ، حتی تو بهترین مجله طراحی سال 2022 از آینه چراغ‌دار به عنوان آینه آرایشگاه نام برده شده.

انواع آینه‌های آرایشگاه

انواع آینه‌های آرایشگاه با نورپردازی مخفی

از LED‌های متری برای تولید و ساخت آینه‌های نور مخفی استفاده میشه ، بنابراین اول آینه رو به اندازه برش می‌زنن و بعد پشت آینه رو با ورق پی وی سی {PVC} و ال ای دی های {LED} رنگی کار می‌کنن تا نور پنهان تو پشت آینه دیده شه. البته اگه لبه‌های اطراف آینه سندبلاست باشه ، ظاهر خیلی زیباتری ایجاد می‌کنه.

چند دقیقه از وقتتون رو به ما بدین تا زیبایی رو به شما بدیم

خاص بودن ، منحصر به فرد بودن و متفاوت بودن رو تنها با ما تجربه کنین. شما عزیزان می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه‌های آرایشگاه برترین‌هارو تو اسرع وقت از تولیدات ما تحویل بگیرین.

اعتماد به ما یعنی بودن ما تو هر لحظه و ساعت در کنار شما عزیزان ، اگه می‌خواین حضوری انواع آینه‌های آرایشگاه خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ