آینه قدی آرایشگاهی

آینه آرایشی خاص

آینه آرایشی خاص

امروز قرار راجع به آینه آرایشی خاص صحبت کنیم که این آینه همونطور که از اسمش مشخصه بسیار نظر مردم رو به خودش جلب کرده و تنوع بسیار زیادی داره و نیاز آرایشگر رو برطرف می‌کنه. برای حرفه ای بودن باید از وسایل حرفه‌ای استفاده کرد.یکی از این وسایلی که می‌تونه کار آرایشگر رو حرفه‌ای نشون بده آینه آرایشی خاصه که فضای سالن آرایشگاه با این آینه چشمگیر و مدرن می‌شه.

آینه آرایشی خاص
آینه نوری گرد

تا چند سال پیش همه آینه‌ها که برای مکان‌های مختلفی استفاده می‌کردن مثل هم بودن و فقط شاید اندازه‌هاشون با هم کمی تفاوت داشت.آینه های سرویس بهداشتی با آینه های آرایشگاه‌ها ، اتاق‌ها و هر جایی مثل هم بود.

اما الان دیگه مثل قدیم نیست واسه هر مکانی آینه مخصوص اونجا رو طراحی می‌کنن تا نیازی که دارن رو باهاش برطرف کنن. مثلاً برای آرایش کردن نیاز به نور و یک آینه شفاف داریم.یا برای مزون ها نیاز به یک آینه که سایز بزرگ و قدی باشه ، داریم .که موقع سفارش نیازهایی که دارین رو به کسی که سفارش‌‌ها رو ثبت می‌کنه می‌گین ، تا آینه‌ای متناسب با نیاز شما رو طراحی یا آماده کنن.

آینه آرایشی خاص
آینه چراغ‌دار آرایشی

آینه آرایشی خاص کارگاه آینه ها چه ویژگی‌هایی داره

دارای نورپردازی هستن

آینه های آرایشی خاص دارای نورپردازی هستن که نورپردازی‌شون‌ به صورت مخفی و روکار نصب می‌شه.
نورپردازی‌های مخفی ، مدل بک لایت هستن که ال ای دی های نواری در پشت آینه نصب می‌شه و نور به اطراف آینه می‌تابه و فضا رو روشن می‌کنه.

آینه هایی که نورپردازی‌شون به صورت روکار انجام میشه از لامپ های ال ای دی در دور تا دور آینه استفاده می‌کنن که این آینه اسم‌های مختلفی هم داره و بسیار پرنوره و کسانی که گریم های تخصصی سینما و تئاتر و آرایش عروس انجام میدن از این آینه استفاده می‌کنن.

اسم‌های این مدل آینه هالیوودی آینه میکاپ آینه گریم، یا آینه آرایشی هست. مدل آینه‌هایی که نور پردازی دارن بسیار زیاده و روش‌های مختلف ،برای روشن و خاموش کردن‌شون دارن و متفاوت از هم هستن.

همینطور قاب‌هاشون بسیار تنوع بالایی داره که شما طبق سلیقه خودتون و کمک گرفتن از مشاوران دکوراسیون داخلی کارگاه آینه‌ها می‌تونین بهترین آینه و مناسب‌ترین‌شون رو انتخاب کنین.نور آینه های آرایشی خاص دارای چند رنگ نوره. شما می‌تونین فقط نور آفتابی و یا فقط نور مهتابی‌شون رو روشن کنین و یا همزمان این دو تا نور رو با هم روشن کنین.

آینهآرایشی خاص

تنظیم درجه نور داره

یکی از ویژگی‌هایی که آینه آرایشی خاص اونو داراست اینه که نوری که آینه به صورت مخفی و روکار داره ،قابل تنظیمه چون حتما هر مکانی نورش در ساعت‌های مختلف روز فرق داره و نیاز نیست همه لامپ‌های آینه‌ رو روشن کنیم و در درجه بالا بذاریم. با داشتن تنظیم درجه نور شما می‌تونین نسبت به نیازی که دارین نور آینه‌تون رو تنظیم کنین.

آینه آرایشی خاص

حکاکی و لوگو داره

آینه آرایشی‌هایی که خاص هستن طرح‌های خاصی هم دارن. مثلاً برای آینه آرایشی‌ها می‌شه لوگو حکاکی کرد یا طرح‌های مختلفی روی آینه تراش داد. روی بعضی از آینه ها به دلخواه شما می‌شه لوگوتون رو که مخصوص سالن آرایش خودتون هست حکاکی کرد و بابت این لوگو هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شه وقتی لوگو و اسم برند شما روی آینه تون حکاکی شده باشه آینه شما یک آینه خاص و متفاوت با آینه های دیگه‌اس.

روی آینه علاوه بر حکاکی لوگو می‌شه طرح‌هایی رو تراش داد و می‌تونه این طرح به صورت حاشیه دور تا دور آینه باشه که به این عمل سند بلاست می‌گن. برای آرایشگاه‌هایی که کودکان رو برای پیرایش کردن موهاشون به اونجا میارن اکثرا بچه ها از قیچی کردن موهاشون ترس دارن. برای همین می‌تونین یک آینه خاص طراحی کنیم تا موقع کوتاه کردن موهای بچه‌ها دیگه از این کار نترسن.

مثلاً می‌شه روی آینه ها طرح های کودکانه و شخصیت های کارتونی رو سندبلاست کنیم و وقتی که آینه رو به برق متصل کنین این طرح بخاطر اینکه در پشت آینه از ال ای دی های نواری و نورپردازی مخفی استفاده شده مثل یک خورشید زیبا می‌درخشه و نظر بچه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه.

آینه آرایشی خاص

دارای قاب‌های خاص و زیباست

آینه های آرایشی خاص دارای قاب‌های خاصی هم هستن که این قاب ها باعث می‌شه تا زیبایی آینه آرایشی چند برابر از حد معمول بشه. آینه هایی در سبک و رنگ های مختلف تولید شدن که زیبایی فضای شما رو زیاد می‌کنه و قاب های خاصی برای این آینه ها طراحی شده که یکی از این آب های زیبا مدل فلزی که این قاب‌ها در رنگ های طلایی ،نقره ای ،سفید، مشکی و هر سبکی که شما بخواین تولید می‌شه.

آینه آرایشی خاص

به صورت دوطرفه هستن

یکی از مدل‌های آینه های آرایشی که خاص هستن مدل دو طرفه هست. این آینه با آینه های معمولی فرق داره و در مدل های پایه دار ،آویز ،رومیزی تولید می‌شه. آینه های دو طرفه مثل آینه های یک طرفه هستن اما دو آینه پشت به هم روی یک پایه قرار می‌گیرن که توی یک جا که قبلا از یدونه آینه استفاده می‌شده از دوتا آینه استفاده می‌شه و کاربرد بیشتری نسبت به آینه‌های یک طرف داره.

همینطور آینه های دوطرفه فضای شما رو زیباتر و جدیدتر می‌کنه.قسمت وسط سالن های آرایشی که اکثراً بدون استفاده بوده با کمک این آینه های دو طرفه می‌شه از این قسمت هم استفاده بهینه کرد. فضای سالن آرایش شما اگه کوچیک باشه آینه های دوطرفه به شما خیلی کمک می‌کنه.

آینه چراغ‌دار متحرک

چرخ دارن و جابجایی‌شون آسونه

آینه های خاص دیگه مثل آینه های قدی نیستن که یا به دیوار نصب‌شون کنیم و یا اونا رو تکیه بدیم به دیوار. آینه هایی که امروز تولید می‌شن بسیار مدل های جدید و زیبایی دارن و کاربردی تر هستن. داشتن آینه بزرگی مثل آینه قدی دردسرهای خودشو داره.مثلاً جابجای این آینه ها بسیار سخته که اگه آینه شما دارای چرخ باشه به راحتی می‌تونین اون رو از جایی به جای دیگه ببرین و دکوراسیون سالن آرایشگاه تون رو هر موقع که دل‌تون خواست به تنهایی عوض کنین.

3 طرح جذاب آینه آرایشگاه

تو سفارش غیرحضوری چجوری از کیفیت و مدل مطمئن بشم

می‌دونم سفارش دادن اونم به صورت مجازی که شما جنس رو از نزدیک نمی‌بینین حتماً استرس زاست. هر کسی نمی‌تونه سفارش مجازی انجام بده چون نگرانی این وجود داره که نکنه اونی که سفارش میدم با اونی که تحویل میدن فرق داشته باشه. نکنه همون چیزی که می خوام رو برام نسازن. اصلاً سالم به دستم می‌رسه یا نه.

مخصوصاً آینه که یک وسیله بسیار حساسه که با ضربه کوچکی می‌شکنه. بذارین اینو مطمئن بگم که آینه ای که شما سفارش می‌دین همون مدل ساخته می‌شه و برای شما ارسال می‌شه وقتی آینه به دست شما برسه اگه به هر دلیلی از مدل آینه یا هر چیز دیگه خوش‌تون نیومد و اونی که می‌خواستین نبود ما اون محصول رو از شما پس می‌گیریم و پولی که پرداخت کردین رو بهتون کاملاً برمی‌گردونیم.

آینه آرایشی خاص

از اونجایی که آینه یک وسیله حساسیه بسته بندیش بسیار مهمه .تمامی محصولاتی از کارگاه آینه ها به شهرهای مختلف می‌ره بسته بندی بسیار محکمی داره و اینم بگیم که فقط به شهرهای ایران ارسال نداشتیم بلکه به کشورهای دیگه هم ارسال داریم . آینه ها موقع ارسال هیچ اتفاقی براشون نیوفتاده پس خیال‌تون راحت باشه و این کار رو به ما بسپارین که تو این حرفه تخصص لازم رو داریم.

آینه آرایشی خاص

مدل‌های جدید آینه آرایشی خاص

  • آینه آرایشی خاص مدل‌ بک لایت
  • آینه آرایشی خاص مدل هالیوودی
  • آینه آرایشی خاص مدل چرخ دار
  • آینه آرایشی خاص مدل ضدبخار
  • آینه آرایشی خاص مدل هوشمند
  • آینه آرایشی خاص مدل صفحه نمایش دار
  • آینه آرایشی خاص مدل دوطرفه
  • آینه آرایشی خاص مدل دوطرفه آویز
  • آینه آرایشی خاص مدل دوطرفه رومیزی
  • آینه آرایشی خاص مدل ریموتی
  • آینه آرایشی خاص مدل حسگری
  • آینه آرایشی خاص مدل تاچ
  • آینه آرایشی خاص مدل قاب دار
  • آینه آرایشی خاص مدل قاب فلزی
  • آینه آرایشی خاص مدل قاب استیل
آینه آرایشی خاص

چجوری سفارش بدیم؟


برای سفارش می‌تونین هم به صورت حضوری تشریف بیارین که آدرس کارخانه براتون در انتهای متن آورده شده‌اس.و هم به صورت غیر حضوری از طریق واتساپ عکس مدل مورد نظرتون رو بفرستین و با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین تا سفارش‌تون رو ثبت کنین.
آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ