آینه نوری برای سالن زیبایی

آینه نوری برای سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی از وسیله‌های مهمی هست که در هر سالن زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه‌هایی که اروزه برای سالن‌های زیبایی به کار برده میشن، تنوع خیلی زیادی رو دارا هستن. برعکس زملن گذشته که یک نوع آینه یا نهایتا دو نوع آینه وجود داشت و از همون هم در هر جایی ازجمله آرایشگاه استفاده میشد. آینه نوری برای سالن زیبایی یکی از آینه‌های مدرنی هست که امروزه خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. آینه نوری دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هست که موجب شده تا این آینه خیلی خاص‌تر هم بشه و کمک کنه تا خدمات خیلی حرفه‌ای‌تر و بهتر ارائه بشن.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه نوری برای سالن زیبایی

آینه نوری برای سالن زیبایی چه ویژگی‌هایی رو داراست

آینه نوری برای سالن زیبایی ارز هر جهتی می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. آینه نوری همونطور که از اسمی هم که داره مشخصه، دارای نورپردازی هستش. نورپردازی آینه به وسیله چراغی به نام LED تامین میشه. نحوه قرارگیری چراغ در انواع آینه نوری آرایشگاه به صورتی هست که چراغ پشت آینه قرار داده میشه. شکل چراغ نواری و با ضخامت کم هست که باعث شده تا بتونه راحت پشت آینه قرار بگیره.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه قدی نوری

این نوع قرارگیری برای انواع آینه نوری مدرن باعث میشه تا نوری که آینه ایجاد می‌کنه، حالت مخفی و ملایمی رو داشته باشه. این نور دور آینه ایجاد میشه و خیلی خوب می‌تونه اطراف آینه رو روشن کنه. پس با قرار گرفتن در برابر این آینه شما خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه می‌تونین دیده بشین. بنابراین آینه نوری برای سالن زیبایی خیلی گزینه ایده‌آلی محسوب میشه و می‌تونه در ارائه خدمات بهتر به مشتری‌ها خیلی کمک‌کننده باشه. از این نظر که شما به عنوان آرایشگر با استفاده از این آینه‌ها وقتی مشتری‌تون جلوی آینه بشینه، دید بهتری رو خواهید داشت. کارهایی که در سالن زیبایی انجام میشن، کارهای زیبایی هستن که نیاز به دقت بالایی دارن.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه سالن زیبایی

نور آینه که می‌تونه متمرکز روی مشتری باشه، خیلی می‌تونه مفید عمل کنه. چون شما دید کاملا بازی رو روی کارتون دارین و می‌تونین کاری که انجام میدین رو به بهترین حالت خودش پیاده کنین. چون کارهای سالن زیبایی کارهای ظریفی هستن که برای انجام اون‌ها خیلی مهمه که نور کافی وجود داشته باشه. به این دلیل که اگر نور مناسب و کافی نباشه، شما هیچ تسلط و اشرافی رو روی کار ندارین. اما وجود آینه نوری برای سالن زیبایی خیلی موثره و به شما کمک می‌کنه تا بهترین عملکرد رو داشته باشین.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه مدرن سالنی

آینه نوری برای سالن زیبایی چه تنوعی می‌تونه داشته باشه

آینه نوری برای سالن زیبایی خودش می‌تونه از تنوع بالایی برخوردار باشه. این آینه می‌تونه به شکل‌ها و ابعاد بسیار مختلفی مورد استفاده قرار بگیره که تمام این موارد به سلیقه شخصی و فضای موجود بستگی داره. مثلا یک نوع آینه‌ای که برای اکثر سالن‌های زیبایی خیلی می‌تونه مناسب باشه، آینه دیواری سالن زیبایی هست. نصب آینه به دیوار خیلی راحته و بعد از نصب شدن هم هیچ جایی از فضای سالن اشغال نمیشه. و در این صورت می‌تونین از تمام فضایی که دارین برای موارد دیگه‌ای استفاده کنین.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه دیواری نوری

یک حالت دیگه‌ای که آینه نوری برای سالن زیبایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، رومیزی هستش. انواع آینه رومیزی نوری مزایای خاص خودشون رو برای سالن آرایشی دارن. مثل این که آینه روی میز که قرار بگیره، خود میز می‌تونه استفاده‌های خاص خودش رو داشته باشه و از اون برای قرار دادن وسیله‌های خودتون استفاده کنین. همچنین میز و آینه در کنار هم می‌تونن زیبایی خاصی رو به سالن ببخشن.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه رومیزی نوری

آینه نوری برای سالن زیبایی شکل دیگه‌ای که می‌تونه به کار بره، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه آینه‌ای خاص با مزایای فوق‌العاده هست که می‌تونه آینه رو بسیار کاربردی‌تر کنه. هر دوطرف این آینه، امکان استفاده داره. یعنی با استفاده از این آینه دوطرفه آرایشگاهی شما می‌تونین همزمان به دو مشتری خدمات خودتون رو ارائه بدین. این آینه جای یک آینه رو در فضای شما اشغال می‌کنه، اما نقش دو آینه رو داره. بنابراین موجب میشه تا کاربرد اون در هر سالن زیبایی خیلی مفید و موثر باشه.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه دوطرفه نوری

آینه نوری برای سالن زیبایی می‌تونه چه قابلیت‌های دیگه‌ای رو داشته باشه

. نوری که از آینه نوری منتشر میشه، امکان تنظیم داره. به این صورت که می‌تونین میزان نور آینه و همینطور رنگ روشنایی آینه رو تغییر بدین تا هر زمانی به صورتی باشه که موردنیازتون هست.

. آینه نوری برای سالن زیبایی می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که از طریق اون بتونین موسیقی یا حتی ویدئو پخش کنین. این امکان رو با وصل شدن آینه به اینترنت یا بلوتوث می‌تونین داشته باشین و مثلا با پخش موسیقی ملایم بتونین آرامش بیشتری رو برای سالن خودتون داشته باشین.

. روی صفحه نمایش آینه می‌تونین درخواست بدین تا حکاکی انجام بشه. برای حکاکی اسم سالن زیبایی، لوگوی اون و یا هر طرح و نوشته‌ای که دوست دارین، می‌تونه انتخاب بشه. این حکاکی آینه شما رو خیلی خاص‌تر و زیباتر می‌کنه. درواقع آینه رو به آینه‌ای اختصاصی برای سالن شما تبدیل می‌کنه.

. روی صفحه آینه می‌تونه زمان، دما یا تاریخ نشون داده بشه. تا با نگاه کردن به آینه بتونین از این موارد هم اطلاع پیدا کنین.

هر موردی که به عنوان قابلیت آینه نوری برای سالن زیبایی گفته شد، به‌طور انتخابی هستش. یعنی شما هر قابلیتی که موردپسند یا مورد نیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه شما اجرا بشه.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه نوری گرد

آینه نوری برای سالن زیبایی نحوه کارکردش به چه صورته

. آینه نوری برای سالن زیبایی می‌تونه لمسی باشه. یعنی شما برای استفاده از آینه و قابلیت‌های اون می‌تونین قسمت‌هایی که روی خود صفحه آینه مشخص شده رو لمس کنین.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه سالن آرایشی

. شکل دیگه‌ای که نحوه کارکرد آینه می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. که در این حالت شما با استفاده از یک کنترل از راه دور هم می‌تونین از آینه استفاده کنین. یعنی از هر جایی که در سالن باشین، امکان استفاده از آینه و قابلیت‌های نصب شده روی اون برای شما فراهم میشه.

. یک حالت دیگه‌ای که آینه می‌تونه به اون صورت روشن و خاموش بشه، حسگری هست. آینه حسگری عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند داره که فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه استفاده کنین.

لازم به ذکره که نحوه کارکرد آینه هم به انتخاب شما انجام میشه. به این صورت که خودتون انتخاب می‌کنین که دوست دارین نحوه کارکردتون به چه صورت باشه.

آینه نوری برای سالن زیبایی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه نوری برای سالن زیبایی و هر نوع آینه‌ای برای هر جایی رو می‌تونین به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار هستن. به این دلیل که حساسیت بالایی برای تولید هر آینه وجود داره. همینطور فروش آینه‌ها هم مستقیما توسط خودمون انجام میشه و بدون هیچ واسطه‌ای هست که این موضوع موجب شده تا قیمت آینه‌ها هم بسیار مناسب باشه.

آینه نوری برای سالن زیبایی
آینه نوری برای سالن زیبایی

اما در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت این اطمینان رو برای شما ایجاد میکنه که اگر هر اتفاقی برای آینه بخواد به وجود بیاد، لازم نیست که شما هیچ هزینه‌ای رو بخواین بپردازین. ما پشتیبانی کامل برای هر چیزی داریم. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست. ضمانت مرجوعی هم امکان دیگه‌ای هست که در این مجموعه برای شما در نظر گرفتیم تا اگر آینه مورد دلخواه شما نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

شماره‌ تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09357015855 هست. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ