آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

سلام تو این مقاله قراره آینه سالن زیبایی رو بیشتر بشناسین و بدونین جدیدترین مدل آینه سالن های آرایشی کدوما هستن. شمایی که اومدین دارین دنبال مدل‌های جدید آینه ها برای سالن های آرایشی تون می گردین یعنی چند قدم از بقیه جلوتر هستین. این نشون میده که شما شخصی هستین که به مشتریاتون اهمیت قائل میشین و این اهمیت دادن به مشتری باعث میشه تا مشتری های شما دائمی بشن و همیشه اولین آخرین انتخاب اونا شما و سالن شما باشه. وقتی مشتری شما ببینه که برای اونا اهمیت قائل شدین و فضایی دلنشین و محیطی حرفه ای رو براشون درست کردین حس خوبی به مشتریان می‌دیم و این حس خوب باعث پیشرفت کار شما میشه.

آینه سالن زیبایی

تمامی آرایشگرها و میکاپ ارتیست های حرفه ای سعی دارن از جدیدترین آینه ها برای سالن شون استفاده کنن. آینه ها کمک میکنن تا گریم حرفه ای تری رو تحویل مشتری بدین. اگه کارتون براتون اهمیت داره نباید میدون رو برای رقیباتون خالی کنین و همیشه جلوتر از اونا پیش برین. آینه های جدیدی که در کارگاه آینه ها تولید میشن می‌تونه شمارو به هدفتون نزدیک تر کنه.

مزیت های خرید آینه برای سالن زیبایی از کارگاه آینه‌ها چیه

آینه سالن زیبایی

اگه از آینه خوشتون نیاد ما اونو پس می‌گیریم

اگه ما تاکید می‌کنیم که آینه هاتونو از کارگاه آینه ها تهیه کنین فقط به خاطر اینکه محصول خودمون رو بفروشیم نیست. خدماتی در نظر گرفتیم که به نفع مشتریامون هست. یکی از این خدمات اینکه اگه شما هر مدل آینه‌هایی رو که سفارش بدین و بعد از ساخت و تحویل گرفتن آینه اگه شما از اون آینه خوشتون نیومد و مدلش همونی نبود که میخواستین ما آینه رو از شما پس می‌گیریم و یا آینه که دوست دارید رو می‌سازیم و یا هزینه رو به طور کامل بهتون برمی‌گردونیم.

آینه سالن زیبایی

آینه ها دارای گارانتی هستن

آینه ها به دلیل این که محصولاتی حساس هستن تقریبا میشه گفت هیچ جایی برای آینه گارانتی در نظر نمی گیرن.اما برای اینکه شما یک خرید با اطمینان کامل داشته باشین برای تمامی محصولات به ویژه آینه ها گارانتی یک ساله در نظر گرفتیم که اگر بعد از رسیدن آینه به دستتون و استفاده کردن از آینه، قسمتی از آینه شما از کار بیفته مثلاً اگه تاچ اینه خوب کار نکنه و یا ریموت آینه خراب بشه ما آینه رو برای شما تعمیر می‌کنیم و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای این کار انجام میشه.

گارانتی ما بدون هیچ قید و شرطیه. همه این مزیت هایی که گفتیم نشون دهنده این هست که محصولات تولید شده در کارگاه آینه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

آینه سالن زیبایی

نگران ارسال اینه‌تون نباشین ما اینو تضمین می‌کنیم

به هیچ عنوان نگران این نباشین که موقع ارسال آینه شما بشکنه و یا آسیب ببینه.به خاطر اینکه تمامی بسته بندی های محصولات محکم هستن و اصلا هیچ اتقافی نمی‌تونه آینه ها رو بشکنه.

اما اگه یک درصد این اتفاق بیفته ما از اول یک آینه جدید دقیقا مثل آینه ای که سفارش دادین برای شما می سازیم و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنیم.

آینه سالن زیبایی

آینه شما منحصر برده و خاصه

آینه هایی که در کارگاه تولیدی ،ساخته میشن مختص همون کسی هست که آینه رو سفارش داده. چون طبق نظر اون‌ شخص آینه رو طراحی می‌کنیم و به مرحله تولید می‌رسونیم.

هیچ آینه ای در این کارگاه شبیه یک آینه دیگه نیست. همین که آینه ها شبیه هم نیستن می‌تونن منحصربه‌فرد باشن و علاوه بر اون با دستگاه های مخصوص می‌تونیم اسم برند شما رو روی آینه هک کنیم و وقتی نور آینه رو روشن کنیم از قسمتی که لوگوی شما حک شده نور به سمت روبه رو می‌تابه و این لوگو می‌درخشه.

آینه سالن زیبایی

واسطه‌ها حذف میشن و هزینه کمتری صرف می‌کنین

به دلیل اینکه شما از کارگاه به صورت مستقیم خرید می‌کنین و هیچ واسطه ای بین تولیدی و شما نیست قیمت آینه ها بسیار مقرون به صرفه هستن و نسبت به کیفیت آینه‌های که تهیه کردین هزینه بسیار کمی پرداخت می‌کنین. که اگه این آینه رو از فروشگاه بخرین حتماً چند برابر این باید هزینه کنین.

آینه سالن زیبایی

انواع آینه سالن زیبایی

  • آینه سالن زیبایی مدل بک لایت
  • آینه سالن زیبایی مدل هالیوودی
  • آینه سالن زیبایی مدل قدی
  • آینه سالن زیبایی مدل دیواری
  • آینه سالن زیبایی مدل چرخ دار
  • آینه سالن زیبایی مدل دوطرفه
  • آینه سالن زیبایی مدل پایه دار
  • آینه سالن زیبایی مدل ثابت
  • آینه سالن زیبایی مدل متحرک
  • آینه سالن زیبایی مدل اویز
  • آینه سالن زیبایی مدل اویز دوطرفه
  • آینه سالن زیبایی مدل هوشمند
  • آینه سالن زیبایی مدل تاچ
  • آینه سالن زیبایی مدل ریموتی
  • آینه سالن زیبایی مدل حسگری
آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل بک لایت

یکی از جدیدترین و پرفروش ترین آینه های مدرن روز دنیا مدل بک لایته. امروزه همه‌ی آرایشگر های حرفه ای از آینه های بک لایت استفاده می کنن. آینه های بک لایت زیبایی خاصی دارن و به دلیل اینکه در پشت آینه ها ال ای دی نواری وجود داره نور مناسبی برای گریم کردن هم دارن. هاله نوری که از ال ای دی هایی که در پشت آینه های بک لایت در دور تا دور آینه وجود داره یک نمای زیبایی رو به وجود میاره.

با آینه های بک لایت فضای شما مدرن و به روز میشه.می‌تونین با روش‌های مختلفی مثل تاچ، ریموتی و حسگری روشن و خاموش کنین و درجه نور و نسبت به محیط تون تنظیم کنین. برای اینکه نور این آینه ها بیشتر بشه و یک نور طبیعی داشته باشیم می‌تونیم دوردیف ال ای دی نواری به صورت آفتابی و مهتابی نصب کنیم.

روی آینه های بک لایت با دستگاه مخصوص طرح های مختلف با دستگاه مخصوص سندبلاست می‌کنیم.به طوری که جیوه آینه از بین بره و یک شیشه مات که نور از اون قسمت عبور میکنه، ایجاد بشه. وقتی نور آینه رو روشن می‌کنین از قسمت هایی که جیوه آینه تراش خورده نور عبور میکنه و به صورت فردی که در روبروی آینه نشسته می‌تابه و به میکاپ آرتیست کمک میکنه تا یک گریم عالی رو انجام بدن

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل هالیوودی

یکی از پر استفاده ترین آینه هایی که در سالن های زیبایی از اون استفاده میشه و افراد معروف در این حرفه از این مدل آینه ها استفاده می کنن مدل هالیوودیه. آینه هالیوودی در سایز ها و مدل های مختلفی تولید می‌شن.

کیفیت لامپ هایی که در ساخت آینه گریم و یا آینه میکاپ استفاده میشه بسیار زیاد و نوردهی زیادی هم دارن. دور تا دور آینه های هالیوودی لامپ های ال ای دی نصب شدن که وقتی از هر طرف روی صورت فردی که در مقابل آینه نشسته نور بتابه ،باعث میشه تا سایه ها از بین برن و میکاپ بهتری انجام بشه.

برای اینکه کارایی آینه ها بیشتر بشه در بالای آینه ها چند لامپ های قابل تنظیم نصب شده که اگر شما بخواهین نور بیشتری در نقطه مورد نظر داشته باشین این لامپ ها رو دقیقا تنظیم کنین. می‌تونیم به صورت یکی در میون ما بین لامپ های آفتابی از لامپ های مهتابی استفاده کنیم تا یک نور طبیعی داشته باشیم

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل ریموتی

نور آینه هایی که دارای لامپ های ال ای دی هستن رو میشه با روش‌های مختلفی روشن و خاموش کرد. بهترین روش مدل ریموتیه.از اونجایی که همه شما می‌دونید الان اکثر وسایل ها دارای ریموت هستن مثل لوستر ها و … و طرفدار زیادی دارن.

در این مدل بدون اینکه نزدیک این آینه‌ها بشید از راه دور نور این آینه هارو می‌تونین روشن کنید و اونا رو به اندازه ای که میخواین تنظیم کنین. از فاصله ۸۰۰ تا هزار متری می‌تونین با کمک این ریموت لامپ هارو روشن و خاموش کنین.

آینه سالن زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ