آینه دیواری سالن زیبایی

آینه دیواری سالن زیبایی

انواع آینه‌ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما رو تشکیل میدن. از ابتدای روز در مقابل آینه دیواری سالن زیبایی ، خودمون رو برای یه روز جدید آماده کرده و تا پایان روز با نگاه کردن به آینه ، زیبایی و نظم ظاهری خودمون رو بررسی می‌کنیم. قبل از هر قرار ملاقات کاری و عاشقونه ، در هنگام انتخاب لباس ، خرید استایل جدید ، آرایش و گریم کردن و حتی انتخاب لباس عروس یا کت و شلوار دومادی ، در مقابل آینه ‌ایستاده و به خودمون نگاه می‌کنیم. بنابراین آینه آرایشی دیواری برای هر کسی که به چگونگی معرفی خود به جهان اهمیت میده ، یه ضرورت هست.

اگه قبل از ملاقات و رخدادهای مهم به آینه نگاه نکرده باشین ، ممکنه یه اشتباه تو ظاهر شما همه چیز رو خراب کنه و حس آزاردهنده اون ، تا مدتی با شما همراه باشه. تو خونه‌های امروزی و سالن‌های زیبایی ، آینه‌ها نه تنها برای کاربرد روزمره ، بلکه به عنوان دیزاین داخلی خونه ، سالن آرایشی و مغازه‌ها نیز استفاده میشن. کاربرد امروزی آینه‌ها پیچیده‌تر شده و به همین ترتیب بهترین گزینه‌ها از نظر نوع ، طرح و رنگ برای موقعیت‌های مکانی مختلف ، به طور منظم و دقیق‌تری مورد بررسی قرار گرفته.

در این مقاله از سایت آینه‌ها با معرفی ویژگی‌های آینه و کاربرد اون‌ها ، آینه دیواری برای سالن‌های زیبایی رو بررسی کرده و جذاب‌ترین توصیه‌ها رو به شما عزیزان ارائه میدیم.

آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

تشخیص کیفیت آینه دیواری سالن زیبایی

تشخیص کیفیت بهترین آینه برای آرایشگاه یا آینه دیواری سالن زیبایی ، به منظور متمایز کردن محصولات با کیفیت از بی‌کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار هستش. اگه چه در ابتدا آینه‌ها هیچ تفاوت خاصی با یکدیگه ندارن. ولی یکی از مواردی که باعث میشه تا میان یه آینه مرغوب و بی‌کیفیت تمایز ایجاد شه پوشش رنگ قسمت پشت اون هست.

به طور کلی باید گفته شه که کیفیت به عنوان فاکتور اصلی و مهم تفاوت آینه‌ها با هم هست و آینه نیز درست همانند تموم کالاهای موجود تو بازار دارای نوع اورجینال و تقلبی بوده و کاملا واضحه که این مسئله میزان قیمت اون رو تا حد زیادی تحت تاثیر قرار میده و ارزش اون رو تعیین می‌کنه. تو اولین نگاه به خصوص شخصی که تو زمینه تشخیص کیفیت آینه‌ها از تخصص و مهارت کافی برخوردار نیست میون آینه اورجینال و تقلبی تفاوتی به چشم نمی‌خوره.

آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

بزرگتر نشون دادن سالن با آینه دیواری

بزرگتر نشون دادن سالن زیبایی با آینه دیواری به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مزایای نصب و اجرا آینه دیواری به شمار میاد ، سبک و طراحی سالن‌های زیبایی کوچک امروزی برای تعداد زیادی از افراد دلگیر و آزاردهنده هستش. همین موضوع باعث شده تا در جستجو روش‌هایی برای بزرگتر نشون دادن اون باشن.

در صورتی که فضای بیشتر تو سالن به وجود بیاد بدون شک حس خوبی رو تو محیط اون تجربه می‌کنین ، از طرفی دیگه هنگام فروش یا اجاره سالن هم به خاطر انتقال دادن این حس خوب و مثبت خیلی از افراد برای خرید و یا ساکن شدن تو اون اقدام می‌کنن. آینه دیواری سالن زیبایی یکی از مهمترین راهکارها برای بزرگتر جلوه دادن آرایشگاه هست که جدا از این مسئله با دور کردن انرژی‌های منفی احساس آرامش رو تا حد خیلی زیادی افزایش میده.

آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

ویژگی‌های با کیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

در صورتی که بدونین بهترین و مرغوب‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی چه ویژگی‌ها و مشخصاتی داره شک نکنین که نه تنها قادر به تشخیص کیفیت آینه‌ دیواری آرایشگاه خواهید بود بلکه تو زمون خرید آینه همیشه نوع درجه یک و اورجینال رو انتخاب می‌کنین.

یکی از خصوصیات آینه‌های دیواری با کیفیت و اصلی این هست برای تولید اون شیشه مرغوب مورد استفاده قرار گرفته و کاملا شفاف ، صاف و بدون موج هست ، علاوه بر این تولید کنندگان برای ساخت اون‌ها جیوه نیترات نقره جهت روکش اون رو به کار می‌برن و تو روکش اون هم از درصد مطلوبی استفاده می‌کنن. برای اینکه از روکش یه آینه باکیفیت محافظت شه رنگ مناسب به کار میره. و بعد از روکش جیوه تولید کننده حتما باید یه لایه رنگ دیگه به آینه اضافه کنه تا جیوه در برابر خوردگی و شرایط جوی مقاومت بالایی از خودش نشون بده.

آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

انواع آینه و کاربرد اون تو سالن‌های زیبایی

برای استفاده از آینه دیواری سالن زیبایی یا آینه برای آرایشگاه ، ابتدا باید انواع اون رو بشناسیم و با در نظر گرفتن نیازهای خودمون ، بهترین گزینه رو انتخاب کنیم. تو این قسمت به بررسی عملکرد آینه‌ها می‌پردازیم تا به شناسایی نیازهای شما عزیزان کمک کرده باشیم. با دونستن ویژگی هر یک از آینه‌ها و بررسی مشخصاتی که دارن ، قطعا تصمیم برای استفاده اون تو مکان مورد نظر راحت‌تر میشه.

    • آینه دیواری تخت: آینه تخت رو همه جا میشه دید. این نوع آینه دیواری سالن زیبایی ، تصاویر رو در نسبت طبیعی خود منعکس کرده و اون‌ها رو برعکس {وارونه جانبی} نشون میده. به گونه‌ای که دست چپ شما عزیزان ، دست راستتون تو تصویر آینه هست. تو سالن‌های زیبایی ، حموم ، اتاق خواب ، اتاق پرو ، مغازه‌ها ، دندون پزشکی‌ها ، سالن‌های ورزشی و نیروگاه‌های خورشیدی از آینه تخت استفاده میشه.
    • آینه دیواری مقعر: آینه مقعر ، آینه‌ای کروی و مثل قسمتی داخلی قاشق ، فرورفته هست. این نوع آینه تصاویر رو بزرگ‌تر از حالت اصلی نشون میده و سمت چپ تصویر ، سمت راست شما رو نشون میده. تو سالن‌های زیبایی ، دندون پزشکی ، آینه بغل اتومبیل ، کوره‌های خورشیدی و فرودگاه‌ها از آینه مقعر استفاده میشه.
    • آینه دیواری محدب: آینه‌های محدب نیز آینه کروی هستن. با این حال بر خلاف آینه‌های مقعر ، براومده هستن {مثل پشت قاشق} ، باعث انحراف تصویر منعکس شده میشن و اون رو کوچک‌تر می‌کنن. تو آینه خودرو ، داخل ساختمون‌ها و برای اهداف امنیتی از این آینه استفاده میشه.
آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

سخن پایانی

از اون جایی که با دونستن تشخیص کیفیت آینه‌ها به شما این امکان رو میده تا یه محصول با کیفیت رو از نوع نامرغوب اون متمایز کنین و همچنین متوجه تقلبی یا اورجینال بودن آینه دیواری سالن زیبایی بشین. به همین خاطر باید این مسئله رو جدی بگیرین. چون که اگه کیفیت آینه‌ها از یکدیگه تشخیص بدین تو زمون خرید نه تنها قادر به تهیه بهترین کالا خواهید بود بلکه از هدر رفتن هزینه‌ها نیز جلوگیری خواهید کرد.

به خاطر داشته باشین که یه آینه با کیفیت به زیبایی محیط تاثیر خیلی زیادی داره ، مهم نیست که قراره آینه رو در چه مکانی به کار ببرین اون چه که بیشتر از هر چیز دیگه اهمیت داره میزان کیفیت اون و عدم وجود موج تو آینه هستش. در صورتی که قصد خرید آینه‌های اصلی و با کیفیت رو دارین بهتره به مراکزی که عرضه کننده آینه‌های مرغوب هستن مراجعه کنین.

آینه دیواری سالن زیبایی
بهترین و باکیفیت‌ترین آینه دیواری سالن زیبایی

تماس از شما و راهنمایی از ما

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی جدید و نوین تبدیل می‌کنیم ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه دیواری سالن زیبایی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین و جدیدترین محصولات ما از قیمت تمومی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه دیواری سالن زیبایی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ