بهترین آینه برای آرایشگاه

بهترین آینه برای آرایشگاه

از نظر شما بهترین آینه برای آرایشگاه کدومه؟ ما اینجا هستیم تا بهترین و به روز ترین آینه‌های اروپایی و مدرن دنیا رو بهتون توضیح و نشون بدیم تا بتونین بهترین هارو از ما در خواست کنین.چون ما بر این باوریم که داشتن بهترین‌ها حق شماست.

بهترین آینه برای آرایشگاه
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل دوطرفه

تو زمونه‌های قدیم به کیفیت و طرح آینه چندان اهمیتی داده نمی‌شد .بلکه فقط یه آینه‌ی ساده از شیشه بری محل می‌خریدن تا فقط بتونن تو اون آینه خودشون رو ببینن ‌.اگه یادتون باشه بعضی از اون آینه‌ها آدمو به قدری زشت نشون میداد که خیلیامون از اینکه تو آینه خودمون رو ببینیم پشیمون می شدیم یا انقد کوتاه و بد هیکل میوفتادیم که تموم اعتماد به نفسمون هم ازمون گرفته می‌شد.

با توجه به نیاز کاربر شرکت‌های تولید کننده‌ای روی کار اومدن و با مشورت یه سری طراح طرح‌های مختلفی از آینه رو طراحی کردن و روانه‌ی بازار کردن.که زمانیکه این طرح‌ها وارد بازار شد با استقبال بی‌نظیری رو به رو شد .چون باعث شد هر آینه‌ای برای مکان مورد نظر با توجه به کاربری محیط خریداری بشه و همون باعث شد که تنوع آینه‌ها تو هر جایی متفاوت باشه و تنها از یه آینه‌ی گرد معمولی برای هر مکانی مثل توالت،حموم و یا آرایشگاه‌ها استفاده نشه.

این آینه‌ها به مراتب کار رو هم برای صاحب هر شغلی راحت تر کردن و باعث پیشرفت چشمگیری مخصوصا در حیطه‌ی شغلی آرایشگری و گریم شدن .ما در ادامه در مورد انواع بهترین آینه برای آرایشگاه با شما صحبت می‌کنیم .

بهترین آینه برای آرایشگاه
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل بک لایت

اما اگه شما یه میکاپ آرتیست خوب تو منطقه و شهر خودتون هستین اما هنوز از یه آینه‌ی ساده‌ی پیش پا افتاده پی عهد قجری استفاده می‌کنین قبل از اینکه بیشتر از این به کار خودتون صدمه و آسیب بزنین بهتره که به فکر تغییر آینه و طراحی و دکوراسیون سالن زیبایی خودتون باشین چون همون‌طور که می‌دونین عقل مردم تو وهله‌ی اول تو چشم‌شونه ! البته حقم دارن که به دنبال زیبایی باشن.

ازتون یه سؤال می‌پرسم شما محیطی که دکوراسیون و آینه‌های پیشرفته با بالاترین نورپردازی داشته باشه رو دوست دارین که خدمات انجام بدین یا یه سالن زیبایی قدیمی با آینه‌های قدیمی و لکه دار شده ؟ به طبع و صد در صد شما هم تو محیطی که زیبایی و دکوراسیون حرف اول رو میزنه احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت پس همیشه خودتون رو جای مشتری بزارین و به خاطر احترام به حقوق مشتری و برای بالا بردن پرستیژ کاری خودتون برای سالن خودتون ارزش قائل باشین.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل هالیوودی

شما تنها کافیه با یه تماس با مشاورای ما در مورد هر نوع آینه‌ای که دوست دارین مشاوره بگیرین و حتی اگه نمی‌دونین چه آینه‌ای برای شما بهتره با انداختن یه عکس از سالن خودتون و فرستادن برای ما بهترین طرح‌های مرتبط با سالنتون رو دریافت کنین و بعد از تایید در نزدیک ترین زمان ممکن آینه‌ی خودتون رو نصب شده روی دیوار تحویل بگیرین و استرس شکسته شدن آینه در حین مسیر و جابه جایی رو نداشته باشین

.راستی شما با خرید از آینه‌ی آرایشگاهی از کارگاه آینه‌ها یک سال آینه‌ی خودتون رو بیمه و گارانتی می‌کنین تا هر اتفاقی به جز شکستگی برای آینه‌ی شما افتاد با یه تماس نیروهای ما درصدد تعویض و یا تعمیر آینه به محل گفته شده اعزام می‌شن.در ادامه در مورد انواع بهترین آینه برای آرایشگاه می پردازیم با ما همراه باشین….

بهترین آینه برای آرایشگاه
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل قاب دار دوطرفه

انواع بهترین آینه برای آرایشگاه

  • بهترین آینه برای آرایشگاه مدل بک لایت
  • آینه آرایشگاهی مدل هالیوودی یا چراغ دار
  • بهترین آینه برای آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار
  • بهترین آینه برای آرایشگاه مدل آویزی
  • آینه آرایشی مدل دو طرفه
  • آینه آرایشی مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشگاه مدل ایستاده

بهترین آینه برای آرایشگاه مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت یکی از پر فروش ترین و مدرن ترین آینه‌های موجود تو هر سالن آرایشی چه در ایران و چه در کشوروهای اروپایی هستن .دلیل خرید و استفاده‌ی این آینه‌ها به خاطر نور بالای اون‌ها نیست بلکه بر عکس علت خرید این آینه‌ها به خاطر داشتن نور لایت و ملایمیه که در محیط سالن باعث آرامش و زیبایی خاصی میشه . و سالن شما رو شیک تر از اون‌چه هست نشون میده .

بهترین آینه برای آرایشگاه
آینه بک لایت آرایشی

سیستم این نوع آینه هم طوری تعبیه شده که از پشت آینه به صورت مخفیانه لامپ‌هایی ال ای دی به کار برده می‌شه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور لایت و ملایمی دور تا دور آینه رو در برمی‌گیره.

آینه آرایشگاهی مدل هالیوودی یا چراغ دار

بهترین نوع هر آینه‌ای که تو هر سالنی مورد توجه میکاپ آرتیست ها و گریمورها قرار می‌گیره آینه‌های هالیوودیه.با داشتن یه آینه‌ی هالیوودی تو هر سالنی کارهای ظریف کاری مثل میکاپ ،هاشور ابرو و…خیلی دقیق تر و بهتر انجام می‌شه و باعث میشه که اگر گریمور متوجه اشتباهی بشه به راحتی به خاطر داشتن نور بالایی که روی صورت مشتری افتاده اون خطا رو برطرف کنه.

بهترین آینه برای آرایشگاه
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ دار

این آینه‌ها می‌تونن با رنگ نور‌های مختلف تولید بشن . و دور تا دور آینه با فاصله‌های منظم و مرتب قرار بگیرن و حتی می‌تونین برای سفارش این نوع آینه‌ها قاب هم در نظر بگیرین .

آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار

قاب متریالی هست که باتوجه به در نظر گرفتن برخی نکات می‌تونین برای آینه در نظر بگیرین به شرطی که داشتن قاب آینه باعث نازیبایی و یا شلوغ شدن دیوار سالن زیبایی شما نشه. پس به مراتب باید یه سری نکات رو بدونین و رعایت کنین تا بهترین قاب رو برای آینه‌ی خودتون سفارش بدین.

اولین نکته این هست که بدونین برای یه سالن با طراحی سلطنتی چه نوع سبکی مناسب تره و برای دکوراسیون مدرن چه سبکی !اما به طور کلی اگر بخوایم در مورد این موضوع صحبت کنیم باید بهتون بگیم که تو سبک‌های مدرن بهترین طرح برای قاب انتخاب رنگ‌های خنثی و ساده و برای سبک‌های سلطنتی رنگ‌های گرم‌تر با مدل‌های سلطنتی‌تر هست.

بهترین آینه برای آرایشگاه
بهترین آینه برای آرایشگاه مدل دوطرفه قاب‌دار

بعد از انتخاب طرح و رنگ نوبت به جنس قاب آینه می‌رسه ،قاب‌های آینه با توجه به بودجه و سلیقه‌ای شما جنس‌های متفاوتی داره و می‌تونه از چوب ،فلز ،یو پی وی سی و…. درست شده باشه.کع برای انتخاب مناسب تر بهتره در این باره با مشاوران ما صحبت کنین.

آینه آرایشگاهی مدل لمسی یا حسگری

زمانی که انتخاب شما آینه‌ی نور‌داره باید بتونین آینه‌ی مورد نظر خودتون رو به روشی خاموش و روشن کنین یکی از این روش ها به وسیله‌ی لمس آینه از طریق انگشتان دست اتفاق می افته که با این روش به راحتی با لمس نقطه‌ای که بر روی آینه تعبیه شده به راحتی می‌تونین آینه‌ی مورد نظر خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور اون رو کم و زیاد کنین.

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با ما در تماس باشین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه آرایشگاهی از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ