آینه ایستاده آرایشگاه

آینه دوطرفه آرایشگاهی

یک آرایشگر حرفه‌ای خیلی خوب می‌دونه که اهمیت هیچ‌چیزی به اندازه آینه آرایشگاه نیست! برای همین باید دنبال این باشیم که واسه آرایشگاهمون یه آینه باکیفیت و البته مناسب پیدا کنیم. برای کسایی که خاص پسندن یا آرایشگاهشون نسبت به جمعیتی که برنامه دارند داخلش حضور داشته باشه کوچیکتره ، آینه آرایشگاهی دوطرفه یک گزینه فوق‌العاده شیک و جذابه! چون هم از نظر دکوراسیون می‌تونیم با هر سبک دکوراسیون ستش کنیم ، هم کاربردی‌تر از باقی آینه‌هاست و دو نفر همزمان می‌تونن ازش استفاده کنند!

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاهی دوطرفه خودشون هم مدل‌های مختلفی دارند که ممکنه بعضیاشون برای ما مناسب‌تر باشند و یا بعضی‌هاشون برای ما مناسب نباشند. به همین خاطره که ما تا آخر این مقاله با همدیگه مدل‌های مختلف آینه‌های آرایشگاه دو طرفه رو بررسی می‌کنیم مزایا و معایبشونو می‌بینیم تا بتونیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

کیفیت آینه آرایشگاهی دو طرفه

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

توی آرایشگاه کیفیت آینه آرایشگاهی حرف اول رو می‌زنه هیچ چیزی کاربردی‌تر از آینه نیست. به خاطر همین زمانی که کیفیت آینه ما پایین باشه , نتیجه نهایی ما هم خیلی حرفه‌ای از آب در نمیاد. شما هر وقت که می‌خواین یه بررسی از داخل آینه داشته باشیم با یه آینه کدر و موج‌دار طرفیم که باعث میشه ما می‌تونیم درست تشخیص بدیم که آیا میکاپمون قرینه شده یا اصلا کرم پودر و سایه‌ها درست فید شدن؟ همه چیز سرجاشه یا نه!

وقتی که ما از توی یه آینه بی‌کیفیت مشتری‌هامون رو کدر و موج‌دار می‌بینیم یعنی اون‌ها هم دارن خودشون رو کدر و موج‌دار می‌بینند. این موضوع دوتا بدی داره اول اینکه مشتری شماره آدم حرفه‌ای تصور نمی‌کنه چون آرایشگری که به حرفه‌اش اهمیت بده یه آینه بی‌کیفیت تو آرایشگاهش نمی‌ذاره ، دوم اینکه چون نتیجه نهایی رو توی اون آینه داره نگاه می‌کنه و اون آینه هر چیزی رو زشت نشون میده ، در نهایت از شما ناراضی میشه و شما را مقصر این زشت بودن می‌دونه. این اصلاً دیدگاهی نیستش که ما تمایل داشته باشیم که مشتری‌هامون نسبت به ما داشته باشد , همین باید حواسم باشه کیفیت آینه آرایشگاهیمون بالا باشه.

نحوه تشخیص کیفیت آینه

برای تشخیص کیفیت آینه باید دو تا مورد را بررسی کنیم. اول اینکه شیشه به کار رفته توی تولید اون آینه از چه جنسیه ، مثلاً اگر از جنس کریستال باشه می‌تونیم با یه آینه خیلی با کیفیت و شفاف‌ طرفیم. آیا جیوه و متریالی که برای کردن اون شیشه به کار رفته کیفیت بالایی دارند یا نه. اما بررسی دقیق این موضوعات هم کار تخصصی‌ایه هم وقتگیر .

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

به جای اون یه کاری هست که ما می‌تونیم انجام بدیم و از کیفیت آینه‌مون حتی تو خرید آنلاین آینمون مطمئن بشیم و اون خرید کردن از یه جای معتبره. برای مثال همین سایتی که الان داخلش هستیم بر اینکه به قسمت‌های مختلف کشور خود ارسال داره به کشورهای خارجی هم ارسال دارد و درصد رضایتش حسابی بالاست! تازه چون مستقیم از خودت تولیدکننده خرید می‌کنیم هم برای ما مقرون به صرفه‌تره هم می‌تونیم آینه‌مون رو حساب شخصی‌سازی کنیم.

انواع قرارگیری آینه دوطرفه آرایشگاهی

  • آینه دوطرفه آرایشگاهی قدی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی آویزی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی رومیزی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی دیواری

آینه دوطرفه آرایشگاهی قدی

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه‌های قدی فضای بیشتری رو نشون می‌دن و همه دوست دارن در یک آینه قدی خود رو ببینن تا یک آینه رومیزی. برای حمل آسون و جابجایی آینه‌های دوطرفه قدی می‌توان اونا رو چرخ‌دار تولید کرد. این آینه‌های چرخ‌دار دوطرفه به راحتی قابل حمل هستن. بدون هیچ زحمتی به تنهایی اونا رو جابجا کنین. در بین این آینه‌های قدی دوطرفه می‌توان طبقاتی رو تعبیه نمود تا وسایل مورد نیاز کارتون رو در این طبقات بذارین تا دم دستتون باشه.

آینه دوطرفه ارایشگاهی آویز

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه‌های آویز دوطرفه رو با بندهای چرم و یا زنجیر می‌توان تولید کرد. این آینه‌ها اکثراً با فاصله‌ی کمی از میز قرار می‌گیرن. سالن‌های آرایشگاه‌هایی که فضای بزرگی ندارن و می‌خوان از محیط استفاده مفید کنن آینه‌های دوطرفه به اونا کمک می‌کنه. زیرا هم‌زمان دونفر می‌تونن از این آینه استفاده کنن.

روی این آینه‌ها می‌توان درگاه USB نصب نمود و موزیک مورد علاقه رو پخش کرد. با سفارش شما می‌توان صفحه نمایش روی آینه نصب کرد و با بلوتوث گوشی همراه رو نیز وصل کرد و موسیقی که دوست دارین رو پخش کنین.

انواع آینه آرایشگاه چراغ‌دار

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه دوطرفه آرایشگاه هالیوودی

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

اگر شما یک‌ آینه نوری نیاز دارین و کارتون گریم و‌میکاپ هس باید یک آینه هالیوودی داشته باشین. آینه‌ هالیوودی بسیار پرنور هس. یکی از وسایل پرکاربرد اکثر گریمور‌ها آینه چراغ‌دار هس. رنگ نور این لامپ‌ها رو می‌توان آفتابی و مهتابی و حتی یکی درمیان نصب کرد. وقتی به صورت یکی در میان این نورهای آفتابی و مهتابی رو روشن می‌کنیم یک نور با رنگ مناسب و ملایم داریم. آینه‌های هالیوودی رو می‌توان به صورت ریموتی، حسگر، لمسی تولید کرد. با کمک این سه روش درجه نور لامپ‌ها رو کم و زیاد می‌کنیم.

آینه دو طرفه آرایشگاهی‌ بک‌لایت

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه دوطرفه آرایشگاهی بک‌لایت یک آینه محبوب در بین افراد مختلف هست برای بک‌لایت کردن این آینه ابتدا طرح حاشیه‌ی آینه رو به دستگاه سندبلاست می‌دیم دستگاه قسمت‌های مشخص شده رو تراش میدن و جیوه اونو از بین می‌بره قسمتی که جیوه آن پاک‌شده یک شیشه مات هست که از آن نور عبور می‌کنه.

در پشت آینه با استفاده از لامپ‌های نواری ال ای دی کار نور‌ پردازی رو انجام می‌دیم. وقتی که آینه رو به برق متصل می‌کنیم نور اون روشن می‌شه و از قسمتی که آینه رو تراش دادیم نور به سمت رو به رو می‌تابه. زمانی که مشتری برای انجام خدمات آرایشی جلوی آینه می‌شینه نور لامپ‌های ال ای دی به صورت مشتری‌تون می‌تابه و باعث می‌شه شما یک میکاپ زیبا و بی‌نقص داشته باشین.

انواع آینه آرایشگاهی دوطرفه

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی
  • آینه قاب‌دار
  • آینه فریم‌لس (بدون قاب)

آینه دوطرفه آرایشگاهی قاب‌دار

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

همه آینه‌ها رو هم با قاب و هم بدون قاب تولید می‌کنن. برای این آینه‌های دوطرفه قاب های پی وی سی و فلزی می‌توان نصب کرد که زیبایی آینه رو چند برابر می‌کنه. یکی‌از جدیدترین قاب‌ها به صورت فلزی اس. نواری نازک در رنگ هایی که سفارش بدین. رنگ مشکی این قاب ها جلوه خاصی به فضا می‌ده.

برای یک‌ دکوراسیون با سبک روستیک قاب فلزی بسیار گزینه درستی ست. البته قاب‌هایی هستن که به آن‌ها ونیزی گفته می‌شه که از جنس آینه هستن و نقش و نگارهای خاصی دارن و زمان زیادی صرف اونا می‌شه. درادامه مقاله بیشتر درباره قاب‌های ونیزی صحبت می‌کنیم.

انواع آینه قاب‌دار

  • آینه دوطرفه آرایشگاهی ونیزی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی با قاب فلزی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی با قاب چوبی

آینه دوطرفه آرایشگاهی ونیزی

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه‌های ونیزی رو می‌توان به صورت قدی و رومیزی تولید کرد. آینه‌های ونیزی به دلیل طراحی منحصربه‌فرد اونا فضا رو چشمگیر می‌کنن. اگر گوشه‌ای از سالن آرایشگاه خودتون رو نمی‌دونین چه دکوری بزنین یک آینه ونیزی با یک‌ میز کنسول آینه‌ای رو انتخاب کنین که یک دکور لوکس و بی‌نظیر هست.

آینه دوطرفه آرایشگاهی خاص

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی لوگودار
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی رنگی
  • آینه دوطرفه آرایشگاهی بچگانه

آینه دوطرفه آرایشگاه لوگودار

آینه دوطرفه آرایشگاهی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

اگر می‌خواین یک آینه منحصر به فرد و مخصوص خودتون رو داشته باشین ما می‌تونیم به شما کمک کنیم. با دستگاه سندبلاست می‌تونیم‌ لوگوی مخصوص و یا اسم سالن خود رو روی آینه سفارشی شما اجرا کنیم. اگر این آینه لوگو دار دارای نور مخفی LED هم باشه .بسیار خاص و چشمگیر می‌شه و لوگو و اسم برند شما در ذهن مشتری و کسی که ساعتی جلوی آینه بشینه می‌مونه.

آینه دوطرفه آرایشگاهی رنگی

رنگ‌ها به فضای شما جلوه زیبایی می‌ده. شما می‌تونین با کمک رنگ‌ها فضایی دل‌نشین و گرم و صمیمی رو ایجاد کنین. با کمک آینه‌های رنگی دایره شکل و دوطرفه و آویز کردن آن‌ها از سقف می‌توان فضایی رویایی رو ایجاد کرد. این آینه‌ها رو با زنجیرهای طلایی یا نقره‌ای آویزان می‌کنیم.

آینه دوطرفه آرایشگاه کودک

آینه کودک برای آرایشگاه
آینه کودک برای آرایشگاه

در کارگاه آینه ها، آینه‌های دوطرفه مخصوص کودکان نیز تولید می‌شه. می‌توان برای آینه های کودک می‌توان طرح و شکل این آینه‌ها رو به‌صورت خاص برش زد.علاوه بر آن می‌توان عکس و شخصیت کارتونی مورد علاقه مشتری کوچولوی خودتون رو با دستگاه سندبلاست روی آینه اجرا کرد. وقتی نور پشت آینه رو روشن می‌کنین یک جلوه خاص و زیبایی چند برابری به آینه و دکور سالن شما می‌دین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ