انواع آینه رومیزی نوری

انواع آینه رومیزی نوری

آینه‌هایی که در گذشته استفاده میشدن از هیچ تنوعی برخوردار نبودن. و برای همه کاربردها و هر جایی تنها از یک آینه استفاده میشد. اما آینه‌هایی که امروزه معرفی شدن، مزایای قابل‌توجهی رو نسبت به آینه‌های قدیمی دارن. انواع آینه رومیزی نوری از جدیدترین آینه‌هایی هست که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه عملکرد خیلی خوبی رو از خودش نشون میده که باعث شده تا اون آینه‌ها دیگه جایگاه خاصی رو نداشته باشن. و به‌جای اون‌ها اینچنین آینه‌های مدرنی به کار میرن که از هر منظری که نگاه کنیم مزیت‌های فوق‌العاده‌ای رو دارن.

انواع آینه رومیزی نوری
انواع آینه رومیزی نوری

معرفی انواع آینه رومیزی نوری

انواع آینه رومیزی نوری به آینه‌هایی میگن که نورپردازی خودشون رو به‌وسیله چراغ LED ایجاد می‌کنن. چراغ LED که در آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، شکل نواری داره و همینطور با ضخامت کم هستش. چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه و برای آینه نور مخفی و ملایمی رو ایجاد می‌کنه. این نورپردازی اصلی‌ترین مشخصه آینه نوری هستش که باعث شده تا آینهها صد پله ارتقا پیدا کنن و با چیزی که در گذشته بودن، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشن.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه رومیزی گرد

انواع آینه رومیزی نوری موجب شدن تا دید در آینه خیلی بهتر و واضح‌تر انجام بشه. به این دلیل که نور دقیقا روی صورت و چهره می‌افته و دید خیلی بازی رو ایجاد می‌کنه. چراغ برای آینه نوری به‌صورتی به کار میره که بتونه بهترین نوردهی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنه. این نور خیلی یکنواخت و خوب روبه‌رو و اطراف خودش رو روشن می‌کنه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی بهتر در آینه دیده بشین.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه رومیزی نوری

آینه نوری وقتی به‌صورت رومیزی هم مورد استفاده قرار بگیره، مزیت‌های خاص خودش رو داره. این که آینه روی یک میزی قرار بگیره، جلوه خاصی رو ایجاد می‌کنه که می‌تونه به زیبایی فضای خودش هم کمک کنه. و همینطور از خود میز هم میشه برای قرار دادن وسیله‌های اضافی استفاده کرد. و روی خود میز هم یکسری وسیله می‌تونن قرار داده بشن.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه نوردار مدرن

انواع آینه رومیزی نوری چه تاثیری در چیدمان داخلی دارن

آینه‌هایی که امروزه برای کاربردهای مختلف طراحی شدن در کنار کاربرد خیلی خوبی که از خودشون ارائه میدن، از ظاهر جذابی هم برخوردارن. که می‌تونن فضایی که در اون قرار گرفتن رو تحت تاثیر خودشون قرار بدن. چون آینه‌ها یک ابزار خیلی مهمی در طراحی و چیدمان داخلی محسوب میشن که توصیه میشه از آینه‌های مدرن امروزی استفاده بشه که جلوه خیلی بهتری رو دارن.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه بک‌لایت رومیزی

انواع آینه رومیزی نوری هم به‌دلیل داشتن نورپردازی خیلی جذاب خودشون، باعث میشن تا به‌ نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن. آینه‌ها در کل به‌دلیل انعکاس فضا و بازتاب نوری که در اون‌ها رخ میده، موجب میشن تا فضا رو روشن‌تر و بزرگ‌تر جلوه بدن. دلباز نشون دادن فضا از مزایای آینه‌هاست. اما آینه نوری با انتشار نوری که داره، تاثیر بیشتری رو داره.

انواع آینه رومیزی نوری به چه صورتی می‌تونن به کار برن

. آینه نوری می‌تونه خیلی ساده و راحت روی آینه قرار داده بشه. آینه رومیزی نوری یک حالت خیلی ساده که می‌تونه داشته باشه این هست که روی میز با استفاده از یک پایه و یا بدون اون قرار بگیره. در این حالت برای استفاده از آینه می‌تونین جلوی اون بشینین و از آینه استفاده کنین. آینه رومیزی باعث میشه تا هنگام استفاده از آینه بتونین در یک حالت خیلی راحتی قرار بگیرین.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه نوری مدرن

. انواع آینه رومیزی نوری یک حالت دیگه‌ای که می‌تونن قرار بگیرن، به‌صورت یک طرفه هستش. آینه دوطرفه امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو به‌صورت همزمان به شما میده. که یک امکان فوق‌العاده هست که آینه به شما میده. به‌خصوص برای فضاهایی مثل سالن زیبایی این نوع آینه می‌تونه خیلی ایده‌آل باشه. و باعث میشه تا بتونین تعداد مشتری بیشتری رو در یک زمان داشته باشین.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه دوطرفه نوری

انواع آینه رومیزی نوری چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. انواع آینه رومیزی نوری می‌تونه قابلیت تنظیم نور داشته باشه. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، بتونین نور آینه رو به میزان دلخواه خودتون تنظیم کنین. همچنین رنگ نورپردازی آینه هم امکان تغییر داره. مثلا می‌تونین رنگ آبی و مهتابی و آفتابی رو انتخاب کنین. تا خیلی راحت بتونین خودتون تغییر رنگ رو اعمال کنین.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه نوری

. روی صفحه آینه می‌تونین انتخاب کنین که مثلا زمان، دما یا تاریخ نشون داده بشه. که خیلی راحت نیازی به ساعت و … نداشته باشین. و راحت با نگاه کردن به آینه بتونین از اون‌ها اطلاع پیدا کنین.

. امکان اتصال آینه به اینترنت یا بلوتوث وجود داره. در این صورت با اتصال آینه می‌تونین موسیقی و یا ویدئو از طریق آینه پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب که آینه رو نسبت به آینه‌های دیگه خیلی متمایزتر کرده. و باعث شده تا آینه یک وسیله هوشمندی نسبت به چیزی که در گذشته بود، محسوب بشه.

. روی آینه می‌تونه از آینه کوچیکی با قابلیت زوم مثلا 10 یا 5 برابری استفاده بشه. که با استفاده از این آینه کوچیک می‌تونین هر قسمت از صورت خودتون رو از دید نزدیک و با دقت بالایی ببینین.

. روی آینه امکان حکاکی هم وجود داره. هر طرح و یا نوشته‌ای رو می‌تونین روی آینه درخواست بدین تا حکاکی بشه. حکاکی در کنار نورپردازی آینه باعث میشه تا جلوه خیلی زیبایی برای آینه ایجاد بشه.

هرکدوم از قابلیت‌ها رو شما باید خودتون درخواست بدین تا روی آینه اجرا بشه. یعنی همه این موارد روی آینه نصب نیستن و به انتخاب خودتون که هر موردی که مورد نیاز و دلخواهتون بود، روی آینه نصب میشه.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه رومیزی مدرن

انواع آینه رومیزی نوری بیشتر برای چه کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیره

انواع آینه رومیزی نوری برای کاربردهایی مثل میکاپ و آرایش بیشترین استفاده رو می‌تونه داشته باشه. با آینه آرایشی رومیزی شما خیلی راحت‌تر می‌تونین این کارها رو انجام بدین. به این دلیل که خیلی راحت می‌تونین جلوی آینه بشینین و در حالت ریلکسی باشین. همینطور حین میکاپ هم لوازم موردنیازتون رو روی میز و در اختیارتون قرار داشته باشن.

انواع آینه رومیزی نوری
آینه میکاپ نوری

اگر به عنوان میکاپ آراتیست هم بخواین آرایش رو روی صورت کسی انجام بدین، آینه نوری رومیزی خیلی انتخاب خوبی هستش. چون نور دقیقا چهره و صورت رو روشن می‌کنه و شما می‌تونین با دی خوبی که براتون ایجاد شده، یک آرایش خیلی حرفه‌ای رو پیاده کنین. چون بدون وجود نور و نداشتن دید شما نمی‌تونین کار خوبی رو انجام بدین.

انواع آینه رومیزی نوری رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه رومیزی نوری و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین به بهترین شکل تولید میشه. آینه‌های تولیدی این مجموعه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارن. چون آینه‌ها تماما در همین مجموعه و با بهترین تجهیزات و نیروی کار و بهترین مواد اولیه تولید میشن. اما فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها ویژگی‌های محصولات این مجموعه نیستن.

انواع آینه رومیزی نوری
انواع آینه رومیزی نوری

تمام آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. که این ضمانت این اطمینان رو ایجاد می‌کنه تا در صورت بروز هر مشکل یا اتفاقی هم نگران نباشین. می‌تونین با ما تماس بگیرین و خیلی زود رسیدگی صورت بگیره. و شما برای هیچ چیزی نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم ندارین. فقط در صورتی که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، آینه شامل این ضمانت نیست. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره. تا اگر از آینه‌تون رضایت نداشتین بتونین آینه رو مرجوع کنین.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه 09901717305 و 02188068352 هستن. می‌تونین از این طریق با ما در ارتباط باشین و ثبت سفارش و یا هر مشاوره‌ای هم نیاز داشته باشین، همکاران ما پاسخگوی شما هستن. مشاوران ما با تجریه بالایی که در این زمینه دارن می‌تونن بهترین پیشنهادها رو برای شما داشته باشن. تا بتونین خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ