آینه لامپی و هالیوودی

آینه لامپی و هالیوودی

آینه لامپی و هالیوودی از مدرن‌ترین سبک‌های نقش‌های محصولات دکوراتیو هستن. که به اصطلاح به اون آینه گریم لامپی یا آینه تئاتر نیز میگن. در واقع از قدیم تو اتاق گریم از آینه‌های مستطیل شکل ساده ، که دور تا دور اون لامپ وصل میشه. استفاده میشد. این لامپ‌ها نور کافی در اختیار شخص گریمور قرار می‌دادن که به دقت به جزییات کار خودشون بپردازن.

تو مدت کوتاهی این نوع سبک انواع آینه‌های هالیوودی ، جایگاه ویژه‌ی خود رو تو طراحی و دکوراسیون داخلی پیدا کردن و به شدت مورد توجه قرار گرفتن. آینه‌هایی با فرم‌های مستطیل ، مربع یا دایره و بیضی شامل قاب که دور تا دور اون رو لامپ‌های کم مصرف احاطه کردن و جلوه‌ی خیلی خاصی به فضا می‌بخشن.

از موارد استفاده‌ی آینه‌ لامپی و هالیوودی میشه اتاق خواب ، نشیمن ، آرایشگاه‌ها ، فروشگاه‌ها و هر جایی که زیبایی مدنظر هستش نام برد.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

آینه لامپی و هالیوودی چیه؟

امروزه ، این آینه‌ها تو صنعت مد ، خیلی استفاده میشه. و در بین بیشتر مردم باعث معروف شدن هستن. بسیاری ، ایده‌های طراحی جدیدی برای تولید این آینه‌ها دادن. و با اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر ، این آینه‌ها رو خاص‌تر و شکیل‌تر کردن. تو قدیم آینه‌های معروف هالیوودی ، عموما به شکل مستطیل یا مربع بودن. گاه تو قابی چوبی قرار داشتن و در قاب ، لامپ‌هایی پر نور قرار داده شده بود. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش توانایی‌های انسان تو ساخت و تولید ایده‌های جدید و البته سلایق خیلی زیاد و متفاوت ، آینه‌ هالیوودی آرایشگاهی تو اندازه‌ها و اشکال و قابلیت‌های متفاوتی به وجود اومدن.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

موارد استفاده از آینه لامپی و هالیوودی

امروزه این آینه‌ها از دسته آینه‌های مختص گریم و … خارج شده و تقریبا تو تمومی محیط‌های لوکس از اون‌ها استفاده میشه. چون ارزون ، جذاب و شیک هستن. اتفاقا از این آینه‌ها تو محیط آرایشگاه‌ها ، اتاق‌های دختران ، سرویس بهداشتی ، محیط‌های کاری و فضاهای پشتی استریمر‌ها و گیمر‌ها تو دوربین ، بیشتر استفاده میشه.

فراموش نکنین که همیشه برترین ذهن‌ها ، خلاق ترینشون هست. پس اگه هر گونه ایده یا تصویری دلخواه از آینه مورد علاقه خودتون دارین ، حتما اون رو با ما به اشتراک بذارین تا ما اون ایده رو برای شما ، به واقعیت تبدیل کنیم.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

از قابلیت‌هایی که میشه به روی آینه‌های هالیوودی استفاده کرد

قابلیت ساخت و تولید آینه تو اشکال هندسی متفاوت
این قابلیت ساخت آینه تو ابعاد استاندارد و دلخواه
قابلیت استفاده از انواع مختلف لامپ
تغییر تعداد لامپ‌ها و تعیین شدن نور اون‌ها
اضافه کردن گجت‌هایی مثل پنل‌های لمسی برای انجام راحت‌تر دستورات
قابلیت به کار بردن اسپیکر و پخش موزیک حین انجام کار با آینه
حکاکی طرح و تصویر دلخواه یا نام شما به روی کار
و غیره…

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

آینه هالیوودی قدی چیه؟

در میان تموم نوع‌های این آینه ، مواردی نیز بوده که تنها تا گردن یه فرد بالغ رو ، به نمایش می‌ذاره. در صورتی دیگه این آینه‌ها علاوه بر نشون دادن شما عزیزان ، می‌تونن محیط اطرافتون رو بازتاب کنن. به دلیل طول و عرض زیادشون ، محیط بیشتری رو منعکس و زیبایی فوق العاده‌ای رو به اتاق و یا خونه و حتی محل کارتون می‌بخشن.

همون طور که ملاحظه کردین ، آینه‌ قدی هالیوودی دارای مزیت‌های فراوانی هستن که می‌تونه محیط اطراف خود رو ، چندین برابر کنه. ولی فراموش نکنین که فضای زیادی می‌خوان و برای جلوه بیشترشون ، هر جایی نمیشه از اون‌ها استفاده کرد. پس فراموش نکنین قبل از سفارش یا خرید اون ، حتما از وجود یه مکان مناسب تو محل مورد نظرتون ، اطمینان یابین. یا اگه تو محل قرارگیری مناسب این آینه شک دارین ، حتما از یه نصاب حرفه‌‌ای آینه کمک بگیرین. فراموش نکنین که مشاوران سایت آینه ، تو هر زمینه‌ی اختصاصی ، در خدمتتون هستن.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

ویژگی‌های آینه لامپی و هالیوودی تمام قد

از ویژگی‌های آینه لامپی و هالیوودی تمام قد میشه به این اشاره کرد ، که علاوه بر نمایش بهتر لباس‌های تن و توانایی ست کردن راحت‌تر اون‌ها با هم ، بزرگتر و پرنور‌تر نشون دادن اتاق اشاره کرد.

از دیگه ویژگی‌های این آینه قدی هالیوودی میشه گفت که دارای اندازه‌ها و ابعاد متفاوتی هستن. بعضی از این آینه‌ها تو ابعاد کوچک ، بزرگ ، دارای قاب یا کاملا شیشه‌ای و طرح‌های جکاکی شده یا برچسب و … اشاره کرد. حتی شما می‌تونین خلاقیت ایجاد کنید و آینه‌تون رو به صورت افقی به دیوار متصل کنین.

آینه‌های قدی هالیوودی ، عموما تو اشکال مستطیل ، دایره و بیضی می‌سازن. البته ساخت و تولید این آینه‌ها به این اشکال ختم نمیشه. فراموش نکنین که هرگونه شکل یا اندازه غیر معمول و غیر استاندارد ، فضای خاص و محل نصب خود رو داره و نمیشه هر جایی از این اشکال استفاده کرد.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

ساخت یا سفارش آینه لامپی و هالیوودی چگونه هست؟

برای ساخت آینه چراغ‌دار با کیفیت یا آینه‌های هالیوودی بهتره که در ابتدا برای ساخت ابعادی که مد نظر دارین آینه رو تو اون قرار بدین اندازه گیری کنین و به آینه ساز اطلاع بدین. بعد از این که کارهای اولیه لبه آینه با ابزاری ، مانند دیاموند زده شد و فاصله لامپ‌ها تعیین شد برش داده میشه و لامپ‌های مخصوص تو اون قرار می‌گیره.

البته برای خرید آینه هالیوودی شما عزیزان نیز می‌تونین به سراغ فروشگاه‌های آینه برین و از اون درخواست خرید آینه چراغ‌دار کنین و اون‌ها طرح‌های مختلف این نوع آینه رو نشون میدن و شما می‌تونین از بین هر کدوم که می‌خواین انتخاب کنین. در هنگام خرید آینه لامپی می‌تونین از آینه‌های لمسی ، آینه‌های ریموت‌دار یا آینه‌ی که روی خود آینه چراغ نصب شده و یا مدل‌های دیگه هر کدوم که مورد پسندتون هستش خریداری کنین . ولی در نظر بگیرین که قیمت آینه لامپی و هالیوودی برای هر مدل بستگی به نوع چراغ‌ها و ابعاد اون داره.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

قیمت آینه‌های لامپی و هالیوودی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید تو خرید هر کالایی بررسی کرد ، قیمت اون کالا هستش. قیمت آینه‌ها بستگی به موارد و دیزایین‌هایی که برای آینه استفاده میشه ، داره. برای مثال: تو آینه‌های قدی از قاب‌های چوبی با طرح و جنس‌های متفاوت ، حکاکی زیبا و قشنگ به روی آینه ، اندازه آینه و ابعاد اون و موارد مشابه رو تعیین می‌کنین. و از هر کدوم ، با میل خودتون ، سفارش و تحویل می‌گیرین و از اون استفاده کنین.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

سفارش آینه هالیوودی و لامپی

 اگه شما جزء افرادی هستین که می‌خواین برای خونه خودتون با یه طراحی خاص آینه سفارش بدین تا بسازن باید در نظر بگیرین که چه مدل آینه‌ای می‌خواین داشته باشین و فضای خونه شما چگونه هستش. یکی از مدل‌های که می‌تونین سفارش آینه هالیوودی خودتون رو ثبت کنین. آینه‌های فریم لیس و بدون هیچ گونه قابی هستش که در عین حال که ساده و قشنگ و زیبا هستن جلوه زیبایی نیز به خونه شما نیز میده.

برای انتخاب انواع آینه لامپی و هالیوودی با قاب نیز انتخاب‌های خیلی زیادی برای شما وجود داره که می‌تونین از بین انواع مختلف قاب ، قابی متناسب با سلیقه و فضای محیط خودتون انتخاب کنین تا در نهایت آینه مورد نظر علاوه بر رفع نیاز به آینه ، از زیبایی و جذابیت قابل توجهی مطابق خواسته خود برخوردار باشه.

آینه لامپی و هالیوودی
آینه لامپی و هالیوودی

برای بهترین سفارش با ما تماس بگیرین

برای شما که لایق بهترین‌ها هستین شما شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بروزترین‌ها رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه لامپی و هالیوودی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

شرط می‌بندیم که قیمت محصولات ما از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر ولی با کیفیت و عالیست اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی و هالیوودی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ