آینه هالیوودی آرایشگاهی

آینه‌ای که در آرایشگاه استفاده میشه نسبت به آینه‌هایی که در فضاهای دیگه مورد استفاده قرار می‌گیره، اهمیت بالاتری داره. آینه‌های آرایشگاهی از تنوع بالایی هم برخوردارن. و اینطور نیست که مثل گذشته فقط یک آینه ساده و معمولی مورد استفاده قرار بگیره. بلکه آینه‌های جدیدی با قابلیت‌های خیلی عالی معرفی شدن که جایگزین اونا شدن. آینه هالیوودی آرایشگاهی یکی از بهترین انواع آینه آرایشگاه محسوب میشه. به همین دلیل مزایای فوق‌العاده این آینه هست که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. و علاوه بر کاربرد در آرایشگاه در فضاهای دیگه هم خیلی به کار میره.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه هالیوودی آرایشگاهی

آینه هالیوودی آرایشگاهی دقیقا به چه آینه‌ای می‌گن

آینه هالیوودی آرایشگاهی آینه‌ای هست که تعدادی چراغ روی اون قرار داده میشه. این چراغ‌ها با یک فاصله‌ای مشخص روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشه. و این استفاده از چراغ برای آینه باعث میشه تا وقتی جلوی اون قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. بنابراین برای کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، این آینه می‌تونه خیلی مفید عمل کنه. در واقع این آینه به شما به‌عنوان آرایشگر کمک می‌کنه تا وقتی مشتری شما روبه‌روی آینه قرار بگیره، بتونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین. چون نور آینه که باعث واضح‌تر دیده شدن میشه، تمرکز و دقت شما رو بالا می‌بره.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه چراغ‌دار آرایشی

برای آرایشگاه این نور خوب و تصویر واضح خیلی اهمیت داره. نور آینه هم دقیقا برای این منظور طراحی شده که بتونه صورت رو خیلی روشن‌تر نشون بده. چون چراغ‌های دیگه که برای آرایشگاه و سالن به کار میرن تا این فضا رو روشن کنن، هیچ‌وقت نمی‌تونن نوری که آینه منتشر می‌کنه رو داشته باشن.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه هالیوودی میکاپ

تاثیر آینه هالیوودی آرایشگاهی در فضای سالن چیه

آینه هالیوودی آرایشگاهی جدا از این که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشون میده، به‌‌لحاظ زیبایی هم خیلی تاثیر خوبی رو داره. آینه هالیوودی با ظاهر زیبای خودش فضای آرایشگاه رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسونه. درواقع باعث میشه تا محیط و کار شما هم حرفه‌ای به نظر برسه. چون ظاهر و دکوراسیون فضای شما، ویترین کار شماست. و نشون میده که سطح کار شما در چه حدی هستش. پس باید به ظاهر آینه‌ای که استفاده می‌کنین هم به همون اندازه عملکردش توجه کنین.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

اگر نگاهی هم به سالن‌های حرفه‌ای و به‌روز بندازین، خودتون متوجه می‌شین که دیگه اصلا از آینه‌های معمولی و ساده استفاده نمی‌کنن. و به‌جای اون‌ها از آینه‌هایی مثل آینه هالیوودی آرایشگاهی که آینه‌ای مدرن محسوب میشه، استفاده می‌کنن. بنابراین اگر شما هم می‌خواین که حرفه‌ای به نظر برسین، باید ابزار کارتون هم حرفه‌ای باشه. اون هم وسیله مهمی مثل آینه که خیلی در دکوراسیون هر آرایشگاهی تاثیر داره و از اولویت‌ها در این فضا حساب میشه. به همین دلیل خیلی اهمیت داره که چه آینه‌ای در این فضا استفاده می‌کنین.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه هالیوودی سالن آرایش

آینه هالیوودی آرایشگاهی رو به چه صورت‌هایی می‌تونین در سالن به کار ببرین

دیواری

دیواری یکی از رایج‌ترین حالت‌هایی هست که هر آینه‌ای ازجمله آینه هالیوودی آرایشگاهی رو میشه به اون صورت به کار برد. وقتی آینه رو به دیوار نصب می‌کنین، اون رو در ایمن‌ترین حالت خودش قرار می‌دین. چون دیگه امکان برخورد و موارد دیگه اون به‌شدت کاهش پیدا می‌کنه. البته که آینه‌های امروزی که تولید میشن به‌قدری کیفیت‌شون پیشرفت کرده که به‌سادگی براشون اتفاقی نمیفته. با این وجود آینه دیواری در حالت ثابتی قرار می‌گیره.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه دیواری هالیوودی

همچنین برای خیلی از فضاها آینه دیواری توصیه میشه. چون وقتی آینه هالیوودی آرایشگاهی خودتون رو به دیوار نصب می‌کنین دیگه فضای رو اشغال نمی‌کنین. و اینجوری می‌تونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. و فضای شما خیلی بزرگ‌تر و روشن‌تر هم به نظر میرسه. چون بالاخره آینه‌ها به‌صورت کلی باعث روشن‌تر و بزرگ‌تر دیده شدن فضای خودشون میشن. آینه هالیوودی به‌خاطر داشتن روشنایی خودش در این موارد تاثیربیشتری رو هم خواهد داشته و باعث میشه که فضای دلبازی بتونین داشته باشین.

پایه‌دار

آینه هالیوودی آرایشگاهی یک حالت دیگه‌ای که می‌تونه به کار بره، به‌صورت آینه پایه‌داره. وقتی از پایه برای آینه استفاده میشه، آینه در دسته آینه‌های متحرک قرار می‌گیره. در این صورت شما می‌تونین آینه رو خیلی راحت به هر جایی که می‌خواین منتقل کنین. چون گاهیی ممکنه که نیاز باشه تا آینه رو به جای دیگه‌ای جابه‌جا کنین. و یا این که تصمیم دارین تغییر دکوراسیون در سالنتون ایجاد کنین. برای این موارد آینه پایه‌دار خیلی انتخاب مناسب‌تری می‌تونه باشه.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه قدی پایه‌دار

آینه پایه‌دار هم کاربرد و عملکرد خاص خودش رو داره که می‌تونه اتفاقا مفید هم باشه. همچنین زیبایی مخصوص به خودش رو هم داره که می‌تونه در کانون توجه‌ها قرار بگیره. اما در صورتی که می‌خواین حمل آینه خیلی راحت‌تر انجام بشه، این امکان هست تا زیر پایه برای آینه چرخ هم استفاده بشه. در این حالت با استفاده از آینه چرخ‌دار خیلی ساده می‌تونین آینه رو به هر جایی که می‌خواین ببرین. بدون این که هیچ خطری بخواد آینه رو تهدید کنه. یا این که نیاز به صرف انرژی خاصی داشته باشین.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه قدی آرایشگاه

رومیزی

رومیزی هم از حالت‌هایی هست که آینه هالیوودی آرایشگاهی رو میشه مورد استفاده قرار داد. آینه وقتی روی میز قرار می‌گیره، می‌تونه کاربرد خاص خودش رو داشته باشه. در این صورت برای برخی از قسمت‌ها که نیاز به یکسری وسیله هم حین کار هست، آینه رومیزی خیلی ایده‌آله. مثلا برای قسمت میکاپ و آرایش که نیاز به کلی لوازم آرایشی هستش، شما می‌تونین از روی میز برای قرار دادن وسیله‌هاتون استفاده کنین. در این حالت وسیله‌هاتون هم در دسترس کامل شما قرار می‌گیرن.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه هالیوودی رومیزی

آینه هالیوودی در صورت رومیزی بودن، باعث میشه تا از کشوهای میز هم بتونین برای قرار دادن وسیله‌های دیگه‌تون استفاده کنین. تا در کل بتونین فضای منظم و مرتبی رو داشته باشین. و نیازی به کمد یا قفسه‌هایی در قسمت‌های دیگه سالن نباشه. و از فضایی که دارین در این صورت نهایت استفاده رو بتونین ببرین.

آینه هالیوودی آرایشگاهی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه خرید کنین و سفارش بدین

انواع آینه مثل آینه هالیوودی آرایشگاهی در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. هر آینه‌ای که مدنظرتون باشه و فکرش رو بکنین در این مجموعه ساخته میشه. هر آینه‌ای که سفارش بدین رو دقیقا همونطور که خودتون می‌خواین و چه‌بسا بهتر با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. چون صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین کارگاه و با نظارت کامل انجام میشه. تا در نهایت آینه‌ای با استاندارد و کیفیت رو تقدیم شما کنیم.

آینه هالیوودی آرایشگاهی
آینه هالیوودی آرایشگاهی

اما غیر از کیفیت بالا و قیمت مناسب، تمام آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. با این ضمانت دیگه مطمئن هستین که اگر هر اتفاقی حتی سوختن لامپ آینه باشه، بدون این که بخواین هزینه‌ای پرداخت کنین براتون مشکل رو حل می‌کنیم. حتی این امکان رو هم ایجاد کردیم که اگر آینه سفارشی‌تون مورد دلخواهتون نبود، بتونین اون رو مرجوع کنین. البته در صورتی که آینه شکسته بشه یا این که ضربه بخوره، شامل این ضمانت نمیشه. تمام تلاش ما بر این هست که بتونیم بیشترین میزان رضایت مشتریان خودمون رو کسب کنیم.

راه‌های ارتباطی با ما شماره‌های 09901717305 و یا 02188068352 هستش. اگر نیاز به مشاوره یا هر راهنمایی دارین، می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و از مشاوران ما درخواست راهنمایی کنین. اون‌ها هم سعی می‌کنن باتجربه بالایی که در این زمینه دارن، بهترین پیشنهادها رو با توجه به فضا و بودجه‌ای که دارین خواهند داشت. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ