آینه قدی آرایشگاهی

آینه قدی هالیوودی

تو این مطلب قراره در مورد آینه قدی هالیوودی صحبت کنیم .آینه‌ای که امروزه به قدری ترند شده که تو هر محیطی دیده می‌شه و زیبایی و جذابیت خاص خودش رو به نسبت آینه‌های ساده‌ی دیگه داره. با ما همراه باشین تا مطالب جالبی رو از این آینه متوجه بشین.

به طور کلی در گذشته و زمونه‌ی قدیم آینه‌ها به قدری که الان جذاب و منحصر به فرد بودن نبودن و اکثرا برای خرید آینه هیچ راهی جز رفتن به شیشه بری و خرید یه آینه‌ی ساده نداشتی. که همون آینه برای هر محیطی هم استفاده می‌شد و تخصصی نبود .اما به مرور زمان مردم فهمیدن که بهتره برای زیبایی و داشتن دکوری جذاب علاوه بر کاربرد آینه طراحی‌های مختلفی از آینه انجام بدیم.

آینه مزونی هوشمند
آینه قدی هالیوودی برای میکاپ

از این رو شرکت‌های سازنده ، انواع مدل‌های مختلف و گوناگونی رو طراحی کردن و وارد بازار کردن که با استقبال بی نظیری رو به رو شد و باعث شد برای هر محیطی آینه‌ی مخصوص به همون کار تعبیه بشه .برای مثال تو محیطی مثل استخر آینه‌ی ضد بخار تعبیه شد تا با بخار استخر آینه به راحتی قابلیت استفاده داشته باشه.

اما اگه هنوز شما از آینه‌های عهد دقیانوس و قدیمی استفاده می‌کنین و محیط کارتون رو به روز نکردین باید بهتون بگم که سخت در اشتباهین چون با این کار فقط باعث کمتر شدن مشتری و ندادن احساس خوب به طرف مقابل خواهید شد . چون عقل مردم تو این زمونه قبل از هرچی به چشم‌شونه و ما انسان‌هایی هستیم که زیبایی رو دوست داریم.بهتون قول میدم که اگر یه میکاپ آرتیست درجه یک تو محلتون هستین ، با زدن دکوری خاص با آینه‌های خاص‌تر مشتری‌های خودتون رو چندین برابر می‌کنین کافیه امتحان کنین پشیمون نمی‌شین.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی هالیوودی برای میکاپ تخصصی

شما قرار نیست برای خرید آینه مثل قدیما تو کوچه‌ها از این مغازه به اون مغازه دنبال آینه باشین تنها کافیه با یه تماس و فرستادن مدل‌های پیشنهادی ،حتی سخت‌ترین و خارجی‌ترین مدل‌ها و دادن ابعاد کامل شده بعد از چند روز روی دیوار سالن آرایشگاهی‌تون تحویل بگیرین .و با این کار دیگه استرس شکستن آینه در حین جابه‌جایی و شکستن آینه در حین مسیر رو ندارین چون تا موقع نصب آینه تمام مسئولیت آینه با ماست.این مورد برای کسایی که در مورد شهرهای دور هستن صدق می‌کنه و در واقع یه نکته‌ی مثبت تو خرید آینه‌ی شماست .

راستی نکته‌ی بعدی در مورد ضمانت و گارانتی آینه‌اس‌.که شما با خرید انواع آینه نوری آرایشگاه تا یک سال از ضمانت و گارانتی بی قیدوشرط کارگاه آینه ها برخوردارین و هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ی شما به‌وجود اومد به راحتی می‌تونین با گرفتن تماس از همکارای ayneha بخواین به محل گفته شده اعزام بشن‌ و آینه‌ی مورد نظرتون رو بنا به مشکل تعویض و یا تعمیر کنن.

آینه مزونی هوشمند
آینه قدی هالیوودی

آینه قدی هالیوودی می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه که بهتره برای خرید بهتر انواع اون‌هارو بشناسین در ادامه در مورد انواع آینه قدی هالیوودی صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین……

آینه هالیوودی چیست

آینه هالیوودی یا همون آینه گریم که به اصطلاح به اون آینه چراغ‌دار هم می‌گن آینه‌هایی هستن که بسیار محبوب و مورد پسنده گریمور و میکاپ کاران. گریمورها با داشتن همچین آینه‌ای که نور خیلی زیادی داره به راحتی می‌تونن یه میکاپ بی نظیر و بی نقص رو به مشتری ارائه بدن .چون در صورت بروز خطا و ایراد هم به راحتی با داشتن آینه هالیوودی مشکل دیده می‌شه و میکاپ یا گریمور کار در صدد رفع اون برمیاد .

سیستم این آینه‌ چراغ‌دار هم طوری تعبیه شده که دور تا دور آینه لامپ‌هایی به فاصله و اندازه‌های مشخص و معین زده می‌شه که با روشن کردن نور آینه نور قابل ملاحظه‌ای وارد اون محیط می‌شه.بهترین حالت این لامپ‌ها نوع کم مصرف اون هست تا علاوه بر صرفه جویی مصرف برق گرما و حرارت کمتری تولید کنه.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه میکاپ هالیوودی

انواع آینه قدی هالیوودی

  • آینه هالیوودی مدل قاب‌دار
  • آینه قدی هالیوودی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه قدی هالیوودی مدل دو طرفه
  • آینه هالیوودی مدل حکاکی شده

آینه هالیوودی مدل قاب‌دار

انتخاب شما چه آینه هالیوودی باشه چه آینه آویزی و هر نوع آینه‌ی دیگه شما قدرت این رو دارین که انتخاب کنین آینه‌تون با قاب ساخته بشه یا بدون قاب .اما قبل از سفارش بهتره علم اینکه کدوم مدل رو سفارش بدین رو داشته باشین .

برای مثال اگه سبک سلطنتی دارین آینه‌هایی با رنگ طلایی و بژ با مدل‌های سلطنتی انتخاب و گزینه‌ی بهتری برای شماست اما اگر محل کارشما به سبک مدرن چیدمان شده بهترین کار زدن قاب‌های سبک و ساده با رنگ‌های خنثی مثل طوسی و سفیده. حتی می‌تونین از آینه‌های بدون قاب‌ هم استفاده کنین.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی هالیوودی مدل قاب‌دار

گزینه‌ی بعدی که باید به اون توجه بشه جنس قابه.قاب‌ها با توجه به بودجه و سلیقه‌ی شما می‌تونه تو جنس‌های مختلفی از قبیل چوب، فلز ،پی وی سی و یا حتی ام دی اف ساخته بشه که پیشنهاد ما به شما برای انتخاب نوع جنس اینه که با مشاوران ayneha در این باره مشورت بگیرین تا بهترین رو با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ،بودجه و سلیقه‌ی خودتون خریداری کنین.

آینه قدی هالیوودی مدل لمسی یا حسگری

بعد از اینکه مدل خودتون که چه نوع آینه‌ای می‌‌خواین بخرین هالیوودی ،بک‌لایت و…. رو مشخص کردین زمانی که آینه‌ی شما دارای نور باشه باید به گزینه‌ی بعدی که چه طور نور آینه‌ی خودتون رو می‌‌خواین خاموش و روشن کنین فکر کنین .

آینه مزونی هوشمند
آینه قدی هالیوودی مدل لمسی یا حسگری

یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس آینه روی نقطه‌ای که روی آینه تعبیه شده انجام می‌شه.با لمس آینه به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و حتی از شدت نور آینه کم و زیاد کنین و اگر آینه‌ی شما دارای نور چند رنگ است به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی مورد نظرتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

راه‌های ارتباط با کارگاه ayneha

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونه‌تون خارج بشین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون و آینه آرایشی از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ