آینه چراغ‌دار آرایشگاه

آینه چراغ‌دار آرایشگاه

آینه یک وسیله مهم در دنیای امروزی، محسوب می‌شه. آینه یک وسیله با قدمت بالاست که در طی سال‌ها خیلی روی طراحی و کیفیت اون کار شده تا بتونه تنوع و پیشرفت زیادی رو داشته باشه. این آینه در فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی، اهمیتی صدچندان پیدا می‌کنه. از انواع مختلف آینه آرایشگاهی جدید می‌شه به آینه چراغ‌دار آرایشگاه اشاره کرد. این آینه با طراحی خاص خودش تونسته عملکرد خیلی متفاوتی رو از خودش نشون بده و باعث بشه که در روند انجام کارهای زیبایی در سالن زیبایی کمک‌کننده باشه. شماخودتون هم با آشنایی و استفاده از این آینه متوجه می‌شین که چقدر این آینه‌ها خاص و متفاوت هستن و می‌تونن در ارائه خدمات بهتر شما مؤثر باشن.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

اما آینه چراغ‌دار آرایشگاه چه آینه‌‌ای هست

آینه چراغ‌دار آرایشگاه یک آینه مدرن و خاص با امکان نورپردازی فوق‌العاده هست. نورپردازی آینه با استفاده از تعدادی چراغ LED تامین می‌شه. چراغ‌های LED روی صفحه آینه و با رعایت فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. فاصله مشخص برای این هست که وقتی چراغ‌های روی آینه روشن می‌شن، بتونن نوری ایده‌آل و یکدست رو ایجاد کنن. همچنین نوری هم که توسط آینه ایجاد می‌شه نباید هیچ‌گونه سایه‌ای هم داشته باشه تا وقتی که شما جلوی آینه قرار می‌گیرین، با کمک نور چراغ‌های آینه بتونین تصویری واضح و روشن رو از خودتون در آینه مشاهده کنین.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه چراغی

بنابراین آینه چراغ‌دار آرایشگاه با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که داره باعث شده تا اون رو برای استفاده در آرایشگاه مناسب کنه. به این صورت که وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار می‌گیره که شما بخواین خدمات زیبایی رو به مشتری خودتون ارائه بدین، آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه به شما دید بازی رو میده. وقتی هم که شما دید بازی رو روی مشتری‌تون داشته باشین، قطعا عملکرد بهتری رو هم خواهید داشت. این دید باز و روشن به‌قدری اهمیت داره که زمانی که شما دید خوبی روی کارتون نداشته باشین، حتما هم نمی‌تونین کاری حرفه‌ای رو انجام بدین.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه مدرن سالن زیبایی

پس اگر می‌خواین که همونطور که حرفه‌ای و متخصص هستین، کارتون هم حرفه‌ای باشه پس نیاز به همچین آینه‌ای دارین . این آینه به شما کمک می‌کنه تا بهترین خودتون باشین. چون وقتی که تمرکز و دقت کافی روی کار به اندازه کافی نباشه، کاری هم که می‌خواد انجام بگیره به حد کافی خوب نیست. لازمه کار زیبایی داشتن دید کافی برای شماست که به وسیله نور فراهم می‌شه. با این وجود آینه چراغ‌دار که نور خودش رو خیلی دقیق و به درست‌ترین شکل ممکن انتشار میده، انتخابی عالی برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب می‌شه.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه مدرن و خاص چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار آرایشگاه به چه صورت‌هایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره

آینه چراغ‌دار آرایشگاه می‌تونه شکل‌ها و حالت‌های مختلفی رو داشته باشه. مثلا یک حالت برای این آینه به‌صورت آینه دیواری آرایشگاه هست. آینه از گذشته هم به دیوار نصب می‌شده ولی امروزه با وجود آینه‌های مدرن این‌چنینی، آینه دیواری هم شکل مدرن و بروزی رو به خودش گرفته. آینه چراغ‌دار رو خیلی راحت می‌تونین به دیوار نصب کنین که آینه دیواری از مزیت‌های اصلی اون این موضوع هست که چون جای خاصی رو از محیط اشغال نمی‌کنه، موجب می‌شه تا برای هر فضایی به‌خصوص فضاهای کوچیک بهترین انتخاب باشه.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه دیواری گرد بزرگ

یک شکل دیگه برای آینه چراغ‌دار آرایشگاه، به‌صورت رومیزی هست. انواع آینه لامپ‌دار رومیزی هم می‌تونن یک گزینه بسیار مناسب برای هر آرایشگاهی باشن. آینه رومیزی هم مزیت‌های خاص خودش رو داراست. مثل این که شما از میز آینه هم می‌تونین برای قرار دادن وسیله‌های خودتون استفاده کنین. و این موضوع باعث می‌شه تا فضای شما مرتب و منظم هم باشه. همچنین برای کارهایی مثل میکاپ و آرایش هم می‌تونین از روی میز استفاده کنین و وسیله‌های موردنیاز حین کارتون رو روی اون قرار بدین.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه رومیزی آرایشی

آینه چراغ‌دار آرایشگاه یک حالت دیگه برای اون استفاده از پایه هست. آینه پایه‌دار یک مزیت خوب اون این هست که می‌تونین اون رو راحت جابه‌جا کنین. تا در صورتی که نیاز داشتین تا از آینه در جای دیگه‌ای استفاده کنین، این آینه به شما کمک می‌کنه تا اون رو راحت منتقل کنین. گاهی ممکنه که دوست داشته باشین تا تغییری رو در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین. در این صورت هم آینه پایه‌دار به کمک شما میاد تا بتونین تنوعی در فضای خودتون داشته باشین.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه پایه‌دار چراغی

قابلیت‌های کاربردی دیگه برای آینه چراغ‌دار آرایشگاه چیه

آینه چراغ‌دار آرایشگاه یکسری قابلیت‌هایی رو هم به‌طور اضافی روی خودش می‌تونه داشته باشه. قابلیت‌هایی که در این قسمت در مورد اون‌ها صحبت میشه رو شما می‌تونین به‌صورت انتخابی روی آینه خودتون داشته باشین. به این حالت که بین این موارد شما هر موردی که دوست دارین روی آینه نصب بشه رو انتخاب می‌کنین تا ما اون رو اجرا کنیم.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه جدید چراغ‌دار

. آینه چراغ‌دار آرایشگاه روی صفحه خودش می‌تونه یک آینه کوچیکی با قابلیت بزرگنمایی رو داشته باشه. این آینه کوچیک به مشا کمک می‌کنه تا دید نزدیک‌تر و دقیق‌تری براتون ایجاد بشه. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش که شما و مشتری‌تون روی کار تمرکز بیشتری رو خواهید داشت.

. آینه هالیوودی برای آرایشگاه یک قابلیت دیگه اون وصل شدنش به اینترنت یا بلوتوث هست. وقتی آینه وصل می‌شه، این امکان فراهم می‌شه که از آینه موسیقی یا ویدئویی پخش بشه. این یک قابلیت خیلی جذاب برای آینه هست که شما با پخش یک موسیقی خوب در سالن می‌تونین فضای آرامش‌بخشی رو برای افراد حاضر در اونجا فراهم کنین. با این امکان آینه خیلی خاص‌تر هم به نظر می‌رسه.

. نوری که از آینه منتشر می‌شه، امکان یکسری تنظیم‌هایی رو داره. مثل این که می‌تونین میزان نور آینه رو بیشتر یا کمتر کنین یا این که رنگ نور رو تغییر بدین. چون ممکنه گاهی بر اثر تغییر میزان نور طبیعی، شما نیاز داشته باشین که نور متفاوتی رو داشته باشین. در این حالت با این آینه شما می‌تونین نور موردنیاز و دلخواه خودتون رو خیلی ساده تنظیم کنین.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه رومیزی چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار آرایشگاه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع آینه چراغ‌دار آرایشگاه رو در کارگاه تولیدی آینه براتون در کمترین زمان تولید می‌شه. به جز این آینه هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو هم در کمترین زمان تولید می‌کنیم. به شما تضمین می‌دیم که تمام آینه‌های تولیدی این کارگاه از بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد برخوردار هستن. از ساخت تا فروش آینه‌ها توسط خودمون انجام می‌شه. همین موضوع باعث شده تا قیمت آینه‌های این کارگاه بسیار مناسب و معقول نسبت به کیفیت بالای خودشون باشن.

آینه چراغ‌دار آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

به جز مورادی که گفته شد هر آینه‌ای که در این مجموعه تولید میشه، از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت رو شما فقط می‌تونین در این کارگاه داشته باشین. تا بعد از خرید اگر مشکلی هم احیانا بخواد به وجود بیاد، نیازی نباشه تا شما هزینه‌ای رو بپردازین. بلکه شما فقط به ما اطلاع می‌دین و در کمترین زمان رسیدگی صورت می‌گیره. حتی در صورت سوختگی یک لامپ هم اون رو ما تعویض می‌کنیم، بدون این که بخواین هزینه‌ای بدین. فقط در صورتی که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، نمی‌تونین از این ضمانت استفاده کنین.

برای ارتباط با ما با شماره 09357015855 می‌تونین تماس بگیرین. برای سفارش و دریافت مشاوره هم از طریق همین شماره می‌تونین اقدام کنین. اگر هنوز برای انتخاب آینه مردد هستین هم با این شماره تماس بگیرین تا همکاران ما بتونن تجربیات خوب خودشون رو در اختیار شما قرار بدن.  آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ