انواع آینه آرایشی

آینه آویزی آرایشگاه

تو سایت آینه‌ها به بررسی انواع آینه آویزی آرایشگاه و آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه خواهیم پرداخت پس با خوندن این مقاله تا آخر با ما همراه باشین. دکوراسیون آرایشگاه شما عزیزان بیشتر از هر چیز دیگه‌ای بیانگر سبک و هنر شما به عنوان یه آرایشگر هست. استفاده بهینه و متناسب از فضا ، ایجاد ظاهر مناسب و دکوراسیون آرایشگاه شیک به گونه‌ای که در حد بودجه شما باشه ، احتمالا تقاضای رایجی برای صاحبون سالن آرایشی و زیبایی محسوب میشه. طراحی بسیار عالی دکوراسیون سالن آرایشگاه با رعایت اصول اولیه خاصی شروع میشه.

انتخاب شما برای طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاه و فضای داخلی سالن ، نقش به سزایی تو جذب مشتری داره ، چون که صنعت زیبایی و مو ، به خاطر ماهیت خود بیشتر از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می‌گیره. پس جای تعجب نیست اگه صاحبون سالن‌ها وقت و هزینه‌ زیادی رو برای چیدمان و دکوراسیون سالن آرایشی و زیبایی خودشون صرف می‌کنن.

تو این مقاله از سایت آینه‌ها به گردآوری ایده‌هایی برای طراحی و دکوراسیون آرایشگاه و سالن زیبایی پرداختیم تا آرایشگاه شما عزیزان در زمره زیباترین سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌های زنونه و مردونه قرار بگیره. سبک دکوراسیون آرایشگاه شما می‌تونه الهام‌بخش صاحبان این کسب‌وکار باشه و افراد زیادی می‌تونن برای نوسازی و بازسازی سالن‌های آرایش خودشون تو آینده از شما ایده بگیرن.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه آویزی آرایشگاه دکوراتیو

آینه آویزی آرایشگاه دکوراتیو یه آینه آرایشی آویزی با انواع مختلف بند هست که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستش و طراحی مینیمال و ساده داره. به علاوه کیفیت شیشه آینه اون فوق‌العاده بالا بوده و از نوع آینه هالیوودی با کیفیت هست.

از اون جایی که این آینه به سبک کلاسیک و مدرن به شکل تلفیقی تولید شده ، برای تکمیل دکوراسیون داخلی خونه‌ها و آرایشگاه‌ها ، گزینه‌ای خیلی عالی محسوب میشه. رنگ‌های مختلف به کار رفته تو این آینه دکوراتیو و رنگ یراق آلات اون تضمین شده هست.

آینه آویزی آرایشی دکوراتیو رو می‌تونین تو سایزهای مختلف خریداری کنین. البته عمق فریم چوبی تو هر حالت‌های مختلف ، معادل سه سانتی متر قرار داده شده هست.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه آویزی آرایشگاه با قاب چوبی

تو قاب آینه بهتره به چند نکته توجه داشته باشین. نوع و ظاهر قاب باید با چیدمان محیط مطابقت داشته باشه و هنگام انتخاب نوع قاب ، بهتر هستش به نوع دکوراسیون خونه و آرایشگاه نیز توجه داشته باشین. به عنوان نمونه استفاده از قاب‌های چوبی برای سالن‌های آرایشی و خونه‌ها که دکوراسیون کلاسیک و روستیک دارن مناسب‌تر هستش. به جز نوع دکوراسیون ، انتخاب رنگ مناسب نیز اهمیت زیادی به زیبایی بیشتر سالن و خونه میزاره.

در واقع آینه می‌تونه ضرورت هر سالن و خونه‌ای باشه. چرا که افراد در طول روز ، نیاز به تماشای خودشون تو آینه رو حس می‌کنن. به عنوان مثال برای آماده شدن و هنگام بیرون رفتن از خونه بیشتر افراد نیاز به دیدن خودشون تو آینه رو پیدا می‌کنن. البته مهمه که از انواع آینه آرایشی تو محل مناسب و صحیح استفاده بشه. و بهتره آینه به گونه‌ای نصب بشه که تصویر قسمت‌های خصوصی‌تر به روی اون نقش نبنده.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

انواع آینه‌‌های آویزی تزئینی و دکوراتیو

آینه‌های آویزی دکوراتیو انواع خیلی مختلفی دارن که بسته به ذوق و سلیقه‌ی شما عزیزان و همچنین فضایی که قرار هستش مورد استفاده قرار بگیرن ، انتخاب میشن. برای انتخاب آینه هالیوودی برای آرایشگاه باید ابتدا انواع اون رو مورد بررسی قرار بدیم. در ادامه بعضی از مهم‌ترین انواع آینه آویزی آرایشگاه دکوراتیو رو آوردیم. شناخت انواع آینه دکوراتیو می‌تونه به شما تو انتخاب مناسب آینه‌ها کمک کنه.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه کلاسیک

اگه به سبک دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک تو دکوراسیون داخلی علاقه دارین و می‌خواین از این سبک دکوراسیون تو آرایشگاه‌تون استفاده کنین ، بهتره ، قسمتی از سالن رو با انواع آینه‌های آرایشگاه یا آینه‌های دکوراتیو کلاسیک تزئین کنین. این آینه‌ها می‌تونن به قسمت‌هایی از دیوار به جای تابلوهای تزئینی و کاغذ دیواری  و حتی به صورت آینه‌کاری نصب بشن. یا حتی کنار دیوار آویزون بشن.

تو تولید و ساخت آینه دکوراتیو کلاسیک طرح‌های خلاقانه ، جدید و مدرنی به کار رفته که می‌تونه زیبایی محیط رو چندین برابر کنه. علاوه بر این ، این نوع آینه‌های کلاسیک ، شکوه و جلوه خاصی به محیط می‌بخشن.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه فریم‌دار

ساخت آینه‌های فریم‌دار و استفاده از اون‌ها تو طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی یکی از ایده‌های خلاقانه‌ و جالب تو دکوراسیون داخلی به شمار میره. نصب مناسب این نوع آینه‌های فریم‌دار می‌تونه جذابیت باور نکردنی‌ به فضا داخلی بده. به همین دلیل هست که استفاده از این نوع آینه خیلی طرفدار پیدا کرده. آینه آویزی آرایشگاه هم می‍تونه فریم‌دار نیز باشه.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه قدی

یکی از کاربردهای خیلی مهم که برای استفاده از آینه گفتیم بزرگ‌تر نشون دادن فضا هست. آینه قدی به بهترین شکل این کار رو انجام میده و بهترین گزینه برای عمق دادن به فضا داخلی هستش. آینه قدی با قاب‌های بزرگ ، می‌تونه فضای داخلی رو متحول کنه. اگه می‌خواین تو دکوراسیون داخلی آرایشگاه یا منزل‌تون تغییر ایجاد کنین ، بهترین گزینه استفاده از آینه قدی هست. چون آینه قدی کلا محیط رو به زیبایی تغییر میده.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه لوزی

آینه آویزی آرایشگاه دکوراتیو لوزی از محبوب‌ترین انواع آینه‌های دکوراتیو هست. همون‌طور که از اسم این نوع آینه پیداست ، شکل اون به صورت لوزیه. آینه‌های دکوراتیو لوزی می‌تونن تو سالن‌های زیبایی به صورت آویزون به صورت تکی یا چند تکه‌ای مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه گرد

یکی دیگه از آینه‌های پر مصرف آینه آویزی آرایشگاه از نوع آینه دکوراتیو گرد هست. این آینه‌ها به خاطر جذابیت زیادی که دارن مورد استقبال خریداران قرار گرفتن و به جذابیت محیطی که تو اون نصب میشن اضافه میشه. آینه گرد لامپی تو سالن‌های آرایشی به صورت تکی و مجموعه‌ای از آینه‌های گرد مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

مهم‌ترین نکات تو زمون خریدن آینه آویزی آرایشگاه

تا اینجا در مورد انواع آینه آویزی دکوراتیو صحبت کردیم. اگه در مورد خریدن آینه آویزی دقت کافی نداشته باشیم باعث انتخاب اشتباه میشیم. توجه داشته باشین که انتخاب اشتباه تو این زمینه نه تنها به زیبایی محیط کمک نمی‌کنه بلکه باعث ایجاد حس بد و دل‌زدگی تو اون محیط میشه.

معیارهای زیادی هستن که می‌تونن راهنمای خوبی برای انتخاب کردن آینه مناسب باشن. بعضی از مهم‌ترین این معیارها که در مورد هر آینه برای استفاده تو هر فضایی صدق می‌کنه رو به شما عزیزان می‌گیم. که عبارتند از:

اندازه آینه آویزی آرایشگاه
شکل آینه آویزی آرایشگاه
نصب درست آینه آویزی آرایشگاه
قیمت آینه آویزی
آرایشگاه

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

راهنمای انتخاب آینه برای فضاهای مختلف خونه یا سالن

آینه‌ها با شکل‌های مختلفی تو بازار موجود هستن و شما می‌تونین تو هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین از اون‌ها استفاده کنین. انتخاب این نوع وسیله کاملا به سلیقه‌ی شما عزیزان مربوطه و هیچ‌ وقت نمیشه گفت که از این شکل آینه باید تو این فضا استفاده کرد. ولی هنگامی که انتخاب‌های خیلی زیادی پیش روی ما قرار می‌گیره باید از معیارهایی استفاده کنیم تا بهترین انتخاب رو انجام بدیم.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

انتخاب آینه آویزی برای سالن آرایشی

آینه آویزی آرایشگاه تو سالن زیبایی بیشتر از هر کاربرد دیگه‌ای ، یه وسیله‌ی تزئینی و کاری محسوب میشه. پس بهتره از یه آینه پر زرق و برق استفاده کنین. استفاده از آینه‌های نامتعارف و عجیب و غریب یه انتخاب جالب برای تزیین سالن آرایشی به شمار میره. ولی بهترین گزینه برای این فضا استفاده از آینه‌ لامپی و هالیوودی هستش. امروزه آینه‌های هالیوودی یه آینه به روز می‌باشن ولی استفاده از این آینه‌ها سابقه‌ی خیلی طولانی داره.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

آینه آویزی آرایشگاه تو اتاق خواب

تو طراحی دکوراسیون اتاق خواب و بخش آینه کاری ، آینه می‌تونه از لحاظ بصری فضای داخلی رو بزرگ نشون بده یا یه نقطه کانونی خوب و عالی ایجاد کنه. اگه کلوزت روم و اتاق لباس یا کمد دیواری جداگانه ندارین ، آینه تو مستر روم الزامیه. یه آینه تو یه قاب زیبا و قشنگ هر فضای داخلی رو برجسته می‌کنه و می‌تونه به اتاق خواب شما جلوه ویژه‌ای بده.

برای استفاده آینه آویزی آرایشگاه تو اتاق خواب اصل فنگ‌شوی رو فراموش نکنین. برای آینه کاری اتاق خواب به چند نکته مهم دقت کنین ، هرگز سمتی که رو به روی تختخواب قرار داره رو انتخاب نکنین ، چون که خواب شما رو مختل می‌کنه. اگه تو اتاق دو پنجره داره ، فاصله بین دو پنجره برای آویز انواع آینه‌های لاکچری می‌تونه یه ایده دکوراسیون داخلی جذاب و شیک برای اتاق خواب باشه.

آینه آویزی آرایشگاه
بهترین آینه‌های آرایشگاهی

با ما برای بهترین انتخاب‌ها در ارتباط باشین

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی مدرن و جدید تبدیل می‌کنیم ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه آویزی آرایشگاه در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت با جدیدترین و بروزترین محصولات جدید و مدرن ما از قیمت تمومی فروشگاه‌هایی که شناخت دارین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین انواع آینه آویزی آرایشگاه خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ