آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی رومیزی

آینه‌های میکاپ تنوعشون زیاده اما من به شخصه مبتلای آینه آرایشی رومیزی شدم. آخه تو مدلاشو ببین. آهان هنوز نشونت ندادم ، ببین این مدل آینه خودش هم متنوعه و برای محیط‌های مختلفی استفاده میشه ولی نگران نباش باهام بیا بهت میگم کدوم مدل برات مناسب‌تره و از بقیه خفن‌تره.

شانت رو نیار پایین!

آینه آرایشی رومیزی
آینه آرایشی رومیزی

وقتی داری آینه آرایشی رومیزی و سرچ می‌کنی یعنی دنبال یه آینه کاربردی می‌گردی. دنبال یه آینه رو سقف ناکجا آباد نیستی که اصلاً مشخص نشه کیفیت داره یا نداره. آیین آرایشی به خاطر نوع کاربری که داره باید حتماً کاملاً صاف و شفاف باشه ، آینه بی‌کیفیت به مرور زمان کدر میشه و موج داره و می‌تونه نیازت رو برطرف کنه.

اگه این مدل آینه رو برای خونه خودت می‌خوای و می‌خوای تو اتاق خوابت یا توی راهرو ازش استفاده کنی پایین بودن کیفیتش شأن تورو جلوی مهمونات و مهمتر از همه خودت پایین میاره .چرا نباید برای خودت ارزش قائل شی؟ اگه برای آرایشگاه می‌خوای که دیگه بدتر تو که نمی‌خوای مشتری فکر کنه که برف کاریز اهمیت نمیدی و غیر حرفه‌ای هست؟ شایدم فکر کنه چون کارت درست نیست مشتری نداری که بخوای به هوای اون یه آینه باکیفیت بخری.. ولی خب مهمه که بتونی آینه بی‌کیفیتو با کیفیت را تشخیص بدی

کیفیت آینه رو تشخیص میدی؟

آینه آرایشی رومیزی
آینه آرایشی رومیزی

می‌تونم بهت یه سری راه‌های تخصصی یاد بدم که بتونی کیفیت آینه رو تشخیص بدی ، مثلاً باید بررسی کنی ببینی جنس شیشه‌ای که برای تولید اون آینه استفاده شده چیه؟ مثلاً اگر کریستال باشه کیفیت خیلی خیلی بالایی رو داره اما به همون نسبت قیمتش هم بالاتره. اگه کلیر باشه هم قیمت مناسبی داره هم کیفیتش خوبه نیازت رو کاملاً برطرف می‌کنه. بعد از اون باید بری و متریالی که برای آینه‌ای کردن شیشه استفاده کردن رو بررسی کنی و ببینی کیفیتشون چطوره ولی خب همه اینا یه مقدار داستان داره. عزیزم چرا فقط میانبر استفاده نمی‌کنی و از یه جای معتبر خرید نمی‌کنی؟

راستشو بخوام بهت بگم الان بهترین جا وایسادی همین سایتی که داخلشی یه تولید کننده شیشه و آینه است که به خاطر بالا بودن کیفیتش از کشورهای خارجی هم سفارش داره و صادرات می‌کنه. از خفن بودن اینجا فقط همینو بهت بگم که یه سری دستگاه‌هایی که ما توی کارگاهمون برای تولید آینه و شیشه استفاده می‌کنیم هیچ نمونه دیگه‌ای تو کشورمون نداره… تازه مستقیم داری از خود تولید کننده خرید می‌کنی هم قیمت برات مناسب‌تر می‌افته هم می‌تونی آینه رو با هر شکلی که دوست داری سفارش بدی و هر چقدر که دلت می‌خواد تغییرش بدی و شخصی‌سازیش کنی.

شکل‌های مختلف آینه آرایشی رومیزی

  • آینه آرایشی رومیزی گرد یا دایره‌ای
  • آینه آرایشی رومیزی مستطیل شکل

آینه آرایشی رومیزی دایره‌ای

آینه آرایشی رومیزی
آینه آرایشی رومیزی

یکی از بهترین و جذاب‌ترین آینه آرایشی رومیزی‌هایی که من تو زندگیم دیدم ، آینه رومیزی دایره‌ای شکل هست. واقعا به نظرم هیچ مدل دیگه‌ای نمی‌شه مقایسش کرد و از هر مدلی یه سر و گردن بالاتره. بهترین ویژگی که در موردش وجود داره اینه که یه عالمه انرژی مثبت داخل خودش داره و ه خاطر شکل دایره‌ایش با سبک‌های مختلف دکوراسیون هم ست می‌شه.

آینه آرایشی رومیزی
آینه آرایشی رومیزی نیم دایره

الان دیگه خیلی از آینه‌های کوچیک استفاده نمی‌شه و آینه‌های دایره شکلی ابعاد بزرگ جای زیادی رو می‌گیرند. اگه جاش رو داری که بخوای به صورت کامل استفاده کنی که خوش به حالت پیشنهاد من بهت اینه که آینه دایره‌ای شکل قدی بخری و تمام نیازهای خودتو باهاش برطرف کنی اما اگر جات خیلی بزرگ نیست می‌تونی این مدل رو با آینه بیضی شکل یا آینه نیم دایره‌ای که عکسشو برات گذاشتم جایگزین کنی

آینه آرایشی رومیزی مستطیل شکل

آینه آرایشی رومیزی
آینه رومیزی مستطی

آینه‌های مستطیل شکل هم خیلی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند چون انرژی همیشگی بودن رو میدن و ه برای محیط خونه بخوای چه برای آرایشگاه یه حس تعلق خاطر و مثبت داره که استفاده کردن ازش توصیه می‌شه. راستشو بخوای استفاده از مدل ساده این آینه و بدون نور رو توصیه نمی‌کنم چون یه مقداری مدرن نیست و یه کوچولو قدیمی شده. اما اگر که به صورت نوری اون رو تهیه کنی یه آینه کاملاً خفن و جدیده که دکوراسیونت رو می‌تونه از این رو به اون رو کنه. می‌تونی این آینه رو به صورت قدی تهیه کنی و بچسبونی به دیوار پشت میزت هم آینه رومیزی اصطلاحاً هم اینکه نیازت برای آینه قدی رو هم برطرف می‌کنه.

قدر آینه رو بدون!

آینه‌ها یکی از پرکاربردترین و ارزشمند‌ترین لوازمی هستن که تو همه جا قابل استفاده هستن و می‌تونی از اونا بهره‌مند شی. آینه‌ها تو هر مکانی که باشن روشنایی و نور رو به اون محیط هدیه میدن و محیط مورد نظر رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون میدن. آینه آرایش رومیزی هم از این قاعده مستثنی نیست و زیبایی رو به محیطت هدیه میده.

آینه‌ها مثل نهرهای زلالی هستن که زیبایی‌ها و زشتی‌ها رو آشکار می‌کنن و با استفاده از اونا می‌تونی عیب‌ها و زشتی‌ها رو رفع کنی و از زیبایی‌ها لذت ببری. وجود یه آینه آرایش رومیزی به روی میز‌های آرایشی یه امر کاملا طبیعی هست که همه‌ی افراد از اون استفاده می‌کنن. این آینه علاوه بر کاربردهایی که داره ، به زیبایی محیطت نیز کمک می‌کنه.

آینه آرایشی رومیزی
آینه نوری آرایشی

هنگام خرید آینه آرایشی رومیزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • اندازه
  • نور پس زمینه
  • پوشش
  • اثر افزایش
آینه آرایشی رومیزی
آینه هالیوودی آفتابی

انواع آینه آرایشی رومیزی

  • آینه آرایشی دیواری
  • آینه آرایشی چراغ‌دار
  • آینه آرایشی فانتزی
  • آینه آرایشی بزرگ‌نما
  • آینه آرایشی دسته‌دار
  • آینه آرایشی پایه‌دار
  • آینه آرایش رومیزی
آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی دیواری

همون‌طور که گفته شده آینه آرایشی دیواری از اجزای واجب و ضروری اتاق یه خانم هست. و نظم زیادی رو به اتاق خواب میده. البته وجود آینه آرایشی نه تنها برای خانم‌ها بلکه برای آقایون هم خیلی کاربرد داره. آینه دیواری مدرن تو مدل‌های مختلفی تو تولیدات کارگاه ayneha موجود هست که آقایون می‌تونن برای استایل کردن موهاشون و لباساشون و تراشیدن و مرتب کردن ریش و موهاشون ازشون استفاده کنن.

آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی چراغ‌دار

از بهترین گزینه‌ها به عنوان آینه آرایشی رومیزی قطعا آینه هالیوودی یا همون آینه آرایشی چراغ‌دار هست. می‌تونه برای هر محیطی مناسب باشه ، مثل آرایشگاه و اتاق خواب. البته خیلی گزینه مناسبی برای مزون نیستچون آینه چراغ‌دار مزون باید حتما به صورت قدی باشه تا مشتری‌ها بتونن خودشون رو کامل اون تو ببینن و لباسشون رو بررسی کنن. برای آرایشگاه‌ها هم این آینه به عنوان آینه‌ میکاپ بهترین گزینه هستش اما باید دست کم یک آینه قدی هم باشه که زیباجوها ، مخصوصا عروس ها بتونن نتیجه نهایی رو با لباس مجلسیشون چک کنن وببینن همه چیز مورد پسندشون هست یا نه.

آینه‌ها بر اساس نوع طراحی و کاربری‌شون می‌تونن تو مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. حالا اگه برای سوال‌ شده که یه آینه چراغ‌دار آرایشی چیه و چه خصوصیاتی داره ، پاسخ اون خیلی ساده‌ست. آینه‌ای ساده و معمولی رو در نظر بگیر که دور اون تعدادی لامپ نصب شده. ولی امروزه و با توجه به خلاقیت تولیدکنندگان و طراحان انواع آینه‌ها میشه به جرئت گفت که این مدل آینه‌ها دیگه فراتر از یه آینه معمولی با لامپ هستن. آینه آرایشی رومیزی چراغ‌دار رو با عناوین مختلفی مثل آینه آرایشی ، آینه هالیوودی و آینه گریم هم می‌شناسن. واقعیت اینه که به خاطر حرفه‌ای بودنش این مدل آینه رو به عنوان آینه مخصوص میکاپ و گریم میشناسن.

آینه آرایشی رومیزی

آینه آرایشی فانتزی

آینه آرایشی فانتزی نوعی از آینه مدرن آرایشی هست که معمولا خانوم‌ها از اون استفاده می‌کنن. آینه آرایشی رومیزی یکی از متداول‌ترین نوع آینه‌ها هست و طرفداران خیلی زیادی داره. آینه آرایشی فانتزی به آینه‌‌ی کوچکی گفته میشه که معمولا به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیره. البته این آینه‌ها تو اندازه‌های مختلفی ساخته شدن.

آینه آرایشی رومیزی
آینه آرایشی رومیزی فانتزی

نقش آینه تو دکوراسیون محیط‌

آینه‌ها نقش خیلی مهمی تو دکوراسیون ایفا می‌کنن و میشه گفت که یکی از واجب‌ترین و مهم‌ترین لوازمی هستن که تو دکوراسیون منزل از اون‌ها استفاده میشه. استفاده از آینه‌ها از گذشته تا حالا رایج بوده. و فقط شکل ظاهری و نوع اون تغییر کرده. به این صورت که تو گذشته آینه آرایشی رومیزی خیلی ساده‌تر بودن و تنوع خیلی کمتری داشتن ولی امروزه تنوع آینه‌ها خیلی بیشتر از چیزی هست که تصور می‌کنین. آینه‌ها اهمیت خیلی زیادی تو دکوراسیون دارن و معمولا تو همه‌ی دکوراسیون‌ها از اونا استفاده میشه.

 فرقی نداره که آینه از چه نوعی باشه ، آینه آرایشی رومیزی باشه یا آینه قاب‌دار آرایشگاه و … مهم وجود آینه‌ست که علاوه به زیبایی که داره ، خیلی انرژی بخشه و آرامش خاصی رو تو محیط به وجود می‌آره. همون‌طور که می‌دونی توجه به دکوراسیون یکی از مهم‌ترین مواردی هست که باید مورد توجه قرار بگیره و برای داشتن یه دکوراسیون مدرن و زیبا و خاص می‌تونین

بدون شک اولین وسیله‌ای که برای تهیه یه دکوراسیون بی‌نظیر مورد استفاده قرار می‌گیره ، آینه هست. به طور مثال با آینه کاری قسمتی از دیوار منزل‌تون می‌تونین فضایی لوکس داشته باشین که مورد توجه همه قرار بگیره. توجه به این نکته هم حائز اهمیته که آینه‌ها تو فنگ‌شویی تاثیر بسیار زیادی دارن و آینه رو نماد آب می‌دونن که باعث گستردگی ، تازگی و آرامش تو فضای داخلی می‌شه. آینه آرایشی رومیزی هم علاوه بر تاثیرات فوق العاده‌ای که داره ، به شما تو خود‌آرایی کمک می‌کنه و تاثیر خیلی فوق‌العاده‌ای داره.

آینه آرایشی رومیزی

تاثیر خیلی مهم تو خرید آینه

1: آینه به روشن شدن و درخشان شدن همه‌ی لوازم خیلی کمک می‌کنه و با تکثیر نور خورشید و سایر نورها می‌تونه فضایی خاص و نورانی رو ایجاد کنه.
2: آینه همه چیز رو زیباتر و زنده‌تر می‌کنه و به فضای مورد نظر عمق میده و اون رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون می‌ده.
3: بهم ریختگی‌هایی که تو اطراف محیط وجود داره با استفاده از آینه دیگه به چشم نمیاد و فضا رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون میده.

با خرید آینه آرایشی رومیزی یا آینه هالیوودی مهتابی رومیزی از صنایع تولیدات ayneha می‌تونین آینه‌ای لوکس در منزل‌تون داشته باشین و از زیبایی اون لذت ببرین.

آینه آرایشی رومیزی

چگونه آینه آرایشی مناسب انتخاب کنیم؟

شما باید نسبت به نیازی که از آینه آرایشی رومیزی دارین آینه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنین. در صورتی که آینه‌ی با کیفیت و مناسب لازم دارین که اون رو روی میزتون گذاشته و مشغول آرایش بشین باید از آینه آرایشی استفاده کنین که تمام چهره خودتون رو توی اون به واضحی و روشنی ببینین.

آینه آرایشی حتما باید بسیار با کیفیت باشه چون قراره وقت زیادی رو با اون بگذرونین و تمام آرایش‌های رورانه خودتون رو به وسیله اون انجام بدین. در صورت با کیفیت نبودن آینه آرایشی ممکنه آرایش صورت با سلیقه و زیبا از آب در نیاد. البته باید به این نکته خیلی توجه کنین که برای آرایش‌های روزانه بهتره از آینه‌های رومیزی و ایستاده استفاده کنین. چون که به وسیله‌ی آینه‌های کوچک نمی‌شه به راحتی آرایش انجام داد. آینه‌های کوچک تنها موقع‌ای به درد می‌خورن که تو طول روز آرایش خودتون رو چک کنین و ایرادهای اون رو بخواین برطرف کنین.

آینه آرایشی رومیزی

راه‌های ارتباطی با تولیدات ayneha

برای اینکه به راحتی و آسونی خرید خودتون رو انجام بدین ، می‌تونین بدون خارج شدن از خونه‌تون با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه آرایشی رومیزی بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ayneha تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین حضوری آینه آرایشی رومیزی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دقیقا همون کیفیتی که انتظار داشتین و همون قیمتی که اصلا انتظار نداشتین رو با ما برای آینه آرایشی رومیزی در میون بزارین.

آینه رومیزی پینترستی از کجا بخرم؟

از سایت ما 🙂
هر مدلی که دوست داشته باشی رو میتونی عکسش رو برای متخصص‌هامون ارسال کنی و عینش رو تحویل بگیری

آینه آرایشی رومیزی چه تنوع‌هایی داره؟

به اندازه گستره‌ی تخیلت این مدل آینه تنوع داره ، نور نواری و بک لایت و هالیوودی و دفرمه و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ