بهترین آینه تاچ آرایشگاه

بهترین آینه تاچ آرایشگاه

بهترین آینه تاچ آرایشگاه ، آینه‌های نوری هستن. که امروزه سر و صدای زیادی در بین اصناف مزون‌داری ، آرایشگری ، گریموری و حتی منازل ایجاد کردن. با وجود کارایی که این آینه ازش برمیاد حق هم دارن که شیفته‌ی همچین آینه‌ای باشن. همه خاطرشون هست که چند دهه پیش آینه‌ها با چه افتضاحی تصوصر چهره رو منعکس می‌کردن که اگه آینه‌ای باکیفیت مشاهده می‌کردن که خودشون رو در اون زیبا و واقعی ببینن چه قدر ذوق می‌کردن حتی اگه اون آینه تو سرویس‌های بهداشتی حموم و دسشویی بود.

حالا آینه‌ای توسط کمپانی آینه‌ها تولید شده و تو دسترس هست که علاوه بر وضوح تصویر دارای نورپردازی هست. و به صورت لمسی و تاچ براتون کار می‌کنه. دیدت تصویری واضح همراه با روشنایی دلخواه چقدر می‌تونه برای یک آرایشگر حیاتی باشه؟ اصلا ابزار ضروری و جدا نشدنی هر آرایشگاه و سالن زیبایی آینه‌اس. پس باید خیلی در انتخاب اون دقت داشته باشیم چون آینه در نگاه اول با دکوراسیونی که ایجاد می‌کنه باعث تحلیل و قضاوت در مورد کار آرایشگر هم میشه.

شخص مشتری که اولین تجربه گرفتن خدمات رو از شما داره ، با خودش فکر می‌کنه که این فرد با داشتن آینه قدیمی و ساده برای سالنش هنوز در دهه‌های چهل و پنجاه گیر کرده چطور می‌تونه برا من آرایشی مدرن رو انجام بده. حتما آرایشش هم مثل فضای کارش قدیمیه. که البته فکرش بیراه هم نیست. کسی که می‌خواد بهترین باشه باید ابزار کار حرفه‌ای و بروزی داشته باشه. 😉

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه

آرایشگری و هنوز بهترین آینه تاچ آرایشگاه رو نمی‌شناسی؟

اگه هنوز بهترین آینه تاچ آرایشگاه رو نمی‌شناسی و نداریش ، اصلا غصه نخور من اینجام تا تو رو با بهترین‌های تولید شده در زمینه‌ی آینه آشنا کنم تا به هیچ عنوان از رقبا عقب نمونی !!!

در تمام آرایشگاه‌های مدرن و بروز استفاده ازین آینه‌های مدرن تاچ ترند شده که کار گریمور یا آرایشگر رو به سمت روالی آسون و کم‌عیب‌تر پیش برده.خب مگه این آینه چیا داره که انقد در جذب مشتری و کیفیت کارتاثیرگذاره ؟ خب اولین مورد که باید بهش اشاره بشه اینه که کمپانی آینه‌ها در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده کردن که باعث شده تصاویری که در آینه منعکس میشه زیبا و واضح باشن.

نکته دوم ، نورپردازی قوی کار هست. این آینه‌ها دارای آپشن نور و روشنایی هستن . که این امکان رو به شما میده که در هر تایم روز که باشین نور مورد نیاز رو از آینه می‌گیرین و در روشنایی مطلوب آرایش می‌کنین. نورش رو تو تعیین می‌کنی که چه با چه شدت و درجه‌ای بتابه. یه موقع نور ملایم نیاز داری چون سالن‌ات نورگیر هست و روز آفتابی داری و اواسط روز رو داری تجربه می‌کنی.

اما گاهی هم همه چیز برعکسه !!! سالن‌ات نورگیر نیس ، و تایم کاریت به غروب خورده پس نیاز به یک ناجی داری . که آینه تاچ نوری مثل زورو میاد و نجاتت میده😅.

به راحتی درجه نورش رو تنظیم می‌کنی کم و زیاد می‌کنی شدت تابشش رو و کارت رو تو آرامش و راحتی دید ادامه میدی . نگم بهت از زیبایی کار !!! داشتنش مثل خورشیدی هس که تو سالن‌ات طلوع می‌کنه . ابعاد وسیعش تو سالن باعث میشه دکوراسیونی شیک و مدرن رو تجربه کنی که می‌دونی چقدر می‌تونه تو جذب مشتری تاثیرگذار باشه .

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه

بهترین انواع آینه تاچ آرایشگاه

  1. آینه تاچ بک‌لایت
  2. آینه تاچ لامپ‌دار یا هالیوودی
  3. آینه تاچ دیواری
  4. آینه تاچ رومیزی
  5. آینه تاچ چرخ‌دار
  6. آینه تاچ متحرک

بهترین آینه تاچ آرایشگاه از نوع بک‌لایت


آینه بک لایت یا به عبارت دیگر “آینه پشت نور”، یک نوع آینه هست که در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی برای کار با نور مناسب بر روی صورت مشتری استفاده می‌شه. این آینه به شکل مستطیلی و با ابعاد بزرگ‌تر از آینه‌های عادی ساخته می‌شه و در پشت اون نورهای قوی قرار داده می‌شه.

تفاوت آینه بک لایت با آینه‌های معمولی در نوردهی اونه. در این نوع آینه، نور از پشت آینه به روی صورت فرد تابیده می‌شه و باعث ایجاد یک حالت روشنایی و تقویت رنگ واقعی پوست می‌شه. این نور قوی و یکنواخت، اجازه می‌ده تا طرح آرایش بهتر دیده بشه و از خطاهای آرایشی جلوگیری می‌کنه.از دیگر مزایای آینه بک لایت می‌توان به قابلیت تنظیم شدت نور، تغییر طیف رنگی در آینه ، خاموش و روشن شدن با اشاره دست یا با کنترل و … اشاره کرد.

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه بک‌لایت

بهترین آینه تاچ آرایشگاه از نوع لامپ‌دار


آینه لامپ‌دار آرایشگاه، یک نوع آینه اس که در سطح پیرایشگاه‌ و آرایشگاه‌ها برای انجام عملیات آرایش به کار می‌ره. این آینه با داشتن یک چراغ (لامپ) در لبه های خود، به صورت مستقیم نور رو بر روی صورت فرد مقابل معطوف می‌کنه و این امر باعث می‌شه تا جزئیات ریز و درشت به وضوح در تصویر وجود داشته باشن و آرایش شخص به خوبی انجام بشه.

آینه لامپ‌دار آرایشگاه‌ها معمولاً بزرگ و با کیفیت بالا هستن و در مقایسه با آینه‌های معمولی، قیمت بالاتری دارن این آینه‌ها معمولاً از جنس شیشه سکوریت یا شیشه ایمن هستن و با توجه به نیاز پیراشگاه‌ها به نور، معمولاً لامپ‌هایی با روشنایی بالا در اونا استفاده می‌شه.علاوه بر آرایشگاه‌ها، آینه لامپ‌دار به عنوان یک ابزار مفید در بسیاری از محیط‌های دیگه هم استفاده می‌شه، به عنوان مثال در مزون‌ها ، منازل ، سرویس‌های بهداشتی و یا در سالن‌های گریم کاربرد داره.

آینه لامپ‌دار به دلیل داشتن قابلیت نور کامل و بدون سایه، برای افرادی که در زمینه آرایش و پیرایش فعال هستن، یکی از قطعات ضروری در این حرفه به‌شمار میره.

این آینه‌ها بهترین دید رو به شما در زمان اجرای عملیات‌های زیبایی می‌دن و باعث می‌شه تا نتیجه کار انجام شده به صورت دقیق و بی نقصی ارائه بشه. همچنین در صورتی که در زمان آرایش و گریم آینه‌های معمولی انتخاب شما باشن، احساس ناخوشایندی و نارضایتی رو تجربه می‌کنین.

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه لامپ‌دار

بهترین آینه تاچ آرایشگاه از نوع دوطرفه و چرخ‌دار


آینه نوردار دوطرفه با پایه چرخدار یکی از ابزارهای مهم در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی هست. این آینه دو رو به هم متصل شده که باعث میشه در زمان مشتری و آرایشگر صرفه‌جویی بشه. و نیاز نباشه تا کار یک مشتری تموم بشه و کار فرد دیگه شروع بشه. و همزمان امکان آرایش و گریم دو فرد فراهمه.

پایه این آینه نیز با چرخ‌هایی مجهز شده اس که حمل و نقل آسون‌تری رو برای اون فراهم می‌کنه. همچنین با توجه به چرخ‌های قرار گرفته در پایه، آینه به راحتی قابل جابه‌جایی هست و می‌توان اونو به سمتی که نیازهست، حرکت داد.

آینه نوردار دوطرفه با پایه چرخدار دارای چراغ‌های مناسبی هست که برای ایجاد نور مناسب ، آرایشگران می‌تونن از اون برای آرایش استفاده کنن.

بنابراین، قابلیت‌های آینه نوردار دوطرفه با پایه چرخدار شامل ، نمایش تصویر طبیعی، جابجایی آسون، نورپردازی مناسب و دسترسی به زوایای مختلف صورت هست که در عمل آرایشگران، به عنوان ابزاری مهم برای ایجاد آرایش‌های بهتر و جذاب‌تر برای مشتری استفاده می‌کنن.

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه دوطرفه

بهترین آینه تاچ آرایشگاه رو از کجا تهیه کنم

کمپانی آینه‌ها یک انتخاب هوشمندانه برای سفارش بهترین آینه تاچ آرایشگاه هست. که این شرکت دارای یکسری مزایا جهت خرید آینه‌اس که نظیر اونو جایی نمی‌بینی.که به برخی ازین موارد در زیز اشاره میشه

  1. داشتن کیفیت برتر و مناسب برای مصارف آرایشی و صادرات
  2. حمل مطمئن و سالم تا محل موردنظر شما
  3. داشتن ضمانت عودت سه روزه در صورت مغایرت با منظور شما
  4. داشتن گارانتی بی‌قید و شرط یکساله و پشتیبانی رایگان تا دوازده ماه
  5. امکان خرید حضوری و آنلاین

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

بهترین آینه تاچ آرایشگاه
بهترین آینه تاچ آرایشگاه چرخ‌دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ