آینه لامپی برای آرایشگاه

آینه‌هایی که برای آرایشگاه و سالن زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرن، باید از ویژگی‌های بهتری برخوردار باشن. چون آینه مستقیما روی کیفیت کار ارائه شده، تاثیر داره. به همین دلیل اهمیت بالا هم آینه‌های مدرنی معرفی شدن که این آینه‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارن. یکی از این آینه‌ها، آینه لامپی برای آرایشگاه هستش. آینه لامپی به‌خاطر ویژگی و مشخصاتی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. به‌طوری که با اومدن این آینه، دیگه کسی به آینه‌های قدیمی توجه نمی‌کنه و اون‌ها رو به کار نمی‌بره. و به‌جای اون‌ها از این آینه‌ها استفاده می‌کنن که هم خیلی کاربردی‌تر هستن و هم خیلی زیباتر.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه لامپی برای آرایشگاه

معرفی آینه لامپی برای آرایشگاه

آینه لامپی برای آرایشگاه که خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره، آینه‌ای هست که دور تا دور اون تعدادی لامپ قرار داده میشه. این لامپ‌ها روی خود آینه و یا اگر قاب هم برای آینه استفاده بشه، روی قاب تعبیه میشن. باید لامپ‌ها فاصله مشخصی داشته باشن تا بتونن نور یکدست و بدون هیچ سایه‌ای رو تشکیل بدن. البته چیدمان چراغ‌ها روی آینه می‌تونه تا حدی هم طبق سلیقه شما تغییر کنه. تا بتونه آینه‌ای دقیقا مطابق دلخواه شما باشه.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه لامپی آرایشی

آینه لامپی برای آرایشگاه خیلی توصیه میشه، چون این آینه نور رو دقیقا طوری منتشر می‌کنه که وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین بتونین خیلی واضح و روشن در آینه خودتون رو نگاه کنین. همینطور به‌عنوان آرایشگر هم وقتی مشتری شما جلوی آینه می‌نشینه تا کار زیبایی براش انجام بدی، نور آینه خیلی کمک می‌کنه تا بتونین خیلی دقیق‌تر کارتون رو انجام بدین. چون نور خوب برای کارهای آرایشی و زیبایی خیلی فاکتور مهمیه. که آینه لامپی خیلی خوب این نور رو به‌بهترین شکل تامین می‌کنه.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار گریم

چرا آینه لامپی برای آرایشگاه از بهترین انتخاب‌هاست

همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم توضیح داده شد، آینه برای برای آرایشگاه گزینه خیلی مناسبیه. چون دید واضح‌تری رو به آرایشگر میده. و شما به‌عنوان آرایشگر می‌تونین خیلی بادقت‌تر و با تمرکز بیشتری کارتون رو به مشتری ارائه بدین. چون با این آینه اشراف بیشتری براتون ایجاد میشه.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه لامپی رومیزی

اما جدا از مسائل مربوط به عملکرد آینه که خیلی مهمه، بحث زیبایی و ظاهر آینه هم خیلی اهمیت داره. چون آینه نقش خیلی مهمی رو در دکوراسیون و طراحی آرایشگاه داره. همینطور دکوراسیون سالن هم تاثیر مستقیمی می‌تونه روی جذب مشتری داشته باشه. به این دلیل که اولین چیزی که هرکسی رو برای رفتن به جایی و گرفتن خدمات از اون جذب می‌کنه، ظاهر و دکوراسیون هست. در فضایی مثل آرایشگاه هم که کلا خدمات زیبایی و پوستی ارائه میشه، این توجه به دکوراسیون بیشتر خودش رو نشون میده. بنابراین آینه لامپی برای آرایشگاه با توجه به زیبایی خاصی که داره، می‌تونه آرایشگاه رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه گرد لامپی

همچنین وقتی که فضای زیبا و آرامش‌بخشی رو ایجاد می‌کنین، مشتری و کارکنان شما حس بهتی از این فضا می‌گیرن. و مشتری‌ها دوست دارن که باز هم به آرایشگاه شما بیان و از خدماتتون استفاده کنن. کارکنان هم وقتی در فضای زیبایی مشغول به کار باشن، حس بهتری می‌گیرن و می‌تونن خیلی بهتر کارشون رو انجام بدن. و شما هم با استفاده از آینه لامپی برای آرایشگاه، خودتون رو حرفه‌ای‌تر و به‌روزتر نشون میدین. چون دکوراسیونی که برای خودتون ایجاد می‌کنین، نشون‌دهنده این هست که سطح کار شما به چه صورته.

اگر نگاهی هم به آرایشگاه‌های امروزی بندازین، می‌بینین که اون‌ها هم دیگه از آینه‌های معمولی و قدیمی استفاده نمی‌کنن. و به‌جای اون‌ها از همچین آینه‌هایی استفاده می‌کنن که از هیچ منظری قابل مقایسه با آینه‌های دیگه نیستن.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه آرایشی

آینه لامپی برای آرایشگاه چه قابلیت‌های دیگه‌ای داره که بیشتر مورد توجه قرار گرفته

. قابلیت تنظیم نور آینه لامپی برای آرایشگاه یک قابلیتی هست که خیلی مفیده. از این لحاظ که اگر یک زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، بتونین میزان نور آینه رو بیشتر یا کمتر کنین تا به نور موردنیاز و دلخواهتون دست پیدا کنین.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه لامپی قاب‌دار

. آینه لامپی برای آرایشگاه می‌تونه خیلی هوشمندتر هم باشه. به این صورت که اون رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. و مثلا موسیقی یا حتی ویدئو از آینه پخش کنین. این کار جذابیت آینه رو صدچندان می‌کنه و می‌تونه خیلی هم مفید باشه. چون می‌تونین با پخش موسیقی ملایم آرامش بیشتری رو هم در آرایشگاه ایجاد کنین.

. روی صفحه آینه می‌تونه موارد ضروری مثل زمان، دما یا تاریخ هم نمایش داده بشه. تا با نگاه کردن به آینه بتونین از اون‌ها مطلع بشین و شاید دیگه نیازی هم نباشه که ساعت نصب کنین و فضا رو بیشتر شلوغ کنین.

. روی صفحه آینه لامپی برای آرایشگاه از آینه کوچیکی با قابلیت بزرگنمایی میشه استفاده کرد. با استفاده از اون می‌تونین قسمت‌هایی از صورت که می‌خواین رو با دید بازتر و از نمای نزدیک‌تری ببینین. اینطوری دقت کارتون هم بالاتر میره و به‌خصوص برای میکاپ و گریم خیلی خوبه.

این قابلیت‌ها روی آینه به‌طور خودکار نصب نیستن. و برای داشتن اون‌ها خودتون انتخاب می‌کنین که هر موردی که موردنیاز و دلخواهتون هست، روی آینه اجرا بشه.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه گریم لامپی

کارکرد آینه لامپی برای آرایشگاه به چه صورته

آینه لامپی برای آرایشگاه رو برای خاموش و روشن کردن و استفاده از قابلیت‌های اون، می‌تونین یکی از این سه راه رو انتخاب کنین تا آینه‌تون از اون طریق روشن و خاموش بشه. هرکدوم از این کارکردها مزایای مربوط به خودشون رو دارن که بسته به سلیقه و نیازی که دارین، بین اون‌ها انتخاب می‌کنین.

. لمسی که خیلی مشخصه و شما با لمس‌کردن انگشتتون روی صفحه آینه، قسمتی که مشخص شده آینه رو خاموش و روشن می‌کنین.

. حالت دوم نیازی نیست حتی بخواین تا نزدیک آینه برین. در این حالت آینه لامپی برای آرایشگاه رو با استفاده از یک ریموت خاموش و روشن می‌کنین و از قابلیت‌های نصب‌شده روی آینه هم می‌تونین لذت ببرین.

. اما در کارکرد حالت سوم، نیاز به هیچ‌چیزی ندارین و فقط با حرکت دستتون جلوی آینه و با فاصله از اون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه میکاپ

آینه لامپی برای آرایشگاه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه مثل آینه لامپی برای آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. چون تمام مراحل ساخت و تولید آینه‌ها در همین کارگاه و با وسواس خاصی انجام میشه، ما به شما کیفیت رو تضمین می‌کنیم. همچنین برای رفاه حال شما هم سعی کردیم تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسبی عرضه کنیم. تمام تلاش ما بر این است که آینه‌ها رو بتونیم با بلاترین استاندارد و کیفیت تولید کنیم.

آینه لامپی برای آرایشگاه
آینه لامپی برای آرایشگاه

همچنین برای کسب رضایت بیشتر شما مشتریان گرامی، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. با این ضمانت این اطمینان برای شما حاصل میشه که اگر هر اشکالی هم برای آینه به‌وجود بیاد، بدون این که بخواین هزینه‌ای پرداخت کنین براتون برطرف می‌کنیم. ضمانت مرجوعی هم داریم و اگر آینه سفارشی‌تون موردپسندتون نشد، می‌تونین اون رو به ما برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه 09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین تماس بگیرین و سفارش خودتون رو برای آینه موردنظرتون ثبت کنین. همچنین هر سوالی هم که درمورد آینه لامپی برای آرایشگاه داشته باشین، مشاوران ما در خدمت شما هستن تا بتونن به‌بهترین نحو شما رو راهنمایی کنن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ