آینه تاچ نوری

آینه تاچ نوری

آینه تاچ نوری ، از بروزترین آینه‌های سال محسوب می‌شه. که موارد استفاده‌ی اون در آرایشگه‌ها ، مزون‌ها ، بوتیک‌ها و در منازل هست.

در واقع این سبک آینه تحولی در صنعت شیشه و آینه به حساب میاد. چراکه که اصلا با آینه‌های قدیمی و عهد قاجاری قابل مقایسه نیس.زیرا از لحاظ زیبایی و عملکرد روند رو به رشدی رو تجربه کردن. تا بتونن نیازهای بشر امروزی تا حد زیادی پوشش بدن. و همین امر باعث شده تا آینه‌های ساده ، دیگر در اصناف تخصصی آرایش و میکاپ کاربردی نداشته باشن.

آینه تاچ نوری جایگزینی مناسب و به‌حق برای آینه‌های ساده‌اس. این آینه‌ها انواع متنوع و زیبایی دارن که می‌تونن محل کار یا منازل رو از لحاظ ظاهری خیلی ارتقا بدن و از نظر عملکردی هم محبوبیت بالایی دارن.

اگر فردی در حال حاضر بخواد که در مزون و آرایشگاهش از رقبا عقب نمونه این آینه اولین ابزاری هست که باید در اولویت کارش قرار بده. تا وقتی مشتری به محل کار شما رجوع می‌کنه کهنگی و قدمت مدل‌های ابزاری شما تو ذوقش نزنه و مجبور نشه که رقیب رو به شما ترجیح بده.

این امر کاملا طبیعی هست که اشخاص تابع و دنبال‌کننده‌ی بهترین‌ها برای گرفتن خدمات باشن. پس بهتره با انتخابی درست همسو با نیاز مشتری قدم برداریم و باعث ترقی و پیشرفت در روند کاری‌مون بشیم.

آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری
سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ نوری آرایشگاه

آینه تاچ نوری در آرایشگاه ، موجب میشه تا نور دریافتی شما در محیط تقویت بشه. و در روشنایی بیشتر کار میکاپ و آرایش پیش بره. که این امر باعث سهولت در انجام کار شده و تمام ایرادات کار رو در صورت مشتری براتون نمایان می‌کنه. تا آرایشی بی‌عیب و نقصی رو تحویل مشتری بدین.

خاموش و روشن شدن نور آینه با لمس قسمت تاچ آینه یا با بالا و پایین بردن دست و همچنین با استفاده از ریموت امکان‌پذیر هست. اگر دوست دارین که نور بیشتری از آینه دریافت کنین ، شدت نوری رو بالا تنظیم می‌کنین. که باعث دریافت نور قوی‌تری از آینه می‌شین. و اگر تمایل دارین که این نور ملایم باشه و فضای شما روشنایی کافی رو داره ، درجه‌ی شدت نوری رو در آیتم نور ضعیف قرار می‌دین.

نوری که این آینه داره به هیچ عنوان باعث اذیت چشم شما و مشتری نمی‌شه.و جوی دلنشین براتون به وجود میاره. موقع آرایش و پیرایش اکثرا دوست داریم که موسیقی در آرایشگاه پخش بشه. این آینه شما رو از داشتن ابزار و وسیله‌ی جداگانه برای پخش موسیقی بی‌نیاز می‌کنه. زیرا خودش با وصل شدن به بلوتوث گوشی این امکان رو برا شما فراهم می‌کنه.که موسیقی موردپسند خودتون در فضای آرایشگاه پلی بشه.

آینه آرایشگاه تاچ تمام امکانات لازم برای میکاپ و آرایش حرفه‌ای رو به همراه داره.

آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری

آینه تاچ نوری مزون

در مزون نیاز به آینه‌ای داریم که قدی باشه. و کل ظاهر فرد رو در خودش انعکاس بده. آینه تاچ نوری برای مزون رو میشه در حالات و مدل‌های ایستاده و پایه‌دار ، آینه قدی چرخ‌دار ، مدل گنبدی ، مستطیلی و … ثبت سفارش کرد.

کمپانی آینه‌ها بهترین کیفیت و مرغوبیت از آینه رو تولید می‌کنه. و این مزیت رو داره که تمام آینه‌ها این قابلیت رو دارن که در هر مدلی که شما بخواین براتون ساخته و پرداخته می‌شن. اگر فیلمی هالیوودی تماشا می‌کنین که در دکوراسیون فضای فیلم از مدلی از آینه خوش‌تون اومده ، یا در سایتی داخلی و خارجی مطالعه می‌کردین سبکی خاص از آینه مورد پسندتون بود ، یا در ذهن خودتون طرح و رنگ متفاوتی مد نظرتون هست رو برای طراحان این تولیدی تشریح می‌کنین. یا عکس و فایل مورد نظر رو براشون ارسال می‌کنین و بهترین نوع اون آینه رو تحویل می‌گیرین.

این آینه به دلیل مرغوبیت مواد اولیه‌ی مورد استفاده تصویری واضح و شفاف بهتون ارائه میده. که قابل مقایسه با آینه‌های مشابه در تولیدی‌های غیراستاندارد نیس.

آینه تاچ نوری در منازل

آینه تاچ نوری فقط در مزون و آرایشگاه کاربرد نداره . زیبایی که این آینه در منازل ایجاد می‌کنه قابل وصف نیست. این آینه در قسمت‌های مختلف خونه قابل نصب هست.در اتاق خواب روی میز آرایش بسیار کاربردیه. هم از جنبه‌ی ظاهری تاثیر مثبتی تو اتاق‌تون داره و هم به لحاظ کارایی که داره می‌تونه براتون بسیار مفید باشه. و کارتون رو راحت کنه.

در پذیرایی آینه‌کاری با آینه نوری سبکی لوکس و مدرن براتون مهیا می‌کنه. که روشنایی حال پذیرایی و ایجاد حس خوشایند از دیدن دکوراسیون هماهنگ با رنگ آینه می‌تونه بسیار خواستنی باشه.

در سرویس‌های بهداشتی حموم و دسشویی نوع ضدبخار از آینه تاچ نوری مورد توجه قرار گرفته. تا هنگامی که فضای شما رو بخار گرفته این بخار در کارایی آینه خللی وارد نکنه. و آینه شفاف و بدون بخار باقی بمونه. نحوه‌ی کار این آینه بدین صورت هست که المنتی که در آینه وجود داره مانع ایجاد بخار روی سطح آینه می‌شه.

یک آینه نوری بدون بخار می‌تونه تمام اون چیزی باشه که از آینه در سرویس‌های بهداشتی انتظار داریم.

آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری برای اتاق خواب

آینه تاچ نوری چراغ‌دار در مقایسه با آینه بک‌لایت

آینه تاچ نوری رو می‌توان به صورت چراغ‌دار یا بک‌لایت مورد توجه قرار داد. آینه چراغ‌دار همون‌طور که اسمش ما رو برای شناختش راهنمایی می‌کنه ، دارای لامپ و چراغ‌هایی هست. این آینه به آینه هالیوودی نیز معروفه. وجود لامپ‌های led در سطح آینه از مشخصه‌های بارز این آینه‌اس. لامپ‌هایی که نوری عمود با شیئی مقابل خودش داره.

اگر برای آرایش و آرایشگاه آینه لازم داری این آینه تخصصی‌ترین آینه برای آرایشگاهه. نور این آینه رنگ‌های متنوعی داره اما در آرایشگاه نور آفتابی و مهتابی بیشتر کارایی داره. تا رنگی واقعی‌تر از آرایش و میکاپ رو در آینه ببینین.

آینه بک‌لایت با آینه هایوودی از نظر ظاهری یکم تفاوت داره. دیگه در آینه‌ بک‌لایت اثری از لامپ رروی سطح آینه نمی‌بینی. و یک آینه با نورمخفی داری. زیرا لامپ‌های ریسه‌ای که عامل ایجاد نورن مقابل دید نیستن و در پشت آینه قرار دارن.

آینه تاچ نوری بک‌لایت رو با لوگوی خودت از کمپانی آینه‌ها تحویل بگیر . چقدر حرفه‌ای هست که برای کار خودت آرم و لوگوی مخصوص داری. اگه این لوگو رو روی آینه حک کنن حالا یک آینه داری که مخصوص خود خودته. که برای کار و حرفه‌ات هم نوعی تبلیغات محسوب می‌شه.آینه رو روشن می‌کنی و آرم آرایشگاه و مزون‌ات در گوشه‌ی آینه روشن می‌شه. این نشونه تو ذهن مشتری می‌مونه و متوجه میشه که چقدر برای کارت و مشتریات ارزش قائلی.

آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری چراغ‌دار
آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری بک‌لایت

چرا باید آینه تاچ نوری رو از کمپانی آینه‌ها بخرم

اگر دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسبی در درست‌ترین جای ممکنی. تولیدی آینه‌ها کیفیت آینه‌ها رو در اولویت کارش قرار داده. چون از مواد اولیه‌ی اصلی و مرغوب استفاده می‌کنه ، آینه‌های تولید شده شفافیت و وضوح تصویر بالایی دارن. و چون تنها خودش هست که هم تولیدکننده و هم فروشنده هست باعث شده دست واسطه‌ها در این بین کوتاه بشه و آینه با قیمت مناسب‌تری عرضه بشه.

این شرکت برای تمام محصولاتش گارانتی و تضمین یکساله به صورت بی‌قید و شرط داره .هر مسئله‌ای در روند درست کار کردن آینه پیش بیاد تا یکسال از سمت شرکت پشتیبانی رایگان میشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنین.

ضمانت حمل سالم تا محل مورد نظر با شرکته. و اگر در مسیر حمل و جابجایی ایرادی در آینه به‌وجود بیاد مسئولیتش با خود شرکته.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ نوری
آینه تاچ نوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ