انواع آینه گریم و آرایش

انواع آینه گریم و آرایش

امروزه آینه‌ها به‌قدری تنوع پیدا کردن که برای هر کاربردی چندین آینه وجود داره که این آینه‌ها نسبت به آینه‌های قدیمی عملکرد خیلی بهتر و قابل توجهی رو ارائه میدن. انواع آینه گریم و آرایش از دسته آینه‌های مدرن و امروزی هستن که با توجه به نیازهایی که برای آرایش وجود داره، مناسب‌سازی شدن. شما با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین چیزی فراتر از آینه‌های معمولی رو ببینین که باعث میشه تا روند کار شما هم خیلی بهتر پیش بره و انجام بشه. چندین آینه برای گریم و آرایش وجود دارن که در ادامه اون‌ها رو به شما معرفی می‌کنیم.

انواع آینه گریم و میکاپ
آینه گریم مدرن

معرفی انواع آینه گریم و آرایش

آینه نوردار

از انواع آینه گریم و آرایش میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار آینه مدرنی هست که در اون از چراغی به اسم LED استفاده میشه. چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار، شکل و حالتی داره که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. شکل این چراغ نواری هست و ضخامتش هم کمه که می‌تونه خیلی راحت پشت آینه قرار داده بشه. این نوع تعبیه چراغ پشت آینه باعث میشه تا وقتی که چراغ روشن میشه نور ملایم و مخفی رو ایجاد بکنه. این نور ایجاد شده مزایای فوق‌العاده‌ای رو برای آینه فراهم می‌کنه.

انواع آینه گریم و میکاپ
آینه نوردار آرایشی

از مهم‌ترین مزیت‌های آینه نوردار آرایشی این هست که باعث میشه تا وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. درواقع این نور به‌طور یکدست و مطلوبی اطراف خودش رو روشن می‌کنه. چراغ طوری کار گذاشته میشه که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نمی‌کنه. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه نوردار بایستین، کاملا در معرض این نور قرار گرفتین و همین موضوع باعث دید بهتر شما از خودتون در آینه میشه. پس با این وجود این آینه بستر لازم برای گریم و آرایش رو برای شما فراهم می‌کنه تا بتونین آرایشی زیبا و بی‌نقص رو برای خودتون یا دیگری انجام بدین.

انواع آینه گریم و میکاپ
آینه نوردار قدی

آینه لامپ‌دار

انواع آینه گریم و آرایش نوع دیگه‌ای که داره، آینه لامپ‌دار هستش. آینه لامپ‌دار هم از آینه‌های جدیدی محسوب میشه که در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل چراغی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، متفاوت از چراغ آینه نوردار هستش. در آینه لامپ‌دار از تعدادی لامپ استفاده میشه که این لامپ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. چون در اینجا چراغ یک‌تکه نیست، چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. این الزامی که برای فاصله مشخص آینه‌ها وجود داره، باعث شده تا نور آینه بهترین بازدهی رو داشته باشه و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نکنه.

انواع آینه گریم و میکاپ
آینه لامپ‌دار آرایشی

این انواع آینه گریم و آرایش خیلی موثر در انجام این کارها هستن. همین آینه لامپ‌دار نور خودش رو خیلی مطلوب و خوب به اطراف منتشر می‌کنن. بنابراین وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، می‌تونین چهره و صورت خودتون رو با دید بازی ببینین. دید باز روی چهره و پوست در گریم و آرایش خیلی موضوع مهمی هست که باید بهش توجه بشه. به همین دلیل طراحی در این آینه‌های مدرن طوری انجام شده که بتونن نور رو از بهترین جای ممکن انتشار بدن.

اما این انواع آینه گریم و آرایش به چه صورت‌هایی می‌تونن باشن

انواع آینه گریم و آرایش که معرفی شد رو به حالت‌های مختلفی میشه به کار برد. یک حالتی که خیلی آینه‌های آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرن، رومیزی هستش. آینه آرایش رومیزی به این دلیل برای گریم و آرایش خیلی توصیه میشه که وقتی از این آینه استفاده می‌کنین، در حالت راحتی هستین. همینطور لوازم گریم و میکاپ خیلی زیاد هستن و برای دسترسی راحت به اون‌ها حین کار می‌تونین اون‌ها رو روی میز قرار بدین و در این صورت به همین این لوازم هم دسترسی کامل و راحتی خواهید داشت.

انواع آینه گریم و آرایش
آینه گریم رومیزی

اما یک حالت خیلی جدید که میشه این انواع آینه گریم و آرایش رو به کار برد، به‌صورت دوطرفه هستش. آینه میکاپ دوطرفه به این صورته که شما همزمان می‌تونین از هر دو سمت اون استفاده کنین. بنابراین با وجود آینه دوطرفه شما یک آینه‌ای رو دارین که می‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه. بنابراین برای خیلی از فضاها مثل آرایشگاه که نیاز به چندین آینه وجود داره، آینه دوطرفه می‌تونه از بهترین گزینه‌ها باشه. چون باعث صرفه‌جویس و بهره‌مندی از فضای موجود هم میشه.

انواع آینه گریم و آرایش
آینه گریم دوطرفه

اما یک حالت دیگه‌ای که هر آینه‌ای رو از جمله انواع آینه گریم و آرایش میشه به کار برد، به‌صورت دیواریه. آینه دیواری هم از ویژگی‌های مثبت مخصوص به خودش برخورداره. آینه وقتی به دیوار نصب میشه دیگه فضایی رو از محیط اشغال نمی‌کنه. بنابراین برای فضاهای کوچیک خیلی توصیه میشه. همچنین آینه در حالت ثابتی قرار هم قرار می‌گیره.

انواع آینه گریم و آرایش
آینه دیواری آرایشی

این انواع آینه گریم و آرایش چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرن

وقتی حرف از آرایش و گریم اون هم به‌طور تخصصی میشه، اولین جایی که به ذهن می‌رسه آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. بنابراین باید آینه هم که از ابزار ضروری و مهم برای آرایش محسوب میشه، از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشه. انواع آینه نوردار و لامپ‌دار که می‌تونن به هر شکل و حالتی تولید بشن و از تنوع خیلی بالایی برخوردار هستن، گزینه‌ ایده‌آلی برای آرایشگاه محسوب میشن. وقتی مشتری شما جلوی این آینه قرار بگیره تا بخواین آرایش و گریمی مورد دلخواه رو روی صورت مشتری انجام بدین، این آینه‌ها به شما کمک می‌کنن تا بتونین با دید خوبی که دارین اشراف بیشتری هم روی کارتون داشته باشین.

انواع آینه گریم و میکاپ
آینه آرایشگاهی مدرن

در هر خونه‌ای هم نیاز به یکی از این انواع آینه گریم و آرایش حس میشه. چون خیلی از اوقات خانم‌ها برای برخی از آرایش‌ها نیازی نمی‌بینن که به آرایشگاه مراجعه کنن. مثل آرایش‌های روزانه‌ای که انجام میدن یا حتی برخی از مراسم‌ها. اما وجود چنین آینه‌هایی که از خودشون نور منتشر می‌کنن به شما کمک می‌کنه تا خودتون بتونین آرایشگر خودتون باشین و آرایشی حرفه‌ای و تمیز رو برای خودتون انجام بدین.

انواع آینه گریم و میکاپ

همچنین این آینه‌ها با ظاهر خاص و جذاب خودشون باعث میشن تا فضای شما هم خیلی شیک و مدرن به نظر برسن. چون آینه در هر فضایی از عناصر مهمی در چیدمان و دکوراسیون داخلی محسوب میشه. بنابراین باید به ظاهر آینه هم به ادازه عملکردی که داره توجه بشه. انواع آینه گریم و آرایش امروزی که وجود دارن، از لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی محسوب میشن که باعث میشن تا فضای شما مدرن و لوکس دیده بشه.

انواع آینه گریم و آرایش رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه گریم و آرایش طبق دلخواه شما و دقیقا مطابق درخواست شما تولید و عرضه میشه. تمام آینه‌ها از بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها برخوردارن و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. همچنین آینه‌های تولید این مجموعه نسبت به کیفیت بالای خودشون از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. به این دلیل که شما برای خرید آینه‌های ما با هیچ واسطه‌ای در ارتباط نیستین و مستقیما از خود مجموعه خرید می‌کنین.

انواع آینه گریم و آرایش
آینه گریم و آرایشی

اما موردی که باعث شده تا کارگاه تولیدی آینه از بقیه رقبای خودش متمایز بشه، در نظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. این ضمانت به این صورته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه‌ها به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما نیست. فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی انجام بشه. مثلا اگر حتی لامپ آینه هم بسوزه ما این لامپ رو رایگان تعویض می‌کنیم. اما مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون شامل این ضمانت نمیشه. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا اگر آینه چیزی که شما می‌خواستین نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای سفارش انواع آینه گریم و آرایش یا هر نوع آینه‌ دیگه‌ای با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 می‌تونین تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ