آینه نوردار ارزون قیمت

آینه نوردار ارزون قیمت

تزیین خونه یا محل کار با آینه نوردار ارزون قیمت ولی با بهترین کیفیت تو دکوراسیون ، بیش از ایجاد فضایی برای بررسی سبک و ظاهر ، مزایای خیل زیادی داره. علاوه بر این ، آینه نوردار درخشندگی ایجاد می‌کنه ، نور طبیعی رو افزایش میده و خونه رو بزرگ‌تر نشون میده. یکی از ساده‌ترین ایده‌های دکوراسیون ، اضافه کردن آینه نوردار آرایشی به اتاق‌های خونه هست که می‌تونه تاثیر فوق العاده‌ای تو ظاهر فضا داشته باشه. با این حال ، این تنها زمانی صادق هست که یاد بگیریم از آینه نوردار تو فضای مناسب استفاده کنیم ، همچنین وزن و طراحی مناسب رو برای اون انتخاب کنیم.

از نظر کارایی میشه از آینه نوردار دیواری برای افزایش نور طبیعی و بزرگتر نشون دادن فضا استفاده کرد. اگه اتاق نشیمن کوچکی دارین ، یه آینه بزرگ رو بالای شومینه یا دیوار اصلی نصب کنین یکی از طراحان برجسته دکوراسیون داخلی میگه برای به حداکثر رسوندن نور ، آینه‌ها رو تو مکانی قرار بدین که نور طبیعی می‌تابه. با این کار نور رو به فضاهای تاریک منعکس می‌کنه و فضای کلی تو طول روز روشن‌تر میشه.

آینه نوردار ارزون قیمت
آینه‌های نوردار ارزون قیمت با بهترین کیفیت

انواع آینه‌

حالا که تقریبا به دید خوبی نسبت به کاربرد آینه نوردار ارزون قیمت ولی با بهترین کیفیت در طراحی داخلی رسیدین ، بهتر هست با انواع آینه نوردار در سبک‌های جدید هم بیشتر آشنا بشین که عبارتند از:

آینه نوردار ارزون قیمت
آینه‌های نوردار ارزون قیمت با بهترین کیفیت

آینه پتینه یا کهنه‌کاری‌شده

آینه‌های پتینه شده که با نام کهنه‌کاری هم شناخته میشن ، همون آینه‌هایی هستن که دارای طرح و رنگ هستن و شمایلی قدیمی مثل زنگار روی برخی از اون‌ها وجود داره. طراحی و ساخت این آینه‌ها دقت و زمان خیلی زیادی می‌طلبه و می‌تونه با دکوراسیون داخلی مکانی که در نظر دارین ، خیلی جذاب و هماهنگ باشه. البته برای کسانی که برای استفاده از آینه نوردار ارزون قیمت به دنبال نور و درخشش خیلی زیاد هستن چندان گزینه مناسبی نیستش.

آینه ونیزی

آینه‌های ونیزی ، آینه‌های دست‌سازی هستن که اصالت ساختشون به ونیز ایتالیا باز می‌گرده. این آینه‌های زیبا و محکم تو ابعاد مختلفی تولید و ساخته میشن و برای دکوراسیون اتاق پذیرایی کاربرد دارن. کیفیت ساخت و تولید این آینه‌ها از زمان‌های قدیم خیلی بالا بوده و تو اون‌ها از گرد طلا هم استفاده میشده. آینه‌های ونیزی دارای برش‌ها و ریزه‌کاری‌های فراوانی تو ناحیه قاب هستن و اگه از مدل‌های تجملاتی یا به قول امروزی‌ها لاکچری خوشتون میاد ، با خرید یه عدد آینه ونیزی یا یه آینه نوردار ارزون قیمت کاملا راضی و خوشحال خواهید شد.

آینه نوردار ارزون قیمت دکوراتیو با بهترین کیفیت

آینه نوردار ارزون قیمت دکوراتیو از جمله عناصر جدیدی هستن که به طراحی و دکوراسیون منزل اضافه شدن. این آینه‌ها که با هدف تزئين تولید میشن ، تو شکل‌های هندسی متفاوتی به بازار عرضه میشن. مثلا شکل‌های هندسی مثلثی ، ۶ ضلعی و تموم شکل‌های هندسی که سابق بر اینها تو ساخت و تولید آینه مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.

این آینه‌ها تو قالب یه مجموعه برای قرار گرفتن روی دیوارهای مختلف سالن‌های گوناگون یا اتاق پذیرایی کاربرد دارن. منظور از مجموعه اینه که مثلا یه آینه دکوراتیو هندسی می‌تونه از چند قطعه آینه با شکل‌های هندسی گوناگونی که مکمل هم هستن ، ساخته و تولید بشه. آینه‌های دکوراتیو ، دنیای جدیدی تو طراحی و دکوراسیون به وجود آوردن و از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستن.

آینه‌های رزینی

رزین ماده‌ای هست که هم به صورت مصنوعی و هم طبیعی تو صنایع مختلف و هنرهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیره. رزین‌های مصنوعی پلی‌استری برای ساخت مجسمه و قاب آینه به کار برده میشن. رزین رو میشه به شکل قاب‌های متنوعی درآوردش و با اون قاب آینه‌های قشنگ و زیبایی ساخت. تنوع آینه‌های رزینی هم زیاده و شکل‌ها و ابعاد مختلفی از اونها رو میشه طراحی و تولید کرد.

آینه‌های سنتی ایرانی

آینه‌های سنتی ایرانی هم به شدت جذاب و جالب هستن و برای افراد باسلیقه‌ای که ارزش کار دست رو به خوبی درک می‌کنن ، این نوع آینه‌ها بهترین گزینه ممکن هستن. قاب آینه‌های منبت‌کاری شده چوبی ، قاب‌های مسی یا قاب‌هایی که از تکه‌های کاشی درست میشه از ایده‌آل‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای هماهنگی با دکوراسیونی سنتی هستن. فکرش رو بکنین یه آینه قجری با اون دنیای بی‌نظیر رنگ و نقش چقدر تو دکوراسیون منزلتون خوش خواهد درخشید.

آینه نوردار ارزون قیمت تو اتاق خواب و کار

  • کاربرد آینه نوردار ارزون قیمت تو کمد : آینه‌ها فضا رو بزرگ‌تر می‌کنن پس اگر روی درب کمد داخل اتاقتون از آینه نوردار قیمت مناسب با کیفیت عالی استفاده کنین یا به جای شیشه تو ساخت کتابخونه و کمد از آینه نوردار استفاده کنین ، فضا بزرگ‌تر خواهد شد.
  • آینه نوردار ارزون قیمت تو فضاهای باریک و محدود : اگه میون تخت و کمد یا بخشی از دیوار ، مکانی کوچک وجود داره هم می‌تونین از آینه‌های نوردار باریک برای روشن‌تر کردن فضا استفاده کنین.
آینه نوردار ارزون قیمت
آینه‌های نوردار ارزون قیمت با بهترین کیفیت

آینه نوردار ارزون قیمت تو اتاق نشیمن و راهرو

از یه آینه نوردار بزرگ و قدی برای قرار دادن پشت مبل‌های اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده کنین و اندازه هال و نشیمن خودتون رو تقریبا دو برابر اندازه واقعیش کنین. آینه نوردار ارزون قیمت اما دارای کیفیت بالا تو راهرو یا راه‌پله هم می‌تونه فضا رو بزرگ ، شیک ، نورانی و دلربا کنه. برای سایر بخش‌های خونه مثل دست‌شویی و حموم هم میشه از آینه‌هایی با طرح‌های مختلف مثل : کمدهای آینه‌ای و آینه کاری جدید در کنار کاشی‌ها استفاده کرد.

استفاده از آینه نوردار تو مکان‌هایی که می‌خواین مطالعه کنین یا تمرکز بالایی داشته باشین ، اصلا توصیه نمیشه چون جلب حواستون به این شئ درخشان می‌تونه شما رو بازیگوش و بی‌توجه کنه. استفاده از هر نوع آینه‌ای در بالای تخت خواب هم تو فنگ‌شویی توصیه میشه ولی یادتون باشه برای نصبش تموم جوانب احتیاط رو رعایت کنین که خطری تهدیدتون نکنه.

آینه نوردار ارزون قیمت
آینه‌های نوردار ارزون قیمت با بهترین کیفیت

سبک سالن آرایشی با آینه نوردار ارزون قیمت ولی با کیفیت

وقتی مشتری‌ها وارد سالن آرایشی شما میشن ، دکور آرایشگاهیتون شناسندن شما به مشتریان خواهد بود. بنابراین ، می‌تونین آینه‌هایی رو انتخاب کنین که احساس خوبی برای مشتری‌ها ایجاد کنن. به فضایی که می‌خواین داشته باشین فکر کنین. اگه مدرن هستش ، قاب‌های ساده‌ای رو برای آینه‌های هندسی در نظر بگیرین. اگه جذابیت رو دوست دارین ، میتونین آینه سالن خودتون رو جذاب و شیک تزئین کنین.

اگه آینه نوردار ارزون قیمتی رو انتخاب می‌کنین ، در نظر داشته باشین که با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده باشه. آینه می‌تونه باعث رونق تجارت یا نام تجاری شما نیز بشه.

آینه نوردار ارزون قیمت
آینه‌های نوردار ارزون قیمت با بهترین کیفیت

برای ثبت بروزترین سفارشات خود با تولیدات آینه تماس بگیرین

سفارش از سایت ‌آینه‌ها خریدت رو به تجربه‌ای بسیار عالی و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌ها رو تنها با سایت آینه‌ها تجربه کنین. خریداران عزیز می‌تونن با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه نوردار ارزون قیمت ولی با بهترین کیفیت در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

کیفیتی که انتظارش رو داری با قیمتی که انتظارش رو نداری ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه آینه نوردار ارزون قیمت با عالی‌ترین کیفیت خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ