آینه نوردار در سبک های جدید

آینه نوردار در سبک های جدید

آینه‌ها تو هر مکانی کاربردهای زیادی دارن. انعکاس نور و تصویر و بزرگ‌کردن فضاها کاریهست که این آینه نوری با تضمین کیفیت رو دوست‌داشتنی می‌کنه. قبل از اون که به سراغ استفاده از آینه‌های نوری تو دکوراسیون داخلی برین ، خوب هست که توصیه‌هایی رو از سایت آینه‌ها بشنوین و اگه دوست داشتین ، اون‌ها رو به کار بگیرین. آینه نوردار در سبک های جدید با انعکاس نور ، بزرگ‌تر نشون دادن فضا و پوشوندن بعضی عیب‌های محیط می‌تونن تو هر مکانی جادو کنن. باور ندارین؟ پس تا انتهای این مقاله از سایت آینه‌ها رو همراهی کنین.

فرقی نمی‌کنه مبتدی باشین یا حسابی از طراحی داخلی و دکوراسیون منزل سر در بیاورین ، در هر حال اگه از شما بپرسن که یکی از مهم‌ترین وسایل یا ابزار برای طراحی داخلی یه دفتر کار ، منزل ، سالن آرایشی یا ورزشی و … چیه ، احتمالا خیلی تند ، سریع و زود می‌گین : آینه هستش.

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

چرا آینه‌‌ها تو دکوراسیون داخلی و طراحی این‌قدر مهمن

از دو نقطه نظر میشه به استفاده از انواع آینه‌ها تو طراحی داخلی نگاه کرد. اول اینکه آینه‌ها ، اشیای جذاب و درخشانی هستن که محیط رو زیبا و شیک می‌کنن و دیگه اینکه با توجه به ویژگی‌های فیزیکی موجود تو اونها می‌تونن روی اندازه فضاها اثرات مثبتی بذارن.

پس اگه می‌خواین به فضایی که در اختیار دارین ، بُعد اضافه کنین ، برخی از رنگ‌های محیط رو درخشان‌تر تو فضا منعکس کنین ، محیط رو بزرگ‌تر نشون بدین و … حتما به استفاده از یه آینه نوردار در سبک های جدید و همچنین آینه نوردار قیمت مناسب تو طراحی داخلی فکر کنین.

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

نقش آینه نوردار در سبک های جدید تو طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

عمق دادن به فضا با آینه نوردار در سبک های جدید

این روزها که بیشتر تو مکان‌ها و فضاهای تنگ و تاریکی به نام آپارتمان زندگی می‌کنیم ، عنصری تو طراحی داخلی که فضا رو روشن‌تر و بزرگ‌تر کنه ، بیشتر از هر زمان دیگه‌ای اهمیت پیدا می‌کنه. آینه از دیرباز و دوران قدیم مورد توجه معماران قرار داشته ، آینه نوردار لاکچری مزون علاوه بر زیبایی و نوری که به محیط تقدیم می‌کنه ، تو عمق بخشیدن به هر مکان یا اتاقی اثری غیرقابل انکار داره.

وجود آینه نوردار در سبک های جدید تو اتاق پذیرایی ، اتاق خواب ، راهروها یا هر فضای دیگه‌ای می‌تونه به فضا بُعد بده. واضح هستش وقتی آینه رو روی دیوار یکی از بخش‌های نام برده از منزل یا دفتر کار و … قرار بدین ، تو ظاهر ، فضا رو دو برابر خواهید کرد. انعکاس تصاویر رو به رو تو آینه نوردار ، می‌تونه آپارتمان نقلی و کوچکتون رو حسابی دلباز و شیک کنه. حالا وقتشه که به سراغ کاربرد بعدی آینه نوردار بریم.

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

پوشاندن عیب‌های محیط با آینه نوردار در سبک های جدید

یکی دیگه از کاربردهای آینه نوردار در سبک های جدید تو طراحی فضا اینه که می‌تونه بعضی از نواقص و ایرادات محیط رو پوشش بده. برای مثال فرض کنین مجبور هستین ، بخشی از فضای پذیرایی یا نشیمن آپارتمان خودتون رو به خاطر کم بودن فضای تو دسترس به کمد تبدیل کنین.

وجود کمد تو پذیرایی و نشیمن ، یا یه انباری که تو باریک اون رو به فضای مشرف به پذیرایی و نشیمن باز میشه تا حدی از زیبایی و یکدستی فضا کم می‌کنه. تو این مواقع با در نظر گرفتن در آینه‌ای یا به عبارت دیگه اتصال آینه نوردار روی در کمد و انباری می‌تونین هم فضا رو بزرگ‌تر نشون بدین و هم کمد و انباری و … رو از دید پنهون کنین.

یا اگه بخشی از خونه بدون پنجره و نور باشه ، وجود آینه نوردار آرایشی در سبک‌های جدید می‌تونه تا حد زیادی از تاریکی فضا کم کنه. برای مثال فرض کنین که اتاث خواب خونه‌تون بدون پنجره‌ای بزرگ و مناسب باشه ، در این صورت با به کار بردن این وسیله نوری تو طراحی اتاق خواب می‌تونین تا حدی کمبود نور رو تو این مکان جبران کنین.

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

آینه نوردار در سبک های جدید حس‌های متعددی رو تو فضا پراکنده می‌کنه

آینه نوردار در سبک های جدید می‌تونه به ایجاد حس و حالی متنوع تو محیط کمک کنه. مثلا تو باشگاه‌های ورزشی وجود اون می‌تونه به افراد کمک کنه تا حرکات خودشون رو اصلاح کرده و ضمنا با شور و نشاط بیشتری تمرین کنن. هیجان دیدن تصویر متحرک خود در حین انجام ورزش ، حس جذابی هستش.

تو فروشگاه‌های بزرگ هم آینه‌های نوردار کارکردی مشابه باشگاه‌های ورزشی دارن. وقتی به محیطی وارد میشین که روی دیوارهای استراتژیک اون {همون دیوارهای بزرگی که بیشتر از نقاط دیگه توی چشم هستن و جلب نظر می‌کنن} آینه‌ای قدی و بزرگ نصبه ، حس و حال شکوه و هیجان خاصی به شما دوستان عزیز دست خواهد داد.

تو این روزها ، دنیای مُد و طراحی چه تو زمینه لباس و پوشاک و چه تو زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون دروازه‌های خیلی جدید و نوینی رو به روی خود گشوده هست. به عبارت بهتر ، دیگر محدودیت‌ها و قوانین خاصی تو طراحی وجود نداره. تعصبات قدیمی کاملا کنار گذاشته شدن و طراحان دریافتن که دنیای خلاقیت بی‌نهایت هستش.

یکی از این ایده‌ها ، استفاده از آینه‌های تو سبک‌های جدید تو باغچه منازل هست. فکرش رو بکنین که با وجود آینه تو بخشی از باغچه کوچک خود چقدر اون رو جذاب‌تر و بزرگ‌تر نشون خواهید داد. به نظر ایده فوق‌العاده‌ای هست. نه؟

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

از آینه نوردار در سبک های جدید تو چه مکان‌هایی استفاده کنیم

همون‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد دیگر محدودیتی تو استفاده از آینه نوردار در سبک های جدید تو طراحی داخلی وجود نداره. شما بزرگواران می‌تونین از این وسیله تو نقاط مختلف هر محیطی استفاده کنین.

شاید درباره فنگ‌شویی چیزهایی شنیده باشین. {فنگ شویی} از جمله باورها و رسوم اهالی شرق آسیا هست و بر قرار دادن هر وسیله تو جای خود ، تو منزل و محیط کار تاکید داره و هدف از اون انتقال و وارد کردن انرژی‌های خوب و مفید به محیط هست.

حالا چه به فنگ‌شویی اعتقاد داشته باشین یا خیر ، استفاده از ایده‌های اون می‌تونه ، خونه ، دفتر کار یا سالن کارتون رو به محیطی جذاب و شیک تبدیل کنه. فنگ‌شویی میگه که آینه نماد عنصر آب تو منزل هست و می‌تونه تو نقاط مختلفی از محیط قرار بگیره.

آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

استفاده از آینه نوردار در سبک های جدید تو اتاق پذیرایی

تو بخش‌های مختلف اتاق پذیرایی میشه از آینه نوردار در سبک های جدید استفاده کرد که عبارتند از :

  • استفاده از آینه نوردار با میز کنسول: میزهای کنسول از جنس‌های مختلف چوب ، رزین و … ساخته و تولید میشن. ترکیب آینه‌ای متناسب با جنس میزتون می‌تونه بخش‌هایی از منزل رو که نمی‌دونین با اون چه کنین به خوبی پر کنه.
  • استفاده از آینه در سبک‌های جدید بین دو پنجره: بین دو پنجره منزلتون یه آینه نوردار با ابعادی مشابه قرار بدین. این ایده خلاقانه باعث میشه تا تو نگاه اول ، بیننده احساس کنه که یه پنجره دیگه هم تو منزلتون وجود داره و علاوه بر نوری که منعکس میشه به دل‌باز شدن فضا و بزرگ‌تر نشون داده شدن اون هم کمک میشه.
  • استفاده از آینه‌ها پشت میز غذاخوری: قرار دادن یه آینه بزرگ روی دیواری که میز غذاخوری‌تون رو در کنار اون قرار دادین ، ایده خیلی خوبی برای باشکوه‌تر و جذاب کردن فضاست.
  • استفاده از آینه نوری بالای شومینه: بالای شومینه خودتون رو با وجود یه آینه نوری به نقطه‌ای دیدنی تو محیط تبدیل کنین.
  • استفاده از آینه روی شِلف‌ها {طاقچه‌ها}: شلف‌ها یا همون تاقچه خودمون که این روزها از جنس‌های مختلفی مثل چوب هم به فروش می‌رسه ، تزئینی زیبا و قشنگ برای قرار دادن انواع مجسمه‌ها ، قاب‌ها و … هست. با گذاشتن یه آینه زیبا روی تاقچه یا شلف هم می‌تونین به دکوراسیونی زیبا و ظریف دست پیدا کنین. البته یادتون باشه که برای تاقچه و شلف باید از آینه‌های کوچک و متوسط استفاده کنین.
  • آینه داخل کتابخونه: اگه از اون دسته دوستان کتاب‌خوانی هستین که تو اتاق پذیرایی‌تون یه عدد کتابخونه خودنمایی می‌کنه ، براتون ایده منحصر بفردی داریم ، با قرار دادن یه آینه نوردار گرد ، مربع یا هر شکل دیگه‌ای تو قفسه وسطی کتابخونه می‌تونین به فضا عمق و زیبایی خاصی بدین.
  • ترکیب آینه و قاب: قرار دادن دو قاب هم شکل تو طرفین یه آینه هم تقارن زیبایی به فضا میده. کلا استفاده از اون در کنار قاب‌های متعدد هم می‌تونه یکی از دیوارها رو به تابلویی دیدنی تبدیل کنه. مثلا دیوار کوب‌های بشقابی گرد رو با آینه‌ای گرد که ابعادی بزرگ‌تر از اون‌ها داره در کنار هم به دیوار نصب کنین. نتیجه چشم‌نوازی حاصل میشه. شک نکنین!
آینه نوردار در سبک های جدید
استفاده از بهترین و بروزترین آینه نوردار در سبک های جدید

برای ثبت بروزترین سفارشات با سایت آینه‌ها در ارتباط باشین

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو با سایت آینه‌ها تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه نوردار در سبک های جدید در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه نوردار در سبک های جدید خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ