آینه لمسی مستطیلی نوری

آینه نوری با تضمین کیفیت

امروزه دیگه آینه‌های قدیمی و ساده استفاده خاصی ندارن. و آینه‌های جدیدی معرفی شدن که اون‌ها رو نمیشه از هر نظر با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد. چون آینه‌های جدید قابلیت‌هایی دارن که باعث شده تا عملکرد خیلی بهتری داشته باشن. یکی از این آینه‌ها که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم آینه نوری با تضمین کیفیت هست که از زیباترین آینه‌هایی هست که می‌تونه استفاده‌های خیلی مختلفی داشته باشه. این آینه عملکرد فوق‌العاده‌ای رو به‌عنوان آینه داره. و همینطور ظاهر شکیل‌تر اون باعث شده تا وقتی در فضایی قرار می‌گیره، خیلی زیباتر به نظر برسه. و باعث بشه که فضای شما تغییر اساسی داشته باشه و مدرن جلوه کنه.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری با تضمین کیفیت

آینه نوری با تضمین کیفیت در کارگاه تولیدی آینه

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه نوری با تضمین کیفیت و قیمت تولید میشه. تمام سفارشات در کمترین زمان ممکن تولید و آماده ارسال میشن. امکان خصوصی‌سازی هم وجود داره. و شما می‌تونین هر آینه‌ای که دوست دارین رو سفارش بدین و دقیقا آینه‌ای مطابق خواسته خودتون و حتی بهتر داشته باشین. اما سفارش آینه به کارگاه تولیدی ما مزایایی رو به دنبال خودش داره که هیچ جای دیگه‌ای نمی‌تونین اون رو پیدا کنین. مثل گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط که روی تمام آینه‌ها وجود دارن.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری آرایشی

شما با خرید آینه از این مجموعه نگران هیچ‌چیزی نیستین. چون اگر احیانا هر مشکلی هم به‌وجود بیاد، خیلی سریع بدون دریافت هیچ هزینه‌ای پشتیبانی و رفع میشه. به‌عنوان مثال اگر در طول این یکسال لمس آیه کار نکرد، ما براتون رایگان حل می‌کنیم. البته که کیفیت کارهای ما به‌قدری بالاست که به‌سادگی دچار مشکل نمیشه. ولی برای ضمانت و اطمینان بیشتر شما عزیزان این شرایط رو در نظر گرفتیم تا با خیال راحت ثبت سفارش کنین. اما مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن شامل این ضمانت بدون قید و شرط نیستن. این امکان رو هم برای شما در نظر گرفتیم که اگر از آینه‌تون رضایت نداشتین بتونین مرجوعش کنین.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری سالن زیبایی

برای سفارش و دریافت پاسخ هر سوالی که میخواین با شماره 09901717305 و یا 02188068352 تماس بگیرین. حتی اگر دقیقا نمی‌دونین که چه آینه‌ای برای شما مناسب‌تره، همکاران ما با تجربه‌ای که دارن سعی میکنن تا بهترین پیشنهادات رو برای شما با توجه به فضا و بودجه‌تون داشته باشن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان،بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

معرفی آینه نوری با تضمین کیفیت

آینه نوری با تضمین کیفیت که در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه، در اون از چراغ LED استفاده میشه. این چراغ یک‌تکه هست و شکل نواری داره و همینطور ضخامتش هم کم هست که پشت آینه قرار داده میشه. کاربرد این چراغ پشت اینه باعث میشه تا نور دور تا دور آینه رو بگیره. نوری که برای آینه نوری ایجاد میشه، حالت مخفی و خیلی ملایمی داره. این نور خیلی کمک میکنه تا وقتی شما روبه‌روی آینه بایستین، بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر ببینین. به همین دلیل که آینه نورمخفی داره و از پشت تابیده میشه به آینه نوری، آینه بک لایت هم گفته میشه.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه بک لایت

دید و روشنایی که آینه نوری ایجاد میکنه رو هیچ‌وقت ابزار روشنایی دیگه مثل لامپ‌ها و لوسترها نمی‌تونن ایجاد کنن. چون طراحی که برای آینه نوری انجام شده طوری هست که بتونه نور رو بدون هیچ سایه‌ای با بهترین عملکرد داشته باشه تا بتونه تصویر خیلی واضح و روشنی رو در خودش ایجاد کنه. بنابراین برای خیلی از کاربردها و فضاهایی که آینه در اون نقش خیلی مهمی رو داره، بهترین انتخاب هست.

تاثیر آینه نوری در دکوراسیون

جدا از عملکرد خیلی خوبی که آینه نوری در کاربرد و استفاده داره، خیلی می‌تونه در دکوراسیون هم نقش داشته باشه. آینه نوری با تضمین کیفیت که ساخته میشه، نور خیلی مطلوب و زیبای اون باعث جلوه بهتر آینه هم میشه. و می‌تونه آینه رو به‌عنوان نقطه کانونی در فضای خودش جلوه بده. بنابراین شما فقط با این آینه هم می‌تونین فضای خودتون رو خیلی تغییر بدین و زیباتر کنین.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری گرد

امروزه دکوراسیون و طراحی خیلی اهمیت بالایی پیدا کرده. و همه افراد به زیبایی فضای زندگی خودشون خیلی اهمیت میدن. که یک فضا شیک و آرامش‌بخش رو بتونن داشته باشن. البته این زیبایی دکوراسیون فقط محدود به خونه‌ها نیست. و برای محل‌کار و فضاهای عمومی‌تر هم هست. چون یکی از فاکتورهایی که باعث میشه تا آدم‌ها یک‌جایی رو برای گرفتن خدمات انتخاب کنن، ظاهر اونجاست. پس شما اگر می‌خواین که بتونین این فضای جذاب رو انتخاب کنین، مطمئن باشین که آینه نوری انتخاب فوق‌العاده‌ای هست.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری آفتابی

آینه نوری با تضمین کیفیت در چه فضاهایی کاربرد داره

خونه

آینه در هر خونه‌ای کاربرد داره و می‌تونه از وسیله‌های ضروری در هر خونه‌ای هم محسوب بشه. پس چی بهتر از آینه نوری با تضمین کیفیت که مزایا و قابلیت‌های اون قابل مقایسه با آینه‌‌های دیگه نیست. اما در خونه هم این آینه می‌تونه در پذیرایی استفاده بشه. و باعث بشه که فضای شما خیلی شیک‌تر و بزرگ‌تر نشون داده بشه. چون آینه نوری روشنایی که داره و همچنین انعکاس محیط اطراف در اون، باعث همین بزرگنمایی و روشنایی بیشتر میشه. الان همه دوست دارن تا خونه‌شون دلبازتر دیده بشه. که یک ویژگی مثبت دیگه برای آینه نوری هستش.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری قدی

آینه نوری برای اتاق‌خواب هم خیلی انتخاب خوبیه. در اتاق معمولا از آینه آرایشی استفاده میشه که این آینه خیلی می‌تونه مفید باشه. همچنین در سرویس‌بهداشتی و حمام هم که آینه به کار برده میشه، آینه نوری مناسب‌ترین آینه هستش. چون دیگه اهمیت این‌ بخش‌ها هم از قسمت‌های دیگه کمتر نیست. و افراد به فضای سرویس بهداشتی و حمام هم اهمیت میدن تا زیبا و شیک به نظر برسه.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری سرویس بهداشتی

آرایشگاه

اهمیت آینه در فضایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی چندین برابر میشه. درواقع این آینه هست که به آرایشگاه معنا میده و میشه اسم اون رو آرایشگاه گذاشت. این آینه‌ای که در آرایشگاه استفاده میشه باید از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار باشه تا بتونه تصویر خیلی خوبی بده. علاوه بر این زیبایی آینه هم خیلی مهم‌تره. چون آینه نقش خیلی پررنگی رو در دکوراسیون آرایشگاه داره و تقریبا از اون در بیشتر بخش‌ها استفاده میشه. پس قطعا برای همچین فضایی هم پیشنهاد ما آینه نوری با تضمین کیفیت هست. که از هر جهت انتخاب مناسبی محسوب میشه.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری آرایشگاهی

اما مهم‌ترین عاملی که باعث میشه تا آینه نوری مخصوص آرایشگاه باشه، همین نورپردازی اونه که به کمک شما به‌عنوان آرایشگر میاد تا بتونه تسلط شما رو بالاتر ببره. چون مشتری که در برابر آینه می‌شینه، شما با استفاده از این آینه بهتر می‌تونین ببینین و اشراف بیشتری دارین. خود مشتری هم با این آینه وقتی بهتر ببینه در نهایت هم رضایت بیشتری براش ایجاد میشه. و در کل وقتی فضای شما شیک باشه، مشتری شما هم دید بهتری رو نسبت به شما و کارتون داره. و درواقع فضای آرایشگاه شما می‌تونه در ذهنیت مخاطب شما تاثیر داره.

مزون

مزون مورد بعدی هست که می‌تونه برای آینه نوری با تضمین کیفیت خیلی مناسب باشه. آینه‌‌ای که برای مزون استفاده میشه باید از هر جهت از کیفیت بالایی برخوردار باشه. به این دلیل که آدم‌ها در مزون و فروشگاه وقتی لباسی رو می‌پوشن می‌خوان که بتونن خودشون رو خیلی خوب و روشن در آینه ببینن. بنابراین برای این فضا هم آینه نوری با تضمین کیفیت که تولید میشه، توصیه میشه.

آینه نوری با تضمین کیفیت
آینه نوری مزون

آینه نوری مخصوص مزون دید بهتری رو برای مشتری شما ایجاد میکنه. پس می‌تونه در تصمیم‌گیری راحت‌تر هم تاثیرگذار باشه. همچنین آینه نوری جلوه مزون و لباس‌ها رو هم خیلی بهتر و بیشتر میکنه تا زیباتر به نظر برسن. همونطور که خودتون هم می‌بینین دیگه آینه‌هایی با سبک قدیمی خیلی ازشون استفاده نمیشه. و شما هم به‌عنوان کسی که مزون یا آرایشگاه و یا هرچیزی داره که میخواد حرفه‌ای و بروز نشون داده بشه، این آینه قطعا موثره. چون انتخاب حرفه‌ای‌ها قطعا آینه نوری هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ