آینه نوری مخصوص آرایشگاه

آینه نوری مخصوص آرایشگاه

آینه یک ابزار خیلی مهمی در دنیای امروزی محسوب میشه. اما در برخی از فضاها و کاربردها اهمیت اون دوچندان میشه. مثل سالن زیبایی و آرایشگاه که بدون آینه نمیشه اسم اونجا رو آرایشگاه گذاشت. اما این آینه آرایشگاه انواع مختلفی داره. که آینه نوری مخصوص آرایشگاه یکی از بهترین انواع آینه‌هاست. چون این آینه کاربرد خیلی خوبی رو در آرایشگاه داره و می‌تونه به بهتر شدن روند کار کمک کنه. علاوه بر این زیبایی آینه نوری سالن آرایش به حدی هست که می‌تونه فضای سالن رو خیلی تغییر بده. و زیباتر از چیزی که هست نشون بده.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری مخصوص آرایشگاه

آینه نوری مخصوص آرایشگاه به چه آینه‌ای میگن

آینه نوری مخصوص آرایشگاه آینه‌ای هست که در اون از چراغ LED استفاده میشه. این چراغ نواری شکله و ضخامت کمی داره و پشت آینه قرار داده میشه. به همین دلیل آینه نور مخفی ایجاد میکنه که خیلی جلوه زیبایی رو داره. همینطور آینه نوری به اسم دیگه‌ای هم شناخته میشه که آینه بک لایت هست. نوری که دور تا دور آینه ایجاد میشه کمک میکنه تا جلو و اطراف آینه خیلی خوب روشن بشه.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه بک لایت آرایشگاه

با این نور پس وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو خیلی واضح در آینه ببینین. بنابراین به‌عنوان آرایشگر هم وقتی مشتری شما مقابل آینه قرار بگیره، نور آینه به شما کمک میکنه تا بتونین صورتش رو خیلی روشن ببینین. پس حین کار هم این دید بهتر، دقت شما رو بالاتر میبره. تا در نهایت هم بتونین کار تمیز و بی نقصی رو ارائه بدین.

تاثیر آینه نوری مخصوص آرایشگاه چیه

برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، حتما نور کافی و این که نور در جای درستی باشه الزامیه. تا بتونه با دید خیلی بازتری که ایجاد میکنه به بهتر شدن روند کار کمک کنه. که آینه نوری مخصوص آرایشگاه، چراغ طوری در اون به کار برده میشه که این نور رو به بهترین حالت خودش تامین میکنه. و با این آینه جلوی اون خیلی خوب و بدون این که بخواد سایه‌ای تشکیل بشه، روشن میشه. پس خیلی در روند کار می‌تونه تاثیر مثبتی بذاره.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری گرد

همچنین این آینه از زیبایی خیلی خاصی برخورداره که اصلا نمیشه اون رو با آینه‌های ساده و یا قدیمی مقایسه کرد. چون وقتی این آینه‌های در سالن قرار می‌گیرن، باعث میشن تا دکوراسیون اون خیلی تغییر کنه و زیباتر بشه. بالاخره در دنیایی که امروز زندگی می‌کنیم، طراحی و دکوراسیون از موضوع‌های مهمی هستن که حتی می‌تونه عاملی برای جذب مشتری به فضایی باشه تا بیان و خدمات اون رو امتحان کنن. تا در صورت رضایت باز هم مراجعه داشته باشن و یا این که به دیگران هم معرفی کنن.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری قدی

پس شما به‌عنوان کسی که سالن داره و خدمات زیبایی رو به دیگران ارائه میده، باید به این موضوعات هم خیلی دقت کنه. تا بتونه به ایجاد ذهنیت خوب در مشتریان خودش هم کمک شایانی رو بکنه. چون داشتن فضای زیبا می‌تونه در حس خوب افراد هم تاثیر خودش رو بذاره. در آرایشگاه هم که آینه شاید بیشترین تاثیر رو بتونه روی دکوراسیون اون داشته باشه، که با این وجود آینه نوری مخصوص آرایشگاه خیلی پیشنهاد میشه که از هر نظر انتخاب ایده‌آلی هست.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

آینه نوری مخصوص آرایشگاه درسته که مشخصه اصلی اون داشتن نورپردازیه که خیلی هم مهم هستش، اما غیر از این مورد آینه نوری می‌تونه یکسری قابلیت‌هایی هم داشته باشه که خیای منحصربه‌فرده. و باعث شده تا تمایز ویژه‌ای رو از خیلی از آینه‌ها داشته باشه.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاهی

. نور همونطور که گفته شد فاکتور مهمی در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. اما این نور باید درست و به میزان کافی باشه تا بتونه اثربخشی بیشتری داشته باشه. که آینه نوری این قابلیت رو داراست که بتونین نور اون رو کم یا زیاد کنین تا بتونین به نور دلخواه خودتون دست پیدا کنین.

. رنگ نورپردازی آینه نوری مخصوص آرایشگاه هم می‌تونه تغییر پیدا کنه. یعنی هر زمان که دوست داشته باشین می‌تونین رنگ نور رو عوض کنین. اما حین انجام کار بهتره که رنگ‌های آفتابی و مهتابی باشن که شبیه نور طبیعی هستن و می‌تونن دید بهتری رو برای شما ایجاد کنن. و همینطور سازگاری بالایی هم با چشم دارن.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری آرایشگاهی

. آینه نوری رو می‌تونین به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین تا از این طریق از آینه پخش موسیقی داشته باشین. و با این کار آرامش بیشتری رو به فضای خودتون ببخشین. چون یک موزیک ملایم می‌تونه فضای آروم‌تری رو ایجاد کنه تا کارکنان و مشتری‌ها هم حس خوبی از بودن در این فضا داشته باشن.

. برای خاص‌تر و زیباتر کردن آینه نوری مخصوص آرایشگاه می‌تونین درخواست بدین تا روی آینه حکاکی هم انجام بشه. برای حکاکی اسم آرایشگاه، لوگو، طرح، نوشته یا هر چیزی رو می‌تونین انتخاب کنین. نور آینه هم به جلوه بیشتر اون کمک میکنه تا زیباتر دیده بشه.

فقط باید بگیم که هر کدوم از قابلیت‌هایی که گفته شدن روی آینه نصب نیستن. و شما برای داشتن اون‌ها انتخاب می‌کنین تا هر کدوم که مورد دلخواه و نیازتون بود روی آینه اجرا بشه.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری

انواع آینه نوری مخصوص آرایشگاه

. آینه نوری مخصوص آرایشگاه یک حالت رایجی که می‌تونه به کار برده، به‌صورت آینه دیواری هستش. آینه دیواری نصب راحتی داره و همینطور بعد از نصب هم آینه در ایمنی کاملی قرار می‌گیره. همینطور این آینه باعث میشه تا فضای خالی خیلی بیشتری باقی بمونه تا از اون‌ها برای موارد دیگه‌ای استفاده بشه.

. آینه دوطرفه هم نوع دیگه‌ای هست که آینه نوری مخصوص آرایشگاه می‌تونه به اون صورت به کار بره. آینه دوطرفه سالن آرایش کاربرد خیلی خوبی رو داره که همزمان امکان استفاده از هر دو سمتش فراهم هست. یعنی شما با این آینه می‌تونین به‌طور همزمان به دو نفر خدمات بدین.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه دوطرفه نوری

. آینه آویزی هم حالت دیگه‌ای هست که آینه نوری می‌تونه به اون شکل مورد استفاده قرار بگیره. برای آویز آینه از مواردی مثل کنف، بند چرمی، زنجیر و … می‌تونه استفاده بشه. هر کدوم از زیبایی منحصربه‌فرد خودشون برخوردارن. که با توجه به سلیقه شخصی و طراحی فضا قابلیت انتخاب دارن.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه آویزی

. آینه رومیزی هم که برای آینه نوری مخصوص آرایشگاه و هر نوع آینه آرایشگاهی دیگه می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. که با قرار گرفتن وسیله‌هایی که حین کار نیازه روی میز، دسترسی راحتی هم ایجاد میشه.

حالا چرا آینه نوری مخصوص آرایشگاه رو از ما بخرین

هر نوع آینه‌ای که بخواین مثل آینه نوری مخصوص آرایشگاه و انواع دیگه‌ آینه‌ها رو در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. از بهترین در هر چیزی استفاده می‌کنیم تا بتونیم بالاترین کیفیت از آینه‌ها رو به شما ارئه بدیم. همینطور باید بگیم که تمام مراحل ساخت و تولید آینه‌ها تا حتی فروش هم بر عهده خودمونه تا از این طریق با حذف واسطه‌ها، قیمت آینه‌ها خیلی مناسب باشه.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری مخصوص آرایشگاه

اما آینه‌های تولیدی ما فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب ندارن. این آینه‌ها از ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. تا شما بتونین با اطمینان و خیالی راحت آینه خودتون رو سفارش بدین. و بعد از اون هم اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از شما پشتیبانی و رفع می‌کنیم. به‌عنوان مثال اگر آینه، نورپردازی اون دچار مشکل بشه یا احیانا چراغ اون بسوزه، براتون رایگان چراغ دیگه‌ای جایگزین می‌کنیم. البته که ما از بهترین مواد اولیه و چراغ‌ها در آینه نوری مخصوص آرایشگاه استفاده می‌کنیم که به‌راحتی مشکلی برای اون به وجود نمیاد.

البته فقط مواردی مثل شکستگی و ضربه نمی‌تونن شامل این ضمانت بشن. اما این امکان هم وجود داره تا حتی اگر شما آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین، بتونین خیلی راحت مرجوعش کنین. پس برای داشتن آینه‌ای زیبا و مدرن و همینطور این خدمات استثنایی که فقط در کارگاه تولیدی آینه هست، می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما هر چیزی که نیاز باشه رو بهتون میگن و هر سوالی هم که داشته باشین می‌تونین بپرسین تا به بهترین نحو بتونن شما رو راهنمایی کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ