آینه کاری سرویس بهداشتی

آینه کاری جدید

آینه‌ها ابزاری بسیار ضروری در زندگی روزمره هستن. به طوری که روزانه نیاز به مراجعه به آینه در انسان‌ها حس میشه. علاوه بر این موارد آینه در طراحی دکوراسیون و زیبایی آن نقش به‌سزایی داره. و می‌تونه فضای خودش رو زیباتر از اونچه که هست، نشون بده. همچنین آینه موجب میشه تا محیطی که در اون قرار گرفته، بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسه. با انجام آینه کاری جدید هم میشه اهمیت بیشتری به این مزایا بخشید.

آینه کاری جدید

چرا که اغلب افراد تمایل دارند که فضای شخصی و کاری خودشون روشن و دلباز باشه. و این امر می‌تونه با آینه کاری انجام بشه . درواقع با آینه کاری جدید می‌تونین به فضاتون زیبایی خاصی بخشین. و باعث بشین که محیط‌تون تغییر اساسی بکنه و خیلی چشمگیرتر بشه.

برای دیدن انواع آینه بک لایت اینجا کلیک کنید

محل‌های مناسب برای آینه کاری جدید

خونه

. در بخش‌های مختلف خونه میشه آینه کاری جدید رو انجام داد. اما مناسب‌ترین بخش می‌تونه پذیرایی باشد. با آینه کاری کردن قسمتی از دیوار پذیرایی، می‌تونین اون قسمت رو به نقطه کانونی در فضای خودتون تبدیل کنید. علاوه بر این مزایای گفته شده هم حفظ میشن. و باعث جلوه بیشتر این فضا هم میشن.

. آینه کاری در اتاق خواب هم می‌تونه انتخاب مناسبی باشد و آن را زیباتر کنه. در صورت کمبود فضا هم برای آینه کاری میشه اونن رو روی درب کمدها انجام داد. در این صورت علاوه بر این که از فضای موجود حداکثر بهره‌برداری انجام شده، موجب بزرگنمایی فضای اتاق هم میشه.

آینه کاری جدید

. راهرو هم می‌تونه از قسمت‌های مناسب دیگه خونه برای انجام آینه کاری باشد که با ورود به منزل در ابتدای امر مورد توجه زیبایی خودش قرار بگیره.

آینه کاری جدید

. آینه کاری جدید برای سقف هم از مواردی هست که از گذشته‌های بسیار دور انجام می‌شده. به طوری که حتی در برخی آثار مهم هم دیده میشه. البته که آینه کاری سقف تنها مربوط به منزل نیست. بلکه در فضاهای عمومی‌تر هم میشه اون رو انجام داد و سقف را به قسمتی جذاب و خیره‌کننده تبدیل کرد.

آینه کاری جدید

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی‌ها هم از مواردی هستن که برای آینه کاری مناسب هستن. چرا که دیگه مثل گذشته نیست و امروزه طراحی تمام بخش‌ها از اهمیت مخصوصی برخوردارن. سرویس بهداشتی منازل، هتل‌ها و مراکز مختلف با انجام آینه کاری می‌توانه تغییر زیبایی داشته باشد و فضای خود را متفاوت‌تر و زیباتر کنه.

آینه کاری جدید

آرایشگاه

آرایشگاه از فضاهای دیگه‌ای هست که وجود آینه در آن از الزامات محسوب میشه. آینه کاری جدید علاوه بر این که در فضای آرایشگاه کاربردیه، آن را بسیار زیباتر و شکیل‌تر میکنه.

در آرایشگاه و سالن زیبایی هم آینه کاری می‌تونه روی دیوار انجام بشه. همچنین روی درب کمدها و یا برخی قفسه‌ها هم میشه آینه کاری رو انجام داد. در این صورت از تمامی قسمت‌ها استفاده بهینه‌ای شده. به‌خصوص در صورتی که کمبود فضایی وجود داره، این کار بهترین کار ممکن است. تا بتوان از قسمت‌های پرت هم استفاده لازم را برد. و باعث بشه تا فضای آرایشگاه و سالن بزرگ‌تر و روشن‌تر به چشم بیاد.

مزون‌ها و فروشگاه‌ها

مزون‌های مختلف لباس و فروشگاه‌های مختلف هم از فضاهای مناسب دیگه برای آینه کاری جدید هستن. استفاده از آینه‌هایی در این ابعاد موجب میشه تا جلوه اجناس چندین برابر بشه و به زیبایی بیشتر آن‌ها اضافه بشه. شما با ایجاد یک فضای زیبا و مدرن باعث میشین که مشتری‌هاتون قبل ورود به فضای شما ذهنیت خوبی نسبت به مزون‌تون داشته باشن. چون ظاهر و دکوراسیون خوب ضمن این که به فضا حس بهتری میدن باعث میشن تا افراد زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

همچنین آینه کاری باعث میشه تا انتخاب‌ها بتونه آسون‌تر بشه. چرا که با دید گسترده‌تری که ایجاد میکنه، تصمیم‌گیری رو سهل میکنه. تا افراد بتونند با دید کامل‌تری خودشون و لباس‌ها رو در آینه‌ها مشاهده کنن. و با دید بازتری که براشون ایجاد شده، انتخاب راحت‌تری رو داشته باشن. و بهتر بتونن لباس موردنظر خودشون رو پیدا کنن.

کافه و رستوران

آینه کاری جدید برای فضاهایی مثل کافه و رستوران هم بسیار زیباست. با اضافه کردن آینه به قسمتی از رستوران یا کافه می‎شه این فضا رو زیباتر از اونچه که هست، جلوه داد. درواقع تنها با آینه کاری در قسمتی از رستوران مثل یک دیوار یا قسمتی از اون، در فضا تغییرات بسیاری رخ میده. همچنین موجب بزرگ‌تر دیده شدن محیط خودش هم میشه.

آینه کاری جدید

در فضاهای این‌چنینی که هدف از آینه کاری تنها مشاهده خود و اطراف در آینه نیست و به‌نوعی آینه جنبه تزیینی هم داره، می‌تونین از آینه‌های خاص‌تری استفاده کنین. آینه‌هایی مثل آینه طرح‌دار، کهنه کاری شده و… تا بتونن در زیباسازی اینچنین فضاها موثر باشن.

سایر فضاها

آینه کاری جدید برای اغلب فضاها می‌تونه انجام بشه و محدودیت خاصی در این مورد وجود نداره. به عنوان مثال مطب‌ها، کلینیک‌ها و مراکز مختلف فضاهایی مناسب برای آینه کاری محسوب میشن. و باعث می‌شوند تا جلوه فضای مورد نظر، چندین برابر بهبود پیدا کنه. همچنین هتل‌ها و مهمانسراها هم با آینه کاری فضای خودشون رو زیباتر خواهند کرد. و این آینه کاری می‌تونه در اتاق‌خواب‌ها و یا راهرو و لابی صورت بگیره.

با آینه کاری درواقع فضای خودتون رو تغییر محسوسی می‌تونین بدین تا حس آرامش‌بخشی هم ایجاد بشه. در این صورت افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنن هم حس بهتری رو خواهند داشت. چرا که امروزه داشتن فضای زیبا و آرامش‌بخش در میزان رضایت افراد خیلی تاثیرگذار هست. و درواقع اولین فاکتور جذب‌کننده، دکوراسیون و فضای اون مراکز هستش.

انواع آینه برای آینه کاری جدید

آینه ساده

مرسوم‌ترین نوع آینه، آینه‌های شفاف و ساده هستن که همیشه هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. این آینه‌ها تصویری که ایجاد می‌کنند کاملا مطابقت با واقعیت هست و میزان شفافیت خیلی بالایی رو هم دارن.

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید با آینه‌های ساده، مناسب برای هر فضایی هستش و به‌راحتی خودش رو با هر نوع سبک محیطی مطابقت می‌ده. و بدون نگرانی میشه این نوع از آینه را برای فضای خود با هر نوع کاربری به کار برد. مطمئنا خودش رو هماهنگ با دکوراسیون اونجا میکنه و باعث بزرگ‌تر و دلبازتر دیده‌شدن اون هم میشه.

آینه کریستال

برای داشتن شفافیت بالاتر آینه، میشه از آینه‌های کریستال و کلیر استفاده کرد. شفافیت بسیار بالاتر این آینه‌ها در انعکاس فضای اطراف و ایجاد روشنایی بیشتر، این نوع آینه رو برای آینه کاری جدید مناسب میکنه. و باعث میشه تا فضای دلبازتری حاصل بشه. درواقع در روشن‌تر نشون دادن فضای خودش موثرتر هم هست.

آینه کاری جدید

آینه رنگی

آینه رنگی هم از آینه‌های بسیار شکیل و مناسب برای آینه کاری جدید هست. با توجه به رنگ‌های بسیار متنوعی که آینه رنگی داراست، به‌سادگی می‌تونین رنگ مورد نظر خودتون رو برای آینه انتخاب کنین. اما در این بین رنگ‌هایی مثل برنز و دودی از پرطرفدارترین رنگ‌ها هستن. چرا که این نوع رنگ‌ها قابلیت هماهنگ کردن خودشون با انواع رنگ و دکوراسیونی رو دارن.

آینه کاری جدید

اما با این وجود رنگ‌های خاص‌تر هم می‌تونن برای آینه کاری انتخاب شوند. رنگ‌هایی مثل آبی، بنفش و.. که این رنگ‌ها در نوع خودشون زیبا و بسیار خاص محسوب میشن. درواقع شما به هر رنگی که تمایل و علاقه داشته باشید می‌تونین برای آینه کاری محل خودتون انتخاب کنین. برای انتخاب رنگ می‌تونین متناسب با رنگ بقیه دکورتون اون رو انتخاب کنین. یا این که انتخاب جسورتری داشته باشین. یعنی یک رنگ متضاد و مخالف با رنگ دکور انتخاب بشه و بتونه فضای خیلی خاصی رو ایجاد کنه.

آینه طرح دار

آینه طرح دار هم یکی دیگه از انواع مختلف آینه هست. این نوع آینه برای آینه کاری جدید بسیار زیباست و به‌وفور هم برای این مورد، مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه طرح دار تنوع بسیار بالایی داره و می‌تونه با قرار گرفتن در محیط تغییر شگرفی رو ایجاد کنه.

آینه کاری جدید

در این نوع آینه به دلیل این که تصاویری که ایجاد میشن کاملا مطابق با تصویر خودشون نیست، چون طرح‌های نقش بسته روی آینه این حالت را ایجاد می‌کنن، آینه جنبه دکوراتیو بودن هم پیدا میکنه. درواقع با استفاده از این نوع آینه‌ها علاوه بر این که فضا وسیع‌تر و روشن‌تر به نظر میرسه، در زیبایی طراحی و دکوراسیون هم تاثیر مثبتی میذاره.

آینه مات

آینه مات همونطور که از اسمم اون مشخصه مثل آینه‌های دیگه شفافیت بالایی نداره. همچنین تصویر واضحی هم ایجاد نخواهد کرد. اما زیبایی آن غیرقابل وصف هستش.
استفاده از آینه مات برای آینه کاری جدید جنبه تزیینی هم می‌تونه داشته باشه. به طوری که با انجام آینه کاری به‌وسیله آینه مات، زیبایی خیره‌کننده‌ای ایجاد میشه. هر چند که همانند آینه شفاف وضوح تصویر بالا وجود نداره، اما زیبایی اون بسیار خاص و منحصربه‌فرد هستش.

آینه کاری جدید

چرا برای آینه کاری جدید محل شما، کارگاه آینه ما بهتره که انتخاب بشه

ما برای تولید آینه‌هامون مثل انجام آینه کاری جدید از بهترین موارد اولیه استفاده می‌کنیم تا آینه‌ها بتونن کیفیت بالایی رو داشته باشن. آینه‌ها رو با ضمانت بی قید و شرط یکساله میدیم. یعنی اگر هر مشکلی از طرف ما وجود داشت امکان تعویض آینه وجود داره. حتی اگر شما آینه رو دوست نداشتین و موردعلاقتون نبود، می‌تونین اون رو مرجوع کنین.

از هر جایی در کشور هم باشین می‌تونین نسبت به سفارش اقدام کنین. تا بتونین با آینه کاری جدید فضاتون رو خیلی زیباتر و چشمگیرتر کنین. برای تماس با ما می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین و هر سوال و ابهامی هم که داشته باشین، همکاران ما پاسخگو هستن. تا شما بتونین با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارین، بهترین انتخاب رو داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ