آینه نوری

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

امروزه آینه‌ها یک وسیله خیلی ضروری در زندگی روزمره هستن و از اونا در بیشتر فضاها استفاده می‌شه. اما در بعضی از موارد آینه‌ها نقش پررنگ‌تری دارن. از فضاهایی که آینه در اون از موارد خیلی ضروری محسوب می‌شه، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. درواقع اینطور می‌شه گفت که بدون وجود آینه آرایشگاه ، این فضا عملکرد و معنای اصلی خودش از دست می‌ده. اما در بین گزینه‌های مختلفی که برای آینه آرایشگاه وجود داره، آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار گزینه ایده‌آلی هست. به‌طوری که اغلب سالن‌دارها از این آینه در فضای آرایشگاهی خود استفاده می‌کنن.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

دلیل اهمیت آینه در آرایشگاه چیه

آینه در بیشتر قسمت‌های مختلف آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره. درواقع قسمت عمده این فضا به‌وسیله آینه اشغال می‌شه. پس می‌شه اینطور گفت که بیشترین تاثیر در طراحی دکوراسیون آرایشگاه رو آینه داره. پس باید به ظاهر و زیبایی آینه توجه خیلی زیادی بشه. تا درنهایت بتونه فضای زیبا و آرامش‌بخشی ایجاد کنه.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

علاوه بر ظاهر آینه، کیفیت هم موضوع مهمی هست که باید مدنظر قرار داده بشه. چون تو این فضا افراد مختلف برای گرفتن خدمات زیبایی مثل میکاپ مراجعه می‌کنن. بنابراین انتظار دارن که حین کار و همچنین بعد از اتمام کار بتونن خودشون در آینه‌ای شفاف و واضح ببینن. آرایشگر هم با وجود آینه‌ای با کیفیت می‌تونه دقت و تسلط بالاتری داشته باشه.

چرا آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار یکسری ویژگی و مزیت‌هایی داره که موجب‌شده تا از اون در بسیاری از سالن‌های شیک و مدرن استفاده شه. آینه ایستاده آرایشگاه اغلب از ابعاد بزرگی برخوردار و در بسیاری از موارد به‌صورت قدی هست. که این موضوع باعث می‌شه تا آینه بتونه دید بهتری رو به افراد بده و افراد مختلف هم بتونن کامل خودشون در آینه ببینن. چون در خیلی از موارد مثل زمانی که عروس در سالن هست، تمایل داره تا خودش به‌طور کامل در آینه ببینه. پس وجود همچنین آینه‌ای در هر سالنی به‌نوعی از واجبات هست.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

همچنین آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار را می‌شه در هر جایی از سالن قرار داد و اینطور نیست که حتما جای خاصی برای آینه در نظر گرفت. حتی زیر پایه میشه چرخ‌هایی تعبیه کرد تا در این صورت آینه را به‌راحتی به قسمت دیگه‌ای جابه‌جا کرد. با استفاده از چرخ دیگه نیازی به انرژی خاصی بابت منتقل کردن آینه نیست. چون گاهی در برخی از سالن‌ها ممکنه که نیاز باشه تا آینه به جای دیگه‌ای انتقال پیدا کنه، درواقع امروزه دنیا به سمتی می‌ره که بتونه همه چیز ساده کنه تا زمان و انرژی کمتری برای بسیاری از کارها صرف بشه. آینه نوری هوشمند هم یکی ازین ابزار راحت کننده‌ی کارهاست.

اما چرا آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار رو از سایت ayneha بخرین

در کارگاه ayneha انواع آینه مثل آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار با کیفیت خیلی بالایی تولید می‌شه. همچنین ضمانت بی قید و شرط روی محصولات وجود داره. یعنی حتی اگر شما از محصول دریافتی خوتون رضایت نداشتین و یا دوست نداشتین، می‌تونین به‌راحتی برگردونین. گارانتی یکساله هم روی آینه‌های تولیدی در نظر گرفتیم که در صورت وجود هرگونه مشکلی در طی این یکسال به‌صورت رایگان رفع می‌کنیم. یعنی به این صورت که حتی اگر در مسیر و یا در محل تحویل، آینه دچار شکستگی و یا مشکلی بشه، پشتیبانی کامل می‌کنیم.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

کیفیت محصولات ما بسیار بالاست و با تضمین هم خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می‌دیم. ما به‌قدری به کیفیت آینه‌های تولیدی خود مطمئن هستیم که ضمانت کامل و بی قید و شرط در نظر گرفتیم تا بتونیم از این طریق خدمات و اطمینان بیشتری را ایجاد کنیم. با توجه به این که هرروزه با افزایش قیمت در هر زمینه‌ای مواجه هستیم، پس بهتره که سریع‌تر برای آرایشگاه خود آینه‌ای مدرن مثل آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار سفارش بدین تا بتونین از این خدمات و ضمانت فوق‌العاده که فقط در این کارگاه تولیدی آینه وجود داره استفاده کنین.

انواع آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار چه مواردی هستن

هالیوودی

امروزه دیگه استفاده از آینه‌های ساده خیلی کم انجام می‌شه و در آرایشگاه‌های مدرن و به‌روز آینه‌های جدیدتری به‌عنوان آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرن. این آینه‌ها اولین ویژگی که دارن، قابلیت نورپردازی اوناست. یکی از این آینه‌های نورپردازی، آینه هالیوودی هست که نورپردازی این آینه به‌وسیله چراغ‌های LED که روی آینه یا قاب اون قرار داده می‌شن ایجاد می‌شه. نورپردازی آینه هالیوودی به‌صورتی هست که مقابل خودش کاملا روشن می‌کنه. بنابراین وقتی در مقابل آینه قرار بگیرین، تصویر واضح و روشنی رو در آینه می‌بینین.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

روشنایی که ایجادشده باعث می‌شه تا آرایشگر هم در نور کافی کار خودش انجام بده و دید بهتر ایجادشده به دقت و تمرکز هم کمک می‌کنه. تا درنهایت بتونه رضایت مشتری رو کسب کنه. مشتری هم در این صورت وقتی در مقابل آینه نشسته، نور کمک می‌کنه تا کاملا در جریان مراحل قرار بگیره و در آخر هم مطابق خواسته خود کار انجام بشه. نور کافی و درست برای فضاهای آرایشگاهی خیلی الزامی هست. به همین خاطر سالن‌دارها دیگه از آینه‌های قدیمی استفاده نمی‌کنن و آینه‌های نورپردازی جایگزین اونا کردن.

بک‌لایت

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار از نوع بک‌لایت هم نوع دیگه‌ای از آینه‌های نورپردازی هست که شکل نوردهی آاون با آینه هالیوودی تفاوت داره. در آینه بک‌لایت هم چراغ LED استفاده می‌شه اما این چراغ از نظر ظاهری با اونچه که در آینه هالیوودی به‌کار می‌ره، تفاوت داره. این چراغ ضخامت کمی داره و یک‌تکه هست که پشت آینه کار گذاشته می‌شه. پس نوردهی اون به‌صورت نورمخفی هست که روشنایی ملایم و طبیعی هم ایجاد می‌کنه. این نور زیبا هم می‌تونه مقابل خودش به حد قابل‌قبولی روشن می‌کنه که برای استفاده در فضای آرایشگاهی انتخاب خیلی مناسبی هست.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

زیبایی این آینه‌ها به‌حدی هستن که می‌تونن فضای سالن شما رو به طور کلی تغییر بدن و فضای زیباتر و مدرن‌تری ایجاد کنن. همچنین جدا از زیبایی غیرقابل وصف این نوع از آینه‌ها، عملکرد خیلی بهتر و بالاتری در مقایسه با آینه‌های معمولی دارن.

قابلیت منحصربه‌فرد آینه هالیوودی و بک‌لایت چیه

نور کافی و درست در آرایشگاه موضوع خیلی مهمی هست که باعث پدید اومدن این نوع از آینه‌ها هم شده. نحوه کاربرد چراغ‌های LED در این آینه‌ها طوری هست که نور مقابل خود و اطرافش به طور کامل روشن می‌کنه، بدون این که ذره‌ای سایه ایجاد کنه. همچنین این آینه‌ها قابلیت این دارند که بتونید میزان نوری که ساطع می‌کنن، کم یا زیاد کرد. چون اغلب اوقات در طول روز که میزان نور طبیعی در حال تغییر هست، برای روشنایی داخل سالن هم ممکنه نیاز به نور بیشتر یا کمتر به همون نسبت باشه که با این قابلیت میشه نور رو کاهش یا افزایش داد تا به نور دلخواهی رسید.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

دوطرفه

آینه دوطرفه هم نوع دیگه‌ای از آینه آرایشگاهی هست که می‌تونه به‌صورت آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار استفاده بشه. آینه دوطرفه آرایشگاهی همونطور که از اسمش مشخصه دو طرف اون آینه قرار داره که به‌صورت همزمان استفاده از هر دو سمت امکان‌پذیره. آینه دوطرفه موجب می‌شه تا بشه از فضای موجود آرایشگاه نهایت استفاده برد. چون این آینه‌ها اغلب در قسمت‌های وسط سالن قرار می‌گیرن تا بشه از دو سمت اون استفاده کرد.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

آینه دوطرفه هم از آینه‌هایی هست که خیلی کاربردی هست و عملکرد خیلی خوبی به‌عنوان آینه داره و هم این‌که از جذابیت خاصی برخورداره که می‌تونه زیبایی بیشتری را به فضای سالن ببخشه.

باکس‌دار

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار به‌صورت باکس‌دار هم می‌تونه باشه که آینه باکس‌دار مزیت‌هایی داره که برای فضای آرایشگاهی خیلی مفید هست. پشت آینه باکس یا قفسه‌هایی قرار داده می‌شه تا در این قسمت بتونین وسیله‌های موردنیاز قرار بدین. در این صورت فضای سالن خیلی مرتب به‌نظر می‌رسه و فضای آرامبخشی هم ایجاد می‌کنه. آینه باکس‌دار برای هر سالنی به‌خصوص سالن‌های کوچک قابل استفاده هست که خیلی کاربردی هم برای این نوع از فضاهاست.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

روی تمامی این آینه‌ها امکان حکاکی وجود داره. برای حکاکی می‌تونین مثلا نام سالن خود یا هر طرح و نوشته‌ای انتخاب کنین تا روی آینه حک بشه. تا آینه سفارشی‌تون به آینه‌ای خیلی خاص و همینطور جذاب تبدیل بشه.

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ