آینه نوری هوشمند

آینه نوری هوشمند

آینه‌های امروزی تفاوت زیادی رو با آینه‌های قدیمی پیدا کردن. طراحی این آینه‌ها با فکر زیادی انجام شده تا بتونن هم عملکرد خیلی خوبی رو داشته باشه و هم این که بتونن از نظر زیبایی در حد بالایی باشن. آینه نوری هوشمند یکی از این آینه‌های جدید هست که از هر جهتی بر آینه‌های قدیمی ارجحیت داره. این آینه به شما امکاناتی رو میده که شما هیچ‌وقت با آینه‌های دیگه نمی‌تونین اون‌ها رو تجربه کنین. مزیت‌های فوق‌العاده این آینه‌ها موجب شده تا بتونن در مدت زمان کمی جایگاه خوبی پیدا کنن و جایگزین آینه‌های معمولی و ساده بشن.

آینه نوری هوشمند
آینه نوری هوشمند

مشخصه‌های اصلی آینه نوری هوشمند چه مواردی هست

آینه نوری هوشمند آینه‌ای با قابلیت نورپردازی عالی هستش. نورپردازی آینه نوری با استفاده از چراغی به نام LED تامین میشه. چراغ LED که برای آینه‌های مدرن به کار میره، خودش از مزایای خاصی برخورداره. مثل این که چراغ LED مصرف انرژی کمتری رو نسبت به سایر چراغ‌ها داره. و همین موضوع بسیار مهم باعث شده تا استفاده از این چراغ‌ها برای روشنایی خیلی توصیه بشه. همچنین این چراغ‌ها روشنایی که ایجاد می‌کنن، خیلی با چشم سازگار هستش بنابراین برای آینه هم می‌تونه خیلی راحت مورد استفاده قرار بگیره. مزیت دیگه این چراغ این هست که تنوع بالایی رو در شکل خودشون دارن.

آینه نوری هوشمند
آینه بک‌لایت نیم‌دایره

چراغی هم که برای آینه نوری هوشمند استفاده میشه، نواری شکل هست و همینور ضخامت کمی هم داراست. به همین دلیل می‌تونه خیلی راحت پشت آینه تعبیه بشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار بگیره به خاطر ضخامت کمی که داره، اصلا در ظاهر آینه مشخص نیست. با روشن شدن چراغ هم یک نور مخفی و ملایم دور انواع آینه نوری مدرن ایجاد میشه. نور خیلی یکدست منتشر میشه و هیچ سایه‌ای هم نداره. همچنین در عین ملایم بودن این روشنایی خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. این شکل نورپردازی مخفی برای آینه موجب شده تا به اسم دیگه‌ای هم عنوان بشه و اون آینه بک‌لایت هست.

آینه نوری هوشمند
آینه قدی نوری

روشنایی که توسط آینه نوری هوشمند ایجاد میشه طوری هست که وقتی جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در آینه ببینین، این روشنایی کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو کاملا واضح و روشن در آینه ببینین. آینه به‌طور عمومی وسیله‌ای بوده که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کردن ولی امروزه آینه کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کرده. همین کاربردهای مهم و عمومی باعث شده تا اینچنین آینه‌هایی وارد بازار بشن. اما امکانات این آینه‌ها فقط به داشتن نورپردازی ختم نمیشه و می‌تونن خیلی خاص‌تر هم باشن.

آینه نوری هوشمند
آینه نوردار

آینه نوری هوشمند چه قابلیت‌های خاصی رو می‌تونه روی خودش داشته باشه

مشخصه اصلی آینه نوری هوشمند همین داشتن نورپردازی فوق‌العاده هست که کمک به دید بهتر در آینه می‌کنه. اما جز این مورد که خیلی امکان عالی و جذابی هست، آینه نوری می‌تونه یکسری قابلیت‌های خاص‌تری رو هم روی خودش به‌صورت اضافی داشته باشه. منظور از اضافی این هست که این قابلیت‌ها رو شما به انتخاب خودتون روی آینه خواهید داشت. یعنی انواع آینه نوردار به‌طور پیش فرض، انتشار نور رو دارن اما یکسری قابلیت‌هایی هم هستن که به انتخاب شما روی آینه نصب میشن.

آینه نوری هوشمند
آینه نوری گرد

. همین نورپردازی که گفته میشه مشخصه اصلی آینه نوری هوشمند هست، می‌تونه تنظیم‌هایی رو داشته باشه. تنظیم به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین با استفاده از این آینه میزان روشنایی رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین این آینه‌ها امکان تغییر رنگ روشنایی خودشون رو هم دارن. تا هر وقت که دلتون خواست بتونین از رنگ‌های دیگه برای روشنایی هم استفاده کنین.

. قابلیت دیگه این انواع بروز آینه نوردار این هست که می‌تونین اون رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. امکان خیلی ذاب و هوشمندی که با استفاده از اون می‌تونین از طریق آینه‌تون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این قابلیت هوشمند رو فقط آینه‌های جدید اینچنینی دارا هستن که همین هم باعث شده تا متفاوت و خاص باشن.

آینه نوری هوشمند
آینه دو سر گرد

. امکان دیگه آینه نوری هوشمند، می‌تونه ضد بخار بودن اون باشه. آینه ضد بخار کارکردش طوری هست که وقتی در معرض بخار آب باشه، هیچ بخاری روی اون تشکسل نمیشه. در این حالت شما همیشه آینه‌ای دارین که صفحه اون شفاف و تمیز هست و دیگه هم نیازی نیست که شما زمانی رو برای تمیز کردن اون صرف کنین. این آینه برای سرویس بهداشتی و حموم و به طور کلی برای فضاهای مرطوب بهترین انتخاب ممکن محسوب میشه.

. شما روی صفحه آینه‌تون می‌تونین درخواست بدین تا حکاکی هم انجام بشه. هر طرح یا نوشته‌ای رو برای حکاکی می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه دقیقا طبق خواسته خودتون اجرا بشه. این حکاکی برای آینه نوری هوشمند خیلی جذابه و اون رو به آینه‌ای تبدیل می‌کنه که شبیه اون رو در جای دیگه‌ای نمی‌بینین.

آینه نوری هوشمند
آینه نوردار آرایشگاهی

آینه نوری هوشمند رو به چه صورتی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

برای این که آینه نوری هوشمند رو بتونین خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های نصب شده رو اون بهره‌مند بشین، سه راه می‌تونین داشته باشین. یعنی کارکرد آینه رو هم خودتون انتخاب می‌کنین تا به چه صورتی انجام بشه.

آینه نوری هوشمند
آینه رومیزی نوری

. لمسی یک حالتی هست که می‌تونین برای کارکرد جدیدترین طرح‌های آینه نوری داشته باشین. در این حالت یک قسمت‌هایی روی صفحه آینه مشخص شده که شما اون قسمت‌ها رو لمس می‌کنین و در این صورت از مزایای عالی این آینه‌ها بتونین استفاده کنین.

. حالت دوم برای آینه بک‌لایت هوشمند هم به این صورته که با استفاده از یک ریموت امکان استفاده از آینه رو داشته باشین. با این ریموت شما دیگه هر جایی از فضا که باشین، می‌تونین خیلی راحت با کنترل از راه دور آینه‌تون رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما حالت آخر که می‌تونین برای آینه خودتون داشته باشین، حسگریه. آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه که در این حالت فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

همه این قابلیت‌ها و مزایایی که برای آینه نوری هوشمند گفته شد باعث شده تا این آینه آینه‌ای خاص و هوشمند معرفی بشه.

آینه نوری هوشمند
آینه نوردار مدرن

آینه نوری هوشمند رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه نوری هوشمند و هر نوع دیگه‌ای از آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه می‌تونن تولید بشن. تک‌تک آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. چون برای ساخت هرکدوم از اون‌ها حساسیت بالایی کار گرفته شده تا آینه‌ها بتونن از نظر کیفی و زیبایی با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. همچنین ما خودمون آینه‌ها رو به فروش می‌رسونیم تا با حذف واسطه بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسبی هم به دست شما برسونیم.

آینه نوری هوشمند
آینه نوری هوشمند

علاوه بر تمام این مزایایی که گفته شد با خرید از این مجموعه، آینه شما شامل ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم میشه. این ضمانت برای این هست که به شما این اطمینان رو بده که اگر زمانی مشکلی برای آینه به وجود اومد، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بتونین مشکل به وجود اومده رو حل کنین. همچنین تمام آینه‌های این مجموعه از ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستن تا اگر آینه مورد دلخواهتون نشد، بتونین بدون هیچ نگرانی اون رو خیلی راحت مرجوع کنین.

شماره‌ تماسی هم که می‌تونین با کارگاه تولیدی آینه ارتباط برقرار کنین، 09357015855 هستش. از هر جایی که در کشور باشین، می‌تونین با این شماره تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ