جدیدترین طرح‌های آینه نوری

جدیدترین طرح‌های آینه نوری

در گذشته آینه‌ای که استفاده میشد، فقط یک نوع بود. درواقع تنها یک صفحه شفافی که قابلیت انعکاس تصویر اطراف خودش رو داشت. اما در حال حاضر آینه‌های جدید و مدرنی اومدن که ساختار آینه‌های قدیمی رو عوض کردن. در این متن به جدیدترین طرح‌های آینه نوری می‌پردازیم. این آینه‌ها یکسری ویژگی‌هایی رو به آینه اضافه کردن که باعث شده تا اصلا قابل مقایسه با شکل قدیمی خودشون نباشن. درواقع در این آینه‌ها به عملکرد و زیبایی آینه خیلی توجه شده تا بتونن شکل جدیدی از آینه‌ها رو به دنیای امروزی معرفی کنن. به‌طوری که دیگه آینه‌های قدیمی تقریبا جایگاهی رو ندارن و در خیلی از کاربردهای مهم منسوخ شدن.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
جدیدترین طرح‌های آینه نوری

جدیدترین طرح‌های آینه نوری که صحبت میشه، دقیقا چه ویژگی دارن

وقتی به این جدیدترین طرح‌های آینه نوری نگاه میشه، اولین و مهم‌ترین ویژگی اون‌ها داشتن نورپردازی هستش. نورپردازی آینه نوری به‌وسیله چراغی به نام LED تامین میشه. این چراغ به‌صورت یک‌تکه و با ضخامت کمی هست که پشت آینه قرار داده میشه. این چراغ با وجود ضخامت کم، نور قابل‌توجهی رو منتشر می‌کنه. و باعث میشه تا یک نوری دور تا دور آینه ایجاد بشه که نوری مخفی و ملایم هستش.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری

نور خیلی خوب به اطراف خودش روشنایی میده تا زمانی که روبه‌روی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه دیده بشین. اصلا هدف اصلی برای استفاده از این چراغ در آینه نوری برای این هست که بتونه دید بازتری رو ایجاد کنه. تا به‌خصوص در کاربردهای مهم خیلی مفید واقع بشه.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه نوری مدرن

همچنین جدیدترین طرح‌های آینه نوری در کنار داشتن عملکرد خوبی که به‌عنوان آینه دارن، موجب میشن تا فضایی که در اون قرار گرفتن هم زیباتر بشه. به این دلیل که در این آینهها فقط به کارکرد توجه نشده. بلکه روی ظاهر آینه‌ها هم کارهایی انجام شده تا بتونن شکل امروزی و مدرنی بگیرن. و آینه‌هایی زیبا مثل آینه نوردار ایجاد بشن. این نورپردازی درواقع نقطه عطفی برای کابرد و زیبایی آینه شده که آینه رو چندین پله نسبت به چیزی که در گذشته بوده، ارتقا داده.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه گرد نوری

در دنیای امروزی بحث چیدمان و دکوراسیون داخلی موضوع خیلی مهمی هست که مورد توجه همه هم قرار می‌گیره. به همین علت انواع آینه نوردار با توجه به مشخصاتی که دارن، بهترین انتخاب برای هر فضایی می‌تونن باشن. و خودشون هم از تنوع بالایی برخوردارن که خیلی راحت میشه آینه‌ای متناسب با فضا و نیازی که وجود داره رو انتخاب کرد.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه نوردار

معرفی جدیدترین طرح‌های آینه نوری

همونطور که در قسمت بالا هم اشاره شد، این آینه‌ها دارای تنوع بالایی هستن. ما در زیر به مواردی از اون‌ها اشاره می‌کنیم. ولی این نکته رو به یاد داشته باشین که در دل این انواعی که گفته میشه، آینه‌های دیگه‌ای هم هستن. بنابراین خیلی راحت می‌تونین برحسب سلیقه و کارکردی که از آینه انتظار دارین، آینه دلخواه خودتون رو پیدا کنین.

آینه دیواری

آینه دیواری یکی از جدیدترین طرح‌های آینه نوری می‌تونه باشه. البته آینه دیواری از سال‌های خیلی دور رایج وده. اما آینه نوری که خودش آینه مدرنی محسوب میشه باعث شده تا این آینه دیواری شکل به‌روزی به خودش بگیره. آینه به دیوار که نصب میشه باعث میشه تا شما بتونین از تمام فضایی که دارین بتونین نهایت استفاده رو ببرین. چون هیچ فضای خاصی رو اشغال نمی‌کنه و در جای ثابتی قرار می‌گیره که آینه در ایمنی کاملی هم هست.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه دیواری نوری

نصب آینه به دیوار هیچ محدودیتی هم وجود نداره و برای هر جایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. همچنین زیبایی و نصب راحتی هم داره که موجب شده تا همیشه آینه دیواری طرفداران خاص خودش رو داشته باشه. و در طی سال‌های مختلف همیشه از آینه‌هایی به این شکل استفاده بشه.

آینه رومیزی

جدیدترین طرح‌های آینه نوری به شکل دیگه‌ای که می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن، رومیزی هستش. آینه رومیزی هم از کارکرد و زیبایی خاص خودش بهره‌منده. وقتی آینه روی میزی قرار داده بشه، از میز اون هم میشه برای موارد دیگه‌ای استفاده کرد. مثل قرار دادن یکسری وسیله‌های مورد نیاز که جای خاصی برای اون‌ها ندارین. همچنین این آینه روی میز کنسول و یا آرایش هم خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره و مرسومه. تا در این صورت مثلا خیلی راحت بتونین وسیله‌های میکاپ رو روی میز قرار بدین و دسترسی کاملی بهشون داشته باشین. و بتونین کارهای خودتون رو خیلی راحت خودتون با استفاده از این آینه به‌نحو احسنت انجام بدین.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه رومیزی نوری

آینه دوطرفه

اما شاید بشه گفت که از جدیدترین طرح‌های آینه نوری که امروزی وجود داره، آینه نوری دوطرفه هستش. این آینه امکان استفاده از هر دوسمت خودش رو به‌طور همزمان به شما میده. یعنی یک آینه می‌تونه به‌عنوان دو آینه کارکرد داشته باشه. و برای برخی کاربردها که محدودیت فضا وجود داره، می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. به‌خصوص برای فضاهای کاری مثل سالن آرایش که آینه دوطرفه موجب استفاده بهینه از تمام فضایی که وجود داره، میشه.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه قدی دوطرفه

همین کارکرد فوق‌العاده آینه دوطرفه در کنار نوری بودن اون نکته مثبتی هست که در مورد این آینه وجود داره. و در مدت زمان کمی که معرفی شده، مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته. با توجه به کوچیک بودن فضاهای امروزی آینه دوطرفه می‌تونه خیلی مفید واقع بشه.

آینه قاب‌دار

برای جدیدترین طرح‌های آینه نوری امان استفاده از انواع قاب هم وجود داره. قاب جلوه خیلی خاصی رو آینه می‌بخشه. البته که آینه بدون قاب هم در عین سادگی که داره، از زیبایی خاص خودش برخورداره. چون آینه نوری خودش به‌تنهایی هم با توجه به روشنایی خوبی که داره، می‌تونه فضا رو زیباتر از اونچه که هست بکنه. اما قاب‌ها به‌دلیل تنوع خیلی زیادی که دارن، می‌تونن این تنوع بالا رو به آینه‌ها هم بدن. تا بر حسب سلیقه و دکوراسیونی که دارین، بتونین قاب مورد دلخواه خودتون رو برای آینه پیدا کنین.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
آینه قاب‌دار نوردار

جدیدترین طرح‌های آینه نوری رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه با توجه به این که خودمون تولیدکننده هستیم و از به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم، امکان تولید جدیدترین طرح‌های آینه نوری وجود داره. حتی ساخت آینه‌های بسیار خاص هم انجام میشه. تمام آینه‌ها دقیقا طبق خواسته شما و با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه میشن. چون هیچ واسطه‌ای برای ارتباط با مشتریانمون وجود نداره. همینطور شما در صورتی که آینه مورد پسندتون نشد، می‌تونین آینه رو خیلی راحت مرجوع کنین.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
جدیدترین طرح‌های آینه نوری

اما چیزی که کارگاه تولیدی آینه رو متمایز کرده، درنظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. این ضمانت باعث میشه تا اگر هر اتفاقی هم احیانا برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت مشتری نباشه. و مجموعه پشتیبانی کامل در این موارد انجام میده. البته مواردی مثل شکسته شدن و ضربه خوردن آینه از سمت مشتری، شامل این ضمانت نیست.

برای ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره و یا هر راهنمایی هم داشته باشین، همکاران ما با توجه به تجربه زیادی که در این زمینه دارن می‌تونن شما رو به خوبی راهنمایی کنن. حتی اگر نمی‌دونین که دقیقا چه آینه‌ای برای شما مناسب‌تره، مشاورین ما می‌تونن پیشنهادهای خوبی برای شما با توجه به هزینه و فضایی که دارین داشته باشن. همچنین آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ