آینه نوری دوطرفه

آینه نوری دوطرفه

در زمان‌های گذشته فقط یک نوع آینه وجود داشت که این آینه برای کاربردها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در دنیای الان با پیشرفت‌هایی که صورت گرفته آینه‌های جدیدی معرفی شدن. یکی از جدیدترین آینه‌ها، آینه نوری دوطرفه هست که خیلی هم پرکاربرده. همونطور که از اسم این آینه هم مشخصه، امکان استفاده از هر دو سمت اون وجود داره. یعنی همزمان دو نفر می‌تونن از این آینه استفاده کنن. به همین دلیل در خیلی از فضاها این آینه می‌تونه خیلی مفید و کاربردی باشه. مزایای این آینه باعث شده تا خیلی هم مورد توجه قرار بگیره.

آینه نوری دوطرفه
آینه نوری دوطرفه

معرفی کامل آینه نوری دوطرفه

آینه نوری دوطرفه آینه‌ای هست که در اون از چراغ LED استفاده می‌شه. دلیل نامگذاری آن هم به همین دلیل هست.این چراغی که در آینه نوری استفاده می‌شه شکل نواری داره و به‌صورت یک‌تکه هست. این چراغ ضخامت کمی داره و پشت آینه قرار داده می‌شه. در عین این که ضخامتش کم هست اما نوردهی خیلی خوبی رو داره. و می‌تونه روبه‌رو و اطراف خودش رو خیلی خوب روشن کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین می‌تونین خودتون رو خیلی واضح‌تر ببینین. بنابراین این چراغ به دید بهتر خیلی کمک می‌کنه. چون یک نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره که هم به دید بازتر کمک می‌کنه و هم جلوه آینه رو خیلی بیشتر و زیباتر می‌کنه.

آینه نوری دوطرفه
آینه دوطرفه آرایشگاهی

برای ساخت این آینه نوری دوطرفه از دو آینه استفاده می‌شه که این آینه‌ها قسمت‌های پشت اونا به هم قرار می‌گیره. تا امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو بده. این آینه باعث می‌شه تا تعداد بیشتری بتونن از این آینه استفاده کنن، بدون این که ازدحام و شلوغی خاصی بخواد ایجاد بشه. و همینطور موجب می‌شه تا با این آینه استفاده بهینه‌ای از فضا بشه و بتونین از فضایی که دارین بیشترین بهره‌مندی رو ببرین. فقط برای استفاده از این آینه باید در جایی قرار داده بشه که یک فضای خالی از هر دو طرف اون باقی بمونه. تا امکان استفاده از هر دو سمت آن به‌صورت همزمان ایجاد بشه.

آینه نوری دوطرفه
آینه قدی آرایشگاهی

از آینه نوری دوطرفه در چه جاهایی استفاده می‌شه

مهم‌ترین استفاده‌ای که آینه نوری دوطرفه داره در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. این نوری بودن آینه خیلی می‌تونه مفید باشه. چون باعث می‌شه تا وقتی مشتری جلوی آینه بشینه خیلی دید بهتری ایجاد بشه. این دید خوب برای آینه در آرایشگاه خیلی اهمیت داره. به همین دلیل هم هست که دیگه در آرایشگاه‌ها از آینه‌های ساده و معمولی استفاده نمی‌شه. چون دیدی که این آینه ایجاد می‌کنه رو آینه‌های دیگه نمی‌تونن داشته باشن.

آینه نوری دوطرفه
آینه دوطرفه آرایشگاهی

نور این آینه طوری تنظیم و طراحی شده که بتونه بهترین بازدهی رو داشته باشه. که با لامپ یا لوسترهای دیگه این نوردهی خوب هیچ‌وقت ایجاد نمی‌شه. این نور مستقیما روی صورت میوفته و اون رو خیلی خوب روشن می‌کنه. تا بتونین با تمرکز و دقت خیلی بالاتری کار خودتون رو به مشتری ارائه بدین.

آینه نوری دوطرفه
آینه دوطرفه خاص

همینطور دوطرفه بودن آینه نوری هم خیلی نقش مهمی می‌تونه داشته باشه. شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات آرایشی بدین. یعنی در یک زمان واحد تعداد بیشتری مشتری رو می‌تونین قبول کنین. بنابراین می‌تونه خیلی مفید و کاربردی باشه. این آینه می‌تونه در قسمت‌های وسط سالن قرار داده بشه. تا استفاده از هر دو طرف اون وجود داشته باشه.

آینه نوری دوطرفه
آینه بک لایت دوطرفه

غیر از آرایشگاه از این آینه می‌تونین در هر جایی که می‌خواین استفاده کنین. مثل استودیوهای عکاسی و هنری که با ظاهر خاص و زیبایی که دارن خیلی گزینه خوبی محسوب می‌شن. در مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس هم این آینه از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها می‌تونه باشه. چون به خاطر نورپردازی خوبی که داره باعث دید بهتر مشتری در آینه می‌شه. و در نهایت هم می‌تونه تصمیم‌گیری رو راحت‌تر کنه. در کل آینه نوری دوطرفه در محیط کار و خونه می‌تونه خیلی عملکرد خوبی رو داشته باشه. و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه هم بشه.

آینه نوری دوطرفه
آینه دوطرفه قدی

قابلیت‌های دیگه آینه نوری دوطرفه چیه

نور آینه نوری رو شما می‌تونین تنظیم کنین. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشته باشین این امکان هست که میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین رنگ نور آینه هم قابلیت تغییر داره. یعنی چند رنگی که می‌خواین رو انتخای می‌کنین تا روی آینه نوری دوطرفه اجرا بشه و هر زمان که دوست داشتین این تغییر رو خودتون خیلی راحت ایجاد می‌کنین.

آینه نوری دوطرفه
آینه رومیزی دوطرفه

. آینه نوری رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. و بعد از اون از آینه صوت و یا ویدئو پخش کنین. یک قابلیت خیلی جذاب که آینه هوشمند نوری می‌تونه داشته باشه همین مورده که باعث تمایز بیشتر با آینه‌های قدیمی هم شده. اینجوری شما می‌تونین همزمان که کارتون رو انجام می‌دین به موسیقی یا پادکست گوش بدین و یا این که با ویدئو جلوی آینه ورزش کنین.

. آینه نوری دوطرفه می‌تونه قابلیت ضدبخار هم داشته باشه. تا اگر در معرض بخارآب قرار بگیره هیچ بخاری روی صفحه آینه ایجاد نشه. و همیشه آینه صفحه تمیزی داشته باشه و نگرانی هم بابت کثیف شدن آینه وجود نداشته باشه.

. آینه نوری رو هر زمان که بخواین می‌تونین خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های نصب شده روی اون استفاده کنین. این کار می‌تونه با یکی از این سه روش انجام بشه. ریموتی، لمسی و حسگری که ریموتی رو با استفاده از یک ریموت می‌تونین از هر جایی که هستین آینه رو خاموش یا روشن کنین. لمسی رو هم با لمس آینه امکان‌پذیره. اما در حالت حسگری نیاز به هیچ‌چیزی ندارین. و فقط با تکون دادن دست‌تون کار انجام می‌شه.

آینه نوری دوطرفه
آینه آرایشگاهی باکس‌دار

آینه نوری دوطرفه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه مثل آینه نوری دوطرفه در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌شه. از صفر تا صد ساخت و تولید آینه تا مرحله فروش در همین مجموعه انجام می‌شه. به همین دلیل تمام آینه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارن. و این کیفیت و قیمت تضمین شده هستن. هر آینه‌ای که بخواین رو دقیقا مطابق خواسته شما می‌سازیم. یعنی امکان خصوصی‌سازی برای آینه‌ها هم وجود داره.

آینه نوری دوطرفه
آینه نوری دوطرفه

اما تمایز اصلی کارگاه تولیدی آینه با مجموعه‌های دیگه در داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هست. که این موارد و مزیت‌ها رو فقط در همین کارگاه می‌تونین ببینین. در این صورت شما با خرید آینه خیال‌تون راحته که اگر احیانا هر مشکلی هم به وجود بیاد، به ما اطلاع میدین و خیلی سریع حتما رسیدگی می‌شه. این امکان هم هست که اگر آینه‌تون رو دوست نداشتین بتونین مرجوع کنین. تمام تلاش ما بر این هست که بتونیم بهترین آینه‌ها رو با بهترین خدمات به دست شما مشتریان عزیز برسونیم. تا بتونیم بالاترین میزان رضایت رو کسب کنیم.

برای سفارش آینه نوری دوطرفه و ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌ی 09357015855تماس بگیرین. حتی اگر نیاز به مشاوره هم داشته باشین و یا ندونین که چه آینه‌ای برای فضا و کاربرد شما مناسب‌تره می‌تونین از مشاوران کمپانی آینه‌ها کمک بگیرین. اونا هم سعی می‌کنن با تجربه‌ زیاد و خوبی که دارن بهترین پیشنهادها رو به شما بدن.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ