آینه آرایشگاه

آینه چراغ‌دار

آینه یکی از وسیله‌های دکوراسیونی قدیمی مهم بوده که در هر خونه‌ای به شکل‌های مختلف بوده که کارایی متفاوت داشتن بعضی برای روشنایی بعضی برای دکوراسیون خونه یا برای بزرگتر نشون دادن خونه، خلاصه آینه‌ها می‌تونن در دکوراسیون خونه یا آرایشگاه و یا محل کارتون تاثیر بسزایی بزارن البته در این مقاله می‌خوایم به آینه چراغ‌دار جدید و مدرن بپردازیم که خیلی پر زرق برق‌تر از آینه‌های قدیمی هستن.

و همچنین کار‌ایی بیشتری نسبت به آینه‌های قدیمی دارن مثلا می‌تونن دکوراسیون آرایشگاهتون رو به کل تغییر بدن و بزرگ‌تر از قبل نشون بدن.پس آینه‌های قدیمی‌تون رو که مال دهه 50 60 بودن رو با آینه‌های چراغ‌دار که در ادامه بیشتر درباره‌شون حرف می‌زنیم جایگزین کنین ، تا آرایشگاه‌تون دچار تغییر بزرگ بشه و بهترین آرایش رو برای مشتری‌هاتون تهیه کنین.پس ما رو تا آخر این مقاله همراهی کنین.

اسم‌های دیگه آینه چراغ‌دار

آینه‌های چراغ‌دار معمولاً به عنوان آینه‌های لامپ‌دار یا آینه‌های ال‌ای‌دی یاد می‌شن. لامپ‌های ال‌ای‌دی پر استفاده‌ترین چراغ‌ها برای آینه‌های آرایشگاهی هستن، به همین دلیل به آینه‌های چراغ‌دار ، آینه‌ ال‌ای‌دی دار یا آینه لامپی هم می‌گن. معمولاً چراغ‌ها در اطراف لبه‌های آینه ، مانند یک قاب نصب می‌شن. در برخی مدل‌ها نور مخفی در قسمت پشتی آینه نصب می‌شن. از آنجایی که دارای سیستم روشنایی داخلی هستن، آینه‌های ال‌ای‌دی اجسام اطراف خودشون رو روشن می‌کنن. اگر جلوی آینه آرایشگاهی ال‌ای‌دی دار بایستین و چراغ‌ها روشن باشن، انعکاس خودتون رو به وضوح می‌بینین و تمام قسمت‌های صورت‌تون به طور یکنواخت روشن می‌شن. این به این دلیل هس که نورپردازی از همه زوایا انجام می‌گیره.

همچنین متوجه می‌شین که هیچ بخشی از صورت شما سایه نیوفتاده چون کهع نور مستقیماً به صورتتون می‌خوره. در مقابل ، اگر در مقابل یک آینه معمولی بایستین و تنها منبع روشنایی‌تون اون چراغی که روی سقف هس باشه، قسمت‌هایی از صورت‌تون مانند چشم‌هاتون در سایه قرار می‌گیره. اگر لازم باشه آرایش خودتون رو انجام بدین، نورپردازی لامپ باعث می‌شه نتونین کل صورت خودتون رو به درستی مشاهده کنین. فقط برای دیدن همه ویژگی‌های خودتون در نور، باید سر خودتون رو به این طرف و اون طرف خم کنین.

انواع آینه چراغ‌دار

4 طرح مدرن از آینه‌های چراغ‌دار داریم: آینه‌های بک لایت ، آینه های ال‌ای‌دی‌دار ، آینه‌های هالیوودی و آینه‌های آرایشی. اونا از نظر طراحی ، محل قرارگیری چراغ‌ها، نوع چراغ‌ها که دارن و اندازه اونا متفاوت هستن.

آینه‌های بک لایت

آینه‌های بک‌لایت، آینه‌هایی هستن که دارای چراغ‌های LED نواری ( و با نور ملایم ) هستن. چراغ‌ها در اطراف پایه یا قاب پشت شیشه آینه نصب می‌شن. پایه یا قاب روشنایی فضایی بین آینه و دیوار ایجاد می‌کنه که به نظر می‌رسه آینه شناور هست. وقتی چراغ‌های آینه روشن می‌شن، درخششی از پشت آینه ایجاد می‌شه و جلوه‌ای با نور بک‌لایت ایجاد می‌کنه.

آینه‌های ال‌ای‌دی‌دار

درآینه‌های ال‌ای‌دی‌دار چراغ‌ها رو در اطراف لبه‌های سطح آینه قرار می‌دن تا تابش نور به جای پشت ، از جلو باشه. چراغ‌ها در پشت قسمت مات یا نیمه مات سطح آینه قرار می‌گیره.

آینه چراغ‌دار هالیوودی

در آینه‌های هالیوودی نیز چراغ‌ها رو در امتداد لبه‌های آینه قرار می‌دن ، با یک تفاوت مهم که : لامپ‌ها از سطح آینه بیرون زدن. آینه‌های هالیوودی اغلب در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی دیده می‌شن، معمولاً در صحنه‌هایی که بازیگران زن رو در حال آماده شدن و آرایش کردن نشون می‌دن. استفاده از اونا می‌تونه به شما و مشتری‌تون احساس ستاره بودن بده!

آینه‌های آرایشی

آینه های آرایشی ، نسخه‌های کوچک‌تر از آینه‌های بزرگ‌تر با نور ال‌ای‌دی هستن.که معمولا به‌صورت دو‌طرفه هستن. آینه‌های آرایش به گونه‌ای طراحی شدن که قابل حمل باشن. بنابراین می‌تونین اونا رو روی هر میزی که برای آرایش استفاده می‌کنین قرار بدین. آینه‌های آرایش با باتری کار می‌کنن و حتی برخی از اونا رو می‌تونیم با USB شارژ کنیم. آینه‌های آرایش چراغ‌دار به دلیل اندازه‌شون، یک همراه عالی در سفر هستن.

آینه‌های چراغ‌دار برای چه مواردی استفاده می‌شن

آینه های چراغ‌دار کاربردهای مختلفی دارن. اونا عمدتاً برای نظافت شخصی استفاده می‌شن، اما به عنوان دکور خونه و منبع نور اضافی در خونه نیز عمل می‌کنن.

برعکس چیزی که در گذشته بوده و آینه استفاده عمومی داش، آینه‌ها در دنیای امروزی کاربردهای خیلی تخصصی‌تری پیدا کردن و از اون‌ها در فضاهای خیلی مهمی استفاده میشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که دیگه آینه‌های معمولی یا قدیمی در اون‌ها هیچ جایگاهی رو ندارن. چون آینه در ارائه خدمات بهتر به مشتری‌ها خیلی اهمیت داره. اهمیت اون هم به حدی هس که بدون آینه اصلا نمیشه اسم جایی رو آرایشگاه گذاش و برخی خدمات رو انجام داد. مثلا میکاپ و آرایش که تماما جلوی آینه انجام میشه.

بنابراین آینه چراغ‌دار که می‌تونه خیلی خوب مقابل خودش رو روشن کنه، به شما کمک می‌کنه تا کاری که ارائه میدین خیلی حرفه‌ای‌تر و تمیزتر باشه. مشتری شما زمانی که جلوی آینه می‌نشینه تا بخواین خدمات موردنظرش رو براش انجام بدین، نور آینه دقیق و متمرکز روی چهره‌ش هس. با این وجود دید خیلی خوبی براتون ایجاد میشه و قطعا تسلط کارتون هم خیلی بیشتر میشه و بهتر می‌تونین روی کارتون تمرکز داشته باشین. همه این مزایا موجب شده تا آینه چراغ‌دار آرایشگاه یک آینه تخصصی هم برای این فضا تلقی بشه.

در مزون و فروشگاه‌های لباس هم آینه نقش مهمی رو در ارائه خدمات بهتر به مشتری‌ها داره. از این جهت که مشتری‌ها با پوشیدن لباس موردنظر خودشون و بعد از اون دیدن خودشون در آینه هس که تصمیم به خرید لباسی می‌گیرن. پس باید به انتخاب آینه در این نوع از فضاها خیلی توجه بشه که بتونن عملکردی متفاوت و ایده‌آل رو داشته باشن. به همین جهت هم پیشنهاد ما استفاده از آینه چراغ‌دار مزونی هس که قطعا بهترین گزینه ممکن می‌تونه باشه. علاوه بر این کارکرد خوب آینه، شما با این آینه می‌تونین جلوه خیلی زیباتری رو به مزون و لباس‌های داخل اون بدین و فضای رو به‌طور کلی خیلی شکیل‌تر و مدرن‌تر کنین.

آینه چراغ‌دار رو در منزل‌تون هم می‌تونین به کار ببرین و از مزیت‌هایی که داره، بهره‌مند بشین. شما با استفاده از این آینه خودتون می‌تونین یکسری از کارهاتون رو انجام بدین و نیازی نباشه که به مراکزی مراجعه کنین و بخواین هزینه زیادی رو برای اون‌ها بپردازین. مثلا خودتون میکاپ و آرایش و یا اصلاح رو با استفاده از این آینه می‌تونین به بهترین شکل انجام بدین. چون نور آینه امکان این رو داره تا بتونه متمرکز روی صورت شما باشه و در این صورت اگر مبتدی هم باشین، خودتون می‌تونین این خدمات رو برای خودتون پیاده کنین. چون نور آینه دقت و تمرکز بالایی رو براتون فراهم می‌کنه.

چرا باید آینه چراغ‌دار داشته باشیم

یه آینه آرایشگاهی چراغ دار چندین مزیت رو به کاربران ارائه می‌ده. اینا شامل یک روال نظافت لذت بخش‌تر ، صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و افزایش ارزش خونه شما می‌شن.

یه تجربه عالی و رضایت بخش

از اون‌جایی که آینه های چراغ‌دار نور کافی و یکنواخت رو فراهم می‌کنن، می‌تونین ویژگی‌های صورت خودتون رو از همه زوایای به وضوح ببینین. این به شما کمک می‌کنه تا کارهای روزمره نظافت و مراقبت از پوستی خودتون رو به راحتی انجام بدین. نور سفید گرم از آینه های LED نیز دمای رنگ مناسبی هس که به شما امکان می‌ده رنگ پوست واقعی و رنگ‌های واقعی آرایش خودتون رو ببینین. استفاده از یک آینه با چراغ‌های LED می‌تونه به طور کلی یه تجربه آراستگی رضایت بخش رو به شما بده.

صرفه جویی بلند مدت انرژی

لامپ های LED بسیار کارآمد هستن و حداقل 75 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای مصرف می‌کنن. این مصرف انرژی کمتر به شما کمک می‌کنه در هزینه قبض برق آرایشگاه‌تون صرفه‌جویی کنین. لامپ‌های LED نیز 25 برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای دوام می‌آورن.

زیبایی آرایشگاه با آینه چراغ‌دار

استفاده از نورپردازی LED کم‌مصرف می‌تونه زیبایی آرایشگاه شما رو افزایش بده. به همین دلیل هس که نصب روشنایی LED بیشتر در بین صاحبان آرایشگاه‌هایی که قصد جذب بیشتر مشتری رو دارن رایج‌تر هس. آینه‌های LED، نه تنها فضاها رو روشن‌تر و جادارتر نشون می‌ده، بلکه فضا رو نیز جذاب‌تر می‎‌کنه.

سوالات متداول

بهترین آینه چراغ دار برای نورپردازی کدوم‌ها هستن؟

بهترین آینه چراغ‌دار، آینه‌هایی هستن که پوست صورت شما رو به طور یکسان با نوری روشن و در عین حال طبیعی نشون می‌ده. به همین دلیل آینه‌هایی با لامپ LED بهترین گزینه محسوب می‌شن. لامپ‌های ال‌ای‌دی نوری رو که می‌تابونن که مشابه نور طبیعی‌اس ، بنابراین می‌تونین رنگ پوست و رنگ‌های آرایش خودتون رو به دقت ببینین.

نتیجه

در این مقاله به تمام اصول اولیه آینه‌های لامپی یا آینه‌های چراغ‌دار پرداختیم. آینه‌های که با چراغ‌هایی که به اونا وصل شده یا داخل اونا نصب می‌شن،باعث می‌شن درخشندگی نرم و یکنواختی از خودشون ببخشن. همچنین سعی بر این شد که تقریبا تمام مدل‌های مختلف آینه های چراغ دار در مجموعه آینه‌ها بررسی بشه ، مانند آینه های بک‌لایت و آینه آرایشی دوطرفه.

در این مقاله همچنین موارد استفاده از آینه چراغ‌دار، از جمله نحوه استفاده از آینه های چراغ‌دار به عنوان یه عنصر طراحی در آرایشگاه و خونه گفته شدن.

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تونه نقطه شروع خوبی برای دکوراسیون محیط به سبک مدرن و سنتی باشه. تیم طراحی آینه‌ها می‌تونه شما رو برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک بسزایی کنه. برای سفارش مدل‌های جدید آینه می‌تونین به روش‌های اینترنتی و یا حضوری تشریف بیارین. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه آینه‌ها در بخش انتهایی مطلب درج شده .

گارانتی بی‌قید و شرط در فروش انواع آینه چراغ‌دار

بله درست شنیدین در خرید انواع آینه چراغ‌دار از شرکت آینه‌ها گارنتی بی‌قید و شرط برای محصول مورد نظر شما داره😮. به این معنی که تا 12 ماه هر نوع عیب و ایرادی در آینه نوری  یا چراغ‌دار شما رخ بده بدون دریافت کمترین هزینه ، آینه براتون مثل روز اول تعمیر می‌شه. اگر لامپ اون کم نور بشه یا سیستم الکتریکی اون به مشکلی بخوره ، یا حتی زمانی که براتون ارسال می‌شه خراب بشه براتون مجانی تعویض یا تعمیر می‌کنیم.

حتی اگر آینه‌ای که دریافت کردین و اونو در آرایشگاه‌تون یا هر جایی که دوسش داشتین نصب کردین و به هر دلیلی آینه رو دوس نداشتین یا به دکوراسیون‌تون نخوره بدون هیچ چشم داشتی آینه رو از شما پس می‌گیریم. پس با خیال راحت از کمپانی ayneha ثبت سفارش کنین. و نگرانی بابت هیچ موردی نداشته باشین.

تنها موردی که شامل گارانتی نمی‌شه خوردن اشیای سنگین توسط مشتری‌ به آینه و شکستن اون بعد از تحویل هس.

آدرس کارگاه آینه: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ